Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:50

"fint nille men jeg bliver nød til og skaffe nogen penge for at få nogen kontakter med på
at vi begge kan kæmpe men det er en turnige så vi bliver nød til og kæmpe mod hianden" svarde han og kiget vredt på hende trode hun
at han var stolt af det det de var nød til

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 8 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:52

Hun vendte sig om.
"Jeg har massevis af penge. Hvad mener du dog med at vi skal kæmpe mod hinanden?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:55

"det er den eneste måde vi kan komme tæt nok på ham " vi skal kæmpe i en turnige
og det er sådan at man kæmpe til døden" svarde han og kiget på hende "de vil ha at jeg gør job for dem" svarde han og kiget på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:56

"Så du skal... Kæmpe mod mig? Enemand?"
Hun skar ansigt. Hun var ikke den bedste med sværd og bue.. Men hun var okay. Evnen var hendes speciale.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:03

"ja du kan godt se det ikke turnigene vise hvem der
bliver underverdens konge og man skal slå hianden ihjel inden og vi skal også
skabe dig et ry i underverden alleså en tyve en morder eller noget helt trejde og vi skal igang nu så " svarde han og kiget på hende "og hvis man ikke dræber den man kæmper imod så blive du disket" svarde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:05

Nille løftede den ene hånd op.
"Jeg nægter at være med til det der Arason. Jeg vil bare ikke stå og lave ingenting."
Nille åbnede døren, og skulle til at gå ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:12

"hvad vil du ha jeg skal gøre jeg kan ikke trække mig
og jeg har ikke så meget andet fint nå min tv kamp begynde kan i gå i gang er du
så tilfreds" svarde han og kiget på hende i det han sagde det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:15

"Jeg vil IKKE kæmpe mod dig. Jeg er ikke god med sværd eller bue! Jeg dør sikkert!"
Hun så vred ud... Hun var klar til at gå og smække døren efter hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:20

"jeg talte ikke OM DET" svarde han "du tag ikke med i turnigen og¨så kan du min klan
dræbe alle der er i hans klan okay og du hjælper dem" svbarde han det var det han mente

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:21

"Min klan skal være med! Jeg stoler på dem!"
Hun ville ikke sige at hun ikke stolede på hans klan, men hun følte sig mere beskyttet med hendes egne klan medlemmer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:26

"har jeg også gide tilladelse men ingen andre iede os må
vide det er du med" sagde han og kiget over på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:27

Hun smilede uskyldigt.
"Selvfølgelig, men jeg fortæller det til mine klan medlemmer."
Nille gik ud af rummet og smækkede døren efter sig.
Hun trak hætten op over hovedet og gik ned i kroen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:32

"nej du gø" men han nåede ikke og sigde mere
han sukket og smed sig i sengen//out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:34

Nille gik ud af kroen med bestemte skridt. Hun ville ikke holde noget hemmeligt for sine medlemmer. Slut. Hun gik rundt om et hjørne, og hen imod The Forest.

//Out.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:56

//med på et nyt emne med dem 2 ende den sidste gang skal til hvor du kan ha din klane med//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:56

//Hvad mener du?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:59

//hvor de få fjernet det med at hun er eftersøgt i det her nye emne inden de skall hævne sig på døden//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:00

//Med vores klaner? Og den nye leder af The Shadow clan? Som pigen bag Nille ved er Sean.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:04

//okay//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:04

//Snak lige med Sean om det, men ved ikke om hele min klan kan være med...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:08

//ok//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum