Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You got to be kidding me? //Delilah//
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: You got to be kidding me? //Delilah//
''Det vi jeg ikke tro når man har perfektioneret dette gennem forsøg på forsøg igen og igen...''
Han svarede på det med at hun vel godt kunne komme frem til noget der var en bedre måde end ellers. Han kiggede på hende og satte sig så på hug ved dyret og gjorde klar til at patere det ganske stille og roligt.
''Vend den... Skær den op ned langs rygraden... flå hovedet af sammen med rygraden... skil den i to dele... skær den ud ved ribbenene, og del ved de sidste led, resten skæres så bare i passende stykker.''
Han sagde det roligt men vendte den om så hun kunne komme ti ryggen.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Som jeg sagde; Teoretisk set."
Hun satte sig ikke ved hans side med det samme, men alligevel gik der ikke længe før hun opgav sin indre kamp om hvorvidt hun alligevel skulle få fat i et eller andet og smide i hovedet af ham, og lod sig falde på hug ved siden af ham. Så snart han begyndte at tale, begyndte hele projektet at se meget uoverskueligt ud.
Vend, skær, flå, skil, skær, del, skær. Simpelt.
Selv hendes tanker hvæsede det ironisk, men alligevel gik hun i kast med det så snart hans stemme døde ud. Hendes hænder arbejdede hurtigt, og faktisk ude af takt med hendes hjerne. Hvis hun lavede nogle fejl opdagede hun det derfor ikke selv, for hver gang hendes hjerne fortalte hendes hænder hvad hun skulle gøre, grinede de af hjernen og sagde at det havde de for længst gjort. Til sidst gav hun op og lod dem styre - Hvilket de faktisk var ret gode til. Da de selv mente at de var færdige, reagerede hun og så op på Sajro.
"Sådan?"
Hun kunne endnu huske at have set ham gøre det, og mente at have tænkt at han havde været utrolig hurtig. Uden at ville vide det, var hun sikker på at hun havde brugt mindst tre eller fire gange så lang tid som ham. Selvfølgelig skulle hun have en undskyldning, så hun smed skylden på Sajro med grunden at han distraherede hende. Det måtte være derfor.
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Han grinede lidt fordi han syntes hun var morsom han sad bare og fulgte med i det hun gjorde. Han grinede da hun sagde hun var færdig. Men ikke fordi det var skidt eller fordi det havde taget lang tid, men det var fordi hun næsten virkede helt stolt over at hun havde ordnet dyret.
''Jaaa.... Du er dygtig hva?''
Han grinede af hende, og han tog det bare og smed det ned i en boks som han så slæbte udenfor, og skubbede ned i et ret dybt hul, fordi det var det han brugte som køleskab fordi han ikke havde andre muligheder. Han så ganske stille og roligt på hende. Han havd ikke meget at sige...
''Du mangler at gøre rent... men det kan du måske heller ikke finde ud af?''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun havde ikke noget at bevise det med, og hun ville højst sandsynligt ikke kunne gøre det. Måske var det også derfor der var en klang af noget lettere udkørt i hendes stemme, eller også var det bare fordi hun havde været vågen og i gang i omkring et døgn nu. Hun lod et par fingre hive elastikken ud af håret, så det faldt ned om hendes skuldre, uden at ænse den blanding af forskellige ting fra bjørnen der satte sig fast i hendes hår da hun langsomt begyndte at rede det ud med fingrene. Hendes blik var et kort øjeblik fanget i noget fjernt, for det gled tilbage til virkeligheden og over til siden. Det der vækkede hende var Sajros latter, der fik hende til at fokusere på ham.
"Jeg behøver ikke kunne rense et dyr for at være dygtig. Jeg kan så mange andre ting."
Den sidste sætning kom ud af sig selv, og fik sit eget liv da den selv tilføjede en lettere forførende klang i hendes stemme da den kom ud, og ikke gjorde det ved den første sætning. Hun opdagede det dog efter et par sekunder, og fik rettet det mere eller mindre, ved at tilføje et lille stykke.
".. Du ved, som at ramme præcist med en pistol eller slå en eller anden ned."
Da han pludseligt forsvandt ud af døren med dyret på slæb, flakkede Delilahs blik kort væk. Kunne hun bare ikke være sammen med et mandligt væsen uden at gøre ting som det hun netop have forsøgt at skjule? Det var selvfølgeligt hendes natur, men selv når hun prøvede at opføre sig som en(mere eller mindre) helt normal person, gik det galt. Det kunne selvfølgelig også være fordi det var Sajro hun var sammen med - Men alligevel?
Ud af døren kunne hun se ham smide dyret i et stort hul. Hun blinkede lettere forvirret, og prøve at fokusere på at se hvad der rent faktisk skete derude, inden det gik op for hende at han rent faktisk havde smidt den i et hul.
"Hvad laver du? Den bliver den beskidt?"
Hun kunne godt selv høre at det måske havde en lettere tøset klang, men det interesserede hende ikke på dette tidspunkt. Istedet skubbede hun fra imod jorden, og kom dermed op i stående stilling, hvor hun kun svajede kort før hun stod stille. Da han mindede hende om rengøring, stønnede hun ubehjælpeligt.
"Rengøring?"
Pludseligt så hendes øjne langt friskere ud end sekundet før, og hun betragtede årvågent Sajro. Så gled hendes arme på hvad der efterhånden syntes at være deres faste pladser, nemlig korsoverlagt henover hendes bryst.
"Ikke kan? Du ved at enhver der har ryddet udsplattet vampyr op fra en gade, sagtens kan gøre rent."
Hun gjorde dog ikke mine til at gøre noget.
Delilah- Evolved
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Han hævede et øjenbryn over hende. Han kunne ikke lade være hun var god i sengen jo. Han grinede derfor da han gik ganske stille hen til hende helt tæt op af hende, og han valgte bare at undlade at svare på andet hun sagde. han grinede.
''Lugten af bod gør mig også bare mere dyrisk...''
Han grinede da han sagde det, fordi han vidte godt hvordan hun ville tænke med det samme han snakkede om dyret i sig. Han vidste godt at hun ikke ville kunne lade være med at få hvisse lyster af det. Han grinede lidt da han gik helt tæt på hende igen, og han stak hende så en flad på hendes bryster. Han grinede lidt af hende.
''Men hvis du skal så lad være med at ødelægge det tøj der okay?!''
Hn snappede efter hende.
Da han nærmede sig hende, gjorde hun intet for at træde væk. Istedet lagde hun armene om hans hals, men bevægede sig heller ikke nærmere end det. Hendes arme hvilede imod hans skuldre, og hendes fingre legede med hinanden bag hans hoved. Der var ikke gået mange sekunder fra at hans ord havde forladt hans læber, til at hendes legesyge smil havde nået hendes læber og hun var inde på samme spor som ham. Hun var forfærdeligt nem at lokke lige nu.
Og så valgte han selvfølgeligt at spille det kort, han så udemærket vidste havde en effekt på hende.
"Det må vi gøre noget ved ..."
Hun lænede sig længere ind imod ham, men stoppede et par centimeter fra at deres læber rørte hinanden. Hun beholdt dem i den afstand i nogle sekunder, før hun lod dem mødes i et splitsekund, og så trak hun sig rimeligt langt væk. Alligevel fjernede hun sig ikke da han igen nærmere sig, og lod istedet en latter komme ud af hendes læber da han slog hende. Endnu engang snoede hendes arme sig omkring hans hals.
"Det er ikke mig, der plejer at ødelægge det tøj jeg har på. Det er dig der har skylden for dét."
Da han snappede undgik hun med et grin, og trak sig så helt tæt på. Hun havde lagt mærke til at hun praktisk talt stod i en blodpøl, men det rørte hende ikke. Faktisk glemte hun det kort efter hun havde tænkt tanken, og trak sig en smule tættere på Sajro. Så vippede hun hovedet en smule til siden.
"Hvorfor ender vi altid sådan her?"
Som for at understrege hvad hun mente med 'sådan her', drejede hun hovedet til siden og lagde læberne imod hans hals, hvor hun lod dem glide nedad.
Delilah- Evolved
Han grinede legende til hende. Han så roligt på hende efter han havde sået lidt til hende. han vidste hvad han gjorde når det kom til hende ganske vist. Han havde også en god ide med mange andre dæmoner fordi de ofte delte den samme smag som hende i mænd og i sex. Han så ganske stille på hende mens hun kyssede ham kort og så snakkede hun om at det var hans skyd...
''Så må du vel vise du kan være forførende i dine bevægelser ved at strippe for mig på en meget sexet og forførende måde? Eller det kan du måske ikke?''
Han smilede bare du hun kyssede ham på halsen ja de var gode til at ende i denne sitation. Hvor de var ved at have sex endnu engang, hun elskede vel bare hans krop og hans måde at være på i sengen, hun kunne vel bare ikke få nok af ham?
''Du kan vel ikke få nok af den fare og styrke jeg er?''
Han bed hende i halsen.
Hun lod et par fingre glide igennem hans hår, uden at bevæge sig på anden måde. Det var underligt at hun altid endte med at komme i denne situation, uden at hun gjorde noget for at fremskynde situationen. Selvfølgelig kunne hun gøre det ubevidst, men på det bevidste plan havde hun ingen intentioner om at ende sådan her - For det meste. Det varierede. Okay, faktisk var det tæt hendes plan at gøre dette, men hun syntes at ende op sådan her uden at det var med vilje på et helt andet plan når hun var her, end når hun var i byen.
"Jeg gør det, hvis du gør det samme."
Hendes mundvige gled opad i et drillende smil, samtidig med at hendes øjne glimtede af noget lettere flabet. Hvis han gik med til det, så ville hun ikke have nogen problemer med at gøre hvad han bad. Faktisk havde hun heller ikke nogen problemer om det selvom han ikke gjorde det, men nu havde hun sat kravet. Hun havde gjort det tidligere, og måtte indrømme at det faktisk var ret sjovt at gøre. Det kunne selvfølgelig også være at det bare føltes sådan, fordi hun altid havde vidst præcis hvordan det ville ende ud - Sex. Hun hævede spørgende et øjenbryn, men kunne ikke slette det legesyge smil og det flabede skær fra sit ansigt.
"Forbandede varulvestyrke."
Hun havde gentaget det adskillige gange, men denne gang mumlede hun det halvt henvendt til sig selv, og halvt som et svar til Sajros spørgsmål. For selvfølgelig havde han ret i at det havde noget at gøre med måden han var farlig, fordi han var så meget stærkere end hende. Men da hun sagde at hun forbandede den, vidste hun godt selv at hun faktisk syntes ret godt om den. Den var spændende. Det kunne også være fordi han havde en stor dusør hængende over hovedet, og hun dermed vidste at det var farligt at være sammen med ham.
Så skubbede hun sig en smule væk, og grinede til ham.
"Har vi en aftale?"
Hun regnede egentligt ikke med at han ville sige ja.
Delilah- Evolved
Han grinede af hende en smule hånligt men han var stadig meget drillende og legende fordi han jo ikke ville være ond overfor hende men han havde ikke noget imod at drille og tirre hende sådan at hun ville gøre det han gerne ville have hende til at gøre for ham. Han så på hende og satte sig over på sengen.
''Ja den gør dig het våd ikke? Men ved du hvad jeg synes vi siger at du smider tøjet og så fjerner mit også... så må du forsøge med om du kan få mig til at besvime.''
Han så legende på hende, og han kiggede ganske roligt på hende han vidste jo godt hvilken effekt det her ville have på hende, det havde han faktisk ikke nogen tvivl om. Han grinede roligt og bare for at tirre hende mere kom han med endnu en kommentar.
''Hvis du gør det godt nok, så skal jeg vise dig at jeg er den stærkeste...''
Det både overraskede hende, og irriterede hende. Men hun vidste godt at han højst sandsynligt sagde det netop for at irritere hende, men hun måtte indrømme at det faktisk virkede. Hun overvejede i et kort øjeblik at gøre som han sagde, bare for at bevise at det ikke var sandt hvad han sagde til hende - hvorefter det gik op for hende at hun var ved at falde for hans tricks igen. Hun rystede kort hovedet, som for at ryste tankerne ud af hovedet, så hendes hår svingede fra side til side. Så fandt hun Sajro med blikket, og hævede et øjenbryn.
Da han løsnede sig fra hendes greb og satte sig over på sengen, gjorde hun ikke mine til at følge ham. Istedet fulgte hun ham med blikket, og lod et par fingre åbne det øverste skjorten der omsluttede hendes overkrop langsomt. Et smil kæmpede for at bryde frem fra hendes mundvige, men hun lod det ikke komme frem - hvorefter hendes fingre bremsede og gled ned på hendes side, hvor hånden plantede sig.
"Hvis jeg skal gøre det, skal du også."
Hun gentog sig selv, endnu med det lille smil. Det var stædigheden der slog ind nu, og det kunne godt høres i hendes stemme. Hvis hun ikke havde givet det krav først, så havde hun slet ikke haft denne stædighed nu, men hun gav ikke så let op.
"Men jeg vil gerne hjælpe dig af med tøjet."
Hun vippede hovedet til siden, og lod ordene komme ud af læberne med en klang af et tilbud. Stemmen var let, og lød som var hun tæt på at bryde ud i latter hvert øjeblik, men holdt det inde. Hun trådte tættere på, så hun til sidst stod lige foran Sajro. Med et par fingre lukkede hun den sidste del af trøjen op, uden at slippe ham med blikket.
"Så du vil være svag hvis jeg ikke gør det?"
Denne gang kunne hun ikke holdet det inde, og lukkede et lille grin ud sammen med ordene. Hun troede ikke rigtig på at han kunne gøre det, men hvis han kunne skulle hun nok kunne klare at overtage den stærke rolle.
Delilah- Evolved
Han grinede af hende der var kun en måde han kendte han kunne smide tøjet på som hun kunne lide. Han rystede stadig på hovedet af hende da hun sagde at hvis hun skulle gøre det så skulle han også gøre det. Han grinede af hende og rystede bare videre...
''Det er jo ikke mig der skal være sensuel og sexet... jeg er jo sexet nok ved at jeg er den stærkeste og farlig.''
Han grinede bare inden han lod en hånd stryge over hendes underliv uden på hendes bukser da han havde rejst bare for at makere sig han kiggede på hende ganske stille og roligt.
''Du er velkommen, til at fjerne mit tøj...''
Han smilede bare legene og han rystede så på hovedet af hende ganske stille og roligt. Han kiggede på hende hvad kunne hun mon ikke lide? Han grinede.
''Nej hvis du ikke gør det godt nok, får du slet ikke noget af mig.''
Hun kneb øjnene lidt sammen, da hun halvt hørte en udfordring i hans ord. Hun kunne selvfølgelig vælge at ignorere den svage antydning af en udfordring hun mente at høre i hans stemme, men det var svært. Det var lige præcis den slags ting der kunne få hende til at droppe hvad hun selv mente var vigtigt, og gøre alt for at vinde i udfordringen. Hendes blik fandt gulvet kort, idet hun overvejede sine muligheder. Det ville måske bare være lettere at gøre det.
Hun sendte ham et kort blik, men blev hurtigt enig med sig selv om at det ville være at tabe nu. Hun havde gjort for stort et nummer ud af det, til at hun kunne tillade sig at tabe ansigt og gøre som han bedte om - også selvom det han bedte om nok ville have en helt anden effekt.
Det er ikke pointen.
Hun betragtede ham derfor bare da han rystede på hovedet, og grinede af hende. Okay, så hun kunne ikke lade ham få sin vilje. Hun ville nok ende med at gøre det en anden dag, på et andet tidspunkt - men hun kunne ikke lade ham vinde nu. Sådan fungerede det bare ikke.
"Ja, det gør dig meget sexet."
Hun smilede let, og fulgte ham med blikket da han rejste dig op. Hun fik med det samme trangen til at komme tættere på og trykke sig op af ham, men hun holdt stand og lod istedet hænde gå over kors. Og så kom han med en udtalelse der faktisk overraskede hende. Fordi hendes trøje stadig var åben, kunne man også nemt se hendes BH da hun vippede hoften til siden.
"Virkelig?"
Hun vidste godt at hun på nuværende tidspunkt ikke kunne give efter. Istedet gav hun sig selv lov til at træde et skridt nærmere, så hun måtte kigge opad for at kunne blive ved med at se på ham. Hun lagde hænderne på hans bryst. Hun lænede sig frem så hendes tænder blidt kunne nappe ham i halsen.
"Så du har ikke lyst til enten lægge med ned i sengen og tage mig hårdt, eller lade mig gøre det ved dig?"
Delilah- Evolved
Han grinede lidt af hende han vidste hun et eller andet sted var ved at give efter. Han smilede ganske roligt til hende han havde på fornemmelsen at hun lidt misforstod det han sagde med at give hende noget. Han kiggede helt roligt på hende mens hun kom tættere på og hans hånd gled bare straks ned i hendes bukser og berørte hende... Uden han lod hende gøre noget ved det...
''Du misforstår, hele pointen er at du skal bevise at du kan være sexet nok når du tager dit tøj af til at du kan få mig til at smide mig ned på sengen og lade dig ride mig...''
Han grinede bare og han tilføjede så ganske hurtigt mens han endnu ikke havde trukket sin hånd til sig.
''Og hvis du gør det godt nok... Altsåt rider godt nok så tager jeg dig hårdt bagefter.''
Hun gjorde intet andet, og bevægede sig ikke. Først da hendes læber krakelerede overfalden ved at bryde ud i et næsten umærkeligt smil, så var fortryllelsen brudt og hun syntes igen at kunne reagere. Hun lod begge hænder glide op på hans skuldre, hvorefter hun lænede sig en smule tilbage så det var muligt for hende at se ham i øjnene i stedet for at se ham over skulderen som hun havde gjort da hun havde svaret på hans spørgsmål. Hendes øjne glimtede af stædighed, men der var også noget andet derinde - som truede med at bryde ud, men hun ville ikke lade det komme. Hun nægtede at overgive sig, helt simpelt fordi hun havde tabt så mange gange i dag allerede.
På den anden side -
Nej! Det ville ikke være fair overfor hendes stolthed at lade ham vinde igen. Hun kunne simpelthen ikke tillade det. Hun vidste godt selv at det var hendes stædighed der tog en smule overhånd, men det var en af hendes mange fejl der kørte i hendes krop. Det var også derfor hun stadig legede med den stædighed der havde tvunget hende til aldrig at slå et menneske ihjel.
"Det kunne jeg også bare gøre nu."
Smilet på hendes læber havde fundet hendes sætning, og fik tonelejet til at have et skær af noget forførende. Det kunne selvfølgelig være fordi han brugte beskidte tricks og kørte på de lyster han vidste hun havde, da han lod hånden glide ned i hendes bukser. Hun gjorde dog alt hvad hun kunne for ikke at reagere, og ikke at vise at hun syntes om det.
"Lad os nu se hvem der ender med at være i førersædet?"
Hun grinede lettere anstrengt, fordi hele hendes fokus nu var rettet imod ikke at lade følelserne blive vist på hendes ansigt, og på at lade være med at reagere på hans berøringer.
Delilah- Evolved
Han smilede ganske roligt til hende, ligesom hun ikke ville give op og gå med til det han ville, ville han ikke give op med at få hende til at smide tøjet for ham. Han kiggede roligt ned af hendes krop mens de stod der, med hans hånd i hendes trusser. Han kunne ikke lade være med at bevæge den ene lille smule for at han vidste hun ville få nydelse af det. Han smilede bare til hende...
''Ja hvis du faktisk tror du kan gøre det godt nok?''
Han smilede legende til hende, og bare for at pine hende lod han de to alen lange horn vokse ud af hans ryg mens han gik tæt på hende og han vidste at som de stod ville hun se dem inden han stoppede det og lod dem forsvinde igen... Han blødte lidt på ryggen grundet det men det var det eneste men ved det.
''Altså du skal jo bevise at du kan finde ud af at smide tøjet og ride ordentligt så du må vel ende der i første omgang?''
Han snappede ud efter hende.
Hun tippede hovedet en smule på skrå, og stirrede ud i luften.
"Hold op med at forvirre mig! Vi ved begge at jeg kan, men at jeg ikke har tænkt mig at gøre det nu."
Selv i hendes stemme kunne man spore den lette forvirring, der hurtigt blev afløst af en lidt større irritation. Dog havde det også et glimt af den anstrengelse hun havde da hun bravt ignorerede hans hånd. Hendes blik gled tilbage til hans imens hun snakkede, og samtidig med at ordene forlod hendes læber rystede hun benægtende på hovedet. Hvis de blev ved på denne måde, ville de aldrig komme videre. Der var tydeligvis ingen af dem der var parate til at give op lige foreløbig, så dette kunne trække ud i det uendelige, hvis ikke en af dem gav op. Selve diskussionen var latterlig, men hun vidste godt at det var princippet i det der betød noget. Så egentligt ville de først komme videre når en af dem lod den anden vinde, eller de skippede hele den part de lige nu diskuterede og kom videre til den næste - Og hvilken var mest sandsynlig?
"Tror du ikke jeg kan det?"
Med et smil blomstrende både på sine læber og smittet helt ind i stemmen, lænede hun sig frem igen. Først var det bare hendes læber der berørte hans hals let, men det udviklede sig til at hendes tænder blidt fik fat, og slap igen gentagne gange. Da hun igen løftede hovedet, gjorde han noget der endnu fascinerede hende en smule.
Hornene hun første gang havde fået et glimt af ved søen, og senere havde set i fuldt udsyn da hun halvt havde tvunget ham til at skifte foran hende, brød frem fra hans hud. Hun fokuserede derfor også på dem da han trådte frem, og lagde ikke mærke til at han var kommet tættere på før hornene trak sig tilbage i hans krop. Hun blinkede kort som vågnede hun op af en trance, hvorefter hun lod et par fingre glide henover blodet der langsomt piblede frem fra såret.
"Men det er ikke sikkert jeg lader dig tage styringen efter det. Hvem siger at du kan?"
Delilah- Evolved
Han smilede bare, han kunne jo ikke bare give op han ville have hende til det. Han ville ikke lade hende vinde bare fordi hun ville vinde i et væddemål med sig selv. Han kiggede ganske stille og roligt på hende for at finde ud af hvad han skulle sige eller gøre for at lokke ehdne til at gøre som han ville have hende til.
''Jeg er begyndt at komme i tvivl eftersom de gange jeg nød det mest har været de gange hvor jeg har haft kontrollen... Sååå''
Han sagde det som om det var ligegyldigt han griende af hende, og han kunne ikke lade være med at smile over den effekt hans horn havde, og bare for at give ehnde lidt af det hun ville have flåede han lidt af hans tøj i stykker for at vise han kunne...
''Du ved jeg kan!''
Han greb om hende og bed hende hårdt i halsen, han smilede roligt og hviskede i hendes øre...
''Så smid tøjet for mig, fjern mit og rid mig... så får du en tur bagefter måske lader jeg dig endda være øverst der... Forresten har jeg lænker i skabet...''
Han grinede efter det sidste og vidste han kunne ødelægge dem selv også hvis han skiftede form men ikke som menneske.
Hun lagde tryk på 'par', for at give en mindre diskret hentydning til at der var tale en mere om et par gange. Men hun var en succubus og havde hang til de farligere mænd, så hvad andet kunne man forvente? Det var faktisk en af de første gange hun havde stået imod sådan en påkrævning, om alt så på dette tidspunkt ud som om det ikke fungerede særligt godt for hende. Hendes blik flakkede kort ned imod jorden, imens hun prøvede at skubbe signalerne for at hun kraftigt overvejede forskellige metoder for at få ham til at glemme det ud fra de grønne øjne, og istedet beholde det lettere neutrale blik. Mislykkedes.
Ved hans ord sprang hendes blik op i hans, samtidig med at hendes ansigt gjorde et lille ryk hen imod ham. Så fløj hendes ene øjenbryn opad, og et smil krøllede hendes læber sammen.
"Vi kan godt arrangere at du får kontrollen."
Hendes stemme prøvede tydeligt at lokke ham til at tage kontrollen nu. Dette ændrede også hendes ansigtsudtryk drastisk, selvom hun egentligt ikke tænkte over det selv. Hendes blik blev en smule skarpere, men lod alligevel den bløde glød sidde tilbage, som resterne af aftensmaden der ikke helt kunne skrabes af tallerkenen. Lyden af hans tøj der fik flænset et lille stykke, syntes at tiltrække hendes fulde opmærksomhed. Hun lod et par fingre glide ned fra hans skuldre, henover hans brystkasse og ned til den ødelagte del af hans tøj. Hendes fingerspidser legede let med stykket, endnu imens hendes blik var sat fast til optrinnet, og hun lod dem lege videre da hendes øjne igen trak sig op imod hans.
Hun skilte læberne for at svare på hans ord, men nåede det aldrig. Så snart hun mistede kontrollen over situationen slettede hendes hjerne alle spor af hvad hun ville have sagt, og fik istedet skubbet et let gisp henover hendes læber. Så da han greb fat i hendes og bed hende hårdt, var hendes første reaktion at lægge hænderne om hans hals og trække ham tættere på. Det betød også at hendes tanker ikke var helt rationelle da han begyndte at hviske hende i øret.
Så snart han nævnte lænkerne i skabet, fandt hendes blik skabet. Hun trådte en smule væk, uden at se på Sajro. Hendes trøje, der stadig stod åben, blev utroligt langsomt hevet af, men mest som om hun var lettere fraværende. Da trøjen ramte gulvet drejede hun til siden, og betragtede lettere overrasket trøjen. Så snurrede hun omkring, og sendte ham et kort blik.
Selvom det havde været tæt på, havde han ikke vundet endnu.
Endnu? Det kommer ikke til at ske.
Hun slettede 'endnu' fra hendes tidligere tanke og gentog den:
Selvom det havde været tæt på, havde han ikke vundet.
Delilah- Evolved
Han grinede og han fandt det morsomt da han kunne mærke og fornemme hun begyndte at forsøge at lokke med ham, men han havde ikke nogen grund til at gøre det han ville hellere have at hun havde kontrollen specielt fordi han ikke var så glad for det. Han smilede bare roligt til hende da hun sagde det.
''Nej jeg synes du skal have den!''
Han grinede over at hun var så tæt på at giver efter for ham men hun ville ikke og han havde heller ikke tænkt sig at give op endnu han kiggede på hende og greb så om hendes lår med begge hænder og løftede hende hurtigt op og skubbede hende hårdt op mod væggen hvor han så bed hende i halsen og derefter lidt i hendes bryst på oversiden hvor bh'en ikke dækkede...
''Overvej det... lænker der faktisk kan holde det nok farligeste væsen du har mødt medmindre han skifter...''
Han bed hende igen.
Hendes stemme var legende, men alligevel var der noget der kunne skimtes under hendes overflade. Okay, hun indrømmede at den sætning irriterede hende helt utroligt meget. Han vidste at hun blev meget nemt påvirket af at føle sig usexet, så derfor var det beskidt spil. På den anden side havde han ikke spillet rent på noget tidspunkt fordi han spillede på hendes lyster og hvad han vidste kunne knække hende.
Og han var forbandet god til det.
Hun overvejede kraftigt at samle trøjen der endnu lå dumpet på gulvet op, og trække den hen over skuldrene igen - Bare for at vise at han ikke havde vundet. Men hun nåede aldrig gøre alvor at tanken, før han igen afbrød hendes tankerække ved at tale til hende. Hun kæmpede en indædt kamp for at trække smilet ind i sig selv, og ikke vise det, hvilket fik smilets fremgang til at gå en smule langsomt og ustadigt. Men hun tabte kampen med skibet til sidst, og det voksede frem fra hendes mundvige.
"Jeg ville alligevel have taget den."
Det var faktisk ikke løgn. Hun havde på intet tidspunkt haft nogen intentioner om at lade ham have magten hele tiden, og især ikke når han faktisk havde tilbudt hende at få den. Men hun vidste godt at hvis han ville klamre sig fast til styringen, og ikke lade hende gøre noget, så var der ikke så meget hun kunne gøre ved det. Men det måtte hun modvilligt indrømme at hun faktisk ikke havde noget stort problem med, idet hun havde noget med at være hjælpeløs. Hun havde et love/hate forhold med at være hjælpeløs der gjorde at hun både elskede når en anden var stærkere end hende, men hadede når hun intet kunne gøre. Den hårfine balance hun aldrig vidste hvornår ville overtrædes.
Hendes første reaktion på at han greb om hendes lår, var ren overraskelse. Det var ikke noget hun havde regnet med, men var ikke noget hun tænkte nærmere over. Hun fik heller ikke tid til at reagere ordentligt, før han løftede hende op og pressede hendes ryg op imod væggen. Endnu engang skilte hun læberne for at reagere - på en eller anden måde - men fik aldrig tiden til det.
Da han tænder borede sig ind i hendes hud, måtte hun næsten flå sin egen læbe i stykker for at holde et dybt støn inde. Det blev bestemt ikke nemmere da hans tænder fik fat i den del af hendes bryst der ikke blev holdt inde af BH'en. Hun lukkede øjnene i, og lænede hovedet op imod væggen for at holde alle lyde inde, og ikke reagere på det.
Og så denne hviskende stemme igen. Den kravlede ind under hendes selvsikkerhed, og rokkede ved den på en måde der gjorde det meget svært at holde stand. Hvorfor gjorde han det så svært for hende? Og hvordan helvede kunne han vide præcis hvad han skulle sige for at gøre det så svært? Hendes blik gled kort hen imod skabet, hvorefter hun igen lukkede dem.
"Hold op med at forvirre mig!"
Da han bed hende igen slog hun ham på brystet, men det var helt tydeligt at der ikke blev lagt kræfter i det for alvor. Det var mere et dask der var til for at det så ud som om hun ville skubbe ham væk, hvilket ikke var sandheden.
Delilah- Evolved
Han grinede, han var lidt af et svin overfor hende men alligevel vidste han at hun godt kunne lide det lidt. Han smilede ganske stille og roligt til hende. han havde faktisk tænkt lidt at selvom dette lykkedes ham at gøre det at lokke hende til at gøre som han ville, så skred hun nok ret hurtigt efter da hun ikke ville kunne holde til at tabe mere til ham lige der.
''Ja men det ville jeg nok ikke have ladet dig... jeg er jo stærkest...''
Han bed hende allerede her inden han havde hende presset op imod væggen. Han kunne lide at have hende sådan han fandt det morsomt at forvirre hende og lokke med hende som han ville. han kunne regne ud at dette med lænkerne faktisk tiltrak hendes opmærksomhed. han grinede lidt. Han kiggede på hende ganske stille og roligt...
''Du kan lænke mig, og bagefter skal jeg nok lænke dig, tage dig hårdt og måske hvis du var god vil jeg endda piske dig eller rive lidt i dig...''
Han bed hende igen i brystet for at vise at han havde magten som de var der. han smilede bare drilsk til hende, mens han rev ehnde væk fra væggen og skubbede hende op af skabet som han åbnede sådan at hun faktisk kunne fange kæderne hvis hun ville...
''Du kan jo også sætte mig fast nøgen, imens du smider tøjet...''
I starten dansede lettere skeptiske toner på hendes tunge, men ændrede sig hurtigt til noget forførende der havde et strejf af noget hemmelighedsfuldt, som var det en hemmelighed som kun hun kendte - selvom hun godt vidste at han vidste præcis hvad hun mente ville gå hurtigere. Det samme viste hendes øjne, men det var også alt der ændrede sig imens hun snakkede. Hun kunne godt selv mærke hvordan hendes beslutsomhed vaklede, men hun nægtede at vise det. Hun kunne ikke tillade sig at tabe ... Det kunne hun bare ikke.
"Ladet mig? Jeg kunne sagtens overtage selvom du ikke ville have det."
Okay, så det var løgn. Men det betød ikke at hun ikke kunne bilde både sig selv og ham det ind - eller prøve på det. Måske var det ikke den bedste position hun kunne være placeret i, imens hun prøvede at overbevise ham om det. Hun stod presset op ad væggen, og kunne faktisk ikke rigtig komme fri - men det var ikke dét der var pointen. Hun havde trods alt ikke forsøgt at komme fri endnu, hvilket også betød at hun uden problemer kunne fortælle sig selv at hun sagtens kunne.
Indtil hun prøvede og ikke kunne, selvfølgelig, men det tidspunkt var hun ikke kommet til endnu. For selvom hun ikke ville indrømme det, kunne hun faktisk godt lide at stå placeret her, uden at stand til at gøre noget(medmindre man spurgte hende, så kunne hun sagtens komme fri. Selvfølgelig.).
Hver gang han bed hende blev det sværere for hende at holde den koncentration der skulle til, for at blive ved med at tænke i den bane. Hun slog ham halvhjertet, og skubbede endnu mindre bestemt til ham, som ville hun lade som om hun ville have ham væk. Men sådan var virkeligheden ikke, på trods af hvad hun ønskede at den skulle være.
Det gik først op for hende at hun havde halvt vejret imens han snakkede, da hun tungt åndede ud. Hun prøvede stædigt at se væk fra ham imens han talte.
"Stop! Jeg kan ikke tænke."
Og så bed han hende igen. Der gik endelig hul på hendes læbe - igen - da hun bed fast for at holde masken, og lukkede øjnene hårdt i. Derfor opdagede hun heller ikke hvad der skete, før hun pludseligt blev revet væk fra væggen - og næsten væltede på vejen - og blev skubbet op imod skabet. Og så åbnede han skabet.
"Eller, jeg kunne tage det af nu."
Hvad hun gjorde nu, var mest for at ignorere hvad Sajro sagde til hende. Det virkede til dels. Og hvad der ville overraske mange, var hvor smidig Delilah egentligt var. Hun kunne uden problemer presse sin hånd om bag sin ryg, og løsne BH'en. Kort efter faldt den ned over hendes hænder, og landede på gulvet.
Delilah- Evolved
Han grinede bare han kunne ikke lade hende være og han kunne slet ikke lade være med at bide hende når han fik muligheden for det. han kiggede bare legende på hende, selvom han ikke fik helt det han ville have af hende fandt han stadig dette meget sjovt. Han grinede legende da han havde hende op imod skabet.
''Du ksal ikke tænke Søde, du skal bare smide tøjet for mig.''
Han smilede legende og han kunne ikke lade være med at bide hende i heneds bryst da han kunne komme til andre områder af det nu hvor hun havde smidt Bh'en også han kiggede legende på hende, mens han fjerende hænderne fra hendes lår og greb istedet hendesarme om ryggen på hende og trak hendes håndled bagud ind i skabet, hvor han fik håndlænker sat om hendes håndled...
''Nå jamen hvad siger du så til dette kære? Eller ville du hellere have du havde lænker på mig?''
Han smilede legende til hende og grinede før han bare rev lidt i hende som han nu havde hende bundet. Han havde en lænke til hver af hendes hænder og dette var egentligt bare for at drille hende meget... Han bandt den ene fast i et hjørne helt ude ved væggen, og den anden i et andet hjørne så hendes arme var spredt ud og hun stod med blottet krop...
''Står du godt smukke?''
Han gik bare rundt om hende før han bed hende ret hårdt i halsen bagfra...
Ikke nok med dét, men det irriterede hende faktisk også at hun ikke allerede havde ændret det synspunkt. Hun kunne godt mærke at Sajro havde en speciel evne, med at kunne irritere hende på de mærkeligste og vildeste måder. Han kunne forme med en sætning på en måde så den irriterede hende, selvom selve indholdet måske ikke var noget der var slemt. Hun var selvfølgelig vant til at blive fornærmet, og fornærmede mindst lige så meget andre individer som hun selv blev fornærmet, men det var ikke dét der irriterede hende. Hvad det var, vidste hun ikke. Det havde højst sandsynligt noget med hende selv at gøre, men det betød ikke at hun ikke kunne skyde skylden på Sajro, og dermed være fri for den i et stykke tid.
"Desværre, nu er jeg begyndt at tænke. Det er for sent."
... Havde hun lige fornærmet sig selv? Hvis hun først lige var begyndt at tænke, betød det at hun normalt ikke gjorde det. Og når hun normalt ikke tænkte, betød det at hun var dum. Hun var blevet suget ind i dén tankegang, og fokuserede derfor først på sine omgivelser igen da han bed hende i brystet. Denne gang nåede hun ikke at få forseglet sine egne læber med et par tænder hæftet til læberne, så et ufrivilligt støn blev lukket ud.
Hun flyttede sig en smule til siden da han flyttede sine hænder, som var hun egentligt på vej væk fra den lille bobbel der var blevet skabt, men så fik han fat i hendes hænder og trak dem ind i skabet. Et eller andet sad pludseligt rundt om hendes håndled, og forhindrede hende i at rive dem til sig. Det var koldt på den forkerte side af behageligt, men i hendes position var grænsen til behageligt flyttet et godt stykke nedad, så det faktisk ikke kunne betegnes som ubehageligt.
"Det kommer helt an på hvad du vil gøre nu."
Der gik dog ikke lang tid før han viste hvad han så ville gøre. Hun vaklede et par skridt efter ham da han bandt hendes ene håndled fast til den ene væge, og var nødt til at følge med da lænken blev spredt og sat fast til den anden væg. Hun trak hårdt i den ene arm, men dette ryk var ikke engang tæt på at skade lænken. Hun fjernede derfor blikket fra sine håndled, og lod det finde Sajro igen.
"Det kan du jo finde ud af, hvis du vil stå her."
Hun smilede let, og fulgte ham med øjnene idet han gik rundt om hende. Men hun var ikke en ugle, og kunne derfor ikke se ham da han stod lige bagved hende, og det var også derfor hun ikke havde en chance for at gøre noget, da han bed fast i hende bagfra. Automatisk hev hun i begge lænker samtidig, men det var ikke for at komme fri denne gang - men for at få fat i ham og hive ham tættere på. Men selvfølgelig kunne hun ligeså godt være løbet ind i en mur - der skete intet.
"Hvad gør du så nu?"
Samme spørgsmål som tidligere, men denne gang var hendes åndedræt lettere forpustet og tonen havde en anden klang.
Delilah- Evolved
Han grinede lidt til hende han kunne ikke lade være med at blive ved med at prikke til hende. Han grinede over at hun stadig kæmpede og han trak bare på skuldrende af hendes kommentar om at hun var begyndt at tvivle fordi et eller andet sted tvivlede han, hun var da så meget styret af instinkter, eller nej hun var nok nærmere styret af lyster og specielt lysten til sex var hun styret af.
''Hvad jeg vil gøre, ja her er jo egentligt ret så mange muligheder er der ikke?''
Han smilede leggende, mens han gik rundt om hende og han valgte bare at gå hen til hans skab hvor han fandt et af hans bælter frem og holdte det så han kunne slå hende med den, hvilket han bare gjorde han slog hende ret så hårdt på røven, dog vidste han at det ikke ville gøre sådan umådeligt ondt, men han vidste bare at hun ville kunne mærke det og mærke at han havde magten
''Nej jeg tror jeg lader dig stå... Måske jeg skulle gå ud og finde en anden kvinde at have sex med mens du står fint bundet der?''
Han grinede til hende, mens han stadig stod bag hende og slog hende så over brystet, mens han bare for at drille lod en hånd glide ned af hendes mave og ned i hendes bukser for bare at bevæge dem for at pirre hende, for at gøre hende mere lysten så han kunne få hende til at gøre som han ville have.
''Hvis du gerne vil være med... Så kan jeg slippe dig fri, mod at du så gør som jeg bad dig om...''
Han hviskede det i hendes øre, stadig uden at have flyttet sin hånd op af hendes bukser, og han nappede hende i øret da han havde muligheden for det, og med den anden hånd masserede han hendes bryst... som han også slog med bæltet af og til.
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» ...Are You kidding me!? - Natalie
» I'm kidding myself (poem)
» You got to be kidding me?! - Joseph
» Delilah..? Wh... What are you doing here? //Delilah//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine