Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Jake
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Sasha
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Katrina
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Marcus
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Renata
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 
Taliia
Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba13Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba14Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Please don't eat me ! //Wave//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:33

Hun trak sig væk igen og kiggede hen imod øen.
"Måske, har du da noget imod det?" Hun smilede drillende til ham og grinede indvendigt. Igen prøvede han at være charmerende og drillende. Det fik hende dog blot til at blive drillende. "Angående med at skubbe mig i vandet... Så ville jeg råde dig til at ikke gøre det for meget." Hun tog fat i årerne og sejlede hen imod øen igen. Hun hoppede ned fra båden og trak den ind til sandet. Hun landede tungt i sandet. Hun liggede og kiggede op på himlen. Mon han havde fulgt efter hende? Hun nægtede dog at kigge efter ham, det ville bare vise at hun virkelig håbede det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 17:12

Han dykkede ned i vandet, efter hun begyndte at ro hen mod båden igen.. Han var der nede i nogen minutter, overvejede om han skulle følge med hende eller svømme tilbage til hvor han kom fra.. Hvor kom han egentlig fra? Han havde jo ikke ligefrem et fast bo sted, så hvorfor ikke holde øje med den lille drilske shapeshifter.
Han nikkede og svømmede op til overfladen igen, hvor han derefter kiggede efter hende.. Hun var allerede noget derhen.
Med et kraftigt slag fra halen, sprang han op og vandet og ned igen.. Svømmede tættere på den lille ø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 17:14

Hun rejste sig da hun så at han kom hen til hende. Hun satte sig ned igen, og tog buen og pilekoggeret af. Sværdet lagde hun også på sandet. Hvis han prøvede på noget var hun alligevel klar. Hun tog benene op til brystet og lagde armene om benene. Hun kiggede på ham mens han kom hen til hende. Han var hurtig... Det måtte hun indrømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 15:06

Han stoppede med at svømme, da han kunne mærke at havbunden var begyndt at snitte hans mave med rolige tag..
hvis han kom længere op, ville halen blive til ben og han ville være som en fisk uden vand.. Han afskyede tanken om at komme op på land i blandt landvæsnerne.. Adr, det ville han bestemt ikke..
Han lagde sig ned, så vandet stadig snittede hans mave og hale, men ikke ryg.. Han kiggede nysgerrigt op på Nille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 6:26

Nille løftede det ene øjnebryn.
"Kan du ikke komme op?" Spurgte hun.
Hun holdte sig lidt væk fra vandet for en sikkerheds skyld...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 22:11

han rystede på hovedet, så enkelte dråber faldt fra det våde hår og landte på hans arme der hvilede på de solbrune albuer..
"Nej," sagde han og kiggede op på hende med sine mørkebrune øjne. "Min hale forsvinde vil og ben vil jeg få,"
Som sagt talte han ikke så godt, men mon ikke hun forstod ham.. Hans sprog kunne nogen gange minde om et rumsvæsens, eller i hvert fald bare et væsen der ikke kom fra denne verden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 21:12

Nille så undrende på ham... Ville han da ikke have det?
"Vil du ikke have det?" Spurgte hun undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 12:00

Han kiggede forskrækket op på hende. Det blik skulle forstås som et: er du skør?
"Nej," sagde han og trak sig en smule tilbage. "Aldrig, jeg vil ikke menneskeben have.. Nej nej.."
Bare tanken om det gav ham lyst til at hoppe tilbage i havet igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 12:01

Det lød mærkeligt i hendes ører... Hvis det havde været hende ville hun STRAKS op på vandet.
"Hvorfor ikke det?" Spurgte hun, og så i stedet spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 20:35

"Fordi," sagde han stille, kiggede ned på sine hænder der var begyndt at være en smule tørre efter de varme solstråler.. "Jeg er van til min hale og vil ikke have disse såkaldte menneskeben," Han kiggede op på hende igen. "Jeg er på en måde.. Bange for jeres verden.. Bange for at se hvad der gemmer sig af stærke kræfter i jeres verden.." Han kiggede ned i jorden igen. "Dette er min verden, her vil jeg blive,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:38

Bange for hendes verden? Det lød mærkeligt...
"Stærke kræfter? Lad os se... Jeg har to evner, begge er stærke." Hun smilede pludseligt drillende. Hendes ene evne havde en historie, mens den anden bare var kommet. Hun kunne kontrollere, og fremmane vand.
"Det lyder nu også rigtigt nok..." Hun foretrak selv at være i skoven da hun var en indianer... Eller ja, det lå i hendes slægt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:42

Stærke kræfter.. Deres verden skjulte stærke kræfter.. Det var han ret så sikker på.. De kunne gøre alt.. De brugte stædighed og egoisme..
"Jeg ved ikke hvad min evne er udover at logge kvinder i døden," sagde han stille og kiggede ned på sine hænder.. "Men ja, jeg er en smule bange for jeres verden," han sukkede kort og kiggede om på sin hale..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:46

Lokke kvinder i døden? Hun skar kort ansigt. Det var ikke noget hun brød om.
"Det er også en fin evne..." Not. Hun brød sig ikke om det, men det kom ikke hende ved... "Hm... Jeg er sikker på at de også er bange for jeres verden." Hvis man lagde mærke til det kunne man høre at hun sagde 'de' og ikke 'vi'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:53

Han bemærkede godt at hun skævede..
"Jeg ved det, det er en.. Forfærdelige evne, men hvad kan jeg gøre ved det? Det er min natur, som det er for eb vampyr at drikke blod og en shapeshifter at skifte form," han løftede på skuldrene og kiggede op på hende..
"Hvad mener du med de? Det er jo også din verden?" Han satte hovedet på skrå. "Eller er du flov over deres verden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:56

Ja.. Sandt nok, men det betød ikke at hun kunne lide det alligevel.
"Ja okay..." Hun sukkede, og så ned i sandet.
Hun grinede kort, og rejste sig op.
"Jeg har aldrig rigtig faldet til i nogen slags verden, jeg har altid været midt imellem." Hun holdte sin ene håndflade nedad. "Og nu skal du se hvorfor." Hun bevægede håndfladen lidt, og fik kontrol over vandet. Bagved ham begyndte vandet at bevæge sig i takt med at hun bevægede sit håndled.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:02

Aldrig faldet til.. Det kendte wave på en måde.. Han var trods alt voksede op sammen med syv kvinder.. Hans far var væk, og seks af dem var søstre og den sidste var hans mor..
Han kiggede fortsat op på hende..
Da hun begyndte at styrer vandet, kiggede han sig over skulderen for at se hendes evne.. Det var jo fantastisk! En vandbetvingere!
"Wow,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:25

Hun smilede af at han blev imponeret, og løftede hånden lidt så en slags vandslange kom til syne. Hun bevægede hånden som en slange, og den adlød. Pludselig holdte hun hånden stille, og vendte håndfladen ned. Vandslangen faldt ned i vandet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:06

Det var jo fanstastisk! Hun styrede vandet, formede det om til en slange med skarpe tænder og det hele! Det var fantastisk! Wave kunne ikke lade være med at vise at han var ret så imponeret, aldrig havde han se nogen styre vandet før..
"Det må jeg sige," sagde han og kiggede op på hende. "Fanstastisk!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:11

Nille smilede da hun så at han var imponeret. Hun var nu mest stolt af sin anden evne, Skam.
"Tak." Hun bukkede, og grinede. "Men det var blot et af mine evner..." Hun så rundt. "Nuvel, jeg tror jeg vil tage hjemad... Jeg bryder mig ikke om at skulle være på en ø.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:20

"Hvordan vil du komme hjem?" Spurgte han nysgerrigt.
Selvfølgelig brød hun sig ikke om at være på en ø.. Hvem gjorde det.. Udover de landvæsner som boede på en ø selvfølgelig.. Årgh! Han havde slet ikke styr på landvæsnerne..
"Er det her så farvel?"
Han kiggede en smule bedrøvet op på hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 20:30

Ja... Det var jo det. Hun kløede sig i hovedbunden.
"Jeg har ingen ide, men jeg kan ikke blive her... Jeg har sårede dyr derhjemme, og venner, og fjender der venter på mig." Hun så roligt på ham.
Om det var farvel? Nej nej.
"Jeg har brug for din hjælp med til at komme hjem, og det bliver højst sandsynligvis et, vi ses."
Hun smilede beroligende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 19:36

Havde hun fjender som ventede på hende? det forstod han ikke, men mon ikke det var landvæsen snak..
"Okay," sagde han og kravlede, så god han kunne ud i vandet igen, med den tunge hale slæbende efter sig.
Da han var kommet ud i vandet, kiggede han efter hende, ventede på at hun skulle fortælle ham hvordan hun skulle hjælpe..

//Beklager, krea svigt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 16:17

Nille trippede lidt. Hun vidste faktisk ikke helt hvordan... Hun så rundt. Så fik hun en idé.
"Kan du lokke nogle mennesker med en båd herud?" Hun så spørgende på ham.

//Det er okay, jeg siger det samme ^^/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please don't eat me ! //Wave// - Page 3 Empty Sv: Please don't eat me ! //Wave//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum