Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Please don't eat me ! //Wave//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Please don't eat me ! //Wave//
Den skyndte sig tilbage til sandet, mens den stadig blottede sine tænder og havde en kampstilling på.
Wave kunne ikke lade være med at grine lidt, da han syndes det var en smule komistisk.
"Jeg går ud fra du er vred?" spurgte han, med et drilsk grin.
Gæst- Gæst
"VRED?! Jeg er mere end vred din store... Krappe!" Hun råbte af ham, hun var VIRKELIG vred. Hun gik bag ud for at komme længere væk fra ham. HAn stod og grinede! Årh...! Hun tog sit sværd af skedet og rettede det mod ham. Hun var våd så håret dryppede.
Gæst- Gæst
Han var fuldkommen ligeglad med at hun var blevet vred, det var jo bare hans natur, ligesom det var for hende at forvandle sig om til en panter?
"Tør du at komme her ud og bruger det nydelige sværd du har?" spurgte han med en drilsk undertone.
Gæst- Gæst
//Æhm, angående hendes evne? Den virker på alle, læs lige profil hvis hun nu bruger evnen//
Gæst- Gæst
"nej, ikke kun shapeshifters," sagde han og kiggede sig omkring. "Bare jer landvæsner for den sags skyld," Han kiggede hen på hende igen. Hun var dog noget af det mest stædig han havde mødt. "Jeg har bedre ting at give mig til end at vente på at du kommer ud i vandet,"
Med et slag fra halen, tog han endnu en slado bagud og endte i det klare vand. Han var sulten, og gad ikke at spilde sin tid på at hun prøvede at komme væk fra øen. Der måtte være andet føde i nærheden.
Han kiggede sig til alle sider, mens halen slog forsigtige slag i vandet, så det sendte lydbølger gennem det klare vand.
En sæl fangede hans opmærksomhed. Så hurtig som et lyn, satte han efter sælen.
//Okay.//
Gæst- Gæst
"LANDVÆSNER?!" Råbte hun efter ham da han forsvandt.
Bedre ting at tage sig til... Den var god med ham! "Hmm... Hvordan kommer jeg væk?" Hun kiggede rundt. Pludselig fik hun øje på en båd. "Belejligt." Sagde hun og gik hen til den. Der var årer der i kunne hun se. Hun slæbte den ud i vandet og satte sig ned i den. Hun greb fat i årerne og røg ud i vandet. Forhåbentlig lagde sirene fyren ikke mærke til hende.
//Sorry skulle lige ændre mit svar lidt.//
Gæst- Gæst
Blodet strømmede ud fra sælen, da han gav sig til at spise den. Blodet ville måske tiltrække en haj, så han måtte være hurtig.
Han tog det han kunne spise, og lod resten ligge til hajerne. De elskede ådslår, men en sirene ville aldrig i livet have et ådsel.. Det var ret så ulækkert.
Lyden af en båd, der ramte bølgerne fik ham til at rette opmærksomheden op mod overfladen. Det var den stædig pige der forsøgte at flygte. Et lumsk smil voksede på hans læber.
Hvorfor ikke drille lidt?
Han svømmede op mod båden, og ramlede ind i den for at drille hende lidt.
Gæst- Gæst
//Sorry for sproget//
Gæst- Gæst
Hun var tydeligvis blevet vred over hans drilleri, men han kunne ikke lade vær, men når hun blev så rasende var det måske ikke en særlig god ide at drille hende.
"Jeg driller bare," sagde han og lagde hovedet uskyldigt på skrå, for at se om det kunne få hende til at køle lidt ned.
Gæst- Gæst
"Godt, men jeg vil ikke drilles har du ikke nogen andre sirener at lege med eller mennesker der skal spises?" Svarede hun surt og vendte ryggen til ham. Selvom han så uskyldig virkede det ikke på hende. NiksenBiksen.
Gæst- Gæst
Th, nej! Han var helt alene og det havde han selv valgt at være.
"Nej, jeg er mæt," sagde han og svømmede i cirkler, om den lille båd hun havde søgt tilflugt på. "Har du noget du nå skal?"
Han talte ikke så godt deres sprog, så der kunne sagtens være lidt kludder i hans dialog, men det var ikke noget han lå mærke til.
Gæst- Gæst
"Mæt? Hvilken race har du ædt?" Hun kiggede irriteret på ham. "Nej, jeg har ikke. Joh faktisk på en måde men så heller ikke." Hun skulle jo passe dyrene og hendes klan... Det var meget vigtigt. "Hvad da?"
Gæst- Gæst
Han kom op igen og lagde armene på hendes båd.
"Jeg var nysgerrig," svarede han til hendes andet spørgsmål og smilte skævt.
Hvis hun havde noget hun skulle nå, hvorfor vendte hun så ikke båden om og sejlede væk? Han ville ikke æde hende mere, da han jo var mæt. Der var ingen grund til at spilde godt kød.
Gæst- Gæst
"En sæl???? Jamen... Hvorfor spiser du så ikke det hele tiden? Og hvorfor brugte du ikke bare på sirene evne på mig? Ikke at jeg ønsker det, bare af ren nysgerrighed. " Hun kiggede roligt på ham. "Nysgerrig... Ha, det kender jeg godt." Hun grinede og slappede så af.
Gæst- Gæst
Han dykkede endnu engang nedunder båden og fik fat i en af årene. Uden at vide hvorfor tog han den med op og lagde den på bådens kant.
Gæst- Gæst
"Hvis det var mig... Ville jeg leve af sæl." Hun kiggede på ham. "Jeg ville bruge min evne på dig hvis du prøvede på noget..." Mumlede hun. Hun kiggede på åren han tog op og kiggede ham så i øjnene. Hun rynkede brynene. "Prøvede du at charmere mig med din skønhed før? Altså derved skibet?"
Gæst- Gæst
"Det gjorde jeg vel," sagde han og smilte fjoget, der fik ham til at virke som en hel almindelig menneskedreng der var nervøs på sit svar.
Han kiggede op på hende, med sine mørkebrune øjne og mødte hendes øjne..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Solen var ved at gå ned, var klokken allerede så mange? Inden længe ville nattehimlen herske, sammen med nattens dyr. Selv under havet var der få dyr der kom frem om natten, og herskede over den. Præcis ligesom vampyrene og andre nattevæsner på landjorden.
Han kiggede op på hende. Hvad skulle hun gøre? Vente på den båd til i morgen?
"Solen er ved at gå ned," sagde han med en stemme der var alvorlig, men samtidig bekymrede.
Gæst- Gæst
"Jah... Hvorfor lyder du så alvorlig og bekymret?" Hun så spørgende på ham. Hun vidste ikke helt... Hun kunne sejle tilbage til øen og sove dér... Mon ikke der var nogle dyr derinde hun kunne spise? Hun kiggede hen imod øen.
Gæst- Gæst
Det var usandsynligt at hun kunne svømme hele vejen hen til vand, medmindre hun ville hen til den lille ø hun var på før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad gå, sagde han og før hun kunne nå at reagere, havde han vendt båden om, så hun faldt i med et plask.
Han kunne ikke skjule en lille drilsk latter, mens han ventede på at hun skulle komme op igen.
Nu var båden da vendt om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor skulle han ikke gøre det med vilje? Det var jo meget sjovt at skubbe folk i vandet, især når de ikke kunne skjule en latter i deres ansigter.
Han lagde armene på bådens kant og kiggede charmerende op på hende.
"Vil du nu have at jeg skal besøge dig?" spurgte han, med et forførende smil og drilsk undertone.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» God Bless You//Wave//
» Yes, I'm Blind //Wave//
» Uhh.. Wavs, let's make a /Wave/.
» Ohh.. Littel fish.. Please let me take you as my slave! //Wave//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata