Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The Black Market ( Sajro )
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The Black Market ( Sajro )
Han ville ikke sige mere, og selvom hun sagde han tog fejl, ville han ikke tro at han faktisk tog fejl. Han var ret sikker på at hun var en dæmon, dem var han trods alt vant til at være sammen med, så han kendte deres lugt ret så godt.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han smilede lidt til hende, bare et lille skævt smil. Han kunne næsten fornemme på hedne at huntænkte på at dræbe ham, men han var lige glad med det, fordi han ikke så nogen grund til at være bange for hende.
"Ja jeg er en af de to ting."
Han syntes hun ligeså godt kunne få at vide, at han ikke orkede det her mere, og ville egentligt bare vide om hun kunne hjælpe ham med at komme ind til festen eller ej.
"Kan du hjælpe mig eller ej?"
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
*tsk, hvorfor vil fjolset ikke indrømme at han allerede er fanget i mit spil, og han har tabt, men lad gå, han er trods alt kun et væsen uden tanker* et let smil bredte sig om hendes læber
Gæst- Gæst
Han stod stadig still og kiggede på hende, og selvom hun havde tænkt sig at forsøge at dræbe ham, ville hun opdage at det ville blive svært for hende, så han ville nok bare råde hende til at lade være med overhovedet at prøve.
"Nå men til det med at underskrive, hvilke dokumenter taler vi om?"
hersker og dette betyder at så længe du adlyder os demoner har du lov til at leve,
ingen i denne verden er fri så længe sakref er på magten husk det!'' sagde mai
efter hun rejste sig op og kiggede på ham da han nu ønskede dokumentet
hun tog et gammelt pagament ud af en hyle som lå der og lagde det på bordet og
rullede det ikke ud men havde stadig en enkel hånd over det
''dette pagament skal blive underskrevet i blod,blæk og ens egen fri vilje, og når
først man har underskrevet dette er der ingen vej tilbage, forstået?'' sagde mai og
kiggede med kolde og øde øjne på ham
Gæst- Gæst
Han grinede indvendigt, over at de var så selvglade og selvfede, at de troede at de faktisk havde dem alle i deres magt. Det var en af de mange ting de to fejl i, og han kunne ikke lade være med at finde dem morsomme fordi de var så sikre.
"Hvad skriver jeg hetl præcist under på? Fordi hvis jeg ikke kan gå med til det, er det en aftale der er slået af bordet, og du tror du kan stoppe mig men det kan du ikke, så fortæl mig helt præcist hvad jeg skriver under på!"
Han var ligeglad med hvor stærk hun troede hun var, og hvor mange folk hun havde i baghånden. Hun vidste ikke helt præcist hvad han var, og det var en fordel, og hun kendte på ingen måde hans evner.
''du skriver under på et dokument som jeg kalder det, og dette dokument har nogle krav under vores handels aftale'' sagde mai og kiggede koldt på ham som han var den rene luft.
Gæst- Gæst
Han var ligeglad med om hun så ville afslå handelen, fordi han skulle nok kunne finde en anden vej ind hvis det skulle være, det virkede bare som den sikreste og hurtigste vej ind. Han var heller ikke bange For hverken hende eller Sakref. Han var ikke nogen ordentlig trudsel, så hvorfor skulole han dog frygte den stakkels mand.
"Fortæl mig præcist hvad disse krav er og vi kan tale om det. Du ved hvorfor jeg vil der ind, så jeg vil også vide hvad præcis jeg skriver under på."
''hvis de er enig i dette kan de åbne pagamentet hvis ikke kan de vende dem om og gå, vel viden at forskellige fraktioner vil være efter dem, traf deres valg'' sagde mai og smilede let mens hun slukkede det ene lys og en let mørke bredte sig om hende og roligt i rummet
*hmm mon han ønsker at læse det, måske, måske ikke. dog ved han jo at han allerede er fanget i Dé Mininos lege, eller gør han. . men det aver mig at hans loyalitet ikke ligger hos sakref, en skam,*
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok åbne dit dokument, men jeg skriver ikke under før vi begge er enige om hvilke krav det er."
Som hun snakkede greb han fast i pergamentet og begyndte roligt at læse det. Han
var dog meget forsigtig med at åbne det, og hans sanser var stadig spændt fuldt ud, så hvis hun forsøgte på noget, skulle han nok stadig opdage det.
Dette dokument & kontrakt binder dem via sjælen
ved under underskrift
ved at de skriver under på dette dokument acceptere de følgende vilkår:
1. deres frie vilje ligger i handlen og deres lydighed er hos mai
2. alle handel som indgår mellem de 2 parter SKAL overholdes med mindre
mai mener noget andet
3. ingen af disse 2 parter må dødeligt såre hinnanden Medmindre at man
bryder kontrakten
4. Civile & andre må ikke bliver blandes ind i dette dokument & sjæle kontrakt
Betegnelse for brud af kontrakten:
1. ved et af parterne begår mord mod den civile befolkning
2. ved planlagt mord fra en af parterne som ønsker at myrde mai eller den som skriver under på dokumentet
3. ved døds fald via snigmordere
4. ved modsætte sig handels betingelser
Konsekvens ved brud:
1. parten som har brudt kontrakten skal friviligt give sin egen sjæl og legme
Dette dokument er opretholdt via magi og ved brud vil disse koncekvenser samt også dens vilkår og betegnelser sættes igang ved underskrift.
Mai's Underskrift:___________________
Underskrift fra Partneren:____________________
Blodet fra partneren: -------------- ( ------------- )
Gæst- Gæst
Han kunne ikke gå med til det helt uden at han kunne være sikker på hvad han gik ind til. Han ville gerne vide hvad de to punkter helt præcist betød.
"Præcis hvad menes der med at ens frie vilje ligger i handelen? Og nummer to beskriver nogle handler, hvilke handler snakker vi om der?"
*hmm mon fjolset ville gå med til handlen som vil binde dem. eller om hun har sat dette spil igang for ingen ting..*
hun trådte let frem fra mørket og kiggede på ham
''nu har de fået besvarelserne fra deres spørgsmål, har vi en handel eller ej?'' sagde mai og kiggede let og koldt på ham
Gæst- Gæst
Han havde nogel spørgsmål omkring punkt 2 for at han kunne skrive under på det, fordi han ville være sikke på om han skrev under på at være hendes slave, eller hvad han skrev under på.
"Skriver jeg under på at være din slave?"
"Men hensyn til punkt 2. Så kræver det vel at vi begge er enige om handelen?"
*hmm mon han tør, han viker ret nervøs af en vampyr at være, så muligvis varulv, syns også han virker lidt, dyrisk. . *
Gæst- Gæst
Han ville være sikker på det , før han kunne indgå en aftale med hende. Hun måtte vel forstå, hvorfor han ikke kunne gå med til aftalen, uden at være så sikker på alting der skulle indgås i denne aftale.
*hmmm slave, ikke dårligt, måske kunne man bruge ham som slave, det kunne være morsomt. *
Gæst- Gæst
han ville vide det fordi hvis hun ikke kunne tvinge ham, kunne han ikke se det store problem i at indgå en aftale med hende, men hvis hun eller nogen anden kunne igennem denne aftale tvinge ham til noget ville han ikke kunne gå med til det.
*hmm mon han tør, hah han tør sikkert ikke, KYLLING* hendes tanker begyndte roligt at cirkulere rundt om han overhovedet turde skrive under på dette dokument eller om han tør skrive under.
Gæst- Gæst
Hvis de stod på lige fod havde han som sådan ikke brug for at vide mere, og han vidste at da dokumentet virkede gennem magi, ville det ikke nytte hende noget at lyve for ham. Den lille smule vidste han om magi, og den måde at binde på.
*hmm han virker stedigere end en gammel ged. . .*
Gæst- Gæst
Han ville blive ved med at spørge ind til dokumentet, indtil han ahvde fået de svar han ahvde brug for. Fordi han kunne ikke klare at stå i en situation hvor der var noget han ikke var sikker på hvordan han ville stå, men trods alt selvom han så skrev under på papiret og der så kom nogle problemer ud af det, skulle han nok finde ud af at komme uden om det. Specielt da straffen var noget der skulle gøre frivilligt.
*hmm mon jeg burde tag dokumentet og brænde det, han ser vist ikke helt ud til at ville underskrive, men det vel en skam, så må jeg vel kontakte ShadowAngel, tja.. de bliver ved glade for at høre en som ikke respektere sakref. * tænkte mai og gik roligt overmod det 3 lys som stod bag hendes stol. så hendes del ville være indrammet i mørke
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» A day in the market - Olivia
» Does the market sell scales? ~ Alec
» Black Fire
» Why Are You Here? ((Sajro))
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth