Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba13The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba14The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba15 
Rafaela
The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba13The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba14The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

The Black Market ( Sajro )

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Black Market ( Sajro )  - Page 2 Empty Sv: The Black Market ( Sajro )

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 15:44

"Jeg har ikke sagt jeg ved hvem du er, men mere hvad du er! Fordi hvis jeg ikke tager meget fejl er du en dæmon af en art, eller noget beslægtet med dem."

Han ville ikke sige mere, og selvom hun sagde han tog fejl, ville han ikke tro at han faktisk tog fejl. Han var ret sikker på at hun var en dæmon, dem var han trods alt vant til at være sammen med, så han kendte deres lugt ret så godt.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 15:52

''sandt, og det er det eneste du ved? trist, men lad gå, siden du mener at du er stærkere end en demon må du vel være enten en race af vampyr eller varulv, for menneske,elver eller demon ser du ikke helt ud til at være, og hvis du var demon ville du vide lidt mere om mig'' sagde mai og smilede let hun kendte de fleste af demoner omkring hende pga tiggerne som hjalp hende, men denne unge person viste hun ikke helt hva var, måske vampyr, dog ville dette ikke være en god ide hvis hun begyndte at slå sådan et væsen ihjel og spilde en god chance på at ødelægge Dé minions foretning, også aligevel, hvis hun selv fjernede denne skabning af vejen ville Dé minion belønne hende stort for dette. .

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 16:10

"Du har næsten ret, jeg ved ikke meget mere, men jeg kan regne ud at du også udnytter skyggerne og mørket til din egen fordel."

Han smilede lidt til hende, bare et lille skævt smil. Han kunne næsten fornemme på hedne at huntænkte på at dræbe ham, men han var lige glad med det, fordi han ikke så nogen grund til at være bange for hende.

"Ja jeg er en af de to ting."

Han syntes hun ligeså godt kunne få at vide, at han ikke orkede det her mere, og ville egentligt bare vide om hun kunne hjælpe ham med at komme ind til festen eller ej.

"Kan du hjælpe mig eller ej?"

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:00

''deres teori om at mørket er nogle af mine lege er sandt, dog forslår jeg at du sætter dig. . . og nu til deres spørgsmål. Ja jeg kan hjælpe dem, men alt har sin pris, og min pris er at du selv underskriver et dokument, det er min pris for at hjælpe dig, og hvis ikke så bliver jeg desværre nød til at bruge andre metoder som jeg personligt ser som nogle af mine ynglings, men nok om disse lege, lig din økse enten på bordet for an dig eller i din holder som du har ved din side, tag deres valg. '' sagde mai og kiggede på øksen

*tsk, hvorfor vil fjolset ikke indrømme at han allerede er fanget i mit spil, og han har tabt, men lad gå, han er trods alt kun et væsen uden tanker* et let smil bredte sig om hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 18:14

"Hør her jeg ligger min økse hvis jeg finder det passende, og ellers gør jeg ikke. Du skal ikke tro du kan bestemme over mig. Jeg er en fri mand og ingen kan ændre det. Så hvad med at du bare forstår at du måske er vant til at folk føjer dig, men jeg er ikke den type. Jeg gør hvad der passer mig og det kan du ikke ændre på."

Han stod stadig still og kiggede på hende, og selvom hun havde tænkt sig at forsøge at dræbe ham, ville hun opdage at det ville blive svært for hende, så han ville nok bare råde hende til at lade være med overhovedet at prøve.

"Nå men til det med at underskrive, hvilke dokumenter taler vi om?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:25

''der tag du fejl, for ser du, efter den store krig er demonen Sakref blevet vores nye
hersker og dette betyder at så længe du adlyder os demoner har du lov til at leve,
ingen i denne verden er fri så længe sakref er på magten husk det!'' sagde mai
efter hun rejste sig op og kiggede på ham da han nu ønskede dokumentet

hun tog et gammelt pagament ud af en hyle som lå der og lagde det på bordet og
rullede det ikke ud men havde stadig en enkel hånd over det

''dette pagament skal blive underskrevet i blod,blæk og ens egen fri vilje, og når
først man har underskrevet dette er der ingen vej tilbage, forstået?'' sagde mai og
kiggede med kolde og øde øjne på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 18:31

"Ja det tror i jo på..."

Han grinede indvendigt, over at de var så selvglade og selvfede, at de troede at de faktisk havde dem alle i deres magt. Det var en af de mange ting de to fejl i, og han kunne ikke lade være med at finde dem morsomme fordi de var så sikre.

"Hvad skriver jeg hetl præcist under på? Fordi hvis jeg ikke kan gå med til det, er det en aftale der er slået af bordet, og du tror du kan stoppe mig men det kan du ikke, så fortæl mig helt præcist hvad jeg skriver under på!"

Han var ligeglad med hvor stærk hun troede hun var, og hvor mange folk hun havde i baghånden. Hun vidste ikke helt præcist hvad han var, og det var en fordel, og hun kendte på ingen måde hans evner.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:43

''jamen hvis du selv mener at jeg tag fejl så lad os høre sakref hvad hans mening her kunne være, eller fortrækker du nu at tie før du igen begynder at gø igen, dette er sidste chance eller handlen falder af og din billet til gallaen forsvinder''

''du skriver under på et dokument som jeg kalder det, og dette dokument har nogle krav under vores handels aftale'' sagde mai og kiggede koldt på ham som han var den rene luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 18:55

"Jeg skriver ikke under på noget uden at vide præcist hvad jeg skriver under på."

Han var ligeglad med om hun så ville afslå handelen, fordi han skulle nok kunne finde en anden vej ind hvis det skulle være, det virkede bare som den sikreste og hurtigste vej ind. Han var heller ikke bange For hverken hende eller Sakref. Han var ikke nogen ordentlig trudsel, så hvorfor skulole han dog frygte den stakkels mand.

"Fortæl mig præcist hvad disse krav er og vi kan tale om det. Du ved hvorfor jeg vil der ind, så jeg vil også vide hvad præcis jeg skriver under på."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 19:13

''som jeg sagde tidligere det er et dokument som jeg kalder det, men hvis du ikke ønsker at komme ind i gallaen så har jeg vist spilt min tid her, dog takker jeg dig for at dele dine tanker om at afbryde gallaen, dette vil Dé minion sætte stor pris på, eller for at sikre at hun intet opdager om deres lille tanker om denne overaskelse kan de enten skrive under eller modtage et besøg af Dé Minion eller måske ligefrem ShadowAngels som underligger dem et kort visit og fortæller dem hvordan sakref's styre er, åh ja, jeg kender disse fraktioner, og ved hvordan man finder dem, natten har øjne og øre over alt ved de'' sagde mai og smilede let og gik over og slukkede det ene lys men lod pagamentet ligge

''hvis de er enig i dette kan de åbne pagamentet hvis ikke kan de vende dem om og gå, vel viden at forskellige fraktioner vil være efter dem, traf deres valg'' sagde mai og smilede let mens hun slukkede det ene lys og en let mørke bredte sig om hende og roligt i rummet

*hmm mon han ønsker at læse det, måske, måske ikke. dog ved han jo at han allerede er fanget i Dé Mininos lege, eller gør han. . men det aver mig at hans loyalitet ikke ligger hos sakref, en skam,*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 19:23

Han morede sig indvendigt over at hun troede hans plan var at afbryde gallaen, fordi så tog hun noget så grusomt fejl. Hans plan var meget længresigtet end blot at stoppe en enkelt galla, gallaen var bare en start og en mulighed for at komme ind i det hele.

"Jeg skal nok åbne dit dokument, men jeg skriver ikke under før vi begge er enige om hvilke krav det er."

Som hun snakkede greb han fast i pergamentet og begyndte roligt at læse det. Han
var dog meget forsigtig med at åbne det, og hans sanser var stadig spændt fuldt ud, så hvis hun forsøgte på noget, skulle han nok stadig opdage det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 19:48

''Dokumentet''

Dette dokument & kontrakt binder dem via sjælen
ved under underskrift
ved at de skriver under på dette dokument acceptere de følgende vilkår:

1. deres frie vilje ligger i handlen og deres lydighed er hos mai

2. alle handel som indgår mellem de 2 parter SKAL overholdes med mindre
mai mener noget andet

3. ingen af disse 2 parter må dødeligt såre hinnanden Medmindre at man
bryder kontrakten

4. Civile & andre må ikke bliver blandes ind i dette dokument & sjæle kontrakt

Betegnelse for brud af kontrakten:
1. ved et af parterne begår mord mod den civile befolkning

2. ved planlagt mord fra en af parterne som ønsker at myrde mai eller den som skriver under på dokumentet

3. ved døds fald via snigmordere

4. ved modsætte sig handels betingelser

Konsekvens ved brud:
1. parten som har brudt kontrakten skal friviligt give sin egen sjæl og legme

Dette dokument er opretholdt via magi og ved brud vil disse koncekvenser samt også dens vilkår og betegnelser sættes igang ved underskrift.

Mai's Underskrift:___________________

Underskrift fra Partneren:____________________

Blodet fra partneren: -------------- ( ------------- )

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 19:54

"Okay, lader til at jeg muligvis kan skrive under på. Men jeg skal dog lige have punkt et og to, forklaret så vi begge er enige om hvilke krav der ligger i vores handel."

Han kunne ikke gå med til det helt uden at han kunne være sikker på hvad han gik ind til. Han ville gerne vide hvad de to punkter helt præcist betød.

"Præcis hvad menes der med at ens frie vilje ligger i handelen? Og nummer to beskriver nogle handler, hvilke handler snakker vi om der?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 20:00

''punkt 1 er som der står, ved at de underskriver dette dokument indgår de i denns vilkår samt også den handel som binder denne kontrakt via magi, punkt 2 er de forskellige om slaver for eksemple og eller nye kommende foretnings handel mellem os 2. '' sagde mai og vendte sig om mod ham

*hmm mon fjolset ville gå med til handlen som vil binde dem. eller om hun har sat dette spil igang for ingen ting..*

hun trådte let frem fra mørket og kiggede på ham
''nu har de fået besvarelserne fra deres spørgsmål, har vi en handel eller ej?'' sagde mai og kiggede let og koldt på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 20:08

"Jeg har et par enkelte spørgsmål endnu. Du kan vel forstå at jeg ikke vil indgå i en aftale uden at være helt sikker på hvad det er jeg skriver under på, du ville vel heller ikke selv gøre det?"

Han havde nogel spørgsmål omkring punkt 2 for at han kunne skrive under på det, fordi han ville være sikke på om han skrev under på at være hendes slave, eller hvad han skrev under på.

"Skriver jeg under på at være din slave?"
"Men hensyn til punkt 2. Så kræver det vel at vi begge er enige om handelen?"

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 20:19

''punkt 2 handler sandt om at vi begge to skal være enige, som der selv står.'' sagde mai og gik roligt over til det andet lys blandt de 6 som var i rummet,

*hmm mon han tør, han viker ret nervøs af en vampyr at være, så muligvis varulv, syns også han virker lidt, dyrisk. . *

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 20:52

" Jeg spørger igen, skriver jeg under på at være din slave?"

Han ville være sikker på det , før han kunne indgå en aftale med hende. Hun måtte vel forstå, hvorfor han ikke kunne gå med til aftalen, uden at være så sikker på alting der skulle indgås i denne aftale.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 20:58

'' hvorfor skulle jeg ha dig som slave? en slave skal ha direkte lydighed, hvilket du ikke lige frem har overfor mig, '' sagde mai og kiggede med et undrene blik på ham

*hmmm slave, ikke dårligt, måske kunne man bruge ham som slave, det kunne være morsomt. *

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 21:06

"Godt nok skulle bare være sikker. Kan du eller nogen anden gennem dette dokument tvinge mig til noget som helst?"

han ville vide det fordi hvis hun ikke kunne tvinge ham, kunne han ikke se det store problem i at indgå en aftale med hende, men hvis hun eller nogen anden kunne igennem denne aftale tvinge ham til noget ville han ikke kunne gå med til det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 21:14

''eftersom der at ingen andre civile og eller andre personer ved at blande sig i dette dokument er imod vilkårne og dette accepteres ikke, dvs at dette dokument er kun mellem os 2 og ingen andre. hvis dette besvare deres spørgsmål '' sagde mai og undrede sig lidt over han spørgsmål om dokumentet når han ikke engang havde skrevet under endnu..

*hmm mon han tør, hah han tør sikkert ikke, KYLLING* hendes tanker begyndte roligt at cirkulere rundt om han overhovedet turde skrive under på dette dokument eller om han tør skrive under.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 21:19

"Ok jeg har et sidste spørgsmål. Står vi to på komplet lige fod gennem dette dokument?"

Hvis de stod på lige fod havde han som sådan ikke brug for at vide mere, og han vidste at da dokumentet virkede gennem magi, ville det ikke nytte hende noget at lyve for ham. Den lille smule vidste han om magi, og den måde at binde på.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 21:26

'' i de forskellige dele af punkterne er refereret til dig og mig så jeg kan ikke se med det blotte øje på hvor vi ikke skulle være på lige fod ved, eftersom dette er en handels dokument mellem os to ikke hele rang systemet i denne verden, så på nogle syns punkter ja og på nogle syns punkter nej for se på verden og på gallaen vil vi være i forskellige fod højde nogle højere end andre'' sagde mai og sukkede

*hmm han virker stedigere end en gammel ged. . .*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 21:39

"Ja, men så længe det kommer til de krav der står i dokumentet, der er vi på lige fod ikke sandt?"

Han ville blive ved med at spørge ind til dokumentet, indtil han ahvde fået de svar han ahvde brug for. Fordi han kunne ikke klare at stå i en situation hvor der var noget han ikke var sikker på hvordan han ville stå, men trods alt selvom han så skrev under på papiret og der så kom nogle problemer ud af det, skulle han nok finde ud af at komme uden om det. Specielt da straffen var noget der skulle gøre frivilligt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 21:46

''det er delvis sandt nogle af vilkårne er rettet mod mig og nogle af dem er rettet mod dig, men alt i alt ja, så ser det ud til med det blotte øje at vi er på lige fod i dokumentet'' sagde mai og slukkede det andet lys så der kun var 4 tændt i rummet.

*hmm mon jeg burde tag dokumentet og brænde det, han ser vist ikke helt ud til at ville underskrive, men det vel en skam, så må jeg vel kontakte ShadowAngel, tja.. de bliver ved glade for at høre en som ikke respektere sakref. * tænkte mai og gik roligt overmod det 3 lys som stod bag hendes stol. så hendes del ville være indrammet i mørke

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 7 Feb 2012 - 22:01

HAn tog roligt fast i dokumentet og rullede det ud på bordet hvorefter han skrev under, der hvor det var meningen han skulle skrive under. Han havde jo fået den info han havde brug for. Han havde en hvis fornemmelse af at hun troede at hun havde ham i hendes hule hånd. Det vidste han dog at hun ikke havde, da han før havde været inde i værre aftaler og slubbet fra dem igen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum