Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You say that you dont love her... //Jacob//
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You say that you dont love her... //Jacob//
"Jeg snakkede til dig," sagde han.. Et kort øjeblik var hans øjne store, for at vise hende at han mente hvad han sagde. "Jeg sagde til dig, at jeg vil finde dig en dag selvom du ville gå og ikke se mig mere.. Jeg vidste bare at lige meget hvad, ville jeg ikke kunne holde mig væk alligevel," han løftede på skuldrene, men sank dem hurtigt igen..
Gæst- Gæst
"Jeg er så bange... For at du en dag vil forelske dig i hende... Derfor er det svært for mig at kunne elske dig for jeg vil leve med frygten... Hun er præcis hvad enhver mand ville have. Smuk, sød, og har brug for beskyttelse."
Gæst- Gæst
"Men, du er også smuk og sød?" sagde han og sendte hende sit varme, charmerende smil. "Og det at du ikke ønsker beskyttelse, det er da bare en god ting,"
Gæst- Gæst
"Men Jade... Uanset hvor meget jeg elsker dig, så kan jeg ikke rigtig tilgive hende. Jeg føler mig så... Truet. Min indre panter føler sig truet, og den eneste grund til at jeg er sød mod hende nu er at i to er venner.. Men den scene hvor hun kyssede dig... Det vil være i mit hjerte forevigt." Hun sukkede, og satte sig så ryggen var mod ham så han ikke så at hun græd... Igen.
Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:20, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
at hun vendte ryggen til ham, gjorde det på en måde bare værre.. Hvorfor skulle det hele være så svært.. Han indså at det måske ville være bedre for dem begge, hvis han slet ikke havde eksisteret.. At hans forældre skulle have slået ham ihjel for mange år siden.. Det gik nemlig op for ham, at han ikke rigtig have været god for nogen.. Politiet afskyede ham, det samme med kongen.. Og nu, havde han fået to piger til at græde.. Kunne han gøre tingene meget værre en de allerede var?
"Jeg er ked af at du har det sådan," sagde han stille og kiggede ned i jorden..
Gæst- Gæst
"Det er ikke din skyld... Jeg burde ikke have overreageret, jeg burde slet ikke have været ude at gå... Alt er min skyld." Hun sukkede, og skiftede form. Hun gik hen til ham, og lagde sig ved siden af ham.
Gæst- Gæst
"Det er ikke din skyld Nille," sagde han og aede blidt hendes ryg med sin kolde hånd. "Det skal du ikke sige," Han fortsatte med at ae hende, blidt og roligt.. "Det er ikke din eller min, eller Jades, det er ikke nogens skyld,"
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke... Om jeg kan klare mere..." Hun sukkede, og lukkede øjnene. "Jeg vil have så svært ved det... Hun vil stadig elske dig, og jeg vil stadig frygte det... Nej, selvom du siger at du ikke elsker hende så kan det stadig ske." Hun tørrede kinderne men havde stadig hovedet på hand skulder.
Gæst- Gæst
"Jeg er ked af det du har det sådan Nille," hviskede han og tog hendes hånd i sin.. "Jeg det desværre bare ikke hvad jeg rigtig skal gøre,"
Gæst- Gæst
"Kan du sværge på at du ikke vil komme til at elske hende?" Hun vidste godt det var meget at forlange, og at man aldrig vidste hvad det ville ske... Men hun ville gerne se om han kunne svare på det.
Gæst- Gæst
"Jeg sværger," svarede han stille og kiggede ned i jorden..
Han mente det.. Men, det var jo aldrig til at vide hvad fremtiden ville bringe, det var jo heller ikke til at vide om Nille en dag ville stoppe med at elske ham..
Gæst- Gæst
"Er der noget galt?" Spurgte hun. Det havde undret hende lidt at han havde set ned... Som om han løj, men hun stolede på ham.
Gæst- Gæst
Han kiggede hende i øjnene, med et skævt smil..
"Nej," svarede han.. "Der er ikke noget i vejen,"
Gæst- Gæst
"Se om du kan fange mig." Hviskede hun, og gav han et hurtigt kys på kinden, men rejste sig så op. Hun begyndte at løbe.
Gæst- Gæst
Han kunne ane gnisten til at drille ham, eller udfordre ham i hendes øjne.. Det var så småt begyndt at blive den Nille han kendte igen..
Da hun løb kiggede han blot efter hende, med det samme lumske smil som altid.. Hvornår lærte hun dog at han let kunne fange hende? Men ja, han elskede at drille, så hvorfor ikke jagte hende og fange hende..
Han rejste sig hurtigt op og løb efter hende.. Til sidst lod han dog sin evne tage over, han gav sig til at glide på sin is i stedet..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans smil blev bare breddere og mere lumsk.. Med en smidig bevægelse, hoppede han over vandmuren og inden han ramte vandet, lod han sin is forme sig som en bor der strækkede sig hen over isen..
Han gled på isen helt uden besværg, imens han stadig jagtede Nille.. Hun skulle ikke slippe så let.. Da han var kommet op på jorden igen, stoppede han med at glide og hoppede op i et træ, hvor han nu begav sig til at hoppe fra gren til gren.. Nedenunder kunne han se Nille som løb, uviden om at han var i træerne.. Hurtigt hoppede han ned og landte foran hende..
Gæst- Gæst
Nille grinede blot, og da de holdte om at rulle lå Jacob øverst.
Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:25, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han grinte kærligt og kiggede ned på hende, med et smilende ansigt og smilende øjne.. Alt var ved at være som det var før..
"Jeg fangede dig," hviskede han med en charmerende stemme..
Gæst- Gæst
"Og hvad vil du så gøre nu?" Hviskede hun, drillende, og charmerende.
Hun havde baghovedet ved jorden.
Gæst- Gæst
"Tjah, det jo aldrig godt at vide," hviskede han og smilte charmerende og drilsk på samme tid.. "Jeg er jo ikke særlig forudsigelig vel?"
Han lænede sig ned mod hendes ansigt, så deres læber kun var få centimeter fra hinanden.. "Jeg kunne kysse dig," Han skulle lige til at strejfe hendes læber, da han hurtigt som et lyn rejste sig op. "Eller sige du fanger mig aldrig?" Han blinkede drilsk til hende og løb..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hurtigt hoppede han op i et træ og ventede på at hun skulle komme forbi. Da hun endelig løb forbi, lod han is komme frem under hendes potter, så hun var som bambi på glat is..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde lukket øjne, da han grinte højt, så han bemærkede slet ikke at hans is var smeltet og Nille havde rettet et vandangreb imod ham..
Vandangrebet kom so et chok for ham, så han faldt ned fra træet med et bump.. Dog stoppede det ham ikke i at grine..
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Love and caring ruins you ~Josh&Jacob~
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Do i know you//Jacob//
» where is everyone? //jacob//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine