Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 16 af 22 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 6:04

Lige da hun troede At de var færdige eller i hvert fald skulle have en pausr var han over hende og huggede sin pik ind i hende så hendes orgasme ikke fik lov til at komme ud men blev inde, hun stønnede da han begyndte at kneppe hende hårdt, mens han kyssede og slikkede hendes bryster, hun fik sig lidt af en overraskelse da han kom igen op i hende og han pressede hans pik hårdt op i hende, hun lavede små lyde og hendes orgasme blev tvunget ud da hun ogs fik endnu en. Hun lagde armene om ham da han lå udmattet over hende, hun var selv meget udmattet over denne tur men de havde heller ikke haft sex i flere dage så det var klart det var gået så vidt som det var og hun havde i den grad nyt det meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 6:19

Dust lå med hovedet mod hendes varme bryster og små kyssede dem intimt mens han nød hendes krops varme "Hvor var det dejligt at kneppe dig igen min søde lille Rapheal!" sagde han udmattet mens hans finger kørte tirrende rundt om hendes ene bryst vorte "Du er den bedste slave jeg nogensinde har haft!" han smilede lidt til hende og kyssede hende intenst en ting han også havde savnet meget!

//Springer lidt igen x)

Efter nogle dage hvor han havde vedligeholdt deres lille mad leg og hun havde fået lige hvad hun ønskede hver gang hun havde tømt en bøtte stod Dust roligt i stuen og ventede på hende iført sit sædvanlige tøj! Han havde bedt hende om at tage hendes nederdel og top på de skulle nemlig ud og handle da de manglede mad som han kunne lave ting hende og vedligeholde hendes "Kur" og så ville han gerne tage hende med ind i en sex butik for at se om de kunne finde nogle sjove ting de kunne bruge når de havde sex!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 6:34

Hun smilede til ham og nussede hans kind, "hvor er det dejligt at blive knepper af dig igen" sagde hun stille og kiggede på ham mens han havde hans hoved mod hendes bryster, "Tak herre" sagde hun og smilede inden han kyssede hende intenst, hun blev næsten helt rørt da hun havde savnet det så meget

//fint xD//

Hun stod ude på badeværelset med sit tøj og skulle til at tage det på da Dust havde bedt hende om det, det var hendes nederdel og top hun skulle tage på, tøjet passede faktisk rigtig godt nu da hun var begyndt at spise noget mere, hun vidste ikke rigtg hvad de skulle hun var bare bedt om at tage tøj på fordi de skulle ud, så det gjorde hun så bare, da hun gjorde som hun blev bedt om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 6:40

Dust tændte roligt en smøg mens han ventede på hende og han havde også lagt mærke til at hun var blevet mere fast i kødet så at sige! Hun var ikke så spinkel mere men hun havde stadig hendes smukke figur som han var så vild med han tog roligt et hvæs af sin smøg mens han stod og dagdrømte om hendes dejlige krop som han faktisk lige havde kneppet her til morgen! Hans tanker kørte ud af en tangent og han tænkte på hvad hun mon ville se fræk ud i og ville kunne lide at bære til ære for hendes herre og hans lyster han tænkte på hvad for sexlegetøj de kunne bruge "Rapheal er du snart klar?" spurgte han roligt ikke fordi han var utålmodig men fordi han savnede at have hende ved hans side!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:06

Hun smilede da han kaldte efter hende, hun tog hurtigt sit tøj på og nåede ikke rigtigt at rette på det eller kigge sig i et spejl inden hun gik ud til ham, hun gik ud af badeværelset og stilte sig ved siden af ham og gav ham et kys på kinden, "nårh... vil du fortælle hvad vi skal i byen" sagde hun stille og kiggede op på ham og på hans smøg, hun lagde hovedet på skrå og tog let hans smøg fra ham, "hm... du ved da godt det ikke er sundt at ryge" sagde hun og smilede drillende til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:15

Dust smilede lidt da hun kyssede ham på kinden og stilte sig bag ved hende så han lige kunne rette på hendes nederdel og sørge for toppen sad ordentligt "Du ved jeg sætter pris på at du ser ordentlig ud min kære!" sagde han roligt og kyssede hende på halsen "Og er du sød at give mig det ligkiste søm tilbage jeg har tonsvis af år tilbage så du mister ikke din herre lige med det samme!" han strøg let hendes mave for at gøre hende mere medgørlig og kyssede hende lokkende på halsen "Og vi 2 skal ud og handle ind og så tænkte jeg at jeg ville tage dig med til et par butikker min kære slave skal have noget nyt tøj og så vil jeg gerne se på en lidt speciel butik med dig!" sagde han let og rakte ud efter hans smøg!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:22

Hun smilede da han stilte sig bagved hende og rettede på hendes top og nederdel, hun sukkede tungt, hun havde glemt at rette på hendes tøj det vidste hun godt, "Ja det ved jeg" sagde hun stille og lagde hovedet på skrå da han kyssede hendes hals. Hun rystede på hovedet af ham, han kunne tro nej han skulle ikke have sin smøg tilbage, hun smilede da han strøg hendes mave og kyssede hende lokkende på halsen.. det hjalp ikke på det, han ville ikke få sin smøg tilbage. Handle.. butikker, speciel butik... ja det lød vel ret hyggeligt, sammen med hendes herre, hun strakte sin arm da han rakte ud efter sin smøg og smilede drillende til ham, "du kan tro nej kan du, du skal ikke ryge" sagde hun frækt og holde smøgen væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:30

Dust smilede roligt og tænkte at nu ville han drille igen han slap hende let og gik lidt væk fra hende "Nå så henter jeg da bare en af mine andre slaver og tager hende med så kan det være jeg knepper hende i stedet for i aften!" sagde han drillende og kiggede henkastet og tænkende mod døren som om han tænkte på hvilken slave han så skulle tage med sig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:36

Hun kiggede lidt forvirret på ham da han slap hende og gik væk, hun lavede store øjne af det han sagde og kiggede ned på smøgen, hun kiggede så op på ham igen med tåre i øjne som var ved at løbe over, "det.. det kunne du ikke finde på" sagde hun lidt stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:45

Dust så på hende og så hvordan hendes øjne var ved at løbe over han gik hurtigt tilbage til hende og kyssede hende trøstende "Så så min kære Rapheal ikke være ked af det!" sagde han trøstende og tog smøgen ud af hendes hånd slukkede den i hans askebæger der stod på bordet og holdt hende ind til sig "Du må ikke græde!" han nussede hende blidt ned af ryggen og virkede dejligt tryg! Faktum var at han havde kneppet andre af hans slaver blandt andet for at straffe dem for deres ulydighed hun var bare den der havde fået mest af hans opmærksomhed fordi hun gladeligt spredte ben for ham og havde vendet ham til at komme til hende når han var liderlig for ikke at forglemme at han nu var vant til at få sex på dagligt basis!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 7:56

Hun kiggede på ham da han kom hurtigt hen til hende og kyssede hende, hun snøftede en enkel gang da han tog smøgen ud af hendes hånd og slukkede den, hun krammede sig ind til ham "det.. må du ikke gøre igen" sagde hun stille og holde sig ind til ham mens hun fik styr på sine tåre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:01

Dust kyssede hende blidt på halsen mens han nussede hende ned af ryggen "Hvorfor blev du så følelses mæssig min kære?" spurgte han roligt og så hende i øjnene mens han stadig holdt om hende! Han fandt det meget vigtigt da hans slavers velbefindende betød meget for ham og når nu det var hans yndlings slave ville han gerne gøre det godt igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:08

Hun sukkede da han kyssede hende på halsen og strøg hende ned af ryggen, hun krammede sig mere ind til ham efter hans spørgsmål, "det ved du godt... fordi jeg kan lide dig" hviskede hun i hans øre og så ham i øjne som han gjorde, hun var trist det kunne man se i hendes øjne som stadig havde et par enkelte tåre tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:20

Dust nussede blidt hendes kind og tørrede hendes tåre væk han så hende dybt i øjnene og kyssede hende blidt uden at slippe hendes triste øjne "Jeg troede aldrig at jeg ville få en slave der kunne lide mig så meget som du gør jeg er så vant til for eksempel Elizabeth der er stædig og skal knækkes før jeg kan gøre hende tilpas med livet som slave!" sagde han roligt "Men du er helt anderledes du kysser mig og gør hvad du kan for at behage mig du lyster mig lige som jeg lyster dig og du virker til at nyde mit nærvær!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:30

Hun snøftede igen da han tørrede hendes tåre væk og kyssede hende, "jeg havde heller ike lige regnet med at jeg ville blive glad for at være slave men med dig som herre er det helt anderledes" sagde hun stille til ham og kiggede på ham, "ja fordi jeg kan lide dig, fordi du gav mig et hjem og mad" hun lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:42

Dust tog hende med sig hen til sofaen og lænede hende op af ryglænet så hun sad på kanten og kunne slappe lidt af mens hun kom til sig selv han nussede kærligt hendes kind mens han så hende i øjnene og han kunne virkelig ikke begribe at hun var blevet hans yndlings slave men at hun samtidig var blevet glad for ham! Det hele startede egentlig med at hun var skadet og han ville hjælpe hende og beskytte hende fra folk der ville tage hende til slave ved selv at gøre hende til slave og give hende et godt liv her hos ham og nu stod de her hun siddende på sofa ryggen i hans arme og var ked af det og han stående med hans yndlings slave og ville trøste hende "Er du sikker på du kun kan lide mig eller ligger der måske noget mere bag?" spurgte han og smilede lidt til hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 8:54

Hun gik med hen til sofaen og blev lænet op af ryglænet, hun kiggede ham i øjne mens han nussede hendes kind, hun lænede sig ind til ham i hans arme og rystede på hovedet "nej jeg... kan lide dig" sagde hun stille og kiggede på ham imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 9:04

Dust nikkede let og holdt hende blidt ind til sig så hun havde sin kind mod hans bryst og fik et dejligt trygt kram af ham! Han kyssede hende blidt på hovedet og nussede hende kærligt ned af ryggen "Rapheal?" spurgte han roligt "Du må aldrig glemme at du er min yndlings slave jeg vil altid have dig ved min side når jeg går i seng og jeg vil altid nyde dig mest når jeg bliver tilfredsstillet! Jeg behandler dig godt fordi du lige fra starten har været godhjertet og dejlig lige præcis som du er!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 9:25

Hun smilede svagt da han holde hende ind til sig så hendes kind var mod hans bryst, hun blev lidt gladere da han kyssede hende på hovedet og nussede hende ned af ryggen. Hun kiggede op på ham da han sagde hendes navn spørgende, "Dust?" spurgte hun let tilbage, hun smilede til ham og kyssede ham på munden efter det han havde sagt, "det glemmer jeg ikke" sagde hun let og lagde sig ind mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 9:47

Dust smilede og nussede hende blidt i nakken han gengældte let hendes kys "Godt min kære slave!" sagde han roligt og gav hende blidt et kram "Og vil du høre en lille hemmelighed? Da jeg sagde special butikken mente jeg faktisk den sex butik der ligger lidt herfra!" han smilede drillende og håbede at hun fandt det her opmuntrende eller bare sjovt i det hele taget at han havde det ordvalg for at dække over at det i virkeligheden var en sexbutik!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 18:09

Hun smilede til ham og besvarede hans kys ivrigt og lidenskabeligt, hun krammede ham blidt tilbage hun lagde hovedet på skrå og nikkede "Sex butik, seriøst mener du det" hun kiggede spørgende på ham, en sex butik, hvad skulle de dog der, hun smilede til ham og nikkede så "jamen det bliver da hyggeligt så"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 18:16

Dust smilede og nussede let hendes nakke "Jeg tænkte at det ville være sjovt og se hvad de har hvis nu de har noget vi måske kunne bruge når vi laver ballade!" sagde han roligt og kyssede hende blidt før han tilbød hende sin arm så han kunne gå med hende og folk kunne se at han ejede hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 14:20

Hun kiggede på ham med et meget varmere blik, hun smilede roligt til ham og nikkede, "det lyder da sjovt" sagde hun stille, hun besvarede lige hans kys inden han tilbød hende hans arm, hun rejste sig op og holdt om hans arm og kiggede smilende op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 14:28

Dust smilede roligt til hende da hun tog hans arm og tog hende så med ud og købe ind! Han startede med at tage hende med i nogle tøj butikker hvor han købte hende lidt forskelligt tøj(Du vælger selv hvad) derefter gik turen til de forskellige mad steder hvor han købte en masse interessante ting som han kunne lave til hende og da de nåede til en sex butik gik han roligt ind med hende og gik lidt rundt for at se på det! De havde et udvalg af frække udklædninger og legetøj man kunne bruge som for eksempel bundløse trusser skolepige uniformer dildoer og andet og Dust lod også hende gå rundt og kigge som hun ville!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 18:32

Hun fulgte med ham ud for at købe ind, hun fik først noget nyt tøj, hun fik en fin sort t-shirt og nogle meget små shorts som næsten kunne kaldes et bælte, så fik hun ogs nogle nye sko da hendes fod ikke havde godt af de helt slidte gamle sko, Dust købte mad og Rapheal kiggede bare på imens da hun ikke helt havde styr på 'mad', så gik turen til speciel butikken, sex butikken Dust havde sagt de skulle ind i, hun gik med ham ind i butikken, men hun gik ikke selv rundt og kiggede, hun gik sammen med ham rundt og kiggede på tingene på den måde, hun ville ikke lige gå fra ham lige nu, hun ville helst være tæt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 16 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 16 af 22 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum