Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The Black Market ( Sajro )
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The Black Market ( Sajro )
mai slukkede det tredje lys og mørket om hende var der,mens hun vendte sig om for at se på at han skrev under med sine egne øjne og gik overmod bordet. hvor efter hun lod sit blik på ham og der efter dokumentet roligt,
*hmmm væsnet ønsker aligevel at skrive under, det var vist godt jeg ikke brændet det så, det ville trods alt være et spild, men så aligevel måske ved han nogle af konsevenserne, for både mig og ham ved dette, men nu mangler han vist blot at dybbe en dråbe af sit blod på dokumentet og min underskrift vil blive det sidste for at aftalen er holdt. *
Gæst- Gæst
*Gad vide om hun ved hvor meget jeg faktisk har kunne regne ud omkring konsekvenser, og den slags?*
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
*perfekt!*
med hurtig bevægelse lod hun dokumentet rulles sammen og kiggede på ham med tomme øjne og et let smil bredte sig om hende.
''tak for deres frie vilje, og tid jeg vil kontakte dem når jeg har fået mere info og planlagt deres besøg inde for gallaen så alle forholdninger er lavet''
mai lod blikket kort falde på ham og gik et par skridt tilbage ind i mørket hvor efter hun begynde at blive mere og mere et med mørket og det sidste var blot hendes øjne som roligere lod mørket indtage
''deres tid under mit arbejde er først lige begyndt''
//marker rundt på dokumentet der ser de den skrift som ikke blev vist af det ''blotte øje'' der vil du se skriften som står på den. med mindre det bliver lagt over ild vil skriften komme til syne //
Gæst- Gæst
"En sidste ting, Mai. Jeg vil have en kopi af dit dokument, med alt der er på den!"
Han stod bare og stirrede ehdne i øjnene, med hårde øjne, som viste at han ikke var til at spøge med.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
*hmm mon han har fonemmelse for dette, men han har trods alt heller ikke den større vilje pga det dokument som nu forsejler hans sjæl, og blod, dog iriterre det mig at jeg ikke har så mange af disse skrifter tilbage. . . *
Gæst- Gæst
Han ville ikke have hun skulle tro hun kunne løbe om hjørner emd ham. Han var også ligeglad med om det han havde skrevet under på fjernede noget som helst af hans frie vilje. Han vidste at der skulle nogen der var meget stærk til at bestemme over ham. Han havde trænet sin vilje, så hun kunne godt glemme alt om at tro hun havde magt over ham.
"Og bare så du ved det Mai, jeg kender til jer dæmoners små tricks, og forvent ikke de virker."
"Jeg har ahndlet med flere dæmoner end du ville tro muligt, og alle af dem der har forsøgt at snyde mig, har set deres endeligt ved mine klør, tænder eller økse. Jeg gør dig intet medmindre du giver mig grund!"
et let smil bredte sig roligt over hendes ellers så kolde læber og et vind pus fra hende fik det 4 lys til at gå ud, der stod nu 2 lys tilbage og var tændte i rummet og et letter latter kom fra hende mens hun stod der i mørket
Gæst- Gæst
Han smilede til hende, fordi han godt vidste at hun ahvde magt i det her spil, men hvad hun ikke vidste var at han havde handlet med nok dæmoner gennem tiden til at vide hvordan man slap ud af det hele igen.
"Du har ingen anelse om hvem eller hvad du lige har lavet aftale med, så husk at jeg ikke er så nem som alle de andre, og jeg kender til jeres måde, og jeg kender til at slippe ud af dem igen."
'' jeg forstår, men din kopi kommer om nogle få dage, dette skulle vel ikke være et problem?, det suden, hvis jeg overhovedet skulle på nogle måder bryde mine aftaler, dette kræver selvfølgelig at andre i mit nærver gør det, og hvis folk høre om din interesser ved gallaen, tror jeg Dé minion ikke bliver så glad for dem, men jeg har sagt at de får en billet ind til gallaen, og det akter jeg at holde, men om de selv ønsker at få kontakt med Dé Minion er ikke mit ansvar, dog skal jeg stadig påpeje overfor dem, Dé minion er svære at handle med, og oven i købet på en af deres gallaer, men jeg skal prøve at se hvad jeg kan gøre, og oven i købet på lokket en anden til at præsentere dem, det har dit mit ord på. '' sagde mai og lod blikket kort på ham,
Gæst- Gæst
han smilede til hende, og han ville gerne vide lidt om hvordan han ville vide at han var velkommen til gallaen.
"Hvordan vil de sørge for at jeg får besked om at jeg er velkommen til gallaen?"
*hmmm mon ulven her vil forbeholde sig i denne leg, det er trods alt en falig leg*
Gæst- Gæst
Han vidste ikke om hun havde mere hun ville tale med ham om, eller om der var andet hun ville med ham, og hvis der ikke var mere hun ville, så var det vel ved at være på tide at han kom videre, nu hvor den her aftale var i hus. Han kunne ikke lade være med at smile indvendigt, over at endnu en dæmon havde lavet handel med ham, og endnu engang havde dæmonen ikke tænkt på hvad de gik ind til.
"De må have en fortsat god dag."
Han gjorde an til at han ville gå.
*hmmm mon han ved selv hvad han tag af chancer. . *
mai smilede let i mørket og lod sig selv sive ind i mørket for forsvandt.
//the end??//
Gæst- Gæst
//out//
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» A day in the market - Olivia
» Does the market sell scales? ~ Alec
» Black Fire
» Why Are You Here? ((Sajro))
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth