Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
I'm all alone - Sajro. - Page 5 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
I'm all alone - Sajro. - Page 5 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 5 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

I'm all alone - Sajro.

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 5 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 11:54

Malou lod hendes læber skille som i at hun skulle til at sige noget. Men hun fortrød og lukkede sammen igen. Hun greb forbindingen han havde lavet og dækket de intime steder af hendes krop. Hun prøvede så vidt muligt at berolige sig selv, men hun følte sig mere utilpas end hun havde følt sig længere. Endnu en grund til hvorfor hun ikke bevægede sig ud, så meget. Da han råbte trådte hun et skridt tilbage, hun var ikke så veltilpas i hans selskab længere, hun vidste godt at han ikke ville gøre hende noget. Men hun følte sig bare blottet, som om han kunne gennemskue hende og finde ud af alt om hende hvis han ville det. Hun begyndte at gå uden at sige noget, ord var overvurderet for hende i øjeblikket.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 11:58

Han smilede roligt til hende, og fulgte langsomt efter hende, han håbede virkeligt at de kom forbi det sted hvor han havde skiftet. Men uheldigvis for ham gjorde de det ikke, så han var nød til at gå nøgen hele vejn tilbage til hendes hule. Han kiggede sig roligt omkring mens han bare gik.

''Nå hvordan var det så?''

Han smilede roligt til hende, og han gik med hende hele vejen tilbage til hulen hvor han dog ikke gik ind medmindre hun hentyde til at han skulle eller på anden måde inviterede ham med indenfor.

I'm all alone - Sajro. - Page 5 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 12:15

Malou knyttede sine hænder i et forsøg på ikke at føle sig så akavet i hans selskab. Hun ville ønske det ikke havde ændret sig, hun var begyndt at tro på de kunne få noget godt sammen. Men det hele var blevet smidt overbord da han lå nøgen oven på hende. Det havde gjort det hele sværere for hende. Hun havde haft svært ved at være sammen med ham før, men det hele var blevet værre. Hun så over på ham og bed sig blidt i underlæben. "Jeg.. Eh.. Undskyld, men det er underligt for mig." Da de kom frem til hulen gik hun ind og fandt et tæppe frem som hun kastede over til ham så han kunne dække sig nogenlunde til. Da han ikke gik med hende ind gik hun fra han ventede på hun gav ham lov. Men hun var ikke sikker på om hun ville det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 12:27

Han satte sig langsomt ned i åbningen til hulen og kiggede på hende. han sendte hende t varmt og roligt smil: han kunne godt lide hendes selvskab men han var da også blevet en smule flov over hvordan det var gået der ude.

''Du må altså virkeligt undskylde det derude... Det var altså ikke fordi jeg forsøgte noget overhovedet.''

Han smilede varmt itl hende, mens han rettede tæppet til som han sad der og smilede ganske varmt til hende.

''Men hvordan var skoven så?''

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 12:33

Malou vidste godt han ikke havde prøvet på noget. "Nej, jeg ved det godt. Det er mere fordi.. Nej.. Bare glem det." Hun var stadig ikke klar til at fortælle så private ting til ham, det ville hun ikke fortælle til nogen. Hun sendte ham et smil, men det var ikke fuldstændig oprigtigt. "Nu har jeg været i skoven før. Men det var anderledes at være der med en anden." Hun gik hen til ham og satte sig over for ham. Hun blev nød til at komme sig over hendes flovhed på et tidspunkt. Så hvorfor ikke gøre det så hurtigt som muligt?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 13:12

''Er det fordi du var nøgen?''

Han smilede roligt til hende, det var ikke et emne han ikke kunne tale om. han havde faktisk slet ikke noget problem med det, da han ikke kunne se nogen grund til at han skulle have et problem med det. han smilede ganske roligt til hende, mens han bare sad der og smilede.

''Var det så slemt at være der sammen med mig?''

Han smilede roligt mens han satte sit tæppe sådan at det ikke sad for langt oppe af hans krop da det var ubehageligt.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 13:25

Malou så ned i jorden over hans spørgsmål. Hun var ikke sikker på hvad hun skulle svare til det. Hvis hun sagde ja ville han sikkert vide mere og det havde hun ikke lyst til, men hvis hun sagde nej ville hun lyve og det var der ingen grund til. Så i stedet for at sige noget forsatte hun bare med at se ned, hvilket i sig selv ville svare på hans spørgsmål hvis man tolkede det rigtigt. Hun så op og rystede på hovedet. "Jeg er bare ikke vant til det. Men det var anderledes på en god måde."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 13:44

''Hey der er altså ikke noget galt i at være en smule blufærdig.''

Han smilede roligt til hende, hun var jo ret ung, og derfor var det vel kun normalt at hun var blufærdig, hun var vel ikke vant til at vise sig nøgen for nogen og slet ikke som han var vant til det. Han gjorde det ofte grundet hvordan hans liv jo var.

''Du er ung, og derfor er du vel blufærdig, ikke vant til at være nøgen.''

Han smilede roligt og nikkede til hendes svar på ahns andet spørgsmål, her sendte han hende også et varmt smil som for at sige han forstod.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 13:51

Malou så på ham med et svagt smil. Hendes blik var ikke så stærkt som det plejede, det var et ømt punkt for hende og netop derfor ønskede hun ikke at tale om det. Hun ville mest af alt prøve at undgå emner der omhandlede hendes krop, der var også andre emner hun ville undgå, men hendes krop var et hun så vidt muligt prøvede at snige sig uden om. "Ja. Du har ret." Malou var ikke fuldstændig tryg ved hendes egen krop, hun havde ikke lyst til at kende til sin egen krop. Det hun brugte sin krop til var udelukkende for at overleve. Hun så tænksom ud mens hun prøvede at finde et nyt emne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 13:59

''Giver du mig bare ret for at komme videre?''

Han smilede roligt, og spurgte fordi han var ret vant til at folk kun gav ham ret hvis det var den nemmeste måde de kunne komme videre med alting på. Han smilede roligt til hende. fordi han gerne ville have hun havde det godt med at snakke med ham.

''Fordi så bare sig noget andet vi kan snakke om.''

Han smilede varmt.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 14:06

Malou var ikke helt sikker på om hun var enig eller ikke var. Når det kom til hende krop prøvede hun så vidt muligt ikke at have en mening, men det var ikke altid så let. "Måske.. Jeg er ikke sikker." Hun trak på skulderne og sukkede blidt. Hun ville faktisk helst snakke om noget andet, men hun ville ikke være ubehøvlet. "Det er bare et ømt emne." Hun lod en hånd glide igennem hendes hår og førte en stor del over til den ene side. "Men jeg har haft det hyggeligt i dag. Jeg har ikke kedet mig som jeg plejer." Det var ikke fordi hun ville af med ham, men det bedste emne hun kunne komme på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 14:17

''Det er jeg da glad for at høre du ikke har. Ellers havde jeg da også været en utrolig dårlig gæst.''

Han smilede roligt til hende, mens han kiggede roligt på hende. Han vidste ikke hvorfor hun havde sag det lidt som at han skulle komme videre, som om det var den dag og den var slut nu, men når hun ikke direkte sagde han skulle gå tog han sig ikke ligefrem af det.

''Men jeg hyggede mig også.''

Han kiggede ganske stille og roligt på hhende, mens han satte sig en smule bedre end før...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 14:26

Malou havde forsøgt ikke at få det til at lyde som om hun prøvede at smide ham ud på en høflig måde, for det havde overhovedet ikke været hendes mening, hun ville gerne have han blev. Malou sendte ham et smil. "Det var godt. Jeg kan næppe være den bedste vært." Hun håbede også han mente det, han kunne sige det bare for at være venlig. Men han virkede ikke som en der gjorde den slags.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 14:36

''Du har da været en meget god vært, så lad os håbe du kan blive ved med at være det.''

Han smilede roligt, mens han rejste sig op, for at gå lidt rundt. Han kiggede roligt rundt, mens han smilede for at virke mere åben og varm overfor ham. Han kunne ikke lade være med at more sig, hvilket gjorde at han ikke opdagede at han tabte tæppet.

''Men hvad har du så lyst til at lave?''

han smilede roligt til hende, før det gik op for ham at han havde tabt tæppet som han hurtigt hev tilg sig, og rødmede meget.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 14:48

Malou håbede at hun blive ved med at holde gang i det hyggelige. Hendes blik fulgte ham da han bevægede sig omkring, men da han tabte tæppet så hun hurtigt væk. "Det ved jeg ikke helt. Hvad plejer du at lave sammen med andre?" Der var større sandsynlighed for at han havde en idé til hvad de kunne lave frem for hende. Hun rejste sig op og satte sig længere ind i hulen. Hun så at han rødmede og på en eller anden måde fandt hun det sødt. Malou tog selv et tæppe og viklede dem omkring sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 15:09

''Normalt det er meget forskelligt baseret på mit forhold til personen.''

Han smilede roligt, de fleste kvinder havde han sex med, dem havde han nærmest kun som elskere, mens de folk og i sær kvinder han havde som venner var som regel nogen han bare var sammen med for at lære dem lidt om at være sig selv og klare sig selv i naturen.

''Så har desværre ikke rigtigt nogen ideer til hvad vi kan lave desværre... Men du er velkommen til at stille spørgsmål.''

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 15:20

Malou havde håbet på et mere konkret svar, men hun kunne godt se at han havde ret. Men at sidde og kunne meget hurtigt blive kedeligt. Det ville hun helst ikke have skete, men hun havde ikke andre idéer. Så de blev vel nød til at snakke. "Spørgsmål om hvad?" Hun var ikke helt sikker på hvad han mente, men han ville vel fortælle hende det. Malou trak hendes knæ op til hendes hage og lod hendes hage hvile på hendes knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 26 Feb 2013 - 17:29

"Bare spørgsmål om alt du har lyst til at spørge mig om."

han smilede ganske stille og roligt til hende, han vidste ikke om hun ville kunne finde på noget at spørge ham om men hun var ihvertfald velkommen til år spørge om lige det hun havde lyst til da han ikke så nogen grund til andet end det.

"så spørg du bare løs."

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 19:05

Malou kløede sig blidt i hårbunden. Hun havde ikke nogle spørgsmål liggende på tungen havde ventet på at komme til live. Hun ville måske finde på nogen på et tidspunkt, men lige der havde hun ingen. "Eh.. Jeg har ikke nogle spørgsmål, ikke lige nu." Hun rejste sig op og foldede tæppet om hende så det lignende en kjole, en grim kjole, men en kjole. Hun sukkede blidt mens hun prøvede at finde på nogle spørgsmål hun kunne stille ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 27 Feb 2013 - 12:48

''For pokker da også hvad plejer du så at lave når du endelig er sammen med andre mennesker?''

Han smilede stille og roligt til hende. Han kunne ikke lade være med at gøre det han havde det sjovt. Han kiggede lidt rundt. Han skulle dog lige kort tænke på noget andet, fordi han lige kort kom til at tænke på Lyssa og det var ikke noget han havde den store lyst til at tænke på, fordi han altid blev trist.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum