Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Lori
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Valentine
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Natalie
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Katrina
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Sean
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Lenore
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 
Edgar
Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Never a slave! Never! -nille-

Side 4 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:23

Nille begyndte at rødme lidt... Hvorfor var han så sød?
"Det har jeg intet imod..." Hviskede hun, og lagde hænderne på hans brystkasse. "Men måske uden shapeshifteren? Jeg er trods alt også en skammer." Hviskede hun drillende, og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:27

Han kyssede hendes pande hurtigt med de kolde læber.
"Okay," sagde han og kiggede ned på hende. "Så kalder jeg dig Nille,"
Det gjorde ham ikke noget at hun placerede hænderne på hans brystkasse.. Han kunne næsten mærke varmen fra hendes hænder, da de blev på hans bryst..
"Jep, du er en," Han kiggede rundt, for at kigge om der var nogen og lænede sine læber mod hendes øre. "En skammer,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:29

Nille sukkede lykkeligt, og smilede. Hun lagde sit hoved ved hans brystkasse.
"Som du altid har gjort... Og som alle gør." Hviskede hun drillende, og smilede.
Hun smilede svagt.
"og måske endda den sidste af dem..." Mumlede hun, og kyssede ham på hagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:34

"Den sidste af dem?" spurgte han en smule forvirret, efter hun havde haft placeret sine læber på den blege hage.. "Hvad mener du med det?" Forsigtigt satte han hovedet på skrå og fortsatte med at kigge på hende med de krystalblå øjne.
"Er jeg den sidste der kommer til at kalde dig Nille eller mener du skammer?"
Forvirret? En smule, men han var vel heller ikke så god til at vente på at spørgsmålene blev svarede på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:36

Nille sukkede, og lænede sig lidt væk fra hans ansigt.
"Måske ikke den sidste med evnen skam... Men den sidste rigtige skammer." Sagde hun, og trak lidt på den ene skulder. "Ikke på den måde, Charmør." Hviskede hun beroligende. "Jeg vil ikke have børn, og hvis jeg ikke får børn så ender Skammernes stamtræ hos mig." Forklarede hun, og tog hænderne væk fra hans brystkasse.


Sidst rettet af Nille Tirs 18 Dec 2012 - 21:41, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:41

Han kiggede på hende, som hun fortalte om stammerens skamtræ.. Hun ville ikke have børn, hvilket gjorde at stamtræet ikke kunne føres videre..
Han forstod hende på en måde godt, men dog var der et spørgsmål der hang over ham og som han overvejede at spørge hende om..
"Hvorfor vil du ikke have børn?" spurgte han forsigtigt og kiggede på hende, med det samme venlige blik som altid..
Ikke fordi at det gjorde ham noget, han var bare.. Nysgerrig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:43

Nille kiggede væk, og kørte en hånd igenmen det sorte hår.
"For det første er jeg for ung indtil videre... For det andet..." Hun sukkede, og trak lidt på den ene skulder. "Jeg kan ikke lide tanken ved at føde et barn... Jeg har intet imod børn, men at få et... Som skal lide som mig... Med denne evne... Jeg vil ikke." Hun trak lidt på den ene skulder, og så forsigtigt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:48

"Nårh," sagde han og smilte varmt til hende, for at vise hende at han intet havde imod det.. Han kunne udmærke godt fortså hende.. Rygterne om hvor ondt det gjorde at føde et barn, havde tit passeret forbi hans øre.. Det skulle vist gøre ligeså ond, som prøvede man at føde en fodbold, eller noget i den stil..
"Jeg forstår dig godt Nille," sagde han og lagde en hånd på hendes skulder. "Du vil ikke lade et barn prøve det samme som dig selv,"
Det ønskede han heller ikke selv, hvis han endda skulle få børn, selvom han aldrig blev ældre.. Han ønskede ikke at hans eget barn skulle lide som han havde gjort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:50

Nille trak lidt på den ene skulder igen... Hun var lidt usikker.
"Men min mormor sagde at der kom i en hver kvindes liv hvor de var parat til at adoptere bare for at få et barn at holde af... ikke ondt ment, men... Du ved. Men tanken skræmmer mig... Hvis jeg så absolut skal have et barn skal det være mit eget... Og ikke et uheld..." Hun rystede på hovedet. "Men nok om det..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 17:39

Han nikkede forstående og puttede hænderne i sin lomme på hættetrøjen..
"Jeg er med," sagde han med et smil og kiggede sig kort omkring, ville tjekke hvor de egentlig var, for sandheden var at han ikke anede hviket sted det her var.. Altså, han kunne ikke genkende det sådan lige her og nu, men mon ikke at det kom på et tidspunkt..
"Ja, nok om det," sagde han og gik hen mod hende. "Lad os snakke om noget der gør dig glad i stedet;"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:11

Nille kiggede sig nygerrigt omkring, og smilede til ham.
"Lad os... Men hvad?" Hun så spørgende på ham.
Hun havde så absolut ingen ide om hvor de var... Hun gik hen bag ham, og kiggede drillende på hans nakke. Hun kyssede hans kolde nakke blidt, og gik så hen foran ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:25

Han fulgte hende da hun gik om bag ham.. Holdte øje med hende ud af øjenkrogen.. Hvad de skulle snakke om, vidste han desværre ikke.. Han vidste bare at det heller måtte være noget der gjorde hende glad..
Han fik endnu engang kuldegysninger, efter hun havde placeret sine læber på hans nakke..
"Hold op," grinte han kærligt. "Jeg.. Er faktisk følsom der," han løftede drilsk på et øjenbryn og skabte en øjenkontakt med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:28

Nille smilede drillende, og lagde sin hånd på hans nakke.
"Det skulle du aldrig have fortalt mig!" Sagde hun, og grinede.
Hun nussede ham lidt på nakken mens hun smilede drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:32

Åh uh..
Det drilske smil kunne umuligt indholde noget godt.. Han kunne allerede mærke at han ikke skulle have fortalt hende det.. Nu vil hun sikkert udnytte det en smule..
"Nille," sagde han, efterfulgt af et tilfredst suk da hun gav sig til at nusse hans nakke..
Pokker tag at han havde følsomme steder!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:33

Nille blev ved med at smile drillende.
"Ja??" Spurgte hun flabet, og grinede igen.
Hun kørte hånden hen til hans kind, og så drillende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:48

Han smilte bare af hendes drilske smil og flabet undertone.. Det var nu meget sdt, så hvorfor skælde ud eller rulle øjne af det..
Hendes drilske fingre bevægede sig hen mod hans kind, der stadig var ligeså kold som første gang hun rørte den..
"Ikke noget," mumlede han og kiggede på hende med kærlige øjne. "Dril så meget du vil, jeg underkaster mig ikke," han smilte drilsk og blinkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:50

Nånå... Hun smilede mere drillende.
"Skal vi vædde?" Uden at forvente svar havde hun allerede en boble vand over hendes ene hånd, og smilede drillende. "Du trænger til at få et bad." Sagde hun, og grinede. Hun puttede hurtigt hånden op over hans ansigt, og slap boblen af vand så den kunne ryge i hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 19:59

Det drilske smil bar ikke noget godt med sig, det havde han kunne mærke helt for starten af og sjovt nok, fik han ret..
Vandet gjorde det pjuskede hvide hår vådt, så det ikke længere var så pjusket men lagde sig ned så det kunne se glat ud.. Nogen få dråber trillede ned fra håret og ned på hans skulder, hvor hættetrøjen dækkede med sin blå farve og hvide sne krystaller, der fik det til at ligne at den var syet sammen med is tråde..
Han kiggede på hende med et luskede smil.
Udfordringen var accepteret!
Han pustede hurtigt en sne bold frem i sin hånd, efterfulgt af et lumsk grin inden han kastede snebolden så den ramte hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:01

Nille gav et lille udbrød fra sig da hun mærkede noget koldt på skulderen, og smilede drillende til ham. Hun vidste at når hun fremtvang vand så blev det taget fra hende selv så... Hun fik øje på en sø. Hun fik vandet hen til dem som en slange, og fik det til at glide rundt om Jacob. Hvor efter hun ville plaske det hele i hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:08

Han sendte hende et blik, der betød: du gør det ikke?
Dog var blikket hverken ondt eller ledt.. Det var mere drilsk, imens smilet var lumsk, som testede han om hun nu turde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:12

Nille smilede uskyldigt og rev hånden til sig så vandet plaskede ham ind i ryggen.
"Åh jo, jeg gør."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:20

Det gav ham kuldegysninger helt ind til knoglerne! Hele hans trøje var nu våd, så den klistrede sig til hans krop, afslørede hans muskulatur..
"Nå," sagde han og løftede lumsk på et øjenbryn. "Så du turde altså?" Han gik lumsk hen mod hende, imens han langsomt begyndte at forme en snebold i sin hånd.. "Men jeg er nu heller ikke bange for at drille lidt," hele hans ansigt var lumsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:23

Nille kastede et hurtigt blik på hans muskler, men kiggede så op i hans øjne igen, og smilede helt uskyldigt.
"Jeg er ikke bange for dig, Jacob?" Sagde hun, og grinede kærligt. "Nå, er du ikke?" Hun skævede til snebolden, og rømmede sig lidt. Hun skyndte sig at gå helt hen til ham, og kyssede ham på munden... bare for at se om det kunne få ham til at glemme hvad han endelig ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:41

"Nå, så det er du ikke?" spurgte han og kastede snebolden op i luften, hvor han derefter greb den igen. "Det burde du for.." Mere noget han ikke at sige. før hun ahvde placeret et kys på hans læber..
Han kunne mærke hvordan blodet steg ham til hovedet, så de blege kinder langsomt blev lyserøde.. Han lukkede øjnene kort og kyssede hende tilbage, men tabte ikke snebolden.. Han havde en lille fornemelse om at der var et trick bag dette pludselig kys..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:44

Nille smilede indvendigt, og lagde armene om hans nakke.
Hun vidste at det var et ømt punkt nu, og nussede hans nakke blidt.
Forhåbentlig havde han glemt alt om det han nu ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 4 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum