Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Midsommerfestivallen - Dust EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Midsommerfestivallen - Dust EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Midsommerfestivallen - Dust EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Midsommerfestivallen - Dust EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Midsommerfestivallen - Dust EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Midsommerfestivallen - Dust EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Midsommerfestivallen - Dust EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Midsommerfestivallen - Dust EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Midsommerfestivallen - Dust EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Lori
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Lenore
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Celenia
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Genevira
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Renata
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Jake
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Elizabeth
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Madelena Gray
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 
Katrina
Midsommerfestivallen - Dust Voteba13Midsommerfestivallen - Dust Voteba14Midsommerfestivallen - Dust Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Midsommerfestivallen - Dust

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Søn 8 Jul 2018 - 18:57

Tid: Tidlig aften
Vejr: lunt med lav aftens sol

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Katrina var klædt i en mat rubinrød skjorte, sorte bukser, brunt læderbælte med en dolk og pung, samt sorte læderstøvler. Om halsen bar hun det smykke som hun havde fået af Dust. Håret var for en gang skyld samlet i en høj hestehale.
Hun så sig smilende rundt på de mange mennesker som gik rundt i gaderne mellem forskellige boder med alt muligt godt til ganen og maven, samt forskellige forlystelser og musiksteder.
Hendes øjne spillede af glæde over at være tilstede og hun håbede inderligt at Dust også nød dette. Hun spottede en bod med drikkevare og løb over til den for at hente et par krus rom.


Sidst rettet af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 9:05, rettet i alt 2 gange

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Søn 8 Jul 2018 - 19:43

Havde man lagt øjne på Dust blot en gang, var det nærmest umuligt at tage fejl af ham, som han vandrede ned af gaden, iført hans trofaste ærmeløse longcoat, handsker, ringe og bukser med et bæltespænde, der matchede hans rygmærke og handskers mærke. Siden han var dukket op på dette marked, var der ikke nogen som havde set ham, uden mindst en spiselig ting i hans hånd, som han gik og gumlede på, mens han kiggede sig omkring. Markeder som dette, var normalt ikke lige ham, han plejede kun at komme til den slags, hvis han havde sporet et artefakt af en art, til en sælger der befandt sig på markedet, og selv i den slags tilfælde, brød han sig ikke meget om det, på grund af den overflod af væsner, som befandt sig til denne slags markeder.
Men lige i dag havde han valgt at komme, fordi der var en anden skat at spore på dette marked, som nok mere var en skat for Dust end det var for andre, og det var ikke svært at finde hans skat, når nu hun gik rundt med den halskæde, som han havde givet hende. Han stoppede op et kort øjeblik, for at se sig omkring, mens han med magien fra halskæden, sansede efter Katrina, så hun kunne mærke ham, lede efter hende. Med en bid i sin lammekølle, som var hans sidste nye anskaffede snack, gik han i retning af Katrina, blot for at finde hende ved en af boderne, der solgte alkohol.

"Jeg fandt dig!" sagde han som om han havde vundet en runde i gemmeleg, som hun ikke havde gået med til, mens han pegede på hende med sin lammekølle, og gik hen mod hende med et smil "Og du køber rom! Det går sikkert godt sammen med min dragesnack! Sælgeren sagde det var en dragesnack, fordi den var super stærk som drager, og fordi drager elsker lam!" han lavede nogle sjove bevægelser, som om han legede stærk mand, før han smilede glad til Katrina.
Lammekøllen var krydret rimelig heftigt, så den var ikke for de sarte munde, men Dust kunne godt lide at spise stærk mad, så han spiste det, lige som børn spiste slik.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Tirs 10 Jul 2018 - 17:52

Hun grinede lystigt ved hans kommentar om at han havde fundet hende. Og da hun så at han stod med en lammekølle, samt hørte hans kommentar om drager og lam, var hun ved at knække sammen af grin.
"Hvorfor undre det mig ikke at du går efter det stærke mad? Skal jeg også til at bruge kryderier for at blive 'stærk' nok til dine smagsløg?" Hun blinkede drillende til ham, mens hun rakte ham det ene krus, samtidig med at hun kæmpede for ikke at knække sammen af latter. Hun elskede når han gjorde skuespil som dette, hvilket gjorde det svært for hende at stoppe latteren igen.
Hun lukkede øjnene og trak vejret dybt et par gange, for at få sig selv til at falde lidt til ro. Da hun var faldet lidt ned, kyssede hun ham smilende på kinden mens hun hviskede mod hans øre.
"Dejligt at du kunne finde mig." Hun kyssede ham igen på kinden og derefter på munden hvor hun lod tungen glide hen over hans læber for at smage noget af kryderierne fra lammekøllen. Hun skar en smule ansigt.
"Du har ret i at det er stærkt, så du får den i fred."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Tirs 10 Jul 2018 - 20:29

"Sikkert fordi du kender mig for godt, og ved at jeg elsker mad, selv når den er stærk som en drage!" sagde han med et stort smil, før han tog en bid af sin lammekølle, og fik det gumlet i sig "Og hvad angår dig, så ville jeg nok mere sammenligne dig med en dessert, siden du er sød og lækker, så spicy ville ikke gå godt sammen med dig!" tilføjede han drillende og rakte tunge af hende. Han tog gladeligt imod det krus hun rakte ham, mens han grinede lidt sammen med hende, nu hvor hun havde fået sig et lille grineflip, over hans skøre opførsel.
"Det håber jeg da, ellers ville jeg da føle mig en smule såret, over at jeg er kommet her, for at have en dejlig dag, sammen med dig!" sagde han mildt, mens han nød hendes kys, og gengældte det hun plantede på hans læber. Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun slikkede på hans læber, og skar en grimasse over krydderierne "Tja, stærke sager er heller ikke lige godt for alle! Desuden er det min dragesnack, jeg ville heller ikke pille ved dine snacks, hvis du fandt en englesnack!"

Han tog en slurk af sit krus, bed det sidste kød af sin lammekølle, så han kunne smide knoglen ud, og nu hvor han havde en arm fri, tog han blidt Katrinas hånd i sin, så de kunne gå rundt sammen, og se på boderne omkring dem.
"Er der nogle bestemte boder, du gerne vil se på først, eller har du mere lyst til, at vi bare går rundt og ser på ting, efterhånden som vi kommer til dem?" spurgte han mildt.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Ons 11 Jul 2018 - 12:44

Hun grinede lidt over hans kommentar om at hun var en sød og lækker dessert. Hvor det dog ligende ham at komme med sådan en kompliment, og hun elskede det. Det var ligefør han kunne slippe afsted med alt, men også kun næsten.. En lille skjult del af hende gik stadig med den nagende frygt om at han en dag kunne finde på alvor af sit drilleri om at skaffe en kvinde eller to mere.. Hun viste det var åndsvagt stadig at tænke på det, men den lille skjulte del af hende kunne ikke slippe det.
Heldigvis kunne hun skubbe det langt væk en dag som denne, hvor hun ikke var alene.
"Det kunne jo være at jeg prøvede at lege skjul med dig." Hun blinkede drillende til ham, inden hun forsatte.
"Jeg kunne godt tænke mig at prøve et af de der kandiserede æbler. Eller noget lam som ikke er helt så krydret. Derefter er der frit slag på hvor vi går hen." Hun gav hans hånd et kærligt klem, mens hun så kærligt på ham, med et lille glimt i øjet.
"Når vi så ikke orker mere, kunne vi tage hjem og nyde et godt bad, samt en blød seng."
Hun havde også lidt planer om at se på lidt nyt tøj, som hun ville bruge hjemme i hulen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Ons 11 Jul 2018 - 13:55

"Hvis du har tænkt dig at lege skjul, bør du nok huske at jeg har en fordel: jeg er god til at opspore artefakter, der har været forsvundet i årevis, så at finde den kvinde jeg elsker, burde være en del lettere!" sagde han drillende, mens han nussede hendes hånd, og begyndte at gå i retning af de boder der solgte mad, så de kunne finde en bod, der solgte det hun ville have.
"Hvis du orker det, køber jeg gerne både lamme køllen og det kandiserede æble til dig, så du siger bare til, så er det dit!" sagde han kærligt, og smilede glad til hende. Dust kunne godt lide at forkælde hende, mest fordi han kunne lide at gøre hende glad, om så det var med små ting som at betale for lidt mad, eller større ting hvad end det så kunne være.

"Varmt bad og blød seng lyder godt! Når du er indbefattet i det, lyder det meget godt!" sagde han eftertænksomt, med en meget glad tone, da han godt kunne lide at have hende for sig selv. Han gav hende et kys på hånden, mens de nåede frem til nogle af boderne med mad, hvor hun blot skulle vælge, hvad hun ville have, så de kunne gå hen til den bod, der solgte det.
"Jeg tænkte også på, om vi skulle gå hen og se på nogen af tøj boderne! Jeg synes blandt andet du ser nydelig ud i rubin rødt tøj, så hvis nogen af boderne solgte noget i den farve, kunne det være dejligt, at se om det er noget for dig?"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Ons 11 Jul 2018 - 15:30

Hun grinede af hans kommentar på at lege skjul, og nød både hans nussen af hendes hånd, samt det at han ville betale for hende. Det var ikke tit nogle gad at betale for hende, ikke siden hun var blevet en ung pige der prøvede lidt grænser af. Så hun ville nyde at han tilbød det. Ikke at hun kunne finde på at udnytte ham på det punkt, nej der var hun blevet for klog som handelskvinde til det.
Hun smilede skælmsk til ham ved hans eftertænksomme svar på et bad og en blød seng. Hun var sikker på at han, ligesom hun tænkte på hvilke ting de kunne afprøve eller genprøve.

Da de kom frem til boderne med mad, valgte hun en lammepostej og et kandiseret æble. Hun fandt også en siddeplads til dem ret tæt på, så hun kunne sætte tallerkenen med lammepostejen på bordet sammen med sit krus der nu var halvt fyldt med rom. Æblet havde hun båret ved at bide tænderne om den pind som var stukket ind i æblet. Nu lagde hun det på kanten af tallerkenen og så på Dust med et smil, mens hun brækkede et stykke af lammepostejen og tykkede det energisk i sig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Ons 11 Jul 2018 - 17:03

Dust havde mere end nok med gode ideer til, hvad de kunne lave i badet og i sengen, men det var ikke lige den slags man gik og snakkede om, når man tøffede rundt på et markede, så han bare drilsk tilbage til hende, da hun sendte ham et af hendes skælmske smil. Ved boderne købte han en lammekølle, til sig selv når nu han betalte for hendes postej, og et ekstra kandisserede æble, så han ikke endte med at sidde og æde hendes.
Han satte sig overfor hende, med et glad smil på læberne, før han begyndte at gnave i sin lammekølle, kun afbrudt af når han tog en slurk fra sit krus, eller når de snakkede sammen.

"Jeg tænkte lidt på, når nu vi er ved at nå et punkt, hvor du nærmest er flyttet ind hos mig, om vi skulle skaffe noget tøj, som du kunne have i min hule, så du har lidt at skifte imellem?" spurgte han mildt, mens han lagge sin ene hånd frem på bordet, så hun kunne tage den hvis hun havde lyst "Trossalt har jeg lagt mærke til, at du i modsætning til mig, godt kan finde på at skifte tøj mere end nul gange i dit liv, så det kunne være praktisk, at have noget du kunne vælge imellem!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Ons 11 Jul 2018 - 21:28

Hun slugte en bid postej og smilede stort til ham.
"Du satte lige ord på en af mine tanker, elskede. Havde selv regnet med at ville se på tøj til netop det formål." Hun grinede lidt og tog hans hånd som hun begyndte at nusse med sin tommelfinger.
Hun så på ham med et lidt drillende glimt i øjet.
"Hvem ved om jeg eventuelt finder noget nyt tøj til dig, min elskede? Og ja, jeg kan godt lide at have lidt at vælge imellem til de forskellige årstider og tidspunkter." Hun fortrak at hun kunne klæde sig varmt om vinteren og køligt om sommeren, samt noget særligt tøj kun til brug i hulen når de var alene. Alene tanken om at være alene med ham, sendte en behagelig gysen gennem hendes krop. Hun drak lidt af rommen og spiste det sidste postej. Da hun havde tørret fingerne lod hun et par stykker kærtegne hjertet i halssmykket og smilede gådefuldt til ham.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Ons 11 Jul 2018 - 22:16

"Jeg er vist ved at have været sammen med dig, i lidt for lang tid, når jeg begynder at forstå din tankegang, uden du overhoved har sagt noget!" sagde han med et let grin, mens han lukkede sin hånd om hendes, og gengældte hendes nussen, ved selv at nusse hendes håndryg med sin tommefinger. Han gumlede mere af sin lammekølle i sig, men kunne ikke lade være med at smile af hende, da han havde synket sin mad, på grund af det hun sagde.
"Tja, jeg er ikke super god til det med tøj, jeg foretrækker mest tingene som jeg har det nu, men selvfølgelig hvis du gerne vil have, at jeg ser lidt mere pæn ud, til situationer hvor det kan være praktisk at være nydelig, så vil jeg gerne gøre den slags for dig!" sagde han mildt, med hovedet lidt på skrå. For Katrina ville han gøre hvad som helst, han elskede hende mere end noget andet, så i hans øjne var hun det værd "Desuden har du jo en god smag i tøj, du ser altid så pæn ud, og lige til at gumle på!" han rakte drillende tunge af hende, selvom han mente det han sagde.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Tors 12 Jul 2018 - 15:33

Hun klukkede lidt, da han snakkede om at de vist havde været lidt for længe sammen.
"Det er jo bare herligt, min elskede. Så slipper jeg for at skulle sige ret meget om den slags og kan nøjes med at bruge min stemme på mere behagelige ting." Hendes klukken gik over i en latter, mens hun svarede hans andre ord.
"Det har jeg skam lagt mærke til, min drage. Men hvem ved om jeg kan ændre det en lille smule med tiden?" Hun rakte selv tunge af ham, mens hendes øjne lyste drillende.


Sidst rettet af Katrina Tors 12 Jul 2018 - 17:11, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Tors 12 Jul 2018 - 16:02

"Ja foreksempel, kunne du bruge den dejlige stemme, til at synge lidt oftere! Du har en god sangstemme, og du kan umuligt mangle en musikant, så længe du er sammen med mig!" sagde han med et stort smil. Med hans appetit for mad, tog det ham ikke lang tid, før han havde gumlet sig gennem sin lammekølle, og da den sidste bid var sunket, tømte han sit krus, men ventede med at gå i gang med æblet, til hun var nået til sit eget.
"Tja, du er trossalt en engel, hvis du ikke har en positiv effekt på mig, skulle man da først tro, at der var noget galt med mig! Men jeg er nu glad for du er en engel, for hvis du havde været noget være, kunne du nemt have bragt dårlige sider frem i mig, i stedet for gode sider!" han løftede hendes hånd, så han kunne give den et kys, og smile til hende med et kærligt blik i øjnene.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Tors 12 Jul 2018 - 18:04

Hun smilede bredt og blinkede til ham, mens hun kom med en lille spinnen. Hun elskede ham utrolig meget og så altid frem til næste gang de skulle mødes i hulen.
"Nej, musikant mangler jeg ikke." sagde hun tankefuldt, som om nogen havde spurgt hende om det.
Da han lavde sjov med at det var godt hun var en engle og at der ellers måtte være noget galt med ham, blinkede hun til ham.
"Hvem ved om jeg stadig kan være årsag til noget dårligt. Eller om du har dårlig indflydelse på mig." Hun tømte kruset og tog æblet, mens hun smilede til ham. Hun rejste sig stadig med hans hånd i sin.
"Lad os smutte lidt videre. Aftenen er stadig ung. Og hvis vi skulle finde lidt tøj til brug i hulen." Hun klukkede lidt og så afventende på Dust, mens han bestemte sig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Tors 12 Jul 2018 - 18:29

"Sagde du lige indirekte, at du har en anden musikant, til at spille musik når du synger?" spurgte han drillende, som om han var fornærmet over, at hun ikke havde brug for en musikant, fordi hun allerede havde en anden. Han håbede dog ikke det sårede hende, da han aldrig kunne forestille sig, at hun var ham utro på nogen måde.
"Det er nok mere realistisk, at jeg ender med at være den dårlige indflydelse af os 2, end at det er dig, for så vidt jeg ved, er du både perfekt og super lækker, som den dessert du metaforisk set er!" sagde han på en humoristisk bestemt måde, før han rejste sig op sammen med hende, gik hen ved hendes side, og tilbød hende at holde om hans arm mens de gik.

"Ja lad os det, måske vi kunne finde noget lækkert, som du kan have på et halvt minut af gangen, før jeg river det af dig!" sagde han med et drillende grin, i takt med at de gik sammen mod nogle af de boder der solgte tøj "Men hvis vi ikke finder noget af lige den slags, er jeg fint tilfreds med, at vi finder noget du er glad for!" han blinkede let til hende, og gav hende et kys på kinden.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Tors 12 Jul 2018 - 19:20

Hun grinede over hans drillerier og hans kompliment om at hun var en dessert.
"Ja, jeg har en musikant og jeg går sammen med ham lige nu." Hun gav hans arm et blidt klem, mens hun smilede. Det var så skønt og forfriskende at drille hinanden på denne måde. Og da hans snakkede om at finde noget tøj som han ville rive af hende efter et halvt minuts tid, gik en behagelig gysen gennem hendes krop.
"Åh ja, det kunne du da lige lide, hva? Hmm... Gad vide om jeg skulle finde noget til dig på samme måde?" Hun blinkede med et skælmsk smil om læberne, mens hun slikkede sig forventningsfuldt om læberne.
Hendes tanker var allerede igang med at finde på ting hun ville gøre og hvad for noget tøj hun skulle se efter til ham..

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Tors 12 Jul 2018 - 21:35

"Nå ja okay, hvis det er din musikant, kan jeg jo ikke konkurrere, for ham du går med lige nu, er jo den bedste man kan finde!" sagde han i et drillende henkastet tonefald, før han ikke kunne holde et grin tilbage, og et kærligt smil rettet mod hende. Han mærkede godt det lille gys, der gik gennem hendes krop, da han nævnte tøj, som han ville rive af hende, da han efterhånden var godt bekendt med når hun kom, med lige den reaktion. Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun nævnte, om hun også skulle finde noget til ham, som hun kunne gøre det samme med.
"Er det egentlig ikke bare at købe et par bukser til mig? Du er jo glad nok for at rive tøjet af mig, selvom det er mit normale tøj!" sagde han drillende, mens han nussede hendes arm lidt. Da de nåede til en bod med tøj til kvinder, der så ud til at være rettet mod brug i soveværelset, stoppede Dust op da han så noget i rubin røde farver "Den der, kunne passe til det par, jeg købte til dig, sammen med din kåbe, den første dag du var i min hule!"

Han hentydet til en top, i et stof der mindede om det par trusser, han havde købt til hende. Denne top var i et lettere gennemsigtigt stof, der så ud til at være blødt, den var designet til at stødte bærerens barm, samtidig med at være let at tage af og på.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 8:59

Hun smilede skælmsk til ham, ved hans drillende sprøgsmål om det ikke bare var at købe et par bukser.
"Måske, måske ikke..." Stemmen var varm og let forførende. Hun havde ikke tænkt sig at afsløre sine tanker for ham endnu. Hendes øjne så kort på ham, inden hun igen havde travlt med at se på boderne og de vare de tilbød. Hun fik selv øje på tøjet i rubinrøde farver, da han stoppede op. Og da han hentydede til en top, slap hun hans hånd for at løfte toppen og se nærmere på den. Hun drejede sig en smule så han kunne se med, da hun holdte den op foran sig for at se om størrelsen passede.
"Hvis jeg ikke tager helt fejl, så passer den ret godt. Og ja, den ville passe godt sammen med det andet jeg har." Hun vendte sig igen mod boden og fandt hurtigt to par af de nye underklæder i samme farve. Dem holdte hun tog hun også i øjesyn og målte løst deres størrelse, inden hun henvendte sig til bodens indehaver.
"Kunne det tænkes at du har et par mere af denne størrelse?" Hun holdte de største frem, mens hun lagde det mindre par tilbage på boden.
"Og måske et par brystbånd i samme farve, men lidt tykkere stof?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Lør 14 Jul 2018 - 11:36

Dust kunne ikke lade være med, at give hende et hurtigt kys, som respons på det hun svarede, angående deres lille snak om at rive tøj af ham, før han smilede drillende til hende, og gav hende et kærligt klem på armen. Han fulgte nysgerrigt med, mens hun tjekkede toppen ud, og i hans sind kunne han lige forestille sig, hvordan hun ville se ud, i denne top sammen med parret der passede til, hvilket fik ham til at smile lidt.
"Og så kan vi vist aldrig gå helt galt, med noget der fremhæver dine yndige former!" tilføjede han mildt, mens han fulgte med i hvad hun lavede, da hun tog øjemål af underklæderne. Butiks ejeren vendte sin opmærksomhed mod Katrina, da hun henvendte sig til hende, og med et venligt smil på læben, kiggede hun efter om de havde hvad hun spurgte efter.

"Du er heldig, vi har lige et ekstra par af den størrelse! Og brystbåndene er heller ikke noget problem!" sagde hun venligt, mens hun tog de efterspurgte vare frem, og lagge dem foran Katrina, så hun kunne bedømme om hun ville have dem "Du virker sandelig glad for rubin rød! Kan det have noget at gøre, med din fyrs funklende øjne?" hun blinkede med et let smil, da hun godt havde lagt mærke til Dust'es øjenfarve. Trossalt var det sjældent man så en, med så bemærkelsesværdig en øjenfarve.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 14:21

Katrina smilede bredt over kvindens svar og spørgsmål.
"Jaa, det har noget med hans øjenfarve at gøre, men også at det er hans ynglingsfarve." hun løftede et af brystbåndene for at måle størrelsen, hvorefter hun nikkede da hun mærkede brystbåndets tykkelse, samme tykkelse som dem hun plejede at bruge og at det ikke var gennemsigtigt.
"Jeg vil gerne have disse to par underklædninger, toppen og to brystbånd af denne størrelse." Hun blinkede drilsk over til Dust, inden hun lænede sig ind over boden og vinkede kvinden lidt tættere på sig, så hun kunne hviske til hende.
"Ved du hvor jeg kan finde nogle særlige bukser til min fyr? Og gerne i samme tynde stof som de underklædninger her."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Lør 14 Jul 2018 - 14:57

Bod ejeren kom med et hjerteligt lille grin, over at Katrina valgte at bære tøj, i sin partners yndlings farve, da hun syntes det var kært, at hun ville gøre den slags. Imens stod Dust og kiggede sig lidt omkring, for at se om han kunne finde andre interessante ting, som de kunne bruge til noget.
"Jamen det skal du da få kære ven!" sagde hun i en glad tone, før hun fandt de sidste ting frem, sammen med en pose, som hun kunne pakke tingene pænt ned i mens hun nævnte prisen. Dust var hurtig til at finde pengene frem, så han kunne betale for det, og tage imod posen, som kvinden rakte over til ham, før hun lænede sig over mod Katrina, for at høre hvad hun havde at sige.

"Jeg så en bod, der ligger cirka 30 meter nede af gaden, der sælger alt muligt inden for tøj til mænd, men hvis du vil have noget frækt til din kære fyr der, så gå 5 boder længere hen fra den jeg lige nævnte, der kan du finde noget rigtig lækkert! Hvis du får ham i noget af det tøj, kommer du sikkert ikke til at kunne holde fingrende fra ham, så længe han valser rundt i det!" hviskede hun med et stort smil, og blinkede til hende, da hun vidste hvad hun snakkede om, fra egne erfaringer med hendes mand.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 15:35

Hun lyttede grundigt til kvindens ord og smilede fornøjet over det sidste kvinden nævnte.
"Jeg takker mange gange." Hun blinkede tilbage til kvinden inden hun gik hen til Dust og lagde sin ene arm ind under hans, mens hun smilede til ham.
"Der er en bod længer fremme som jeg særligt gerne vil se på og jeg er bange for at du er nød til at komme med, for at jeg kan finde den rigtige størrelse." Hun kyssede ham kærligt på kinden, inden hun begyndte at gå i den retning kvinden havde anvist.
Da de nærmede sig lænede hun sig lidt tættere på ham og hviskede til ham.
"Hvis du er en sød drage og føjer mig i mit tøj valg til dig, så lover jeg at turen går direkte til hulen herefter, hvor du kan gøre med mig som det behager dig, til vi begge sejner." Hun lænede sig lidt tættere på ham og nappede ham blidt i øreflippen.
Derefter slap hun hans arm og gik hen for at se på forskellige bukser til ham. Efter lidt tid fandt hun et par bukser som var af ligeså tyndt stof som hendes underklædninger, og som havde en et stykke stof som lå på tværs af et bestemt område og var bundet i den modsatte side. Hun var nysgerrig efter hvorfor det var bundet på den måde og løsenede stroppen. Hun kunne ikke gennem det særlige smil der kom på hendes læber. Hun bandt stroppen til igen og vente sig mod Dust, mens hun holde bukserne op for at måle dem på ham.
"Hmm.. Ved ikke om de skal være lidt større eller om de passer."


Sidst rettet af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 18:05, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Lør 14 Jul 2018 - 17:52

"Jamen så lad os komme derhen, men også kun fordi jeg vil gøre dig glad! Jeg håber du finder noget til mig, som du kommer til at kunne lide!" sagde han med et mildt smil, mens han holdt om hende, og kyssede hendes kind, efter hun havde kysset hans. Han fulgte med hende hen til boden, og rettede et øre tættere på hende, da han hørte hende hviske til ham. Et stort smil kom frem på hans læber, mens han mærkede hende nappe ham i øreflippen, og han kunne ikke lade være med at lægge en arm om livet på hende, så han selv kunne hviske til hende.
"Jeg ville ikke have noget imod at vente til vi har nydt markedet lidt, før vi tager hjem til hulen, men du kan være sikker på, at hvis du får din vilje, kommer det til at blive en lang, men nydelses fuld nat!" hviskede han forførende, før han lod hende slippe fri, efter hun havde fået et kys på kinden, så hun frit kunne kigge på varende.

Da hun stod med et par bukser, og virkede i tvivl om størrelsen, tog Dust dem op, for at se lidt nærmere på dem. Han målte dem lidt op med hænderne, og virkede ret selvbevidst omkring hans egen kropsbygning, før han holdt dem frem mod hende.
"Jeg kan passe dem her, men du har et valg! De her kommer til at sidde tæt, ikke ubehageligt men tæt, så du må bestemme, om du vil se mig i det her par, eller om du ville foretrække at se mig, i et mere afslappet par, der er en størrelse større!" sagde han mildt, og smilede kærligt til hende "Siden det kun er for din nydelse, er det helt op til dig, jeg ville føle mig tilpas i begge dele!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 18:16

Hun så nydende på ham mens han tog mål af bukserne om de passede i størrelsen. Og hun var umådelig tæt på at slikke sig om læberne, samt lade sin sult efter ham skinne igennem hendes øjne, men hun præsterede at holde det skjult. Hendes stemme var også ganske normal med et smil i, da hun vente sig mod indehaveren af boden.
"Så tager vi to par af denne størrelse og to par af nummeret større. Og hvis du har dem i en havblå farve, vil jeg gerne have dem ellers tager jeg dem i denne midnatblå." Hun vente sig mod Dust og så lidt spørgende på ham.
"Skal jeg betale for dem? Jeg gør det gerne når det er noget til dig. Tænkte på om vi skulle finde en dragesnak mere til dig bagefter og muligvis en engelsnak?" Hun grinede lidt ved sine ord om snaks og overvejede lidt hvad hun kunne tinge sig hvis han gik med på det.


Sidst rettet af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 19:10, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Lør 14 Jul 2018 - 18:45

Sælgeren nikkede, mens Dust gav ham parret tilbage, og fandt de ting frem, som hun havde bedt ham om, så han kunne pakke det sammen i en pose til dem.
"Jeg skal nok betale, så er det bare en ekstra gave fra mig til dig, når nu noget af det andet, var mere en gave til mig selv!" sagde han med et drillende smil, og blinkede til hende, før han betalte sælgeren, og tog imod posen med varene. Han gik hen til Katrina igen, og kyssede hende kærligt, mens han tilbød hende sin arm, så de kunne gå sammen.

"Jeg er frisk på, at finde snacks til drage mig, og snacks til den yndige engel!" sagde han med et stort smil på læben. Han kneb kærligt hendes arm, og grinede kærligt sammen med hende, da han godt kunne lide deres glade tider sammen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 19:19

Hun grinede af hans kommentar om at det var en gave fra ham og at det andet havde været en gave til ham selv. Hun tog imod det kærlige kys og gengældte det hjerteligt inden hun tog imod den arm han rakte hende. Hun nikkede smilende til flere som hun kendte fra byen mens de gik sammen.
Hun grinede hjerteligt af hans kommentar på hendes spørgsmål omkring snaks til dem begge og gengældte kærligt hans blide kneb i hans arm.
"Jamen så lad os finde dem, vi kunne eventuelt købe lidt ekstra med i en kurv og tage det med hjem, så vi også havde til senere."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum