Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 22 af 22 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 19:52

Hun smilede da hun kun lige havde fået sin underbukser på da hun mærkede at par arme om hendes liv som strøg hendes mave, hun vende sig roligt om mod ham da han kyssede hende hals, hun sukkede blidt og trykkede sig ind til ham, "men jeg synes du skal have mad først" smilede hun drilsk til ham og puttede sig lidt ind til ham. Hun smilede da hun fik sin vilje og tog sit tøj på da han begyndte at tage tøj på.
Hun havde kun lige nået at få sit tøj helt på da han kom hen til hende og lagde sine arme om livet på hende, hun smilede blidt til ham og kyssede ham på kinden inden han talte, "tror du virkelig at jeg bare vil slutte her... Jeg bliver snart tyk så at jeg er tynd skal bare udnyttes indtil da" sagde hun og smilede drilsk til ham.
Hun smilede af det kys han gav hende, lige på spidsen af læberne, ikke et helt kys faktisk, det var bare et lille drillende et, det fik hende til at smile stort og nev ham lidt i kinden.
Hun smilede til ham og nikkede så "Ja det vil jeg da søde" sagde hun blidt og tog hans hånd og kiggede mildt op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 21:01

Dust smilede af de ting hun sagde, lige fra hun syntes han skulle have mad først, til at det bare skulle udnyttes så længe hun var slank, og at hun gerne ville hjælpe ham med at få mad. Da hun stod foran ham med hans hånd i hendes, smilede han drilsk og drejede hende en halv omgang, trak hende ind til sig så hun stod med ryggen mod ham, og lænede blidt hendes hoved tilbage.
"Bare til vi kommer hjem igen, så du ikke glemmer hvor lystig du gør mig skat!" hviskede han med en legesyg tirrende stemme i hendes øre, før han kyssede hende intenst mens han førte et par fingre op mellem hendes ben, hen over hendes underliv for rigtig at gøre hende våd, før hans hånd kærligt strøg hende op af maven til hendes bryst som fik et intimt, og kærligt klem som tegn på at han elskede hende, og ville kneppe hende til hun ikke kunne stå ordentligt når de kom hjem igen.
Let slap hende hende igen efter at have tirret hende, ved at lade tungen passere lidt ind i hendes mund og ud igen "Tror du da selv på jeg kan holde nallerne fra dig, selv når du får mave på skat?" hviskede han tirrende "Dine smukke bryster der vokser og blir klar til barnets ankomst, og din smukke krop der går rundt med vores barn i sig! Lidt frækheder skal det nok blive til, når ikke jeg tager mig godt af min dejlige lille frækkert, og forkælder hende under hele graviditeten!" Han sørgede virkelig for at lyde lokkende fræk, og forkældende overfor hende.
Efter han havde hvisket i hendes øre tog han blidt hendes hånd i sin igen, kyssede hendes kind og nappede frækt i hendes øreflip "Kom så min elskede, nu skal du ud og lokke mad til mig før jeg vil tilfredsstille, alle de behov du måtte have i dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 21:24

Hun smilede stort da han drejede hende lidt og trak hende så ind til ham, hun smilede op til ham, kærligt blik var rettet mod ham, hun stod med ryggen til ham og havde baghoved lænet mod hans bryst. Hun lagde hovedet let på skrå og sukkede nydende da han begyndte at kysse hende, og bevæge sine fingre ned mellem hendes ben og nussede hende, hun begyndte blidt at vride sig i hans arme og endnu mere da han lod sine fingre vandre op af hendes mave til hendes bryster som han gav et klem, hun smilede til ham, nu havde hun faktisk slet ikke lyst til at forlade denne lejlighed, men det var en del af hendes drillerier. 
Hun blev sluppet lidt efter at han havde stået der og gjort hende rigtige lysten... Den... IH! Det kunne han altså ikke være bekendt, den skurk! 
Hun smilede og trak på skulderne, "du kan jo til sidst næsten ikke holde om mig mere søde, så mon ikke det bliver svært for dig?" hun smilede og kiggede roligt på ham. 
Hun skælvede da han hviskede hende i ørene, "Mhm... Jeg glæder mig til at jeg bliver gravid søde" sagde hun blidt tilbage og kyssede ham på kinden inden han tog hende i hånden. Hun smilede af hans kys og hans nappen, hun knurrede blidt af ham og nikkede så, "lad os gøre det hurtigt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 16:50

Dust kunne ikke lade vær med at smile drillende til hende, for hun havde vist endnu ikke set hans sand evner i aktion endnu, ellers ville hun jo vide at han nok sagtens ville kunne lægge armene om hende, selv når hun kom til at blive højgravid. Han kyssede let hendes hånd, som han holdte i sin egen og så hende tirrende i øjnene "Årh jeg skal nok kunne lægge armene om din smukke krop min skat, for hvis du husker den gang jeg kom hjem og fortalte dig, at jeg havde fået en ny evne og ikke kunne tåle større mængder vand, ville du huske jeg var lavet af sand!" sagde han drillende "Men selvfølgelig det kan være svært at huske, for vi var begge meget trængende da jeg kom hjem, og vi knaldede på livet løs!" han gav blidt hendes hånd et klem, mens de gik ud i nattens kølige skygger og fandt vej til en et godt område de kunne jage i.
Let trak han Rapheal ind til sig, så hun stod med front mod ham og kunne se direkte ind i hans øjne, som så forførende ind i hendes. Hans hånd strøg tirrende hendes ene balde, og holdt hendes hofte tæt mod hans så hun kunne mærke hans stive pik gennem bukserne, mens han gav hende et kys på panden.
"Find mig så noget mad, så jeg kan få spist og vi kan komme hjem og bolle, til du ikke kan stå på dine sexede ben mere!" hviskede han så frækt, som aldrig før i håb om at hun virkelig ville blive lystig, og blive vild når de kom hjem i sengen eller måske bare i lejligheden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 10:16

Hun kiggede kærligt på ham som han kyssede hendes hånd, smilede blidt og lyttede efter, tænkte lidt over det han sagde, sand evnen... Der var en lille klokke der ringede, men som han selv sagde så var det lidt utydeligt for det meste hun huskede fra da han kom hjem var hvordan de havde elsket. Hun smilede roligt af at tænke tilbage på det. "Der er en klokke der ringer, men det er da altid noget du vil kunne holde om mig, for jeg kan ikke undvære dine arme om mig" sagde hun og smilede drillende til ham. Hun gik efter ham, med sin hånd i hans, ud i mørket for at finde noget mad til ham. Hun kiggede op på ham imens de gik sammen.
Hun gispede svagt da han trak hende ind til sig, hun kiggede ind i hans øjne som kiggede ind i hendes på en meget forførende måde, hun smilede blidt til ham, som hans hånd strøg den ene af hendes balder og den anden pressede hendes hofte mod ham. Hun kunne mærke en bule presse på og hun vidste godt at han nok var ret så tændt efter den pludselige afbrydelse.
Hun grinede blidt og nikkede så lidt. "Jeg skal gøre mit bedste for at gøre det hurtigt" sagde hun tirrende i hans øre og forsvandt ud i mørket, søgende efter nogle ofre til sin kære Dust som stof og ventede på mad.
Hun fandt så til sidst to yndige, halv populære piger som med glæde ville følges med hende, for selvom de var meget smukke, slog Rapheal dem. Hun kom gående sammen med dem, hen mod Dust og standsede til sidst foran ham.
Man kunne se forvirringen i deres øjne, som de kiggede på Dust.
Rapheal smilede lumsk til Dust og blinkede frækt til ham. "Så er der frokost søde" sagde hun halv hviskende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 16:07

Dust så efter hende mens hun gik ud for at finde mad til ham, og han smilede roligt ved synet af hendes smukke krop, og nød synet af hende. Han ville nyde det når de kom hjem igen, og endnu en gang kunne være nøgne sammen, nyde at tage hendes smukke krop og mærke hvordan hun nød at han tog hende.
Da Rapheal kom tilbage med 2 sild, der dog i hans øjne ikke var lige så lækre som hans Rapheal, smilede han sultent mens hans hørte hvad hun sagde til ham. Der var noget euforisk over hans sultne blik, en ting man kun så ved ham, når han var rigtig sulten og nogen bragte ham ofre som Rapheal lige havde gjort. Let tog Dust et par skridt frem mod damerne, og da Rapheal stod imellem ham og hans mad valgte han, at opløse sig til sand der fløj uden om hende og hen mod pigerne der virkede til at gå i panik, ved dette uhyggelige syn. Da Dust passerede Rapheal blev noget af sandet til hans hånd, som strøg hende blidt på halsen, og et kys blev plantet på hendes kind.
"Tak min elskede!" blev der hvisket i hendes øre med en euforisk, sulten dræber lyst, før sandet der kom fra Dust, fangede de 2 piger hun var kommet med i et jerngreb, og dannede den øverste halvdel af ham, som begyndte at mæske sig i deres skygger. Han spiste rub og stub hvilket efterlod pigerne døde, og først der gav han slip på deres livløse kroppe, og blev til sig selv igen.
Hans øjne rettede sig mod Rapheal mens han frækt smilende, gik hen mod hende. Han skubbede hende blidt op mod væggen, mens han så hende dybt i øjne stadigt med sit smil på læben.
"Og nu til det aller bedste, min helt egen personlige dessert!" sagde han frækt og kyssede hende på halsen "Gad vide om min elskede mon vil gøre noget ekstra frækt, for sin fyr her i nat?" spurgte han tirrende mens en af hans hænder strøg hen over hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 13:17

Hun smilede blidt, blev dog selv lidt overrasket da han lige pludselig blev opløst til sand, men hun vidste jo godt at det var hans evne, han havde fortalt hende om den, så der var intet at være bange for hvis man var hende. Men for de to andre pigers vedkommende, var der meget at være bange for, for Dust var sulten og deet kunne Rapheal se.
Hun skælvede blidt da hun mærkede hans hånd stryge over hendes kind og en hvisken i hendes øre før han begyndte at spise af pigerene der stod lige ved siden af hende.
Hun kiggede omkring sig og et smil plantede sig på hendes læber da han var færdig og han gik hen mod hende. Hun lod sig presse op af væggen og kiggede ham dybt ind i øjne. Hun smilede blidt til ham.
Hun nappede ud efter hans hals da han kyssede hende på halsen. Hun bed frækt i hans hals og slikkede derefter hvor hun havde bidt.
Hun smilede frækt "hvis du synes at det er ekstra frækt at sove i nat, så helt klart du kan forvente jeg gør noget ekstra frækt i nat" Hun smilede frækt og drillende til ham. Hun skælvede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 22 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 22 af 22 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum