Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You say that you dont love her... //Jacob//
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You say that you dont love her... //Jacob//
"Jeg er altid morsom!" Hun grinede igen. "Godt, for ellers ville jeg grine helt vildt..." Mumlede hun, og smilede under dynen.
Gæst- Gæst
Han kiggede endnu engang ud af vinduet.. Lod Nille ligge under sin dyne i fred.. Hvis hun ville ham noget, skulle hun bare sige til..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det gav et lille sæt i ham, da Nille pludselig lagde armene om ham, men han faldt hurtigt til ro igen.. Hendes vejrtrækning var tung.. Det gik op for hamat hun var faldet i søvn igen.. Stakkels tøs.. Hun måtte være meget træt..
Han smilte skævt og drejede næsten sin overkrop rundt, så han blidt kunne ligge hende ned igen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Forsigtigt lukkede han øjnene i, placerede en arm om hende, så hendes hoved var op af hans brystkasse..
Langsomt faldt han også i søvn..
Endnu engang drømte han om drengen der faldt igennem isen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jacob!" råbte drengen glad..
Jacob kunne se sig selv smile.. Smile over at denne dreng kendte ham og.. Han kunne mærke at han var glad for at han ekisterede.. Den lille dreng.. Hvem var han?..
Drengen løb hen til ham.. Men denne gang, faldt han ikke igennem isen.. Han nåede hen til Jacob, omfavnede ham så det nuttede barne ansigt var gemt væk i hans hættetrøje..
Jacob strøg ham over hovedet, da han pludselig vågnede..
Han kiggede rundt.. Et kort øjeblik kunne han ikke finde rundt i hvor han var, men langsomt gik det op for ham at han var i et kroværelse sammen med Nille.. Han satte sig op, hvor han derefter strækkede sig.. Ud af øjenkrogen kunne han se Nille ligge og vende og dreje sig, som havde hun maridt..
Forsigtigt ruskede han i hende.
"Nille?" hviskede han stille.
Gæst- Gæst
Hun åbnede øjnene da en ruskede i hende, og hviskede hendes navn.
"Ja..?"
Gæst- Gæst
"Undskyld hvis jeg vækkede dig," hviskede han stille. "Jeg troede bare at du havde maridt.."
Det var vel grunden til at han havde vækket hende.. Pga. det havde virket som om at hun havde et maridt..
"Bare sov videre, jeg skal nok lade være med at vække dig,"
Gæst- Gæst
"Jeg havde mareridt..." Mumlede hun, og åbnede øjnene. Hun var endelig glad for at han havde vækket hende.
"Jeg vil ikke sove mere..." Hviskede hun.
Gæst- Gæst
"Så lad være," hviskede han stille og kørte sin frie hånd igennem det lange mørke hår.. "Jeg tror også at du har fået søvn nok," Han blinkede kærligt til hende og lænede sig frem, for at placere et kys på hendes pande..
Gæst- Gæst
"Med glæde." Hviskede hun. Hun smilede da hun mærkede at han kørte sin anden hånd igenmen hendes hår. Hun svarede ikke, men da hun så at han ville kysse hendes pande reagerede hun hurtigt så at det var hendes læber han ramte i stedet.
Gæst- Gæst
Den hånd der før havde været i hendes hår, placerede han i stedet på hendes varme kind..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lukkede stadig øjnene, fokuserede kun på at kysse hendes bløde læber..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Såret var der stadig.. Det var healet en smule, men man ville stadig kunne mærke og se såret fra dengang han stak en istap igennem.. Det ville aldrig forsvinde.. Altid ville man kunne se og mærke at der var et sår..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde forsigtigt sine arme om hendes hofter, uden at røre ved såret på hendes mave.. Forsigtigt trak han hende en smule tættere på.. Han ville sørge for ikke at skade hende mere end hun allerede var..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kørte en hånd igennem det sorte hår og fortsatte med at kysse hende.. Han smilede på en måde også indvendigt.. De læber.. Så bløde og lokkende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kom til at sukke af nydelse imod hendes læber, hvilket fik ham til at rykke sig væk med røde kinder..
Gæst- Gæst
Hun smilede da han sukkede mod hendes læber, og kom til at grine da han trak sig væk med røde kinder. Hun smilede skævt, og lagde hovedet lidt på skrå imens hun betragtede ham.
Gæst- Gæst
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Love and caring ruins you ~Josh&Jacob~
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Do i know you//Jacob//
» where is everyone? //jacob//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine