Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The stars are not wanted now //Gabriel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba13The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba14The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba15 
Abigail
The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba13The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba14The stars are not wanted now //Gabriel// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

The stars are not wanted now //Gabriel//

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 15:53

T: Eftermiddag
S: Skoven, ved en lille sø
V: Frost, men føles ikke så koldt
O: Ingen lige her


Solen brød igennem det lille skydække, og ramte isen på søen. Kairi sad på en sten tæt ved bredden, og sang stille for sig selv. En tåre løb ned af hendes kind, og hun så ud over vandet mens hun sang. Sangen var tilegnet Johan, hendes elskede, der var forsvundet, og nu var død. De havde fanget ham og hængt ham, og nu var hun igen alene.


//Sangen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:01

Med vingerne spredt ud gik hans langs en lille sø. Kiggede derned. Mærkede de vilde hvide lokker drille hans ansigt. Det var en behagelig følelse.
Han så lige ud, og fik øje på... En kvinde. Han havde bar overkrop, hvide jeans, og hvide converse på.
Hvorfor græd hun? Det.. Måtte hun ikke. Hun skulle da være glad!
"Hvad tynger dit hjerte?" Spurgte han da han nåede hen til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 16:08

Hun blev overrasket da hun hørte nogen tale til hende. Hun så i retning af lyden, og fik øje på en utrolig flot... Engel, så hun nu, han havde jo vinger. Hun havde aldrig set en engel før, eller jo men han var falden. Hun så ham i øjnene og stoppede med at synge. "Tabet af en, jeg holdt rigtig meget af." Svarede hun til hans spørgsmål. Hun tørrede de tårer væk der stadig løb på hendes kinder, og rettede sig en smule op.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:11

Tabet af en hun holdte af...
Ja, det kendte han godt. Han savnede sin storebror. Urox, der var smuttet hen til mørkets vej. Gabriel blev hos gud.
"Det gør mig ondt." Han lagde hovedet på skrå, og så på hende med medlidenhed. "Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe dig?" Spurgte han roligt, og tog armene ned langs siden.
Det hvide hår dækkede hans lysegrønne øjne lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 16:21

Hun smilede igen svagt, da han så på hende med medlidenhed. Det var trods alt rart at møde nogen, der ikke bare var ligeglad med hende, som de fleste folk i byen var. Hun var træt af at skulle spille facade-spil, som hun blev nødt til overfor kunderne i butikken, og de fleste andre på nær nogle få stykker. "Det ved jeg ikke rigtig... Jeg tog egentlig herud for at være lidt alene, men det var vidst mest fordi jeg er træt af at skulle have en facade på hele tiden når jeg går rundt inde i byen." Hun smilede stadig svagt, og håbede han forstod hvad hun mente.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 17:35

Ville hun være alene...? Åh.. Jamen... Så ville han da lade hende være. Han nikkede, og lagde armene over kors.
"Hvis det behager dem at være alene, skal jeg nok lade dem være det." Han smilede skævt, og lagde an til at gå da han vendte sig om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 18:43

Hun så på ham da han vendte sig.
"Nej nej, det var ikke sådan ment... Det jeg mente var, jeg søgte oprindeligt herud for at være alene, men den reelle grund til at jeg ønsker at være alene er kun for at slippe for at spille facade-spil overfor folk. Det er ikke nødvendigt overfor dig, så du må meget gerne blive..." Hun så på ham og håbede han ville blive, hun havde på en måde faktisk brug for selskab.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 19:42

Han vendte sig om igen, og så på hende. Han pustede nogle af de hvide hårlokker væk fra ansigtet, og smilede skævt.
"Okay så." Han så ned, og smilet falmede. Ikke fordi han var trist. Han så på hende igen, og det skæve smil kom atter frem igen. "Mit navn er Gabriel, og dit?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 21:09

Hun smilede lidt, og svarede ham så. "Hej Gabriel, mit navn er Kairi." vinden tog fat i hendes hår og blæste det halvt ind foran ansigtet, inden det igen lagde sig blødt på hendes skuldre.
"Hvad bringer dig i grunden herud?"

//Krea-svigt//
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:16

Kairi... Han smilede bredt.
"Mig en ære, Kairi." Han bukkede for hende. Det var en slags vane han havde. Han havde levet mange år, og det ville man kunne mærke på ham.
"En gå tur." Han trak på den ene skulder, og smilede skævt. "Og dig?" Han kunne dog næsten gætte sig til det.

//Helt i orden ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 21:23

Hun kunne ikke lade være med at smile af hans manerer. Det mindede hende lidt om hendes første møde med Sean, han havde også været så galant. Nu var de mere på venskabeligt plan, men det skyldtes også at hun nu var en del af klanen, og som han havde sagt, så var klanen som en familie for hinanden. Hun rev sig løs af sine tanker da englen igen talte til hende. "Tja, det har jeg vel nærmest allerede sagt." Hun smilede til ham, så han forstod at det ikke var uvenligt ment.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:25

Gabriel nikkede forstående, og så ned i søens klare vand. Han så undrende på hende. Frøs hun ikke? Det var jo koldt.
"Sig mig, fryser du ikke?" Han lagde hovedet lidt på skrå. Hvis hun frøs kunne han da sagtens finde et varmt sted til hende. En kro hvor hun måske kunne få noget varmt at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 21:31

// hun har altså tøj på til at være udenfor xD //

Hun så på ham da han spurgte om hun frøs. Det var ikke noget hun havde tænkt over som sådan, hun havde jo taget sine varme pelsstøvler og lange jakke på, men nu han nævnte det, så var det da lidt køligt. Hun vidste dog også godt hvor han ville hen med at spørge, eller det regnede hun i hvert fald med, så hun rejste sig fra stenen og smilede. "Tja, lidt gør jeg vel. Og det kunne vel være meget rart med noget varmt at drikke. Ved du hvor kroen inde i byen ligger?" Hun vidste ikke om han var kendt i området.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:33

// Jaja, men han er omsorgsfuld! xD

Selvom hun havde tøj på til at være udenfor, så var han stadig bekymret. Han smilede skævt, og nikkede til hendes spørgsmål.
"Ja, det gør jeg." Han begyndte at gå hen imod retningen af kroen, men så sig over skulderen for at se om hun gik med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 21:43

//Det er da også helt i orden, ville bare lige sige det ^^ //

Hun smilede, og gik med ham da han begyndte at gå mod byen. "Forresten, nu da jeg tydeligt kan se hvilken race du tilhører, og du i øvrigt er så venlig ved mig, så synes jeg også du fortjener at vide at jeg er shapeshifter." Det var vel ikke nogen stor ting at vide hvilken race hinanden tilhørte, men hun synes alligevel det var mest fair at fortælle ham det.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:45

//^^

Han trak vingerne ind så de forsvandt, men han havde stadig bar overkrop. Han lagde armene over kors for at dække sig selv lidt.
"Shapeshifter... Interessant. Hvilket dyr skifter du form til?" Han smilede til hende, og så spørgende på hende. Han pustede igen nogle hårlokker væk fra ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 21:50

Hun bemærkede at han lagde armene over kors, og kom til at tænke på om han mon ikke selv frøs. Dog fik hun ikke tid til at spørge ham før han igen talte til hende. "Mit dyr er en ulv. Min flok holder faktisk til netop i denne skov, og det er også derfor jeg søger tilflugt herude, fordi skoven er mit andet hjem." Hun smilede til ham. Hun vidste godt at det ikke var alle shapeshiftere der havde fundet sig en flok af deres eget dyr og tilknyttet sig til dem, men det havde hun altså gjort. Hvis han ville vide mere kunne han jo bare spørge.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:56

Gabriel nikkede forstående. Han så ligeud igen, og kørte noget af det hvide hår til side.
Han frøs ikke... Så meget. Han foldede igen vingerne ud, og lagde dem om ham så de dækkede hele hans krop.
"Skoven er et dejligt sted." Han smilede skævt. "Hvad laver du til hverdag?" Han så igen på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 22:05

Hun så på ham da han bredte vingerne ud omkring sig. Selvfølgelig, smart måde at holde sig varm på.
"Ja det er, især når man praktisk taget er vokset op halvdelen af tiden herude." Hun smilede, og svarede ham så på hans spørgsmål. "Jeg leder den del af min fars butik, som han gav mig æren af at starte op inde i byen. Hidtil solgte vi kun landsbyens smykker derhjemme og i en enkelt anden by længere nordpå, men han mente det var på tide at prøve lykken i storbyen, men var selv for gammel til det, og da hans store datter så ønskede at flytte til byen kunne det jo ikke passe bedre sammen."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 18:23

Det lettede ham at hun ikke spurgte ind til hans hvide hår, men mange ville nok tro han havde farvet det på grund af at øjnebrynene var brune. Men han var blevet født med hvidt hår. Det havde ikke undret ham. Hans evne var manipulation med lys, og han var en normal engel. Så det undrede ikke ham.
"Det lyder som om du har en del at se til," han smilede skævt. Han smilede altid skævt, det var ikke fordi han kedede sig, eller ikke vidste hvad han skulle gøre. Det hang bare til ham. "Hvordan kunne det være den store datter ønskede at flytte til byen?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Tors 14 Feb 2013 - 20:59

Hun så på ham med et lille venligt smil. "Nåh, så meget er det nu heller ikke. Der er selbfølgelig en del at se til, men jeg har også for nyligt ansat en medhjælper, så nu står jeg ikke med det hele alene længere."

Det var nok også godt at hun havde ansat ham fyren, om nogle måneder ville hun alligevel ikke kunne klare det hele alene længere...

Hun så på Gabriel igen og smilede. "Hvad med dig, hvad laver du?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:04

Gabriel nikkede forstående.
De dejlige hvide vinger varmede ham, og han nød at mærke fjerene mod hans bare overkop. Som et blidt kærtegn... Fra selveste Skaberen. Men ja, mange ville misforstå. Et kærtegn fra Skaberen... For Gabriel ville det være noget der ville betyde meget for ham. Et kærtegn på kinden... Alt ville være perfekt.
"Javel ja," han smilede høfligt.
Åh nej... Skulle han lyve? Nej! Nej! Han så bestemt på hende med de gennemborende lysegrønne øjne.
"Du må ikke sige det til nogen.. Selvom hun nok allerede ved det. Men jeg leder efter en bestemt ung kvinde. Skammeren." Han så væk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Tors 14 Feb 2013 - 21:19

Hun bemærkede svagt at han tøvede med at svare, men smilede så da han valgte at betro sig til hende. Hun forstod ikke helt hvorfor han så væk, men blev i det samme opmærksom på hvad han sagde.

"Skammeren siger du? Hm, jeg har hørt en smule om hende, men så vidt jeg ved har jeg aldrig mødt hende, så tror desværre ikke jeg kan hjælpe."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:21

Selvfølgelig havde Kairi hørt om hende. De fleste havde hørt om Skammeren. Det ville overraske Gabriel meget hvis man ikke havde hørt om hende. Han så på hende igen.
"Jeg har længe våget over hende... Og nu er hun gået over stregen. Hun bruger sin evne forkert. Men... Måske har du set hende i en anden form?" Han vidste at Skammeren døde i sin Shapeshifter krop, og kom i en sjæledæmons krop... Men Skammeren havde ikke fuldkommen kontrol over Sjæledæmonens krop. "En panter." Han så spændt på hende. "Hun..." Han valgte at sige hun nærmest stadig levede i den krop. "... Er også en shapeshifter."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Kairi Tors 14 Feb 2013 - 21:36

Hun så på ham, og tænkte sig lidt om.
"Jo, jeg har vidst mødt en panter engang, men er ikke sikker på at det var hende. Der er vel flere shapeshiftere der har pantere som deres dyr."
Hun vidste ikke hvad hun mere skulle sige, og kløede sig lidt på armen. De var nået ind til byen nu, og hun begyndte at gå ned af gaden der førte ned til kroen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

The stars are not wanted now //Gabriel// Empty Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum