Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Just leave me here al alone! //Jacob//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Just leave me here al alone! //Jacob//
"Mig selv?" spurgte han og stammede en smule.. "Tjoh.. jeg er 100 år gammel, ligner en på 17.. Går for det meste rundt alene," Han kiggede på hende, for at se om hun lyttede med.. "mere du vil vide?"
Gæst- Gæst
"Bare fortæl det som du vil, jeg en lytter" Svarede hun med et stort bredt smil, som indholdte sin egen charme.
Gæst- Gæst
"Spørg løs og jeg skal svare unge dame," sagde han og kiggede på hende, mens han hang med hovedet ned af. "jeg er næsten en åben bog,"
Gæst- Gæst
"Hvordan er det så at leve så langtid?" Kom hun med et hurtigt spørgsmål.
Gæst- Gæst
"Godt spørgsmål," sagde han og holdte sine trøje oppe, da den begyndte at glide ned ved maven. "Det.. Det er underligt til at starte med, men man vænner sig så småt til det, jeg tænker f.eks ikke engang på det mere," Han kiggede over på hende, de krystalblå øjne kiggede nysgerrigt på hende. "Så ja, det er vel okay, man har tid til en del i sit liv,"
Gæst- Gæst
"Det må alligevel være fedt, at have levet så længe. Dit liv må havde været fedt." Sagde hun og trak venligt på skuldren.
Gæst- Gæst
"Så er det vel min tur til at sprøge om noget?" spurgte han og satte hovedet på skrå.. "Hmm, hvilken race er du og hvro kommer du fra?" Han smilte venligt til hende, mens han ventede på et svar.
Gæst- Gæst
"Øhm.. Jeg kommer fra Firewood Village.. I et hus med mine forældre til jeg var 15.. Jeg har været menneske.. Men blev fornylig forvandlet til varulv." Svarede Caroline stille, men med et smil.
Gæst- Gæst
"Interessant," sagde han og kiggede på hende, viste at han lyttede med.
Gæst- Gæst
"Et uheld" Sagde hun og tænkte på hendes forældre de var væk nu.. Sporløst forsvundet..
//Sorry vidste ikke hvad jeg skulle skrive.. ^^///
Gæst- Gæst
Jacob løftede på skuldrene.. Hans evne havde også været et uheld, men han var blevet glad for dette uheld, lært at leve med det, så mon ikke at hun lærte at leve med at være en varulv en dag..
"Nå, din tur til at stille et sprøgsmål," sagde han, sendte hende et venligt smil..
Gæst- Gæst
"Hvor kommer du fra?" Kom det hurtigt fra hende, men med et smil.
Hun kiggede lidt genert og sødt på ham.
Gæst- Gæst
"Ashen Wood Forest," svarede han.. Der var en lille tristhed i hans stemme, men den var ikke så tydlig igen.. Han havde lært at leve med disse minder, man kunne jo ikke lave om på for tiden.. "Der blev jeg født og var der indtil jeg blev 11 år,"
Gæst- Gæst
"Må man sprøge hvorfor?" Sagde hun stille og roligt, med en vidunderlig blidt klang i stemmen.
Carolines smil var beroligende..
Gæst- Gæst
"Mine forældre forlod mig som 11 årig," fortalte han og fik en øjenkontakt med hende. "De ville ikke have noget med mig at gøre eller hinanden for den sags skyld.." Han smilte, løftede på skuldrene, for at vise at det var ret så ligegyldigt.. Fortid var fortid... Den kunne aldrig laves om..
Gæst- Gæst
"Det jeg ked af.. Undskyld jeg sprugte." Sagde hun stille, og meget roligt.
"Dint tur"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tjo.. Jeg har levet inde i et hus, med mine forældre. Uden at komme ud for en dør. da jeg blev 15 var jeg så nysgerrig at, en dag jeg var alene hjemme.. Så gik jeg mig en tur, og kom hen til kroen.. Der var der en kvinde.. vampyr som sugede noget af mit blod.. Yoanna.. En mand reddede mig, og tog mig derefter. JEg fik et værelse, og han fortalte mig at mit blod åbenbart var værdifuldt. Så jeg ksulle passe på.. Men nogle måndede senre fandt jeg ud af.. At manden som passede mig, var en mand som havde kvinder i sin kælder som han brugte når han ville.. JEg græd på mit værelse, ude af stand til at redde dem eller hjælpe.. Men som alle dage, blev det min tur.. Og han voldtog mig engang.. men der var jeg 19.. Han sagde hvis jeg stak af ville han kunne finde mig.. Men alligevel stak jeg af.. Og jeg har ikke fortrudt det." Sagde Caroline og fjernede en enkelt tårer.
Gæst- Gæst
"Det.." Han vidste ikke hvad han skulle til den forfærdelige historie.. "Det gør mig ondt at høre," Han kiggede på hende med et forstående blik.
Gæst- Gæst
"Det skal du ikke have," Svarede hun imens hun åndede lettet ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld.." Sagde hun stille, og kiggede op på ham med uskyldige øjne..
Gæst- Gæst
"Det går nok," sagde han og smilte venligt til hende. "Det var bare et kram, jeg må lærer ikke at være så.. Afvisende," Han grinte lidt, da han ikke kunne finde et rigtigt ord for det, men afvisende passede vel meget godt.
Gæst- Gæst
Hun trak lidt på skuldren og smiltemere flovt.
Gæst- Gæst
"Hey," sagde han og løftede hendes hoved op. "Er du okay?" Han smilte venligt, samt charmerende til hende. "Jeg er ikke sur over at du krammede mig?"
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Just leave me alone! - Davia
» you can't leave me - Camille
» Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))
» Leave me alone - Tristan.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth