Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba15 
Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Voteba15 
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 4 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 4 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:27

han smilede. "Syntes du virkelig om min rigtige hårfarve" sagde han blidt og slikkede hendes hals. *Jeg skal undgå at komme så hurtigt* tænkte han. "Vil du væreøverst eller nederst" sagde han og kyssede hendes ene bryst. han måtte prøve at være mere fræk, så han tog om hendes ene bryst og suttede på det. imens han stak to fingre ind i hende og bevægede dem

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:49

Hun nikkede roligt og smilede til ham "ja det gør jeg" hun tog en dyb indånding da han slikkede hendes hals, hun kiggede på ham og smilede, "hva ville du synes bedst om" hun blinkede frækt til ham, det kom jo lidt an på om han kunne lig at ligge øverst eller nederst... Lynie var sådan set til begge dele.
Hun sukkede nydende da han begyndte at sutte på hendes ene bryst, hun gav et blidt støn fra sig da han stak to fingre op i hende og begyndte at bevæge dem, hun lagde sine arme om nakken på ham og smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:53

han så på hende. "Bare jeg kan få dig til at stønne" sagde han og lagde sig bag hende og frte sig ind i hendes røv, selvom han ikke vidste om hun ville kunne lide det. men han ville lige prøve det. han slikkede hendes hals og tog på hendes bryst imens. selvom hans lem var inde i hendes røv. stak han to fingre ind i hendes underliv og bevægede dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:57

Hun smilede, at få hende til at stønne... det var ikke særlig svært, hun spændte lidt i kroppen og gav et lille piv fra sig da han førte sig op i hendes røv, men pivet blev efterfulgt af et nydende støn da han slikkede hendes hals og tog hende på brystet, hun stønnede endnu en gang da han førte to fingre ind i hendes underliv... hun lænede sig mod hans bryst og stønnede da han begyndte at bevæge dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:00

han bevægede sin lem i hende og holdt hende tæt ind til sig. han trak sig ud og førte sig ind i hendes underliv og bevægede sig. han slikkede hendes bryster. han så frækt på hende og kyssede hende og lejede med hendes tunge. men han kom til at tænke på, hvad var en handjob, og hvad var en blowjob. det kendte han jo ikke. han begyndte at blive ret så hård

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:05

Hun bed sig i læben da han begyndte at bevæge sig i hende, hun lagde sit hoved mod hans skulder og kiggede op på ham imens, hun kunne alligevel ikke holde et støn tilbage selvom hun prøvede da han førte sig ind i hendes underliv, hun stønnede tydeligt men det blev afbrudt da han kyssede hende og legede med hendes tunge, hun lukkede blidt øjne og legede tilbage med hans tunge, hun nød det meget og holde sig ind til ham, hun kunne mærke han var ved at blive hård.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:11

han blev ved med at bevæge sig, selvom han var godt hård nu. han så ind i hendes øjne. skulle han komme i hende, eller ikke komme i hende. hun var jo en sød og dejlig pige, og som vidste hvad hun ville, og det kunne han godt lide. han tog fat i sengen og fik sig godt dybt ind i hende. han rødmede, for han holdt sig tilbage, for ikke at komme, men han kunne snart ikke holde det tilbage længere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:15

Hun åbnede stille sine øjne og kiggede ind i hans, hun smilede til ham lige inden han førte sig godt dybt i hende og et støn kom fra hende, hun kiggede på ham og så hans rødmen, hun smilede til ham og kyssede ham på munden som et bekræft på at han godt måtte komme i hende, hun havde intet i mod det..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:18

han kyssede hendes hals og kom så i hende. for nu kunne han ikke holde sig tilbage mere. han kom meget mere end første gang. han lagde sit hoved ved hendes skulder, for han blev ved med at komme. efter lidt tid hev han efter vejret. den havde han altså ikke regnet med, at han ville komme så meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:32

Hun lukkede øjne igen da han kyssede hendes hals og gav et højt støn fra sig da han kom i hende, hun blev lidt overrasket hvor meget han egentlig kom... var han virkelig så tændt, hun hørte ham hive efter vejret og kiggede på ham med et skævt smil på læben, hun løftede sig fra hans lem og vende sig om og lå på ham, hun smilede til ham og kyssede ham kærligt på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:41

Han smilede og kyssede hende kærligt på munden. "Jeg var vist meget tændt af dig, men du fik også mit hjerte til at banke, som det aldrig har banket før" sagde han blidt. Han ville lidt ønske, at hun var hans. Men han ville ikke tvinge hende, hun skulle være en fri kvinde, og ikke være bundet til en mand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 16:46

Hun lagde sig tæt ind til ham og smilede af hans ord, hun kyssede ham på munden og så kærligt på ham, "du er den første vampyr jeg har været sammen med fordi jeg har været bange for jer... men du er anderledes" hun smilede til ham, hans følelser var gengæld fra hende, hun kunne godt lide ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 18:50

Jeg ved det er tidligt at spørge om den slags, men kunne tænke dig at komme sammen med mig, du bestemmer selv, jeg vil ikke tvinge dig, jeg holder bare ret så meget af dig, og jeg.... " sagde han og blev tavs. Han havde allerede sagt alt for meget, hun ville sikkert grine af ham nu. Han sank

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 18:57

Hun kiggede på ham.. tavs og lyttede til hans ord, hun lagde hovedet på skrå og lige som man skulle tro hun skulle til at råbe af ham... smilede hun kærligt til ham, hun kyssede ham på munden og slap det så efter lidt tid.. "Det kunne jeg godt tænke mig" hun strøg en hånd gennem hans hår og smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:01

vil du? vil du virkelig" sagde han lidt overrasket, for den havde han jo ikke regnet med. Havde han virkelig lige fået en kæreste, eller drømte han lige nu. han nev sig i armen, for at se om han drømte eller ej. "Søde, vil du helst have jeg kalder mig mit fornavn Kaname, eller vil du have jeg kalder mig noget andet" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:04

Hun smilede og nikkede, han virkede overrasket... hvorfor vidste hun ikke helt, han var jo sådan en sød fyr, hun forstod ikke helt hvorfor han ikke havde fået en kæreste noget før, hun grinte lidt da han nev sig selv i armen. Hun trak på skulderne, "bare kald dig dit fornavn" hun smilede til ham og strøg hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:08

okay søde" sagde han og tog hendes hånd og kyssede den blidt. "Så jeg kalder mig for Kaname" sagde han blidt og nussede hende ned af ryggen. "Søde jeg tænkte på, har du noget familie, som vil blive imod, at du nu er blevet kærester med en vampyr, nogen jeg burde frygte eller undgå" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:12

Hun smilede og rødmede da han tog hendes hånd og kyssede den, Kaname... hendes kæreste.. hendes vampyr kæreste... hun følte hans hånd ned af hendes ryg, hun skævlede og smilede... nu når han nævnte det... Arason.. og hans kæreste... hun skulle vidst være varulv... "Øh... min bror led den samme skæbne som mig... vores familie blev dræbt af vampyrer... så ham skal du nok passe på og han har så en varulve kæreste... hende ved jeg ikke særlig meget om.. men vis vi møder dem... skal jeg nok føre ordet vis det er" hun smilede blidt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:17

okay søde, men du skal vide jeg aldrig vil skade dig" sagde han og holdt hende tæt ind til sig. han følte sig hel, hvilket han aldrig havde gjort før. han løftede hendes hage og kyssede hende lidenskabeligt på munden, men han ragede nu også lidt på hendes underliv. han var stadig meget tændt af hende. men han var nu også lidt udmattet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:22

Hun smilede til ham og nikkede, "det ved jeg godt du ikke vil..." hun lagde sig tæt ind til ham og kiggede dybt i øjne, ingen vampyr havde været så tæt på hende, ingen vampyr havde fået lov til at kysse hende... men han var anderledes.. han ville ikke gøre hende fortræd.
Hun smilede til ham da han løftede hendes hage og kyssede hende lidenskabeligt, hun kyssede glædeligt med, hun mærkede han ragede på hendes underliv og smilede i kysset, hun kiggede på ham og slap kort kysset, "vil du lære noget andet..?" hun smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:26

ja elskede, alt hvad du kan læremig, jeg er kun din.. bare du ikke bruger træpæle og vievand på mig" sagde han og grinede. han kærtegnede hendes kind, og kyssede hendes hals. tænk at hun virkelig var hans kæreste, og at han skulle tage sig i agt for hendes bror

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:30

Hun smilede drilsk til ham og kyssede hans kind, "det skal jeg nok lade vær med" hun trak vejret dybt da han kyssede hendes hals. derefter kravlede hun ned langs hans krop ned mod hans lem, hun gled ned på gulvet men han skulle bare blive liggende, "bare slap af..." hun tog fat om hans lem og begyndte at kære op og ned af hans lem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:36

han rødmede, og begyndte at stønne. "Søde hvad er det du laver.." sagde han og nød det. for det var dejligt og rart. hvad var det lige hun gjorde ved ham, han havde aldrig mærket det før. han så på hende. han var rød over kinderne. han var i en rus. men ikke i blod rus. han var i en sex rus

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:39

Hun smilede da hun kunne se hans rødmen og høre hans støn, "giver dig et handjob" hun blev roligt og blidt ved med det til efter lidt hvor hun lod sine læber skilles og glide over hans lem, hun kørte blidt læberne op og ned af hans lem i takt med at hun slikkede rundt om hans lem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:48

åh!" udbrød han nydende. han så på hende. det føltes vidunderligt. han syntes hun var rigtig fræk. "Sikke du kan søde" sagde han blidt og stønnede. han syntes hun var sexet. men hvad hvis hendes bror kom, ville han så blive dræbt, for han ville jo ikke skade nogen i hendes familie

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum