Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Black Market ( Sajro )  EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
The Black Market ( Sajro )  EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
The Black Market ( Sajro )  EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Black Market ( Sajro )  EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
The Black Market ( Sajro )  EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
The Black Market ( Sajro )  EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
The Black Market ( Sajro )  EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
The Black Market ( Sajro )  EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
The Black Market ( Sajro )  EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
The Black Market ( Sajro )  Voteba13The Black Market ( Sajro )  Voteba14The Black Market ( Sajro )  Voteba15 
Jake
The Black Market ( Sajro )  Voteba13The Black Market ( Sajro )  Voteba14The Black Market ( Sajro )  Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

The Black Market ( Sajro )

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The Black Market ( Sajro )  Empty The Black Market ( Sajro )

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 21:06

Sted: langs gå gaderne ved undergrundens sorte market, hvor slaver og andre bliver solgt
for laver stående priser,

Tid: 18:00

Vejre: ret støvet, og let blesende fra oven af

Omgivelser: folk er ved at samles for at sælge nogle slavere, handels vare, samt også
forskellige former for krøderier og urter til de forksellige's behov, men også forskellige
tiggerer rundt omkring ligger og venter på en ''rare'' og ''ære fuld'' person ville donere et
mønt eller 2 til deres små behov, ellers er der blot snakken og hvisken i gå gaden og folk
som taler over priser og prutter om prisen for at en af parterne for det bedst muligt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mai gik langs gå gaderne i noget let civil påklædning, hendes sorte støvler samt også en læder vest og en hvid skjorte, og nogle brune bukser gjorde det let at kunne mænge sig blandt befolkningen, hendes tanker som nu svævede rundt og hendes krop som nu halv fokucerende gik mod det nærmeste slave market for at søge efter nyer og stærkere slaver alt efter behov, dog var der kun indtilvidre Dé Minion som ejer største delen af market indtil vidre.

*hmmm mon der overhovedet er andre handels folk som tør stille sig op imod Dé Minion med deres priser for slaver.*

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The Black Market ( Sajro )  Empty Sv: The Black Market ( Sajro )

Indlæg af Sajro Man 6 Feb 2012 - 21:25

Sajro kom gående, og kunne ikke lade være med at ligge mærke til den kvinde som kom gående, og som ikke så ud til at være helt tilfreds med at alle slaverne var som de var, eller også var det prisen. Han så det derfor som en mulighed for at, kunne komme ind på markedet og snyde sig ind til at kunne komme tættere på Isabella og hendes forretning så han bedre kunne slå hende ned indefra istedet for.

Han tog fast i den kvivnde, der kom gående, meget let og snakkede så.

"Søger du noget bestemt, af slaver? Jeg kan skaffe alt!"

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 21:42

mai drejde sit blik kort og undrede sig lidt over den person som turde tag fat i
hende, men lod sin velvilje ligge

''alt!?, men hvad har de da og tilbyde?'' sagde mai og lod manden snakke ud
alt efter havde hun ikke helt selv noget at lave i øje blikket så hun kunne li så godt
blot høre hvad manden havde at tilbyde.

*hmmm hvem er denne fremmede, han er ikke helt ud til at kende områderne på disse kanter siden han tør tag fat i mig, men aligevel, hvem skulle også kende mig.*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Man 6 Feb 2012 - 21:47

Han smilede lidt over at have fanget hendes opmærksomhed, det var jo ikke altid det nemmeste at gøre med fremmede folk, som var her ude i de her områder. Han vendte sit blik, så deres blikke mødtes, og han kiggede på hende med hårde øjne.

"Jeg kan tilbyde mig selv som manhunter, og en dygtig en af slagsen... Bare sig hvad du har brug for, og jeg kan skaffe det."

"Det eneste problem jeg har, er at jeg er nød til at tage fat i folk enkeltvis, mangler nogen jeg fast kan sælge til hvis du forstår..."

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 21:58

'' alle ønsker at være de bedste, men hvis jeg nu tilbudte dig et job istedet for,
hvad siger du så til det? at du kan få et arbejde og arbejde under mig for en nem
og fair handels aftale som vi 2 kan tilbyde hinnanden.'' sagde mai og smilede
venligt og lidt forførende.

*hmmm måske kan denne fyr bruges til noget, han virker vist den type som vil
næsten sælge sin egen kone til en enkel sølv mønt*
hun kiggede ham lidt an og kiggede lettere på hans krop sprog, og hans position i hans holdning,

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Man 6 Feb 2012 - 22:02

"Det lyder ikke som nogen dårlig ide, og hvis du så kan hjælpe mig med at skabe samarbejde med Dé Minion, er det en aftale jeg kan gå med til."

Han smielde skævt til hende, og hans øjne var stadig hårde. Han ville ikke nøjes med kun at arbejde for hende, nej han ville op og have et samarbejde med Dé Minion, da det var dem han gerne ville have lukket ned som de første men alt det med at han gerne ville lukke den gruppe end, var noge kvinden ikke skulle vide noget om, og han viste det heller ikke på nogen måde.

"Men hvis ikke du kan hjælpe mig med det, kan jeg desværre ikke indgå samarbejde."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 8:26

''hvor meget kender de til Dé Minion? og hvorfor ønsker de at havde et samarbejde med Dé Minion?'' sagde mai og undrede sig over at han ville ha et sammarbejde med Dé Minion og oven i købet hende som mai personligt hader, men hendes tanker kunne vel gå til hendes egen fordel,

*hmmm en som ønsker at blive endnu en monopol grisk person, eller blot den som ønsker at være hund for Dé Minion..*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 8:45

"Mine årsager behøver du ikke vide så meget om. Det eneste du behøver at vide er at hvis du får mig ind hos dem, kan du forvente min hjælp."

Han kunne ikke helt fastslå hvordan hun havde det, med Dé Minion, men hvis han var heldig var hun heller ikke så glad for den forretning, og den kvinde der stod bag det hele. Hvis hun ikke var glad for dem, ville det gøre det hele nemmere med at komme ind med et dække, så han kunne finde ud af så meget som muligt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 9:35

'' det er her du tag fejl, for hvis der er nogle former for mulighed af at jeg skulle lade dig komme ind under et samarbejde med Dé Minion så bliver jeg nød til at vide årsagen, men dette sted er ikke lige frem det mest sikreste, lad os tale under 4 øjne uden dette. . optøj rundt om os'' sagde mai og tog let om hans hånd og begyndte at gå imod et gammelt hus

*hmm hvis han er interesseret kunne det være jeg kan bruge ham til noget, måske kan han oven i købet komme mig til gode til at kunne infiltere den idiot til. .* hendes tanker stoppede og hun vende sig om for at se om han var med, eller om han overhovedet havde givet slip på hendes hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 9:43

"Det er så i orden, men du får nok ikke det hele at vide... Men lad os nu se på hvad jeg kan fortælle dig istedet."

Da hun tog fast i ham, rev han sig fri igen, men han fulgte stadig efter hende. Han lagde sin hånd på øksen, så han var kalr hvis der var nogen der havde tænkt sig at ville angribe ham eller lige nu var det faktisk hvis der var nogen der valgte at angribe dem. HAn ville lige nu beskytte hende, og det ville han gøre indtil han ikke længere havde noget han kunne bruge hende til.

Da de kom indenfor i det gamle hus vendte han sig mod hende, og kiggede hende i øjnene så han kunne fornemm hvor han havde hende.

"Okay, hør her jeg har nogle planer jeg skal have udført, og derfor vil jeg ind i Dé Minion!"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 11:46

mai krysede armene og kiggede undrene på ham og der efter kiggede på øksen han havde lagt hånden på

''og hvilke planer om jeg må spørge skulle dette være?'' sagde mai og lod sit blik falde tilbage på ham

*hmm måske kan han du til noget, men kriger ser han ikke helt ud til at være, måske lidt røver i sig, men at dræbe. . arh det tror jeg ikke han kan* et let smil bredte sig på mai's læber i det lidt gamle og støvet hus

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 13:25

Han var stadig lidt i tvivl om hvad han skulle sige il ehnde, fordi hvis hun havde et problem med at han gerne ville stoppe Dé Minion, kunne det gå hen og blive et problem. Han tog derfor fast i øksen, og kiggede så på hendefor at gøre sig klar til at svare hende.

"Det jeg har i planerne, er at jeg vil gøre det nemmere for de små slavehandlere at køre deres forretninger... Hvis du kan forstå min plan?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:45

*hmm nemmere, dvs. . . ødelægge Dé minions slag af slaverm dette ville gøre en bedre pris for andre slave handlere og dermed slipper jeg personligt for at høre brok fra lederen af Dé minion. . ikke dårligt*

''jamen jeg syns det lyder godt, uheldigvis er der kun en ting, jeg har indgået en mindre aftale med Dé minion om at jeg udeler information, men denne har UHELDIGVIS undslippet mine øre og jeg kan intet gøre for at hjælpe dig, men jeg kan se hvad jeg kan gøre for at høre andre interesserende positioner rundt som jeg kender, '' sagde mai og smilede halvt og gik længere ind i huset

*hmm en mand som vil sikre Dé minions salg bliver værre, og dermed giver dette mig muligheden for at sætte flere ting på market, ikke dårligt.*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 13:53

"Jeg er kun interesseret i at vide en ting! Kan du, eller kan du ikke, hjælpe mig med at komme ind hos Dé Minion?"

Han havde ikke brug for at vide mere. Alt andet han kunne få at vide var uden relevans, og derfor skulle det spørgsmål bare besvares med det samme. Han gad ikke spilde sin tid mere end nødvendigt på denne kvinde hvis hun ikke kunne hjælpe ham, med det han gerne ville ahve gjort.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:06

''vægende har øre og øjne, lad os tale når vi er kommet til et mere sikkert sted, hvor selv ikke mørkets øjne kan se'' sagde mai og kiggede rundt i rummet.

*hmm mon de har fundet os, forhåbeligt ikke endnu, * mai vist at hvis man skulle afskaffe Dé minions foretning ville det kræve en sikkerhed og diskrete eftersom at Dé minion ikke var helt dumme, deres tanker om at folk som kunne forpure deres spil, for ikke at tale om deres mulige aftaler med andre klaner overaskede ikke mai,

hun begyndte at gå ind mod et børne værelse, eller noget som lignede et børne værelse og hun åbnede et skab hvor efter hun gik ind i det der var masser af tøj

''kommer de?'' sagde mai og åbnede en lem under træ gulvet og lod sig selv gå ned

''husk at lukke skabet efter dig'' sagde mai og regnede med at han fulgte med

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 14:10

Han forstod hvad hun hentydede til og nikkede derfor bare til hende, og fulgte så efter hende og lukkede skabet efter sig. Han kunne godt lide tanken om at snakke et sted mere privat, men samtidigt med det, ville han ikke lade være med at være varsom og vågen omkring alting. Han strammede grebet om øksen og hev den lidt op så han hurtigt kunne få den helt frem, mens han spærrede alle sanser helt op, så intet kunne overraske ham, uden at han ville have en ide om at der kom noget.

"Nå kan du så svare mig eller hvad?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:16

''hvis du handler dine gerninger på den måde vil Dé Minion allerede havde fået dit hovde på et sølvfad nu, for at kunne gøre dette nemere for os begge bliver vi begge to nød til at stole på hinnanden'' sagde mai og stod nu bag om et bord og havde sat sig i en stol, der lå forskellige af bøger om handel og historier,

*hmm mon han tør slå en handel af, måske, men dog bekymre det mig om han kan være stille, han gaber jo op som en hund...*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 14:25

"Hør her kvinde, du ahr brug for mig og jeg har brug for dig, for at kunne få det her til at fungere. Så hvad med bare at du bare holder mund. Jeg har ikke gjort det her i en kort periode, så du skal ikke tro du kan lære mig noget."

Han gad ikke folk der troede de kunne lære ham noget omkring at infiltrere grupper. Han havde gjort det en stor del af sit liv, fordi hvis der var nogen der var god til at udgive sig for at være andet end han var, var det ham. Han havde sågar udgivet sig for at være hjernevasket uden at være det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:33

''der tag du fejl, det er dig der har brug for mig og mig som sangtens kan undvære dig, men til trods for vores uenigheder skal jeg vide om du er 100% sikker på dette og at du vil dø for dette, eftersom dette som du ber om er en ret så farlig leg som kan koste dig livet'' sagde mai og smilede koldt

*hmmm dette ynkelige menneske begynder at kede mig*

''men nu til sagen, for at du kan komme ind kræver det hjælp af en guild, dvs. dem som har høj indflydelse og dermed mener jeg at du bør tænke før du gør noget dumt'' sagde mai mens hun smilede hendes blik lagde øjnene på hans økse

''læg din økse, der er ingen grund til at blive voldlig'' sagde mai og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 14:40

"Du kan ikke narre mig, jeg kan tydeligt fornemme på dig at du har brug for mig, måske ikke lige så meget som jeg har brug for dig, men stadig du kan se potentialet men vil bare ikke indrømme det."

Han blev træt af hendes ord, troede hun at døden på nogen måde kunne skræmme ham. Ikke engang hende og hvad hun ellers havde af kumpaner kunne skræmme ham, ej heller være nogen trudsel. Hun vidste tilsyneladende ikke hvad han var. Han kunne dog tydeligt dufte og fornemme at hun ikke var menneske.

"Hør her du taler uden om igen og igen. Jeg stillede dig et spørgsmpl om du kunne hjælpe mig ind eller ej? Hvis du ikke kan hjælpe mig direkte ind så bare sikre mig ind til Isabellas galla, så klarer jeg resten selv."

Ville hun have ham til at ligge øksen? Det var noget hun godt kunne glemme. Han havde ingen planer om at blive voldelig, men altdi godt at være på den sikre side.

"Nej det tror jeg ikke kommer til at ske!"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:49

'' hvorfor vil du gerne ind i gallaen?'' sagde mai og undrede sig lidt over hans interesser i gallaen.

*kunne Isabella's galla havde den højeste betydning for hendes galla. . hmm mulighed, men derfor ville dette jo give mai muligheden for at more sig, og samtidig gøre det muligt at mai intet havde dette at gøre, en mulighed, at hun selv kunne holde et ''blind'' øje for hans gerninger*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 14:54

Han smilede indvendigt over at hun ikke kommenterede mere af den han havde sagt men svarede hende så, med en rolig og hård stemme.

"Fordi jeg derved kan komme tættere på hende, og muligvis selv skabe den forbindelse jeg har brug for, jeg har dog brug for en til at sige jeg er noget værd. Se det er der du kommer ind i billedet, det eneste jeg har brug for at du skal gøre, er at fortælle Isabella at hun kan bruge mig."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 15:05

'' og hvordan skulle jeg så kunne fortælle hende det? jeg er en li så fremmed person som du er'' sagde mai og kiggede undrende på ham hvor efter hendes blik faldt på øksen

''din økse vil ikke kunne beskytte dig selv mod mig eller de fare du møder hvis det er dine forhåbninger, det suden er jeg den som du bør frygte og det samme gælder sakref'' sagde mai og rystede roligt på hovdet med et lettere smil

dog morede det hende at et menneske troede at kunne hamle op med hende fik hende inden i til at smile udvendigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 15:20

"Du sagde du havde en aftale med Dé Minion, ergo må hun tro på at du er noget værd. Med mindre du er en endnu mindre person på dette marked end mig?"

Han ville have hende til at indse at hun ikke bare sådan kunne løb om hjørner med ham, og at han vidste hvad han foretog sig.

"Åhh jo den kan, men jeg glemmer jo du har jo ingen anelse om hvad jeg er vel. Du er ingen trudsel i dette spil, måske Sakref kan være farlig men dig, nej det tror jeg ikke. Du skal vide at jeg godt ved hvad du er, men du ved tilsyneladende ikke hvad jeg er, så derfor pas på med hvad du siger."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 15:27

''jamen så lad mig høre din teori om hvem jeg er'' sagde mai og ventede spændt på hans svar, og i håb om at lytte til det han havde at forslå om hvem mai var eller er

hendes stemme lød bestemt som ændret, og smilet stod dog stadig på hendes læber mens hendes øjne kiggede undersøgende, på ham og der efter på alle de få lys i rummet mens det dog var et lidt mørk men stadig halv lysende rum kiggede mai med øjne tilbage på ham

*hmm han lyder ikke til at være helt menneskelig hvis han kender sakref og hans krafter. *

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum