Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The stars are not wanted now //Gabriel//
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Hvad er der galt, Kairi? Jeg kan se der er noget." Sagde han.
Forhåbentlig ville hun fortælle ham det. Han ville så gerne vide det. Og så hjælpe hende. Men det kom også an på hvad der var.
Gæst- Gæst
Hun kunne godt selv høre det lød som om hun ville skabe afstand til ham, så hun så op på ham, med tårer i øjnene, og skyndte sig at tilføje mere.
"Altså, ikke fordi jeg ikke kan lide dig, men... Vil ikke såre dig eller miste dig..."
Hendes stemme blev igen til en hvisken, og knækkede over grundet gråd.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Det hun tilføjede hjalp. Han sukkede lettet, og aede hende igen på kinden. Blidt og forsigtigt. Som om hun var en skrøbelig vase.
"Jeg lover dig... Jeg bliver ikke såret, og du mister mig ikke." Han smilede skævt, og beroligende. Han så igen ned.
Gæst- Gæst
"Okay, jeg stoler på dig."
Hun tørrede tårerne væk.
"Jeg holder rigtig meget af dig, sååh.. Jah altså, sagen er den, jeg er.... Gravid."
Hun så ned igen, turde ikke rigtig se på ham, men ville alligevel se hans reaktion så hun så op igen.
... Vent hvad? Gravid? Automatisk røg hans hånd ned til hendes mave.
"Med hvem? Din gamle elsker?"
Han lød ikke vred, men forundret. Han elskede børn. Det hang nok også lidt sammen med at han havde været en normal engel.
Han kyssede hendes pande blidt for at opmuntre hende.
Gæst- Gæst
"Ja, det er Johan der er faderen."
Hun kunne tydelig mærke at han ikke var vred eller ville lade hende i stikken, så hun smilede og puttede sig ind til ham, med armene om ham.
"Sikke et heldigt barn. Johan må have været en brav mand." Han smilede skævt, og strøg hende over kinden. Han lagde armene om hende, og knugede hende ind til sig.
Sidst rettet af Ramiel Lør 15 Jun 2013 - 0:37, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Hun puttede sig bare ind til ham og ønskede de kunne stå sådan her altid.
Hun mærkede dog at kvalmen stadig sad lidt i hende, og hun trak sig ud fra ham.
"Jeg har brug for at slappe lidt af, sidde ned og sådan. Tænkte om vi skulle gå hjem til mig, jeg bor ikke så langt herfra?"
Hun så op på ham og smilede.
"Og bare rolig, jeg er ikke ude på at få dig med i seng eller noget, vil bare gerne slappe af og få det bedre."
Det gav et spjæt i hans krop af hendes forslag, og tankerne kørte på frit spor.Han trak vejret lidt hurtigere, men blev afslappet da hun tilføjede det sidste. Han åndede lettet ud.
"Okay... Før an."
Han ventede på at hun ville gå, og så ville han jo selvfølgelig følge efter hende.
Gæst- Gæst
Hun tog blidt hans hånd, og begyndte at gå ned ad gaden.
Da de kom til gågaden drejede hun op ad den, og et lille stykke længere fremme nåede de til huset, hvor hun havde sin lejlighed.
Hun gik op ad trappen, og fandt nøglen frem og satte i låsen.
"Jah, her bor jeg så." Hun smilede, og åbnede høfligt døren for ham.
Han nikkede til hende, og gik ind.
Nysgerrig så han rundt.
"Pænt."
Mere kunne han ikke rigtig sige.. Eller han vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Han så på hende igen, og smilede skævt.
Gæst- Gæst
"Tja, jeg skal finde noget nyt snart, med den lille og alting,så er der ikk plads her længere."
Hun smilede og så på ham, og lagde sine hænder på bordet.
"Måske min søster så vil overtage lejligheden her, hvis hun ikke gider bo hos mig."
Hun grinede, og rakte kort tunge, for at drille ham.
"Forståeligt," selv boede han i en billig lejlighed. Det var nok for ham. Han smilede blidt til hende. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Søster? Har du en søster?" Igen, gabriels egen bror... Havde været en han kunne se op til... Men nu... Var Urox en Gabriel ville have ud af sit liv selvom Gabriel stadigvæk så lidt op til Urox. Frygten for at Kairi skulle møde Urox... Var skræmmende.
Han grinede af at hun rakte tunge.
"Fy," sagde han kort og kyssede hende kærligt.
Gæst- Gæst
"Jah, min familie er faktisk ret stor, større end jeg selv troede faktisk..."
Hun grinede lidt, og tænkte på Scarlett, hendes et år yngre lillesøster. Hun kom snart til byen, for at arbejde i forretningen og komme lidt væk hjemmefra. Det ville blive dejligt at se hende igen, og endelig have en tæt på sig igen. Hun havde faktisk savnet det, kunne hun mærke nu.
"Samme her, men det hænger nok også sammen med at min bror tager alle smukke piger hen i en seng... For en sikkerheds skyld bør du vide hans navn hvis du nu skulle støde på ham. Han hedder Urox gravezia."
Han så roligt på hende.
Gæst- Gæst
"Urox er din... Bror?"
Hun så forvirret ud. Det måtte jo betyde, at Gabriel var.... Gisp... Hendes fars onkel....
"Ja.. Har du også været en af hans ofre?" Hans stemme var trist og irriteret. Endelig møder han en sød og smuk pige som han mente han kunne blive mere end venner med... Og så var hun måske endt i sengen med Urox. Nederen. Og typisk. Gabriel sukkede.
Gæst- Gæst
"Nej, heldigvis."
Hun smilede kort, inden hun fortsatte. Hun var nervøs for at sige det her, så hun rystede lidt, og så ned.
"Men det har min farmor..."
"H-h-hvad?!" Han så chokeret på hende og rykkede sig væk.
"M-men det betyder jo..." Han rystede over hele kroppen og så ned.
Gæst- Gæst
Kvalmen kom i det samme op i hende, meget pludseligt, og hun rejste sig og styrtede ud på badeværelset med hænderne for munden, og kastede op. Ikke fordi hun fandt det klamt at have kysset ham, det havde været dejligt.... Kvalmen kom bare på de mest vanvittige tidspunkter.
Han gned håndfladerne mod hinanden og sukkede. Kunne dagen blive værre? Først bliver han falden og så finder han ud af at en pige han synes om og har kysset er i familie med ham... Hvor dejligt. Helt fantastik. Det næste der manglede var at Urox kom ud fra soveværelset iført kun underbukser. Så kunne dagen ikke blive værre.
Gæst- Gæst
"Hør... Det her er ligeså skræmmende for mig, men... Jah, jeg ved ikke hvad vi skal gøre... Teknisk set vil jeg ikke mene at det hverken er forbudt eller... Decideret klamt det vi har gjort. Vi deler jo kun gener langt tilbage og på et meget spinkelt grundlag.... Jeg er altid blevet fortalt at min families Uchiha-gener udvasker alle andre gener...."
Hendes sætninger var halve brudstykker af hvad der foregik i hendes hoved, og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
"Det ændrer ingenting, Kairi. Det ændrer ikke at ... At du er i min familie. Og at jeg har følelser for dig. "
Han sukkede, og så på hende igen.
"Jeg hader min bror.. På en måde. Jeg ser piger der har været hans ofre, som mit ansvar. Jeg ser hans børn som niecer eller nevøer, for jeg er ikke ham. Derfor... Har jeg svært ved dette."
Han så ned.
Gæst- Gæst
Tårerne brændte i øjnene på hende, og hun slap hans hånd og satte sig opgivende på gulvet, lidt væk fra ham. Hun anede ikke hvad hun skulle gøre... Nu havde hun endelig igen mødt en fyr hun var glad for, og så skulle det her komme i vejen... Det var håbløst....
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» My Sun And Stars - Elena
» The stars just laughed //Delilah//
» Sometimes... You are so stupid! //Gabriel//
» A court for the moon and the stars- Abaddon.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth