Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Genevira
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Jake
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Valentine
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Edgar
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Lenore
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 
Abigail
why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba13why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba14why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

why are there so many creatures? //Sean//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Man 17 Dec 2012 - 18:40

han nikkede svagt med et lille smil. Han forstod godt hendes mistænksomhed og ville også have været skuffet over andet. Han fulgte efter Godric ind af døren og lod blikket glide over rummet og dets indhold. Hvorefter han klappede hunden, som ivrigt ville have opmærksomhed. Han elskede hunde og havde selv haft et par stykker...end til det gjorde for ondt at de døde fra ham, når han selv levede så godt som evigt. Siden da havde han ikke haft nogle.
"Jeg vil gå direkte til sagen. Er din mand hjemme?" spurgte han og så over på kvinden, hvis navn han ikke kendte.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 18:52

Louise nikked lansomt. "Ja nu skal jeg nok hendte ham." sagde hun, og forsvandt ud af en af dørene. "Thomas. Der er nogle som vil tale med dig skat." kunne de høre hende råbe. Lidt efter kom en høj mand på ca 2 meter ind af døren. Han havde langt sort hår, og to runde mærke med tegn inden i. et på hver hånd. Han var iført en rød karpe som var knappet for oven. Han gik over til Sean med et lidt lumsk smil, men sådan smilede han næsten altid. Hvem var denne mand og hvad ville han? Thomas havde ingen anelse. "Goddag, mit navn er Thomas, og hvem er du og hvad vil du med mig?" Han så på Sean.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Man 17 Dec 2012 - 19:06

Han smilte venligt og vendte sig om mod manden, bedømte ham kort.
"Jeg stødte tilfældigt på din søn, på en kro jeg var i. Han har overraskende mange spørgsmål, som et sundt barn jo har, og han besvare mange spørgsmål...Som et barn jo gør" smilte han mystisk.
"Og jeg må sige jeg blev nysgerrig. Han nævnte du trænede ham op til Lejemorder...Og jeg kan ikke lade være med at tænke...Arbejder i for nogen? Eller for noget?" spurgte han ligeud. Han begyndte at gå rundt i huset og kigge lidt på tingene der var. Så så han smilende fra den ene til den anden.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 19:23

Thomas rystede på hovedet. "Nj hr. vi arbejder ikk for nogle. Der kommer bare en gang imellem en tilfældig person forbi, som vil ha os til at dræbe en for ham. Hvis han kan betale et ordentligt beløb vil jeg gøre det for ham, men nej vi arbejder ikk for nogle. Hvorfor da?" Han så nysgerrigt på Sean. Hvad var han ude på? Hvis han ville hyre Thomas til noget, kom det så sandelig an på hvor meget han fik for det. Godric stod bare ved siden af dem, og hørte på dem snakke. Han vidste ikk helt hvad han ellers lige skulle foretage sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Man 17 Dec 2012 - 19:29

Han nikkede svagt og lænede sig op af den nærmeste vindueskarm, mens hans arme gled over kors.
"godt...Hvad siger i så til at arbejde for nogen?" smilte han
"Mig f.eks. At stå til rådighed, når jeg har en opgave du sikkert kunne klare for mig og få et godt beløb for det? For ikke at nævne du altid ville kunne bede om assistance, hvis du og din familie kommer ud hvor i ikke kan bunde?" spurgte han med et lille smil og så direkte på Thomas, som manden åbenbart hed.
"Og lade din søn komme direkte ind i en kreds af de bedste. Med det ser hans fremtid jo helt lys ud"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:00

Thomas nikede lansomt. Han sad i lidt tid uden at svare. Han skullelige tænke lidt over det, eller det lod han i hvertfald han gjorde. Han vidste allerede hvad han skulle svar. Efter lidt tid med stilhed sagde han "Det er en aftale." Han så over på Godric der sukkede stile. Han var ikk imod sin fars beslutning, men var nok heller ikk helt begejstet for den, men okey, what ever?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Man 17 Dec 2012 - 20:03

Han smilte kort og nikkede, før han rettede sig op igen.
"Dejligt. Det vil jeg se frem til...Jeg vil sende en mand herhen med en kontrakt. Bare så vi ikke snyder hinanden" han stoppede op ovre ved døren og så lidt tilbage på dem og på Godric. Men valgte så at det stod til ham at bestemme hvad drengen skulle, ikke endnu. Han kunne godt lege her hjemme med sin far lidt endnu. Måske om nogle år...så ville han tilbyde at han lærte nogle tricks af andre professionelle.
"Hyggeligt at gøre forretninger" smilte han

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 11:17

Thomas nikke. "Det var en fornøjelse" Godric så på Sean, og løb så over til ham, og trak ham i ærmet. "Må jeg lige spørge om noget?" Han så på Sean med et forhåbningsfuldt blik. Thomas gik ind i stuen og satte sig ned i en sofa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Tirs 18 Dec 2012 - 11:33

Han havde åbnet døren, nikkede og været lige ved at gå, men stoppede op da Godric hev ham i ærmet. en smule...respektløst. Men en barns verden var jo ikke som de voksne, heldigvis, så han nøjede med et smile lidt.
"Selvfølgelig" svarede han

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 11:57

Godric så på Sean, og vidste ikk helt hvordan han skulle begynde. "Jeg kom til at tænke på da vi var over på kroen..." han standsede et øjeblik. Han vidste ikk om han skulle spørge om det igen, men gjorde det så alligevel. "Kan du huske de mænd du slog ned? Hvem var de, og hvad vil de dig?" Godric havde ikk helt lært endnu at det var uhøfligt at spørge så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sean Tirs 18 Dec 2012 - 12:03

Han så lidt på ham og smilte svagt. Han lagde en hånd oven på hans hoved.
"Nogle af mine fjender. De var loyale over for en mand jeg var med til at slå ihjel" svarede han med et lille smil.
"Resten vil du forstå bedre en dag" han nikkede kort til familien, tog sin hånd til sig og forlod hytten.

//Out. Smile//

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

why are there so many creatures?   //Sean// - Page 2 Empty Sv: why are there so many creatures? //Sean//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum