Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Alone and vulnerable - Serkan.
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Alone and vulnerable - Serkan.
"Så dræb mig. Jeg er ikke bange hvis det er det, du tror."
Blair sendte ham et strengt blik.
"Voldtægt er bare liderlige gamle mænd der ikke kan få noget på den dumme. Du må være en af dem."
Blair vidste på ingen måde frygt, for hun var ikke bange.
Gæst- Gæst
Han skar en smule mere i den anden side af hendes hals og slikkede bare blodet op af hendes hals... Han grinede stille...
''Så du vil faktisk hellere dø end at leve?!''
Han grinede stille og hvis hun sagde det skulle han nok komme frem med en anden mulighed og en anden ondskab.
Gæst- Gæst
"Hvis bare du vidste hvor mange der ville ønske de kunne være sammen med en som mig."
Blair prøvede at bruge alle sine kræfter for at komme fri, men det var umuligt. Hun kunne ikke med de irriterende rødder.
"Det er der aldrig nogen der har sagt. Jeg bare ikke bange for døden."
Hun sukkede, han var ynkelig.
"Du er ynkelig. Du tør ikke engang slippe mig fri og kæmpe mod mig på ærlig vis."
Gæst- Gæst
Han gik helt frem imod hende med stille og rolige skridt. Han nappede hende igen og lidt hårdere i hendes hals, og han fandt det bare morsomt at hun kommenterede at han ikke ville kæmpe ærligt mod hende...
''Jeg vil jo bare være venlig og give dig en chance for at slippe væk!''
Han grinede stille af hende...
Gæst- Gæst
"Nej. Det er jeg ikke bange for. Jeg er slet ikke bange for noget og slet ikke en så langt ude som dig."
Hun rystede på hovedet. Han var så langt ude.
"Du holder mig bare fanger fordi du ved jeg vil slippe væk hvis jeg kommer fri fra de her tingester."
Gæst- Gæst
Han smilede stille og han trak bare på skuldrende af det hun sagde, hvorfor skulle han sige hende imod. det var jo ikke løgn direkte, han holdt hende fanget for at hun ikke kunne flygte...
''Hvis du forsøger at flygte skal jeg nok jagte dig og fange dig! Men du vil måske lave et væddemål?''
Han smilede ondskabsfuldt.
''Jeg slipper dig fri giver dig 5 minutter at løbe i, men hvis jeg så fanger dig så skal du være min slave!?''
Gæst- Gæst
"Nej.. Selvfølgelig er jeg ikke ligeglad. Men jeg er ikke bange. Hvis det sker, vil jeg personligt gøre det af med den persong."
Blair lagde hovedet på skrå og så undrende på ham. Hun blev nød til lige at tænke. Hvis hun blev fanget, var det så det værd?
"Okay."
Hun var klar på at slippe fri. Det skulle nok lykkedes, hun skulle bare flygte hen til et sted hvor han ikke kunne finde ham.. Hvis hun kunne.
Gæst- Gæst
Han grinede ondt til hende, og vidste egentligt ikke noget om, om hun nogensinde havde mistet nogen hun holdte af, da han bare sagde det fordi de færreste brød sig om at høre det...
''God flugt så længe den vare.''
Han grinede stille, låste døren op og fik rødderne til at slippe hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvor fanden er hun stukket af hen?''
Han lød frustreret men vidste godt hun var lige foran ham, så han trådte hen imod hende og stampede så der hvor han bedømte at enten hendes mave eller lår ville være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvilken type er du? Den der står ved det hun lovede og er en god slave? eller en der skal pines og straffes?''
Han kiggede stille på hende.
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke til sexlege."
Hun lød hverken posititv eller negativ, hun lød neutral. Hun virkede ingen form for følelse.
Gæst- Gæst
''Hård her! Jeg bestemmer! DU er min slave! Hvis jeg siger du skal lade dig knalde af en ulv så gør du det! Fatter du det!?''
Han stirrede ind i hendes øjne og han begyndte så at hive hende med tilbage til huset. Han ville have sex med hende hvis det var det han ville, og hun ville aldrig komme uden om det slet ikke hvis hun ikke var en god slave.
Gæst- Gæst
"Jeg har lært at gå."
Sagde hun med en lige så neutral stemme, som alt andet var ved hende.
Gæst- Gæst
''Nu hører du her... Du har at smile venligt til mig! Du gør som jeg siger! Og du skal gøre det så godt du kan! Og hvis jeg beder dig om noget skal du se det som en ære og være glad for det!''
Han kiggede stille på hende. Dog var hans blik og stemme meget bestemt.
''Fatter du det?!''
Gæst- Gæst
"Ja. Jeg forstår."
Gæst- Gæst
Han sendte hende et smil der viste at han faktisk mente at hun komme til at nyde det ophold hun skulle have hos ham. Han kiggede stille på hende mens han smilede og gik så stille ud på badeværelset.
''Så Blair kom du med her! Jeg er blevet beskidt af at skulle rive dig fri så kom og vask mig!''
Han stoppede bare stille op og ventede på det. Han satte sig ned på en skammel og ventede på om hun ville gøre det på samme måde som Zela eller være en dårlig slave.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han klappede hende ganske blidt på kinden mens han så på hende for at vise hende at hvis hun ikke lyttede til ham ventede der hende endnu en lussing. Han overvejede om han skulle vælge at bruge sex som straf ellere mere som noget hun kunne gøre sig fortjent til.
''Husk det jo sødere og bedre du er, jo sødere er jeg!''
Han grinede stille mens han lod hende rengøre ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Så... Rengør dig selv! Og sørg for at det er frækt ud når du gør det!''
Han grinede igen en smule ondt og ventede på at hun ville gå igang lige nu skulle hun sættes igennem disse ting for at finde ud af hvordan hun havde det med det her, med at blive halvt tvunget til at gøre ting ved ham og sig selv...
''Kom i gang!''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede stille og sad bare på en stol ganske nøgen da han var ligeglad med om hun så ham nøgen hun ville komme til det før eller senere alligevel. Han grinede stille til hende og da hun havde sæbet sig selv lidt mere ind...
''Du kommer ikke ud herfra før jeg siger til, og jeg siger ikke til, før du har gjort mig tændt!''
Han smilede skævt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Confused//Serkan.
» the rain... ~ Serkan
» damn this sh*t! ~ Serkan
» We can't keep meeting like this. Mostly because I don't want to ...(Serkan)
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper