Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba15 
Jake
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 19:51

han var lide ved og gå ud i solen da hun sagde det
"fint jegf skal nok lade være med og slå mig selv ihjel "sukkede han
"men jeg vil ind i et hus jeg ville ikke stå her ude i det fri til solen går ned
en ide hvor vi skal tag han" svarde Arason

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// - Page 4 Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 19:54

Hun blev lettet over at han stoppede op.
"Hvad med kroen?" Foreslog hun.
Hun vendte mod den retning hvor man skulle gå hen for at komme til kroen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:03

"er du sikker på at det er en god ide hvis der er mange folk"
svarde Arason og fuglte lide så stille med hende han havde stadig ondt i alle
sine muskler og han haddet det over alt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:07

Hun tænkte lidt.
"Jeg har min hætte. Hvis der sker noget så flygter jeg bare... Hvis du vidste hvor mange gange jeg har løbet væk fra sådan nogle. Men vi kan også tage til parken? Der er ikke så mange om morgen." Hun smilede venskabeligt til ham. Hun håbede på at hun slap for at have en fjende mere... Hun elskede at have venner. De var gode at snakke med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:12

"det var nu mere mig jeg tænket på med min vampyr ting alleså trang til blod"
svarde Arason og kiget på hende og sendte hende et smil "kroen det vilde svin det er
der min fars klan reagere det ville sigde der jeg gør der er normalt ingen nå
jeg kommer det har kro manden søgret for" sagde han og sendt hende et
lille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:13

Hun smilede til ham.
"Så bliver det kroen vel?" Hun grinede.
Hun kiggede på solen som var på vej.
"Uanset hvad så skal vi skynde os."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:16

"det har du vel ret i" svarde Arason og begynde og løbe
mod kroen i det han håbede hun kunne følge med ham
han smilte et lille smil da han løb forbi hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:17

Hun grinede kort.
Hun løb så hurtigt hun kunne, hvilket var hurtigt.
Da de nåede til krodøren åbnede hun døren og kiggede ind. Hætten tog hun på over hovedet. Hun gik ind og holdte døren på Arason og smilede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:24

han tog selv hans hætte over sig da han så at
folkene sad og stiret på dem han smilte og trak sin hætte
af alle mænde råbte glad det naven han blive kendt under"skygens søn hvor det godt at se dig" sagde de fleste han nikkede til Nille at hun kunne tag sin hætte af og gik
over og bedte om sin nøgle til sit værlse og gav tegn til nille om og komme med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:28

Hun blev lidt overrasket over at Arason blev modtaget sådan.
Da hun så at han nikkede til hende om at tage hætten af... Tøvede hun. Var det der mon nogle der kunne tænke sig at få de penge der var sat på hende? Hun valgte at stole på Arason og trak hætten af. Hun undgik dog at kigge på dem og kiggede på Arason. Da han gav tegn til at følge med, gik hun efter ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:42

han gik op af træpperne og vente på at hun ville komme op folk lage ikke
mærke til hende hvilket også var godt han smilte for sig selv han ville snarte få hævnde sin familles død han vendte foran døren og åbenet den for hende værlset var
meget smukt der var en doblbe seng han normalte selv lå i og en masede andre tiing "væresågod og lig dig i sengen du har brug for hvile Nille" svarde han og sendt
hende et lillle smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:44

Hun kiggede nysgerrigt rundt i det fine kro værelse.
Hun var træt, men hun satte sig bare på sengen.
"Du virkede temmelig populær. Var de alle dusør jægere?" Spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:49

han smilte til hende da hun kiget sig nysgriet omkring "nej nogen af dem var også morder og tyve der var næsten ingen dusørjæger og ja jeg blive kaldt skygens søn fordi min far var kendt som skygen" svarde Arason smed sig i hjørnete af værleset så han ikke blive friste "som jeg sagde ude i skoven tilbude gælde stadig hvis du vil se hvad jeg skammer mig mest over"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:51

Hun skævede til ham. "Skyggens søn? Det lyder bedre end Skammerens datter." Hun grinede. Ikke at hun blev kaldt det... I hvert fald ikke mere. Men Nille skulle ingen børn have, hun var også for ung.
"Hvis du er sikker... På at du vil se mig i øjnene. Jeg besvimer sikkert..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:54

"jeg er sikker det er op til dig selv om du vil det eller ej og du er i sikkerhed hvis du besvimer under det" svarde Arason og sendte hende et skævt smil han ville lede efter en kur og nå han fandt den ville julianne og ham selv nok blive et par der fik et barn
han smilte til hende "det er helt op til dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 20:57

"Okay så... Men sig ikke at jeg advarede dig."
Hun rejste sig og gik hen til ham. Hun mødte hans øjne. Nilles øjne begyndte at gløde, og endnu en gang kørte minderne imellem dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:02

Arason fi en stor hovedepine af det i det han lod hende komme ind
han så sig selv komme løbende hjem da han var 5år hvor hans far og mor blive slagte
han skamede sig over at han ikke var blivet selv om hans far døde faren "løbe Arason" Arason"nej jeg ville ikke Faren"det er en ordre" da så han hans far dø mor gik ind foran ham og råbte til ham at han skulle stikke af hvilket han gjorde han skamede sig så meget over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:03

Hun ville ikke se mere. Hun kunne ikke se mere.
Hun så det hele... Men lukkede så øjnene.
Hun landede på gulvet, med lukket øjne. Hun var besvimet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:08

han faldt selv på knæ i det han fik sig selv på benne igen han havde en meget stor hovedepine han løfte hende op i sengen og landet så på den anden fordi han havde vrug for athvile hans hovede men han sørget for der stadig var et mellemrum imellem dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:12

*"Nille..." Åh gud ikke igen! Seriøst, lad mig være! "Nille..." Syna stod i tågerne igen og hviskede hendes navn med en stemme... En skammer stemme. Pludselig kom en anden skikkelse frem og deltog i Synas hviskende sang. "Nille..." En dusør jægere hopper frem fra tågerne og angriber dem begge. Han forsvinder... Nille står målløs. Pludselig står han bag hende og griner - med kniven parat- "Nee...*

"... Eeeej!" råbte hun og vågnede. Hun satte sig brat op i sengen og kiggede rundt. Hun trak vejret hurtigt. Hun kunne ikke huske noget... Og blev utrolig overrasket over at Arason lå i samme seng som hende. Hun rejste sig brat og knyttede næverne. "Hvad laver jeg her!" Råbte hun efter ham. Hun kunne INTET huske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:18

han tag sig til hovede da han vågen af hende der råbere
"kan du ikke huske det vi mødtes fordi du skulle tale med lederne af the shadow wind og jeg ville hjælpe dig med dusøren at få den væk og vi har ikke haft sex jeg gav dig bare lov til og bruge din evne på mig hvilket vi begge blive smadret af" svarde Arason og sætte sig op han havde haft en drøme om jack den første der havde evne til og skjule sig i mørket

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:20

Hun vidste da godt de ikke ville have haft noget i sengen. Nille holdte sig langt væk fra den med det andet køn. Hun sov helst med sine dyrevenner...

"Jeg ved da godt vi ikke har været i seng sammen? Men... Hvorfor skulle jeg gå med dig? Du stak en kniv i mig fordælen da! Og... Hvad er det for en klan? Shadow wind?" Hun havde glemt alt ... Næsten alt. Hun kunne intet huske det hun havde hørt eller gjort i den uge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:26

"skal jeg virklige fortælle det hele" sukkede han i
det han begyndte og fortælle alt hvad der var sket siden de var mødtes
"og så brugte du evne på miig for at se hvad jeg skammer mig mest over"
afslutede han fortællinge og vente på hendes sva//forreste skriver du det ind på din profil lide som de andres og jeg går nok snart i gang med og spille star wars the old republic så svare nok ikke med det samme'//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:28

Det lød ikke som hende... Sådan at glemme ting..
"Har jeg virkelig glemt det hele?" Hun kiggede sig omkring.
Langsomt kom minderne tilbage... "Åh... Nu husker jeg." Sagde hun og satte sig på fodenden af sengen.

//Altså at Nille glemmer ting? Jeg har tænkt mig at skrive at hun nogle gange kan glemme ting når hun besvimer efter at have brugt evnen. Det er okay, jeg tror også snart jeg sætter mig til at spille noget Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:32

"godt jeg var lide ved og tro jeg var nød til og stikke af" svarde han hvor han
syndes han var heldig han kiget over på hende og smilte til hende
han kiget op på lofte i det han lagde sig til rette så han kunne slappe af
//er du fan af star wars for hvis du har en god pc kan jeg sende linket og en trailer til spillet Very Happy //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum