Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hmm hvem er du?(rapheal)
Side 22 af 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)
Hun havde kun lige nået at få sit tøj helt på da han kom hen til hende og lagde sine arme om livet på hende, hun smilede blidt til ham og kyssede ham på kinden inden han talte, "tror du virkelig at jeg bare vil slutte her... Jeg bliver snart tyk så at jeg er tynd skal bare udnyttes indtil da" sagde hun og smilede drilsk til ham.
Hun smilede af det kys han gav hende, lige på spidsen af læberne, ikke et helt kys faktisk, det var bare et lille drillende et, det fik hende til at smile stort og nev ham lidt i kinden.
Hun smilede til ham og nikkede så "Ja det vil jeg da søde" sagde hun blidt og tog hans hånd og kiggede mildt op på ham.
Gæst- Gæst
"Bare til vi kommer hjem igen, så du ikke glemmer hvor lystig du gør mig skat!" hviskede han med en legesyg tirrende stemme i hendes øre, før han kyssede hende intenst mens han førte et par fingre op mellem hendes ben, hen over hendes underliv for rigtig at gøre hende våd, før hans hånd kærligt strøg hende op af maven til hendes bryst som fik et intimt, og kærligt klem som tegn på at han elskede hende, og ville kneppe hende til hun ikke kunne stå ordentligt når de kom hjem igen.
Let slap hende hende igen efter at have tirret hende, ved at lade tungen passere lidt ind i hendes mund og ud igen "Tror du da selv på jeg kan holde nallerne fra dig, selv når du får mave på skat?" hviskede han tirrende "Dine smukke bryster der vokser og blir klar til barnets ankomst, og din smukke krop der går rundt med vores barn i sig! Lidt frækheder skal det nok blive til, når ikke jeg tager mig godt af min dejlige lille frækkert, og forkælder hende under hele graviditeten!" Han sørgede virkelig for at lyde lokkende fræk, og forkældende overfor hende.
Efter han havde hvisket i hendes øre tog han blidt hendes hånd i sin igen, kyssede hendes kind og nappede frækt i hendes øreflip "Kom så min elskede, nu skal du ud og lokke mad til mig før jeg vil tilfredsstille, alle de behov du måtte have i dig!"
Gæst- Gæst
Hun blev sluppet lidt efter at han havde stået der og gjort hende rigtige lysten... Den... IH! Det kunne han altså ikke være bekendt, den skurk!
Hun smilede og trak på skulderne, "du kan jo til sidst næsten ikke holde om mig mere søde, så mon ikke det bliver svært for dig?" hun smilede og kiggede roligt på ham.
Hun skælvede da han hviskede hende i ørene, "Mhm... Jeg glæder mig til at jeg bliver gravid søde" sagde hun blidt tilbage og kyssede ham på kinden inden han tog hende i hånden. Hun smilede af hans kys og hans nappen, hun knurrede blidt af ham og nikkede så, "lad os gøre det hurtigt"
Gæst- Gæst
Let trak han Rapheal ind til sig, så hun stod med front mod ham og kunne se direkte ind i hans øjne, som så forførende ind i hendes. Hans hånd strøg tirrende hendes ene balde, og holdt hendes hofte tæt mod hans så hun kunne mærke hans stive pik gennem bukserne, mens han gav hende et kys på panden.
"Find mig så noget mad, så jeg kan få spist og vi kan komme hjem og bolle, til du ikke kan stå på dine sexede ben mere!" hviskede han så frækt, som aldrig før i håb om at hun virkelig ville blive lystig, og blive vild når de kom hjem i sengen eller måske bare i lejligheden igen.
Gæst- Gæst
Hun gispede svagt da han trak hende ind til sig, hun kiggede ind i hans øjne som kiggede ind i hendes på en meget forførende måde, hun smilede blidt til ham, som hans hånd strøg den ene af hendes balder og den anden pressede hendes hofte mod ham. Hun kunne mærke en bule presse på og hun vidste godt at han nok var ret så tændt efter den pludselige afbrydelse.
Hun grinede blidt og nikkede så lidt. "Jeg skal gøre mit bedste for at gøre det hurtigt" sagde hun tirrende i hans øre og forsvandt ud i mørket, søgende efter nogle ofre til sin kære Dust som stof og ventede på mad.
Hun fandt så til sidst to yndige, halv populære piger som med glæde ville følges med hende, for selvom de var meget smukke, slog Rapheal dem. Hun kom gående sammen med dem, hen mod Dust og standsede til sidst foran ham.
Man kunne se forvirringen i deres øjne, som de kiggede på Dust.
Rapheal smilede lumsk til Dust og blinkede frækt til ham. "Så er der frokost søde" sagde hun halv hviskende.
Gæst- Gæst
Da Rapheal kom tilbage med 2 sild, der dog i hans øjne ikke var lige så lækre som hans Rapheal, smilede han sultent mens hans hørte hvad hun sagde til ham. Der var noget euforisk over hans sultne blik, en ting man kun så ved ham, når han var rigtig sulten og nogen bragte ham ofre som Rapheal lige havde gjort. Let tog Dust et par skridt frem mod damerne, og da Rapheal stod imellem ham og hans mad valgte han, at opløse sig til sand der fløj uden om hende og hen mod pigerne der virkede til at gå i panik, ved dette uhyggelige syn. Da Dust passerede Rapheal blev noget af sandet til hans hånd, som strøg hende blidt på halsen, og et kys blev plantet på hendes kind.
"Tak min elskede!" blev der hvisket i hendes øre med en euforisk, sulten dræber lyst, før sandet der kom fra Dust, fangede de 2 piger hun var kommet med i et jerngreb, og dannede den øverste halvdel af ham, som begyndte at mæske sig i deres skygger. Han spiste rub og stub hvilket efterlod pigerne døde, og først der gav han slip på deres livløse kroppe, og blev til sig selv igen.
Hans øjne rettede sig mod Rapheal mens han frækt smilende, gik hen mod hende. Han skubbede hende blidt op mod væggen, mens han så hende dybt i øjne stadigt med sit smil på læben.
"Og nu til det aller bedste, min helt egen personlige dessert!" sagde han frækt og kyssede hende på halsen "Gad vide om min elskede mon vil gøre noget ekstra frækt, for sin fyr her i nat?" spurgte han tirrende mens en af hans hænder strøg hen over hendes bryst.
Gæst- Gæst
Hun skælvede blidt da hun mærkede hans hånd stryge over hendes kind og en hvisken i hendes øre før han begyndte at spise af pigerene der stod lige ved siden af hende.
Hun kiggede omkring sig og et smil plantede sig på hendes læber da han var færdig og han gik hen mod hende. Hun lod sig presse op af væggen og kiggede ham dybt ind i øjne. Hun smilede blidt til ham.
Hun nappede ud efter hans hals da han kyssede hende på halsen. Hun bed frækt i hans hals og slikkede derefter hvor hun havde bidt.
Hun smilede frækt "hvis du synes at det er ekstra frækt at sove i nat, så helt klart du kan forvente jeg gør noget ekstra frækt i nat" Hun smilede frækt og drillende til ham. Hun skælvede blidt.
Gæst- Gæst
Side 22 af 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
» Why I'm chasing you, you ask? Because I'm hungry! //Rapheal
» look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//
» Nice to meet you, I think - Dust, Rapheal
» En glad Kaguya= rolig, en sur kaguya= dræber (Rapheal)
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth