Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You say that you dont love her... //Jacob//
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You say that you dont love her... //Jacob//
"Gjorde jeg?" sagde han med et skævt smil og løftede øjenbryn. "Nårh, det var sikkert bare fordi jeg grinte skal du se," Han løftede på skuldrene. "Når man ligger sit hoved på en persons bryst, vil man da kunne mærke at de ryster en smule når de griner?" Han grinte kærligt og kiggede bare ned hvor hun havde slået, ikke at det gjorde ondt, det var vel bare en ren reaktion. Han kiggede op på hende igen. "Jeg lover at der intet er galt,"
Gæst- Gæst
"Hvorfor føles det som om der er noget du ikke fortæller mig?" Spurgte hun, og åbnede så øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er skam dejligt." Mumlede hun, og lukkede øjnene. "Men det jeg nu endelig fisket efter var om du ville have et.."
Gæst- Gæst
"Tjoh," svarede han og kløede sig i nakken. "Både og, jeg ville gerne, men så kommer jeg i tanke om at jeg aldrig bliver ældre,"
Gæst- Gæst
"Dit barn vil sikkert også blive dæmon... Leve evigt." Hun smilede skævt, og opmuntrende.
Gæst- Gæst
Han smilte til hende på en varm og kærlig måde.
"Det kommer vel også an på hvem moren er,"
Gæst- Gæst
"Men hvis nu moderen blev dæmon selv...?" Hun lagde hovedet på hans mave i stedet så hun bedre kunne se hans reaktion.
Gæst- Gæst
Hvis moren selv var en dæmon, var der ingen tvivl om at barnet ville blive en dæmon.. Selvfølgelig var der også forskellige former for dæmoner, så hvis det var et barn af to forskellige, kunne den kun ende med at blive en af dem..
"Så er det helt sikkert at det bliver en dæmon," svarede han.. Han virkede ikke til at være nervøs eller noget over denne snak, han havde det som om at det var noget helt normalt at snakke om..
Gæst- Gæst
Nille havde jo overvejet om hun skulle finde en måde at blive dæmon på... Selvom det med at dræbe for at få mad... Eller den måde Sean nu gjorde det på... Plus at hun sikkert ville ændre sig... Eller måske, hun vidste det jo ikke.
"Hvis du ville have et barn, hvem skulle så være moren?" Spurgte hun... Hun var skam ganske nysgerrig.
Gæst- Gæst
Hvis moren var en dæmon... Han havde en fornemmelse på at der lå mere bag dette spørgsmål, end bare som sådan.. Ville hun forvandle sig om til en dæmons for hans skyld? Det overraskede ham lidt at han fik denne tanke, hvad nu hvis der ikke lå mere bag dette spørgsmål. Det kunne jo være at hun bare spurgte pga. af nysgerrighed?
"Hvem moren skulle være?" sagde han og lavede en tænke ansigt. "Hmm, det var et godt spørgsmål, vel den person jeg elsker," Han lavede et lille puf til hende, for at hentyde til at det var hende.. Det var alligevel svært at svare på, lige nu så han helst at det var Nille, men den skide fremtid var jo ikke til at regne ud.
Gæst- Gæst
Nille rødmede en anelse af hans svar, og trak dynen op over hende således den også var lidt af ham. Selvfølgelig... Men nu var det bare sådan at hun var 17, og ikke 32... Men i hendes familie fik man børn tidligt, og det var... Desværre en familieting... En vane hos dem.
"Jo flere dage der går, jo ældre bliver jeg..." Mumlede hun pludselig, og var en anelse usikker på om han kunne høre hende... Så derfor fortsatte hun. "... Måske skulle jeg bare søge efter en måde at blive dæmon på..." Mumlede hun så.
Gæst- Gæst
Det var vel forståeligt.. Han kunne selv mærke at han havde lyst til at rødme, men han skubbede det væk, eftersom han hadede at rødme.. Det var underligt og man fik det varmt..
Han hørte hvert et ord hun sagde, så som en hurtig reaktion kravlede han under dynen for at kigge hende i øjnene.
"Er du sikker?" spurgte han, med en anelse forvirring i sin stemme, men han prøvede at lyde så rolig som muligt. "Jeg har ikke noget imod hvis du ikke vil, det er jo en stor beslutning,"
Gæst- Gæst
"Hvis du mener med barnet, så er jeg en anelse usikker... Hvis du mener med dæmon... Er jeg også usikker." Hun sukkede.
Gæst- Gæst
"Jeg mente det med at være en dæmon," sagde han og smilte skævt. "Du har stadig masser af tid til at tænke over det,"
Gæst- Gæst
"Nej jeg har ej, Jacob." Sagde hun. "Hver dag der går... Bliver jeg ældre." Hun vendte ryggen til ham...
Gæst- Gæst
"Du er da stadig kun sytten," sagde han opmundrende. "Det gør vel ikke noget at du bliver 18 eller 19? Så har du stadig to år til at beslutte dig for det?" Han lod hende vende ryggen til ham, hvis hun ville se ham, måtte hun vende sig om.. Han lagde sig helt ned igen, så lyset ikke længere kunne bryde ind.. "Jeg har intet imod hvis du er en smule ældre end jeg,"
Gæst- Gæst
"Min mormor fik min mor tidligt... Nok da hun var 19 år, og min mor fik mig da hun var 18 år... Og jeg bliver nok snart 18... Det lægger til vores familie at få børn tidligt... Men da jeg bare ved at mit barn vil få den samme evne som mig hvis jeg overhovedet tillod en mand nærme sig mig sådan... Så besluttede jeg mig for ikke at få et barn. Men nu tvivler jeg jo så." Hun sukkede igen. "MEn det har jeg, Jacob."
Gæst- Gæst
"Tvivler? Du behøver ikke at få et barn for min skyld," sagde han stille. "Jeg er selv ret meget i tvivl," Hans stemme var lav og forsigtig. "Hvorfor vil du have noget imod at være ældre end mig?"
Gæst- Gæst
"Det skal også være for min skyld, Jacob... Ikke kun din." Hun smilede skævt. "Fordi det vil kunne ses på mig."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er heller ikke klar." Hviskende hun. Hun grinede... En klan et stort ansvar? Ha! Han skulle bare vide!
"Det har du nok ret i." Hun blev ved med at grine men stoppede så.
"Jeg ved ikke rigtig... Måske vil jeg."
Gæst- Gæst
"Jeg vil ikke presse dig til at nlive dæmon," sagde han med et smil og fjernede med en hurtig bevægelse dynen igen.. Som en glad hundehvalp satte han sig op og kiggede ned på hende, med de krystalblå øjnes tegn på at han var glad og rolig.. "Du skal gør hvad dit hjerte siger,"
Gæst- Gæst
"Mit hjerte... Mit hjerte siger den er en organ, og derfor kan den ikke sige mig noget." Sagde hun drillende, og tog fast i en pude. Hun slog den ud efter hans ansigt, men ikke sådan at det ville gøre ondt, bare drillende.
Gæst- Gæst
"Hvor er du morsom," grinte han og fjernede puden, lod den ligge på hans lår. "Jeg ved udmærket godt at det er et organ dit fjollehoved,"
Gæst- Gæst
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Love and caring ruins you ~Josh&Jacob~
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Do i know you//Jacob//
» where is everyone? //jacob//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine