Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Well well, you want to be friends? -Christian-
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Well well, you want to be friends? -Christian-
Det var en underlig følelse ja, pludselig at have en man bekymrede sig om og ville hjælpe. Det havde han aldrig troet skulle ske for ham. I de 100 år han havde levet, havde han aldrig holdt af nogen, der var heller aldrig nogen der havde holdt af ham..
"Jo, det vil det," sagde han og løftede på et øjenbryn. "Hvorfor spørger du om det?" Han vidste ikke om det bare var nysgerrighed, eller om han faktisk ville afprøve det den da han ikke kunne styre sig, hvis den dag nogensinde ville komme.
Gæst- Gæst
han nikkede "så skal man jo bare være hurtigt som en vampyr og lige så stærk som en...så vil du være en død dreng" hvislede han og så rundt "min pointe er at du måske ikke er så svær at dræbe som du tror, da man skal være hurtigt til at forsvinde" hviskede han og forsvandt, han dukkede op bag ham, men havde ikke tænkt sig at skade ham "også en hånd igennem her" han lagde en flad håndflade mod det sted hvor hans hjerte sad
Gæst- Gæst
Han kiggede efter ham, da han endnu engang forsvandt, med hjælp af sin vampyr fart.. Jacob var ved at være træt af det trick, måske mest fordi han ikke selv kunne det..
Det gav ham et lille chok, da han kom frem og lagde hånden der hvor hjertet sad.. Jacobs hjerte pumpede i rolige rytmer..
"Det ved jeg," sagde han og kiggede ham i øjnene. "Men, det er jeg forberedt på," Inden Christian kunne nå at reagere, havde han taget et hårdt greb om hans håndled og vred den en smule om, men ikke nok til at det ville gøre ondt på ham. "Hvis du havde været en fjende, havde jeg kyldet dig ned i jorden,"
Gæst- Gæst
han rettede på sit tøj og kørte en hånd igennem håret 2nå broder, jeg har hørt rygter om væsner der skulle være smukkere end vampyrer er det rigtigt" spurte han og lagde hoved på skrå, han betragtede ham med opmærksomme øjne og var englelig kun nysgerrig efter at vide hvad det var, han havde hørt om dem, men aldrig selv set en
Gæst- Gæst
"respekt bror," sagde han og rettede sig op. "Respekt," Han smilte til ham, med et løftet øjenbryn.. Det måtte han indrømme, Christian var en stærk vampyr.. Det var der ingen tvivl om..
"Et væsen smukkere end en vampyr?" spurgte han forvirret og satte hovedet på skrå. "Tjoh, mener du sirener? De mytologiske hav væsner?" Jacob var selv ret nysgerrig på disse væsner, alle historierne om at de forførede deres ofre, hvor de derfefter åd dem.. Uden at drukne dem først.. "jeg ved ikke så meget om dem igen, jeg har også blot hørt om dem," Han smilte til ham.
Gæst- Gæst
han nikkede stille "sirener" han kløede sig i håret "jeg har hørt om dem, meget smukke væsner, tænk på at se en, så smukke de må være og når man er vant til at være den smukkeste race...ja så er det underligt at blive overgået med noget der er halvt fisk" han rystede på hoved og grinede
Gæst- Gæst
"Nuurh," sagde han og lagde drilsk armene på kors. "Er du ikke den smukkeste race længere?" Han løftede drilsk på sit ene øjenbryn, hele hans ansigt lyste drilsk.. Men hvad pokker havde man en lillebror til..
"Men ja," sagde han og tog hænderne i lommen. "De skulle vist være meget smukke, det er i hvert fald det man har hørt,"
Gæst- Gæst
han rynkede brynet "aha og hvad gør de så, synger en eller anden latterlig sang og så skal alle være i deres magt...hvor er det dog dumt" han rullede med øjnene og fnyste
Gæst- Gæst
"Det sagde jeg ikke broder?" sagde han stille, nærmest flov iver at havde drillet ha. Hvis han havde vidst at han ville reagere sådan, havde han aldrig drillet ham? "Jeg drillede bare lidt?" Han spændt selv sin muskler, mens han kiggede forvirret op på ham. Forvirret, ikke ond. "Ja, det er det jeg tror de gør og ja, det er ret dumt det er jeg enig i,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Meget morsomt broder," sagde han og lagde armene på kors. "Det respektere jeg dig for," Han nikkede. "Det er da godt du kan finde ud af at lave sjov,"
Han smiskede og kiggede sig omkring, mens Christian snakkede videre om sit had til disse såkaldte sirener. Ja, han måtte indrømme at det var lidt irriterende at de skulle være så smukke, men det kunne man vel ikke gøre så meget ved.
"Ja, det er meget latterligt," grinte han selv stille og kiggede hen på ham igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han bemærkede Christians beundrende øjne af stedet.. Der var også meget smuk.. Hvidt, fredeligt og ensomt...
"Det er smukt ikke sandt?" spurgte han og smilte, mens han kiggede rundt på sneørkenen.
Gæst- Gæst
//srry jeg først svarer nu...har bare haft travlt
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» This age isn't what I'm used too - Christian
» I cant believe it.. you are.. You.. Hey! -Christian-
» Is it you again?! //Christian//
» I Can't Run More... //Christian//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine