Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba13The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba14The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba15 
Rafaela
The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba13The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba14The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Voteba15 
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

The Black Market ( Sajro )

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The Black Market ( Sajro )  - Page 3 Empty Sv: The Black Market ( Sajro )

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 8:27

*hmm lyden af at han skriver under. mon han har dybbet en del af hans blod på dokumentet som der står?*

mai slukkede det tredje lys og mørket om hende var der,mens hun vendte sig om for at se på at han skrev under med sine egne øjne og gik overmod bordet. hvor efter hun lod sit blik på ham og der efter dokumentet roligt,

*hmmm væsnet ønsker aligevel at skrive under, det var vist godt jeg ikke brændet det så, det ville trods alt være et spild, men så aligevel måske ved han nogle af konsevenserne, for både mig og ham ved dette, men nu mangler han vist blot at dybbe en dråbe af sit blod på dokumentet og min underskrift vil blive det sidste for at aftalen er holdt. *

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Sajro Ons 8 Feb 2012 - 9:31

Da han havde skrevet under på papiret, tog han øksen frem og skar sig i hånden med den, og lod blodet løbe ned over pairet, meget mere blod end der nok var nødvendigt. Han gjorde det for at vise hende at han tydeligt gik med på aftalen, og at de nu kunne komme videre i deres dagsorden.

*Gad vide om hun ved hvor meget jeg faktisk har kunne regne ud omkring konsekvenser, og den slags?*

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 9:48

mai lod en finger på der hvor hun skulle skrive og en sort skrift kom frem på dokumentet.

*perfekt!*
med hurtig bevægelse lod hun dokumentet rulles sammen og kiggede på ham med tomme øjne og et let smil bredte sig om hende.

''tak for deres frie vilje, og tid jeg vil kontakte dem når jeg har fået mere info og planlagt deres besøg inde for gallaen så alle forholdninger er lavet''
mai lod blikket kort falde på ham og gik et par skridt tilbage ind i mørket hvor efter hun begynde at blive mere og mere et med mørket og det sidste var blot hendes øjne som roligere lod mørket indtage

''deres tid under mit arbejde er først lige begyndt''

//marker rundt på dokumentet der ser de den skrift som ikke blev vist af det ''blotte øje'' der vil du se skriften som står på den. med mindre det bliver lagt over ild vil skriften komme til syne //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 8 Feb 2012 - 9:56

Da hun begyndte at trække sig tilbage, stod han og kiggede, og han vidste godt at der var noget hun ikke fortalte ham, men så igen der var jo også meget han ikke ahvde fortalt hende, så derfor var der jo ikke det store problem i dette.

"En sidste ting, Mai. Jeg vil have en kopi af dit dokument, med alt der er på den!"

Han stod bare og stirrede ehdne i øjnene, med hårde øjne, som viste at han ikke var til at spøge med.

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:01

''ja så? jamen det skal nok ske når jeg får tid, dog får de ikke originalen eftersom den skal opbevares sikkert så jeg kan sikre mig at vores lille handel holder, det forstår de vel? '' sagde mai og smilede let

*hmm mon han har fonemmelse for dette, men han har trods alt heller ikke den større vilje pga det dokument som nu forsejler hans sjæl, og blod, dog iriterre det mig at jeg ikke har så mange af disse skrifter tilbage. . . *

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 8 Feb 2012 - 11:26

"Jamen så står vi et probelm, fordi jeg skal bruge en kopi lige nu!"

Han ville ikke have hun skulle tro hun kunne løbe om hjørner emd ham. Han var også ligeglad med om det han havde skrevet under på fjernede noget som helst af hans frie vilje. Han vidste at der skulle nogen der var meget stærk til at bestemme over ham. Han havde trænet sin vilje, så hun kunne godt glemme alt om at tro hun havde magt over ham.

"Og bare så du ved det Mai, jeg kender til jer dæmoners små tricks, og forvent ikke de virker."

"Jeg har ahndlet med flere dæmoner end du ville tro muligt, og alle af dem der har forsøgt at snyde mig, har set deres endeligt ved mine klør, tænder eller økse. Jeg gør dig intet medmindre du giver mig grund!"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 20:20

'' glem ikke at du lige har underskrevet din sjæl, og din såkaldte frie vilje er opretholdt af dette dokument som du selv af egen fri vilje har underskrevet, og dette dokument er forseglet med blod, DIT blod ynkelige hund, så sit før jeg eller andre beder dig om at du skal tale på denne metode, og jeg håber at du tænker dig om igen før du tør vove at gø igen, HUSK JEG EJER DIN SJÆL NU, og hvis du bryder dette vil jeg ikke være istand til at rede din krop eftersom du allerede har forseglet det i dette dokument også kaldet ''Sjæle kontrakt'' som menneskerne kalder det, og bryder du vores aftale mister du både din sjæl og krop. '' råbte mens hun stod klar til at skulle blive en del af skyggerne, hun personligt mente ikke det ville være det værd hvis fjolset skulle begynde at angribe, dette ville jo medføre hans krop ville dø, dog sjælen ville blive fanget i dokumentet

et let smil bredte sig roligt over hendes ellers så kolde læber og et vind pus fra hende fik det 4 lys til at gå ud, der stod nu 2 lys tilbage og var tændte i rummet og et letter latter kom fra hende mens hun stod der i mørket

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 8 Feb 2012 - 21:21

"Du glemmer bare en ting stakkels dæmon, du har ingen magt da ingen spykiske evner eller magier påvirker mig. Og som der står i bunden er straffen for brud at jeg skal frivilligt give mig din krop og min sjæl, og da du ikke kan styre min vilje kommer den del ikke til at ske."

Han smilede til hende, fordi han godt vidste at hun ahvde magt i det her spil, men hvad hun ikke vidste var at han havde handlet med nok dæmoner gennem tiden til at vide hvordan man slap ud af det hele igen.

"Du har ingen anelse om hvem eller hvad du lige har lavet aftale med, så husk at jeg ikke er så nem som alle de andre, og jeg kender til jeres måde, og jeg kender til at slippe ud af dem igen."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 12 Feb 2012 - 21:27

et let smil bredte sig om hendes læber, og lod blikket kort lukke øjne igen mens hun lyttede til hans ord, hun forstod godt at demonen inde i hende havde fået hende selv til at miste overblikket, og fandt ud af hendes lille fejl, dog at han havde handlet med flere demoner lyder interessant i hendes øre, og hendes øjne åbnede sig igen,

'' jeg forstår, men din kopi kommer om nogle få dage, dette skulle vel ikke være et problem?, det suden, hvis jeg overhovedet skulle på nogle måder bryde mine aftaler, dette kræver selvfølgelig at andre i mit nærver gør det, og hvis folk høre om din interesser ved gallaen, tror jeg Dé minion ikke bliver så glad for dem, men jeg har sagt at de får en billet ind til gallaen, og det akter jeg at holde, men om de selv ønsker at få kontakt med Dé Minion er ikke mit ansvar, dog skal jeg stadig påpeje overfor dem, Dé minion er svære at handle med, og oven i købet på en af deres gallaer, men jeg skal prøve at se hvad jeg kan gøre, og oven i købet på lokket en anden til at præsentere dem, det har dit mit ord på. '' sagde mai og lod blikket kort på ham,

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 12 Feb 2012 - 21:53

"Ved de hvad Fru, det har været en fornøjelse at handle med dem. De skal ikke være i tvivl om at du bare kan finde mig når de mener de har noget de skal bruge mig til, men husk du ikke kan tvinge mig."

han smilede til hende, og han ville gerne vide lidt om hvordan han ville vide at han var velkommen til gallaen.

"Hvordan vil de sørge for at jeg får besked om at jeg er velkommen til gallaen?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 8:40

''det er jo nemt, jeg henter dem af mig selv, eftersom de kommer til at være tjenere men husk galla tøj for at være en del af festen, eftersom jeg kommer til at arbejde undercover, mit rygte skal bevares eftersom min guild ikke lige frem ønsker at jeg er i det åbenlyse, så dermed vil de komme ind som tjenere, men skifter tøj til gallaen, og der efter kan de tale med Dé Minions leder, eftersom hun nok har planlagt at det for det meste nok er de mest rigeste folk som kommer og dermed kan de selv fremstå i en højere title'' sagde mai og smilede let.

*hmmm mon ulven her vil forbeholde sig i denne leg, det er trods alt en falig leg*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 15 Feb 2012 - 13:08

"Det lyder fint..."

Han vidste ikke om hun havde mere hun ville tale med ham om, eller om der var andet hun ville med ham, og hvis der ikke var mere hun ville, så var det vel ved at være på tide at han kom videre, nu hvor den her aftale var i hus. Han kunne ikke lade være med at smile indvendigt, over at endnu en dæmon havde lavet handel med ham, og endnu engang havde dæmonen ikke tænkt på hvad de gik ind til.

"De må have en fortsat god dag."

Han gjorde an til at han ville gå.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 9:16

et let smil bredte sig om hendes læber og hun lod sig selv langtsomt roligere og roligere et med mørket og forsvandt imørket som en skygge forsvinder i natten når man bevægere sig væk fra gadelygten og hendes øjne var der kort.
*hmmm mon han ved selv hvad han tag af chancer. . *
mai smilede let i mørket og lod sig selv sive ind i mørket for forsvandt.

//the end??//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 17 Feb 2012 - 13:08

Forlod stedet, hun havde ledt ham hen til og vidste at de begge var gået ind til noget som de ikke helt vidste hvad var, han vidste ikke helt hvad hun var i stand til. Det var der dog også stor sandsynlighed for at hun heller ikke gjorde, da han trods alt var vant til at gå rundt og lave handler med dæmoner, derfor var han ikke den nemmeste at regne med og kontrollere.

//out//

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum