Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 
Lori
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 
Edgar
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 
Abigail
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 
Genevira
I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba13I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba14I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 21:36

Nille undvigede hurtigt de to andres angreb. Hun kiggede kort på Arason som var faldet på knæ, men havde ikke tid til at hjælpe ham. Manden angreb Nille igen, men hun nåede lige at rulle væk. Hun huggede ud efter hans ben, men han nåede at hoppe over sværdet. Han svang sværdet efter hendes strube... Men Nille nåede at parere med sit eget sværd. Hun sparkede ham i maven, og han krummede sammen. Hun svang sværdet rundt i hånden en gang, og lagde så hånden på hans nakke. Hun stak sværdet i ryggen på ham, og da manden faldt ned i sandet røg sværdet ud af hans ryg. Hun kiggede på pigen, og lagde spidsen af sværdet over hendes strube... Og kiggede så på Arason. "Klarer du dig?" Spurgte hun, og kiggede på pigen. Pigen måtte ikke dø endnu... Nille ville vide noget.

//Bare så folk ved det når de læser dette.. Jeg har fået tilladelse til at kontrollere manden.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 21:40

han kiget op på hende og fik styre på sin arm igen han rejste sig op og kiget
på lignde han tjekde deres lommer og fandt en kontrakt hvor der stod med fed skrift
Sørge for han finde denne Arason og hvis han ikke går frevliget med så må
i sælg ham som en slave MM var det undreskrevet med han kiget på tøjet og sukkede i det han kiget på hende og nikkede hvem var denne MM han sukkede og prøvet og rodet hans hovede igmen men inte kom op i hans bevistehed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 21:42

Pigen vågnede ikke... Nille gad ikke at vente mere. Hun skar struben over på pigen. Hun tørrede blodet af sværdet i hendes tøj. Hun gik hen til Arason. "Har du fundet noget?" Spurgte hun, og kiggede lidt på sværdet. "Jeg vidste ikke jeg var så god til at kæmpe..." Hviskede hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 21:48

"ja jeg har fundet noget men jeg tror ikke du vil ha noget med det og
gøre" svarde han og kiget selv på det våb en de rlå han kiget på Nille og
svarde så "jeg kan lære dig og kæmpe meget godt med et sværd hvis du vil jeg skal ha en ny start på mit liv så det er der det ligger hvad sigde du som tak fo din hjælp" svarde han og sendte hende et smil mens han stadig mærket smerten i hans arm
blive stærke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 21:56

"Det må du selvom." Sagde hun blot.
Hun kiggede lidt på ham.
"Tak for forslaget... Men ellers tak." Sagde hun, og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 22:01

"ok det første jeg skal ha gjorde nu er at ha mig selv og sean meldt det er ikke for ingen ting at jeg er en af the deathknigts" sagde Arason og rejste sig ordenliget op han tog nog af sit tøj selv om det var koldt og tæt på havet for at lave en forbindige over hans skuldere han kiget på Nille og sagde så "jeg har aldrig mødt denne jacob men jeg vil aldrig kunne klare en samtale med en dæmon lidegyldige hvem det ende kan være" svarde han og sukket "men jeg stoler på at du kende ham og ja det kan godt være det er tid for mig med en ny begyndlse" svarde han og sendt hende kun et halvt smil da smerten jo bed i hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 23:10

"Hvad har Sean med dette at gøre?" Hun så spørgende på ham.
Hun fulgte ham med blikket, og kiggede så på pigens lig... Hun så på Arason igen.
"Jacob er bedre...Men du kan da snakke med Sean? Kan du ikke?" Hun svingede sværdet i hånden. "En ny begyndelse? Hvad er der galt med dit liv nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 23:14

"lad mig se ud over og ha dræbt som mange uskyldige og
ja udde over det får at lægge min klan på hylden" svarde han og kiget
på nille han viste ikke hvad han skulle sigde så han begynde bare og svinge med sit sværd ud i luften og lave blokeringer det blive han ved med i et stykke tid
"jeg er criminal men det er sean også jeg vil vise ham til dem der bestemer og
så vil jeg selv tag den straf der følger" svarde han nille og trænte stadig væk ned den¨
arm der var kommet til skade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:37

Da Arason svang med sværdet blokerede Nille en af hans sving med sit eget sværd.
"For det første... " hun tog sværdet væk fra blokeringen så han kunne øve videre. "Dig og Sean er venner. Klan venner." Hun svang lidt med sværdet. "Og jeg er tilskuer som blander sig engang i mellem." Hun blokerede hans sværd med sit eget igen. "Så drop det med at i ikke er venner."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:41

"ja vi var venner men jeg er nød til det her ellers vil jeg ikke være bedre ende min far" svarde Arason og skubet hendes nummer 2 blokering sådan at hun faldt bage ud men stadig stod det var mere et lille skub med hans sværd der gjorde det
han svang det igen og blokert et af Nilles slag han sukkede og kæmpte vidre
"jeg kan ikke længre se på at folk fra famile forsvinde ned i underverden og den eneste måde og gøre det Sean" svarde han og svang sværdet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:45

Nille blokerede endnu et af hans slag.
"Du behøver ikke at være bedre end din far." Sagde hun, og svang sværdet men han blokerede. Hun skubbede ham væk med sværdet da han blokerede.
"Du skal ikke dræbe ham." Nille havde brug for Sean... Fordi han måske vidste noget om Cherokee stammen, og de havde indgået en i midlertidlig venskab.
Da han svang ud efter hende blokerede hun igen og tog hurtigt sværdet til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:52

"jeg dræber ham heller ikke han skal bare bøde lide som mig for de ting vi har gjorde" svarde Arason og blokert et af Nilles slag igen mens han forsætte med og kæmpe
med sværdet ud i luften "enden dør vi nok eller kommer til og sidde inde ellers kommer jeg til og ditiker mit liv til og beskytte menskerne" svarde han og kiget ud på
himlen og vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 15:15

Nille blev ved med at blokere.
"Hvad vil du så gøre?" Spurgte hun, og blokere endnu engang.
Hun svang sværdet efter hans mave.
Hun svarede ikke men greb ud efter hans arm, og hvis hun ramte ville hun trække sig ind til ham, og sætte sværdet ud for hans strube.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 15:42

"det jeg følge er rigtiget" svarde Arason inde Nille
svang sværdet ud mod ham han dukket sig for slageog lavet et slag
mod hendes sværd det burde og kunne smadre hendes sværd hvis det ramte men han var ved og blive træt på grund af hans s¨r så han trak sig selv væk fra hende og
var klar til og blokere et nyt slag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 15:45

Nille undvigede hans slag ved at hoppe tilbage.
Da han trak sig væk stod hun stille med sværdets spids imod ham.
"Hvis du vidste hvor mange gange jeg har gjort det... Og fejlet." Hun sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 15:52

han kiget på hende da hun stod med sværd spidsen mod
ham han havde også selv hans eget sværd der peget på hende og så
svarde han "jeg er heller ikke som dig Nille på nogen måde" han kiget på hende da deres sværd næsten rørte hianden og han mærket smerten i hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 15:54

Nille så spørgende på ham.
"Nej, du er ikke." Sagde hun blot.
"Men jeg ved ikke hvad du mener..." Den brune fjer hang foran hendes øre.
Deres sværd var lige ved at ramme hinanden... Men hun holdte den lidt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 18:12

"det behøvere du heller ikke" svarde arason og
sendte hende et skævt smil i det han sætte sig ned stadig med hans
sværd sådan at de næsten ramte hinaden han kiget ud mod havet imens han holde
våbent oppe klar til og gør hvad han skulle nå den tid kom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 18:45

Hun sukkede, og sværdet hang ned af siden nu.
"jo, sig det" sagde hun, og satte sig også ned. Sværdet var stadig i hendes hånd, men denne gang ikke rettet mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 18:59

"jeg vil være menskerns leder da jeg gerne vil være ærlige og alt det og ellers gå jeg ind i vagt tjenste og beskytte mensker der hvor de har brug for det" svarde han og kiget på hende imens han rejste sig op hans arm gjorde stadig ondt men han svang det
stadig meget bedre ende man ellers ville kunne nå man havde en smadret skulder
men det kunne Arason

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:02

Nille grinede, men ikke ondt.
"menneskernes leder!?" hun smilede, og pillede lidt ved Sværdets spids.
"det vil blive svært, Arason." sagde hun blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:05

han kiget på hende ikke med et bestemt blik bare kiget på hende
"ja jeg ved det vil blive svært men det er bedre ende bare og opføre mig som
om jeg har betynige" svarde han og svang sit sværd igen han kastede det op i luften og grebe det og forsætte som en gal

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:11

Hun rystede lidt på hovedet.
"Uanset hvad Arason..." hun rejste sig op, og kiggede lidt på sværdet. "... Så vil jeg ikke snakke med dig mere." hun begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:15

"jeg har kun en ting og sigde du kæmpe ikke særlige godt med et sværd" sagde han
og smilte imens han fægtede vidre med den han kiget over på hende og smilte "lad mig se hvis jeg aldrig love og gøre dig noget eller fornærme denne jacob så skal du også lade mig lære dig og kæmpe ordenliget med et sværd"sagde han smilende imens han forsætte med og kæmpe med sværde han kunne mærke smerten i hans arm men forsætte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:19

Nille stoppede op.
"fint. Aftale, men vi må træne en anden gang..." og med disse ord skiftede hun form til panter, og løb din vej.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille// - Page 2 Empty Sv: I Never Said i Wasen A Criminal but this is who i am//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum