Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:33

//Er desværre ikke fan af Star Wars Smile Men mange tak for tilbuddet//

"Stikke af? Hvorfor dog det?" Hun kiggede sig over skulderen og så spørgende på ham. Var det fordi at hun måske ville angribe ham? Eller... Hvad var det?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 5 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:41

"ikke for noget" sukkede han og lagde sig i det han to dyen
over sig selv om det stadig var koldt for ham han smilte for sig selv
og kiget ind i muren imens han slappet af
//du for linket aligvel det kan være du skifter mening det er alleså en trailer du får linket til https://www.youtube.com/watch?v=UOx1UwoOx78 og der er en gratis at spille valg//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:43

Hun så undrende på ham.
"Skal jeg gå? For du ligner en der skal til at sove."
Hun grinede.

//Okay, tak Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:47

"nej det behøvere du ikke jeg har bare hovedepine" svarde han
og sendte hende et drillende smil for at irtere hende lidt han rejste
sig op men blive siden i sengen//og hvis du vil spille det kan jeg sigde hvilken server jeg er på og hvad jeg hedder og spiller som Very Happy //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:49

//Haha maybe maybe ^^//

Hun løftede det ene øjnebryn. Hun var temmelig frisk lige nu... Det var hun altid efter at have besvimet.
"Nådada? Hovedpine... Jeg hader at have hovedpine."
Nille grinede. Hun var vant til Jacobs drillende smil og lumske blik. Så det med at drille hende var hun ved at blive vant til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:55

han smilte igendrilende tilhende i det han nikkede
"ja jeg hadder at have hovedepine" sagde han og sendte
hende et exstra drillende smil han syndes det var sjovt at sende hende et
drilende smil han kiget op i lofte //jaja Very Happy bare sigde til hvis du vil se en anden trailer//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:58

Nej, det var ikke skønt at få hovedpine. Det var forfærdeligt irriterende.
"Ja.. Hovedpine er irriterende." Nille grinede. Hun rejste sig op og gik hen til en stol og kiggede på ham. Hans drillende smil... Fik hullet i Nille til at længtes efter en person som hun ikke havde set i noget tid... Nej! Hun ville ikke tænke om ham! Så meget som en tanke fik hullet i hendes sind til at blive større. "Hvordan er det at blive forelsket, Arason?" Hvorfor hun spurgte ham om det... Vidste hun ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:09

"hvad for dig til og tro at jeg ved det" svarde Arason og sendte
hende et normale smil han rejste sig op for at stræke sig selv imens han
kiget på hende han viste ikke hvorfor han skulle vide det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:11

"Det ved jeg ikke... Det kunne jo være at du vidste det."
Nille sukkede og lænede sig op af stolen.
Hun lagde arme og ben over kors.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:15

"det er viste forskeligte fra person til persone" svarde han og sendte hende et smil
imens han kløede sig bage nakken han syndes at nille var meget sjov men der var ikke så meget og gøre der han smilte for sig selv og kiget på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:16

Hun sukkede. Nille tænkte sig lidt om...
"Men hvordan kan man vide at man er forelsket? Jaja, det er forskelligt fra person til person men hvad kunne der ske?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:19

"det spørge du en mand om ville det ikke være bedre og spørge en kvinde
lide som min partner" svarde Arason og sendt hende et lille smil igen han elskede julianne over alt på jorden men han kunne ikk råde nille nå hun var en pige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 22:22

Han havde ret, men nu var det sådan at de piger hun kendte... Havde hun ikke set længe.
"Okay så." Hun smilede til ham." Nådada, en partner hvaa? Hvem er denne heldige kvinde så?" Nille grinede drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 23:34

"jeg tror ikke det er en du kender" svarde han hende
drilende mens han ntænkte på hende de havde jo kendt hianden siden
de var børn han smilte drilende til hende og lag sig ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 23:35

"Det ved vi aldrig, hvem er det?"
Hun grinede. Da han lagde sig ned smilede hun.
"Kom nuuuuuu.... Hvem er den heldige?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 23:50

"okay okay julianne" svarde han imens han lå og kiget
op i lofte han elskede kroen der var så dejlige stille men
han elskede nu mere hendes hus juliannes hus som også var
hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 23:55

Julianne, Julianne... Nej, hende kendte Nille ikke.
"Hende har jeg ikke mødt. Hvordan har du det endelig når du er sammen med hende?"
Hun var meget nysgerrig nu...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 23:59

"jeg har det dejliget varmet inden i selv om jeg og hende
er vampyr alle så koldt blod" svarde han og sendte hende
et drilende smil "og som jeg har fået en mave pumber og sommerfugle i maven" svarde han og sendt hende et til drilende smil det er sådan man normale har det nå man tænker på dem og er sammen med den man elsker" svarde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 9:20

Hun nikkede. Hun havde haft lidt af det...
"Okay. Tak."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 9:40

"hvad sigde du tak til" svarde arason
og kløede sig bag hovede imens han kiget
på hende hvorfor sagde hun tak

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:00

"Fordi du fortalte mig det."
Hun lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:11

"okay tror jeg nok" svarde Arason
og kiget på hende med et mærkliget blik
der sagde at han stadig ikke forstod hvad hun dog sagde tak til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:12

Nille grinede svagt.
"Forvirrer jeg dig Arason?"
Hun så spørgende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:22

"ja jeg er forviret" svarde han og kiget
på hende imens han komme om bag hende og skubet til
hende for sjov imens han sendete hende et drillende smil i det han var tilbage på sengen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:26

Hun rakte tunge til ham da han skubbede hende og grinede.
"Det kan jeg forstå. Jeg er tit meget forvirrende."
Hun satte sig i fodenden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum