Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyIdag kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyIdag kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Lori
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Valentine
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Lenore
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Natalie
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Jake
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Sean
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Abigail
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Celenia
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 
Taliia
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Alone and vulnerable - Serkan.

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 1:26

''Ahh... Det er da synd nogle af dem kan ellers være fremragende og gode folk.''

Han smilede stille specielt da hun fortalte ham at hun syntes det var rart, og der lod han så sine hænder glide ned og massere sæben ind på hendes baller og så sæbede han hendes mave ind og sluttede af med hende bryst...

Han tog så en spand og begyndte at skylle sæben væk... Han så ned af hende stille og roligt...

''Vil du af med det sidste så du kan blive helt ren?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 1:34

Blair vidste godt hvad han mente. Men hun var bare blevet svigtet før, og hun frygtede det ville ske igen. Hun skulle lige til at sige ham i mod da han begyndte at sæbe hendes baller ind. Men hun følte lige pludselig ikke at det var nødvendigt. Hun havde ikke noget imod det. Men hun var bare ikke helt tryg ved ham. Blair rodede blidt i hendes hår da han hældte vand udover hende. Hun havde fået hele håret ned over hendes hoved, men hun fik hurtigt håret bagover igen. Blair begyndte at klæde sig helt af og så på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 1:44

Han smilede varmt til hende da hun klædte sig af og han nikkede lidt annerkendende fordi han mente at hun så godt ud. Han samlede kluden med sæbe op igen og kiggede stille på hende...

''De er en smuk kvinde.''

Han kiggede på hende og begyndte at sæbe hele hendes krop ind igen og startede igen med hendes arme og tog samme rute som han havde gjort før...

''Noget de vil selv?''

Han smilede varmt sog skævt til hende og hvis hun ikke ville noget selv ville han slutte af med at sæbe hendes bryster ind med masserende bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 1:54

Blair begyndte svagt at smile. Hun var ikke så god til at kommentere på komplimenter. Hun anede ikke hvad hun skulle sige til det.

"Mange tak."

Sagde hun og så ham kort og intenst i øjnene. Hun kunne ikke se hvorfor han ikke skulle forsætte. Hun syntes det var godt.

"Forsæt endelig."

Sagde hun med et smil og begyndte forsigtigt at sno en hårtot ind i hendes finger. Hun havde svært ved bare at lade hendes hænder ligge langs hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 1:57

Da han så kom til at sæbe hendes bryst ind drejede han hende rundt så han stod med hendes ryg mod hans eget bryst og masserede så ganske blidt hendes bryster med kludene. Han slap hende så igen og samlede spanden op igen og skyllede hende...

''Rart?''

Han hviskede det blidt og varmt i hendes øre mens han stadig havde hendes ryg imod ham og han lod nu en hånd glide kærtegnende ned af hendes mave ganske blidt og hvis hun ikke stoppede ham ville han kærtegne hendes underliv også...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:05

Blair nikkede kort og lænede hendes hoved bagover, så han kunne se på hende. Hun bed blidt i hendes læbe og så ind i hans øjne. Hun begyndte dog at mærke blodet nå hendes hoved, så hun lod det falde på plads igen. Hun mærkede hans hånd på vej ned imod hendes underliv, det havde hun normalt ikke noget imod, men det var bare som om der var noget fortalte hende at hun burde lade vær. Hun vendte sig om imod ham. Hun håbede ikke at det gjorde noget hun sagde fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:19

Da hun vendte sig om imod ham, fandt hans hænder bare hendes røv som han begyndte blidt at massere. Han smilede stille til hende, og kyssede hendes hals ganske blidt inden han nappede i den.

''Prøv at slappe af, dette er ligeså meget for dig som for mig.''

Han hviskede det i hendes øre igen ganske blidt og varmt hvorefter han nappede hende i halsen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:27

Blair lukkede sine øjne og tog nogle dybe indåndinger for at slappe mere af, hun nød hans berøringer. Hun gjorde hendes hals længere ved at bøje det til den ene side, så han bedre kunne kysse hendes hals. Hun mærkede at det kilede svagt der hvor han kyssede hende. Hun lagde en hånd på hans skulder og førte den forsigtigt op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:30

''Se... Det er ikke noget farligt eller forkert.''

Han trak hende blidt ind imod sig med hans hænder der var fast plantet på hendes baller. Han smilede stille og roligt mod hendes hals mens han stille og roligt kyssede og nappede i hendes hals... Han gav hende så et kys på kinden og derefter et kort og blidt kys på læberne...

''Du har jo lyst så hvorfor stritter du imod min kære?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:41

Blair følte de blide kys på hendes hals og kind. Hun gengældte det da han blidt kyssede hendes læber. Hun kunne godt overgive sig og behandle ham som alle andre mænd hun var interesseret i. Ja.. Hvorfor ikke. Hun besluttede sig for ikke at stritte imod længere. Det var der ingen grund til. Hun ville jo gerne, som han selv sagde. Hun lod hånden hun havde på hans skulder glide ned mod hans brystkasse. Hun lod blidt en finger glide hen over ham.

"Jeg ved det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:45

Han smilede bedrevidende, men ikke sådan at hun kunne se det. Dette var bare starten af hans plan om at have hende til at blive hos ham. Hos ham var måske ikke den rigtige formulering.

''Du er da slet ikke nogen skønjomfru.''

Han smilede drilsk og og kyssede hendes læber lidt mere lidenskabeligt denne gang og væltede så bagover så de lagde i vandet, med ham nederst og han fik sig skubbet hen sådan at hans hoved var over vand... Hans hånd fandt hendes underliv igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:48

Blair kunne ikke undgå at lade sig forføre. Det var let forføre hende, det kunne hvem som helst gøre med de rette midler.

"I'm a bad girl."

Hun gengældte kysset og lagde sig blidt oven på ham, så hun ikke lagde for meget på vægt på ham. Hun lod ham denne gang føre han hånd ned imod hendes underliv. Hun ville jo alligevel ikke kunne modstå ham, så hvorfor overhovedet forsøge?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:51

''Then show it?''

Han smilede drilsk men stadig holdt han den varme i det der havde været der hele tiden, mens han lod et par fingre glide op i hendes underliv og han begyndte at lege vildt med hans fingre og kærtegne hende. Han smilede drilsk og kyssede hende lidenskabeligt og nappede hende i underlæben...

Hans frie hånd brugte han til at klappe hende blidt i røven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:53

Blair begyndte at komme med nogle små suk, der hurtigt udviklede sig til støn. Hun lod en hånd glide ned af hans overkrop og mave til kanten af hans boxershorts. Hun førte hendes hånd ned i dem og begyndte forsigtigt at føre en hånd op og ned, efter hun havde taget fat. Hun skulle skam nok vise ham det, det ville ikke tage lang tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:57

Han grinede indvendigt men ingen tegn var der på dette på ydersiden så hun vidste ikke hvordan han egentligt syntes hun virkede som en meget nem pige. Han kyssede hende bare ned af halsen og nappede hende blidt...

''Nåå, så du kan en smule?''

Han smilede drilsk og varmt til hende mens hans fingre legede mere vildt i hende, og han begyndte at bevæge dem frem og tilbage i hende. Han slap et enkelt nydende suk over hendes berøringer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 11:49

Blair var en nem pige, det vidste hun også godt. Hun kunne nok også godt prøve ikke at være så let, men det var bare svært for hende. Hun havde svært ved at stå imod når mænd viste interesse for hende.

"En smule er at underdrive hvad jeg kan."

Hun forsatte med de små støn. Hun begyndte at bevæge hendes hånd hurtigere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 11:51

''Er du nu sikker?''

Han smilede varmt og skævt, mens han blinkede stille til hende for at drille hende lidt. Han sukkede endnu engang nydende over at mærke hendes hånd bevæge sig en smule hurtigere, hvilket han egentligt godt kunne lide følesen af... For ham var hurtigt bare oftest bedre...

''Er det alt du kan?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 11:58

Blair sendte ham et skævt smil. Hun kunne en masse, det var det hun var bedst til.

"Helt sikker."

Hviskede hun sensuelt, denne gang med vilje. Men så blev der vækket noget i hende, hun kunne godt lade vær hvis hun ikke ville. Det ville hun gerne, men alligevel ikke. Blair slap ham og rejste sig fra karret.

"Det var en fejltagelse."

Hun havde ryggen mod ham mens hun var igang med at klæde sig på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 12:01

''En fejltagelse? Nej nej der tager du fejl, det er en god ide...''

Han grinede varmt og drillende til hende da han gik hen til hende og lagde armene om hende bagfra. Han nussede hendes underliv, og med den anden hånd masserede han hendes bryst og holdt hende imod sig selv mens han nappede hende blidt i halsen og med blidt kys kærtegnede han hendes hals imellem bidende...

''Se selv, giv dig hen til mig... Du vil jo gerne...''

*...Det gør også dit ophold nemmere!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 12:07

Blair rystede voldsomt på hovedet. Hun lignede en der var faldet ned fra månen. Blair ville gerne, det vidste hun også godt, men det var bare ikke nok. Hun burde ikke, og derfor skulle hun tvinge sig selv til at lade vær.

"Nej. Det var en fejltagelse. Jeg skulle aldrig have gjort det her."

Blair trak sig væk fra ham igen og skubbede blidt til ham.

"Du skal ikke fortælle mig hvad jeg vil. Du kender mig slet ikke og du aner ikke hvad jeg vil."

Hun klædte sig på på i det sidste tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 12:58

''Og De skal under ingen omstændigheder siger hvad jeg skal!''

Han greb fast om hendes håndled og bed hende lidt hårdere i halsen. Han ville ikke tillade det, om ikke andet så skyldte hun ham dette for hvad han havde gjort for hende. Da han jo havde reddet hende fra at blive voldtaget.

''Jeg reddede dig, og du er utaknemmelig?!''

Det varme smil eksisterede ikke mere for ham, og han smuttede forbi hende og låste døren til badeværelset...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 13:29

Blair begyndte at blive nervøs, han ændrede lige pludselig personlighed. Hun begyndte at tro at han bare havde spillet for at få hende med hjem til ham. Hun prøvede at skubbe ham væk da han lige pludselig bed hende i halsen. Hun bed tænderne sammen.

"Ja. Jeg er utaknemmelig! Har du et problem med det?"

Blair sank en klump da han låste døren. Han kunne ikke holde hende fanget, det ville han ikke få lov til. Hun skulle nok komme fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 13:33

''Ja det har jeg faktisk!''

Han gik bare tilbage imod hende, med stille og rolige skridt hvor han gjorde klar til at straffe hende for det hun gjorde. Han kiggede stille på hende og han begyndte at mumle noget underligt og nogle rødder snoede sig op af jorden for at låse sig om hendes hænder og fødder...

''Jeg finder mig ikke i den behandling! Du skylder mig meget for at have reddet dig fra at blive voldtaget!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 13:38

Blair var parat til at komme forbi ham, låse døren op og løbe så hurtigt hun kunne. Men før hun nåede at gøre sig klar til det, blev hun låst fast i af nogle rødder der pludselig var vokset op af jorden. Hun prøvede at rykke sig, men det var umuligt. De holdte alt for godt fast i hende.

"Jeg er ligeglad med hvad du finder dig i og hvad du ikke finder dig i. Hvis du ikke slipper mig fri nu, så sværger jeg at du kommer til at fortryde!"

Blair fnøs af ham og rystede på hovedet.

"Jeg skylder dig ingenting! Jeg bad dig ikke om at redde mig. Så nej, jeg skylder dig intet."

Det var tydeligt at mærke Blair var vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 13:42

''Kommer jeg til at fortryde det?!''

Han grinede hjerteligt mens han stille gik rundt om hende og betragtede hende stille og roligt inden han gik over i et hjørne af rummet og fandt en lille kniv frem. Han gik stille hen til hende og prikkede hende blidt på struben med den.

''Se her... Jeg kan vælge at lade dig leve, efter jeg har voldtaget dig! Eller dræbe dig! Men mon ikke du ville være ked af at blive voldtaget overhovedet?!''

Han grinede stille af hende, og skar en smule i siden af hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 2 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum