Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This is.. fun - Dust - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Genevira
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Jake
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Valentine
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Edgar
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Lenore
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 
Abigail
This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba13This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba14This is.. fun - Dust - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

This is.. fun - Dust

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

This is.. fun - Dust - Page 2 Empty Sv: This is.. fun - Dust

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:15

Zyra blev lidt skræmt da hun så ham, han var helt afmagret, men hans ravgule øjne... de var flotte, men i det samme lagde hun mærke til det lange ar, hun lagde hovedet let på skrå, det havde hun ikke mærket da hun havde rørt hans ansigt, hun strejfede det let med en finger, "hva der sket" spurgte hun stille.
Hun trak let på skulderne, det var mærkeligt at kunne se, men det var ogs meget befriende, "Det er da fint nok" svarede hun let og smilede til ham, hun kiggede på hans ar med hun havde taget hendes hånd væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is.. fun - Dust - Page 2 Empty Sv: This is.. fun - Dust

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:27

Dust lod hende røre det mens han så hende i øjnene han havde ikke noget imod at nogen rørte hans ar "Du er nok den første der spørg mig om dette jeg fik det da jeg flygtede i år 1804 fra et sted der holdt mig fanget for at eksperimentere med mig og gøre mig til et våben!" forklarede han roligt mens han ikke slap hendes øjne med sine. Han lagde let hovedet på skrå da hun svarede og tog en ny smøg i munden tilbød hende en mens han tændte sin egen "Husk nu at når der er gået 3 timer så fortager den lige så stille inden for 4 eller 5 minutter så blindheden kommer ikke fra det ene øjeblik til det andet men du vil opleve det trin for trin. Bare så du er forberedt på det!" han smilede roligt til hende og tog et hvæs af sin smøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is.. fun - Dust - Page 2 Empty Sv: This is.. fun - Dust

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:12

Hun smilede til ham og nikkede roligt, "hvor gammel er du lige" spurgte hun lidt for sjov, men hun ville gerne havde svar på det ogs, hun gned sig lidt i øjne da det på en eller anden måde irriteret hende at kunne se, hun rystede svagt på hovedet da han tilbød hende en smøg, hun havde røget nok da hun var lille. Hun nikkede roligt, "skal jeg nok huske" sagde hun og smilede til ham, hun kiggede ned på den sorte pelsbolle som lå i hendes arme, hun smilede roligt og aede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is.. fun - Dust - Page 2 Empty Sv: This is.. fun - Dust

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 0:49

Dust smilede roligt mens han betragtede hende nusse katten i hendes skød og lagde sin pakke fra sig da hun alligevel ikke skulle have en smøg "Tjo jeg blev født i år 3474 bortført i år 3824 tilbage til år 1800 og hvis vi er i år 2013 nu er jeg vel omkring..." sagde han roligt og regnede lidt på det "... 563 år gammel som det står lige nu!" han smilede til hende igen og tog et hvæs af sin smøg og pustede røgen væk fra hende. Han vidste godt at i hendes øre kunne årstallene han nævnte lyde fuldstændig usammenhængende men hvis hun ville vide hvorfor han nævnte lige disse årstal var hun fri til at spørge ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is.. fun - Dust - Page 2 Empty Sv: This is.. fun - Dust

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum