Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The stars are not wanted now //Gabriel//
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: The stars are not wanted now //Gabriel//
"Men, denne panter var... Lidt anderledes. Ikke alle pantere har tre hvide striber på ryggen... Har de?"
Han fulgte efter hende ned langs gaden. Han mente ikke at pantere plejede at have tre hvide striber på ryggen, men han var ikke ekspert til dyr... Så det kunne han vel ikke udtale sig for. Men ja, hvis Kairi havde set panteren... Kunne hun vel hjælpe ham? Hvis hun gad.
Gæst- Gæst
"Du siger noget! Jeg ved dog stadig ikke om jeg kan være til nogen hjælp..."
//Krea-svigt! >.< //
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Åh gud, hvor... Årh... Damn!
Han så lidt skuffet ud.
"Det går nok... Men vil du holde øjnene åbne? Dog kan jeg ikke sige... At æhm... Du vil komme til se panteren igen. Men hvis du ser en pige med blondt hår, og blå øjne der kommer sorte prikker i nogle gange, så sig til? Men lad være med at se hende i øjnene. Det kan måske blive din død."
Han åbnede døren til kroen så hun komme gå ind.
//Det går nok ^^
Gæst- Gæst
"Uha, det lyder farligt. Men jo, jeg skal nok sige til."
Hun gik hen til et ledigt bord, og satte sig. Bartenderen kom hen til hende, og hun bestilte en kop te. Bartenderen så derefter på Gabriel og afventede hans bestilling.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Han skyndte sig at folde vingerne ind, og havde armene over kors for at dække sig selv. Der blev kigget lidt på ham, men det gik. Han satte sig ved siden af hende.
"Bare noget varm kakao, tak." Han smilede høfligt til Bartenderen.
Gæst- Gæst
"Det var mærkeligt... Det er anden gang inden for en uge, at jeg får en mand til at krybe væk bare ved at se på ham..." Det blev ikke sagt som om det var ment til nogen, mere bare som en mumlen til hende selv.
//Sorry, gik lige amok xD
Gabriel kørte det hvide hår væk fra ansigtet med sin hånd, og fik det meste af ansigtet frit. Han fik dog ikke fred særlig længe fra håret... For da han skulle til at drikke en tår fra den varme kakao strøg de hvide lokker ned i kakaoen. Han satte koppen på bordet, og tog sig til håret. Han sukkede irriteret, men lod det være. Han så på manden der kom hen til dem, og blev lidt irriteret over ham. Hvorfor vidste han ikke... Måske fordi han var fuld? Gabriel så mange ting som en synd... Så...
"Måske er det din evne," sagde han blot som om intet var sket. Hans egen evne mindede en del om hans storebrors, bare... Ja, det var nok grunden til at Gabriel var så lys i det. Udover huden.
Gæst- Gæst
Hun havde set hans lille stunt med kakaoen og hans hår, og kunne ikke lade være med at grine lidt.
"Tja, jeg ved at jeg har en medfødt evne der ligger på mine øjne, men har ikke helt forstået hvad den går ud på endnu."
Hun tog en tår af sin te, og overvejede om hun skulle fortælle ham mere. Han virkede til at være til at stole på.
"Ser du, den klan jeg tilhører af navn er en meget gammel klan, flere tusinde år faktisk. Indtil for ganske nyligt havde jeg kun selv hørt om denne evne, men mødte en der viste sig at være i familie med mig langt ude. Han tilhører godt nok selv en anden klan, men de to havde noget med hinanden at gøre for lang tid siden, og han ved altså hvordan jeg kan få trænet min evne."
Han lod hende tale ud.
"Hvad er den mands navn så? Men det lyder spændende. Jeg håber du får styr på din evne, og ikke bliver ligesom..." Han rev en dusørplakat ned af væggen. "... Hende." Han pegede på tegningen af Skammeren.
Gæst- Gæst
"Ja, det håber jeg også, men heldigvis er han jo villig til at træne mig." Hun smilede ved tanken, hun glædede sig til at få styr på sin evne.
"Du skal nok få styr på din evne, det er jeg sikker på." Han smilede skævt, på trods af at han var irriteret på sit hår. Han fik dog en tår af den varme kakao. Den dejlige varme følelse strømmede igenmen ham. Nydende...
Gæst- Gæst
//Mindre krea-svigt :/ //
"Undskyld?" Han prikkede manden på skulderen da manden sad med ryggen til ham. Da manden så sig over skulderen fik han et venligt smil fra Gabriel.
"Vær så venlig at lade hende være." Gabriel smilede stadig venligt, men fik en knytnæve på kinden til svar. Gabriels hoved røg til side, og kinden blev rød. Manden grinede af ham.
Gæst- Gæst
Hun stod ved siden af Gabriel sekundet efter slaget havde ramt ham. "Hvad fanden bilder du dig egentlig ind?!" Hun så på manden, og kunne mærke en underlig brændende fornemmelse i øjnene, og i det samme krympede manden sig, præcis som de 2 andre havde gjort det, slap pigen og så på Kairi. "U-undskyld..." Fik han fremstammet. Kairi rullede med øjnene, og vendte sig så mod Gabriel, som hun lagde en arm om for at hjælpe ham.
"Er du okay?"
Han så på Kairi, og spændte sin krop lidt da hun lagde en arm om ham. Ikke fordi han fandt det frastødende, men fordi han ikke var vant til... Berøringer, som sådan.
"Hm, ja." Han så igen på pigen, og slappede af i kroppen. Han strøg pigen over håret, og hviskede noget kun pigen kunne høre. Pigen nikkede, og løb ind til krofatteren. Gabriel nikkede tilfreds. Han havde ingen problemer med at en pige havde hjulpet ham... Men han kunne ikke lide alles blikke. Han sukkede.
"Jeg har brug for frisk luft..." Om hun fulgte med eller ej, var op til hende. Han stormede ud af kroen.
Gæst- Gæst
"Han var godt nok uforskammet." Hun smilede lidt, og vidste ikke hvad hun ellers skulle sige.
"Hvor vover du at behandle en pige sådan, dit klamme væsen!" Snerrede han. Han slog manden i maven med den frie hånd. Manden mistede al luften ud af lungerne. Gabriel gav slip på ham, og sparkede ham ned at ligge. Han lagde hænderne på hans strube, og pressede til.
Gabriel kvalte ham. Ingen kunne stoppe ham. Langsomt blev de hvide vinger, sorte.
Gæst- Gæst
"Gabriel!"
Hun vidste inderst inde godt hun ikke kunne stoppe ham, men så på ham da han forandrede sig. Hun havde mødt faldne engle før, men aldrig set dem falde.
Til sidst var manden død. Gabriel rejste sig, og gik lidt væk. Han slappede af i kroppen.
Gæst- Gæst
Hun gik langsomt hen til Gabriel, så på ham, og betragtede forandringen.
"Det ser.... ret godt ud..."
Hun grinede lidt, det var noget mærkeligt noget at sige til en engel der lige var blevet falden, men hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Han så jo faktisk ret godt ud, ikke at han ikke også havde gjort det før, men forandringen klædte ham.
Han fløj op på et tag, og gemte sig.
Gæst- Gæst
"Undskyld min reaktion." Han så ned igen, på fjeren.
Gæst- Gæst
"Du behøver ikke undskylde."
Hun havde fået vejret, og gik over og satte sig ved siden af ham, og lagde forsigtigt armen om ham.
"Jeg ved på en måde hvordan du har det. Jeg har også gennemgået en forandring der er gået for hurtigt til at jeg kunne følge med. Dog ikke så hurtigt som det her."
Hun smilede svagt.
"Hvilken slags forandring?"
Det undrede ham lidt at hun lagde en arm om ham.
Gæst- Gæst
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» My Sun And Stars - Elena
» The stars just laughed //Delilah//
» Sometimes... You are so stupid! //Gabriel//
» A court for the moon and the stars- Abaddon.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth