Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nice body lady//Killia// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Lori
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Jake
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba13Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba14Nice body lady//Killia// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Nice body lady//Killia//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 8:45

Killia smilede idet han kom hen til døren, man kunne hører vandet løbe, og dens varme stige på, hvis man så rungt i rummet, var deres vægge ulækker, gamelt med nogen steder, og lyset er dårligt, killia så hen på Zankuji, imens hun stod under det varme vand og løber ned af hendes smukke krop, hun smilede idet hun så på ham, hvis han vil kunne han virkelig se hendes flottet krop, nogen forstår ikke hvorfor sådan en smuk pige er blivet tortureret i hendes unge dage, hun så længe på ham for hun sagde noget ''Her du nogen idé om hvad vi kan snakke om'' hun så spørgerne på ham og se ind i hans øjne, hun stod der i noget tid og vanskede sig, og hun hørte hem spørger jeg hun godt kan lige at strippe foran andre, Killia stod i noget tid og tænke på hvordan hun skulle for det sagt, efter noget tid svarede hun på hans spørgsmål ''På en møde ja og på en møde nej, øgm da jeg var 10 blev jeg sadt til at strippe foran en mand, efter hånden kom der flere og flere mænd og jeg blev beder og beder, efter hånden kunne jeg godt lige det, indtil jeg blev voldtaget så manden for starten af, det er en meget lang historie'' hun så lidt trist ud men gemte det bag et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 23:14

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay det var da ikke så godt søde"sagde han roligt og trist over at hun havde været udefor sådan noget som den oplevelse, roligt tog han sit tøj af og så på hende, og roligt gik han hen til hende "er det i orden jeg bader med"spurgte han roligt og der var jo plads nok til dem begge hvis han måtte, han så på hende med et smil og ville bare gerne også ha et bad og sådan.
Han ventede på et svar fra hende af og alt det før han sådan gjorde mere ved det her og alt, han så på hende *hun er køn at nogen så kunne finde på at behandle hende på den måde*tænkte han roligt sig selv mens han bare ventede på at høre hende sige noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 18:17

Killia aå igen på Zankuji og smilede igen ''Nej, men de har gjort mig til den jeg er idad, hun venede hovedet om så hun så ind i en af de ulækkere vægge, hun stod og sang lidt for sig selv, men kunne næsten ikke hører det, men hvis man lyttede godt efter kunne man hører det, hun hørte at nogrt faldt på gulvet, hun vente sig hurtig om at man skullee tro det vaer løng, hun så på denne unge mand, ungen tøj på, hun kunne ike lade være med at se på ham, hun sagde med en stille ''Selvfølelig må du da det'' hun gik idt tilbage for at gøre plads til ham, selv om der var masser af plas, hun så bare vider på ham, og ventede på han skulle komme ind under det varme vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 18:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik ind i vandet til hende og så på hende med et smil "må jeg spørge om en tilladelse til at røre dig for vil ikke være uhøflig og bare røre dig"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var bare som han var og det for jo for det meste venlig overfor folk og alt det, han kiggede på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget til ham.
Han så på på hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige ja eller nej til det for han vil skam ikke gøre noget før han havde fået lov til det, for efter det der sådan er sket kan man jo sige at hun måske ikke ville røres mere af mænd for i dag, men han var ikke helt sikker på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 20:01

Killia så på ham og sagde med en rolig stemme ''Dine lyster kan ingen styrer, hvis dine lyster råber efter min perfekt krop, vil jeg ikkke så i vejen" hun grinede af den møde hun sagde det på, hun gik helt tæt på ham, og kyssede ham let på hans ene brystkassse, og tog sin ene hånd om bag hans ryg, og den anden låd langs hendes krop, hun så op og smilede til ham, og sagde igen "Du siger bare til hvis det bliver få meget" hun så den frie hånd om bag hans nakke og gik længere ind til ham, hun kyssede han på kindbenet, nogen gange når efter hun kyssede han på kinden, og til sidst prøvede at kysse hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 20:15

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt til hende og slappede bare af mens hun kom hen til ham og sådan noget, roligt mærkede at hun kyssede ham på kindbenet og sådan og smilte roligt før hun prøvede på at kysse ham på munden, men roligt lod han hende kysse ham på munden og han gengav det skam.
Han så på hende og kørte sin hånd på hendes ryg op og ned af den og kørte den ned på hendes røv og nussede den roligt "er endeligt glad for at vi er alene hvad syns du"sagde han roligt og nussede hendes røv roligt og så hende ind i øjne med et smil på sine læber og slappede bare af med hende,Han så på hende og ventede roligt med at gøre mere mens hun ikke havde svare på det og sådan for det var ikke fordi han ikke ville gøre mere han syns bare han ville vente til hun havde sagt noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 22:37

Killia kunne mærke at han kyssede hende igen, hun kunne kun tænke op de to stå og kysse i dette klamme rum, hun havde til i morgen, hun tog sin hånd som hun havde på hans ryg og lade den over nakken til den anden hånd, hun kunne ikke tænke på andet, hun glemte alt hvad der var sket i aftes, hendes tænker handlede kun og hendes og Zankuji, hun viste ikke om hun skulle forsætte eller stoppe det, men hun nåede ikke at stoppe det, for at havde han gjort det, på det tidspunkt var Killia's værest, hun havde det som om hun frys til is, men da han begynde at tale til hende, fik hun følelsen fra før tilbage i sin krop, hun nikkede til at spørgsmål om det var dejligt at være alene, hun kunne ikke sige noget, hun vil bare gerne mærke hans læber igen, hun så på ham, og kyssede han igen på munden, og tanken om det klamme rum var væk, hun havde hun kun tanken om hende og ham igem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 22:55

Han så på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af da hun kyssede ham igen på munden, roligt så han på hende og ville ha hende til at nyde det her sammen med ham, roligt kyssede han hende ned af halsen og håbede på at hun nød det her.
Han så på hende og kørte en hånd ned af hendes ben i takt med at han kyssede hendes ned af maven og nærmede sig hendes underliv med sine kys, roligt kom han ned til hendes underliv og roligt kyssede han det og gav sig roligt til at slikke hende der nede i roligt slik, men han håbede mest på at hun nød det mest af alt og sådan, han så op på hende mens han slikkede hende og alt det.
Sådan noget som at ligge op til sex og sådan var lidt romantisk når det var i badet og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 23:18

Killia nød det at han kyssede hendes på halen og ned på maven, men da han kom ned til hendes underliv, hoppede hun tilbage af frygt, sidste gang nogen havde slikkede hende var den gang da hun var 14 år, af sin nummer Herre, hun så ind i hans øjne, og fik nogen tårer til at løbe ned af sin kind, hun vil ikke havde nogen slikkede hende, men det viste han ikke, måske skulle hun havde fortalt det, og nu var det forsendt, hun tog sig sammen og gik hen til ham igen og sagde med en trist stemme ''Zankuji vil du ikke nok lade hver med at slikke mig, sidste gang nogen gjord det var min Herre nummer to, jeg har haft frie i alt, og vil ikke mindes om det, undskyld Zankuji'' hun kiggede ned i det vand som lå på gulvet som kom fra deres kroppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 23:29

Han kiggede på hende og rejste sig op "jo kan jeg godt lade være med men hvad vil du ha jeg skal gøre for at du kan få en god oplevelse ud af det her"spurgte han roligt og så på hende før han roligt lagde armene om hende og holde hende ind til sig og sådan noget der.
Han kiggede på hende og ventede på at hun skulle sige noget til ham for han ville gøre alt for hende og at for at hun skulle få en dejlig oplevelse og alt det halløj der, han kiggede på hende og kyssede hende roligt på panden, "er der mere jeg skal vide om ting jeg ikke må gøre mod dig men du skal vide viste ikke at du havde været sådan ude for sådan ting"sagde han roligt og viste ikke hvad han kunne gøre nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 11:05

"Tak Zankuji" hun mærkede hans hænder om hende, og han læber på hendes pande, hun så op på ham og begynde at snakke ''Ja Zankuji, der er mere du skal vide, min herre nummer et, bid mig hvor henne han vil, nummer 2 herre, har du lige oplevede hvad han gjord ved mig, nummer tre herre, voldtog mig imens jeg lå og sov i min seng, hos ham, nummer frie herre, piskede mig til jeg begynde at bløde, det er også derfor jeg har i mærker jeg har på min krop'' hun så ned og og fik en tårer i sine øjne, det var hårdt for hende at snakke om sin fortid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 21:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og hørte på hvad hun sagde til ham og sådan og havde ikke troet det var så slemt som det var og alt det, roligt holde han hende ind til sig og slappede roligt af.
Han så på hende "hvordan har du så med det her søde"sagde han roligt og lagde roligt en hånd mellem hendes en og nussede hende roligt og blidt, han var som han var mod hende for han ville bare være blid mod hende så hun ikke skulle få flere forfærdelige minder "men du skal huske jeg er ikke nogen af dem jeg er ikke så ond på nogen måder"sagde han roligt og kyssede hende på munden mens han nussede hende ned mellem bene og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 22:52

Killi's søde og dejlige smil kom frem på hwndes triste læber og så op på Zankuji "jeg har det fint med det, hvorfor sprøger du" hun så undersøgene på ham, var der noget han holdte hemmelig for hende, hun så igen på ham da han sagde noget hun åbnede sin mund for at sige noget, men lukede den stille igen, da han begynde at nusse hende imellem bene, hun stønnede lidt og så op på ham, og smilede frækt, ind til hun fik et kys på munen af ham ,tanken om rumet var forvundet, hun tænke kun på ham og sig selv stå tæt sammen og nusse for hinanden, hun gik stille ned på knæ så hendes mund var lige ud for hans lem, hun tog fast rundtom hans ryg og gik længere ind imod hans lem, så hun kysse den hvis hun ville, hun gik kængere iind så hans lem kom ind i hende mund hvor efter hun begynde at sutte til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 23:06

Han kiggede på hende med et stille smil "ikke for noget søde vil bare være sikker på det"sagde han roligt og så at hun begynde og gå ned i knæ og alt det og anede ikke lige i starten hvad hun var i gang med, men der gik ikke ligefrem lang tid før han fandt ud af det da hun tog hans lem i munden og alt det.
Han stod roligt og nød det roligt og havde en dejlig fornemmelse i kroppen da hun gjorde det, og roligt så han ned på hende "du gør det godt søde"sagde han roligt til hende og nød det hele.
Han så på hende med et smil og nød det bare og havde ikke noget imod det hun gjorde ved ham, for ham måtte hun gøre alt som hun ville og havde lyst til og sådan noget der, han så på hende og ventede på at hun selv ville stoppe og alt det, for han nød det virkelig meget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 22:14

Killia stoppede efter noget tid, hvor hun sad på knæ, hun kom op at stå og stod helt tæt på Zankuji, hun smilede frækt til ham og svarede ham med en stille stemme ''det ved jeg godt, jeg har haft en god mester'' hun smilede, og gik væk fra ham, hun fandt en håndklæde frem og så det rundt om sin overkrop, og gik ud af døren, hun sagde ikke noget, hun lade sig på sengen, og kunne hører vandet løbe, hun tog dynen over sig og sang lidt for sig selv, hun lukkede sine øjne, og lyttede til vandet og sin smukke sang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 22:24

Han kiggede på hende da hun stoppede efter noget tid og smilte roligt *hmm hvad har hun i tankerne*tænkte han roligt og stod lidt før han roligt slukkede for vandet og tog et håndklæde og fik sig tørt og gik roligt ind til hende, og lagde sig ved hende under dynen "du er nu meget dejlig søde"sagde han roligt og nussede hende ned af kroppen "hvad har du lyst til søde"spurgte han roligt.
Han så på hende og lå bare der ved hende og så på hende, hun var en meget køn kvinde "må indrømme jeg har lyst til dig det ved du godt ikke"sagde han roligt og slappede roligt af, og viste ikke hvad hun havde lyst til da hun bare var gået ind i sengen og sådan noget der, han kiggede på hende og slappede bare af mens de lå der og havde ikke travlt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 11:10

Hun hørte vandet blive slukket, hun viste at han var på vej hen til hende, hun mærkede at der var noget som lade sig ved siden af hende, hun mærkede samtidig blev dynen taget op og blev ladt over dem begge, hun ørte efter hvad han sagde, hun så op på ham og svarede på det eneste hun sådan rigtig hørte "Hvordan har du lyst til mig?" hun så spørgeren på ham, og smilet var væk og hendes øje skiftede humør, hun begynde at ryste over det hele, hun havde svært med tanken om at endnu en mand vil i seng med hende og så bare gå efter, så hun var helt alene da hun vågnede igen. Hun hentede på hans svar, og håber ikke at det svar vil sårer hende for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 9 Mar 2013 - 21:39

Han kiggede på hende og slappede af da han hørte hvad hun sagde til ham og roligt tænkte han over sit svar "jeg har lyst til dig på den seksuelle måde og være ved dig til du vågner op næste dag"sagde han og man kunne høre på at han mente at han ville være der ved hende dagen efter om morgen når hun vågnede og alt det.
Han så på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden roligt og holde det mens han kørte en hånd ned af hendes krop og ned mellem hendes ben, hvor han roligt gav sig til at nusse hendes underliv roligt mens han ventede på at hun skulle svare på det han havde sagt og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 19:29

Killia smilede da hun hørte at han vil være sammen med hendes, hun lukkede øjne stille og roligt og mærkede hans læber imod hendes, verden omkring hende gik i stå, hun kunne ikke tænke på andet end de to, liggende på senge og nyde hinanden, hun mærkede hans varme hånd glide ned af hendes krop, hendes krop var kold men hans varme store hånden varmede hende op, hun mærkede hvordan han nussede hende, hun tog stille sin tugne ind for at lege med hans, hun tog sin ende hånd om bag hans nakke og den anden op bag han ryg, hun lade sig længere ind til ham, håndklædet faldt af, og hun lå nøgen ved siden af ham, hun så på han imens de lå og kyssede, hun nikkede svag, et tegn på at han har fået lov, hun tog hånden som var ved hans ryg og lade den på hans lem, og nussede den stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 23:21

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber da hun kyssede han og alt det med tungen og sådan, men han gjorde bare roligt efter og nød det hele sammen med hende og roligt så på hende da hun nikkede på den måde gav ham lov til det.
Han så på hende med et smil på sine læber og fik sig over hende mens hendes berøring af hans lem gjorde den stiv og klar til det, han så på hende og tog roligt hendes hånd væk fra sit lem og spredte hende ben og nussede sit lem roligt mod hendes underliv i noget tid før han roligt gav sig til at trænge ind i hende og sådan, han så på hende og kørte bare roligt op i hende og ventede på at hun skulle reagere på det og sådan noget der.
Han slappede af og kunne mærke hendes indre varme glide over hans lem og nød det meget og det kunne ses på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:34

//Jeg skriver bare vider da hun var menneske//

Killia mærkede hvordan han tog hendes hånd væk og hvordan han gjord plads til hans lem, hun stønnede lidt da den kom ind i hende, hun holdte fast i senge kandten, og stønnede vider, han lade hovedet tilbage, og nød det voldsom, hun så på ham og sagde med en stemme som nærsten ikke kunne komme ud ''Det føleles godt, blev ved'' hun lade sit hovedet imod hans hals, og bidt den let, unden at bide hårdt, hun stønnede og håbede på at han vil gjord det lidt hårdrer, og hurtiger, hun lade hovedet tilbag igen af rend nydelse, hun stønnede mere og mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 16:04

Han kiggede på hende og slappede roligt af og blev ved med at gøre det og satte roligt farten lidt mere op og kyssede hende på halsen og nød det her, han lagde sin hovede ved siden af hendes og bed hende blidt i øreflippen og slap roligt igen "du dejlig søde"hviskede han forførende ind i hendes øre og blev ved med at gøre det hurtiger og lidt mere hårdt i det.

Han kiggede på hende og blev ved i lidt tid før han så fik dem rullet rundt så det var hende som var øverst af dem og så på hende mens han ventede på at se hvad hun ville gøre nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 16:14

Hun mærkede at han gør det hårdre og hurtiger hun stømmede lidt mere, og stoppede da han bid hende i øret, hun lukkede øjne for det var rigtig dejligt, hun mærkede at de blev vendt rund, hun åbnede dem igen og så at hun lå oven på ham, hun satte sig op og slog sit hår tilbage, og kyssede hans brystkasse lidt, han tog fast på han overarmen, og rykkede op og ned, så hans lem gik ind og ud, hun stønnede svagt, man kunne næsten ikke høre at hun gjor det, hun blev ved i noget tid fo hun stoppede, og gik ned imellen hans ben for at sutte den af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 16:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det hun gjorde og så bare på hende og mærkede hvordan hun red ham og alt det, og det var jo endeligt helt ubeskriveligt efter hans mening der.
Han så på hende da hun stoppede og gav sig til at sutte på hans lem i stedet for men han nød det nu meget og så på hende mens hun gjorde det "søde hvad har du ikke prøvet inden for sex som du måske godt kunne tænke dig at prøve"spurgte han roligt for at høre om der var noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 16:29

Hun stoppede med at sutte, og så op i hans dejlige øjne og sagde med en stille stemme ''Jeg har prøvet lidt af hvert'' hun gik stille op af hans krop som en lille kat, og kyssede hans overkrop bildt, hun stoppede da hun var kommet oven på hans lem igen, hun smilede svag for hun gav sig til at vide han i det ende øre, hun vistede med en lav stemme ''Kan og tag mig din frække knægt'' hun sagde det var at tænde ham noget mere, hun gav sig til at kysse ham liderligt på munden, hun prøvede at få din tunge ind i hans muns, så den havde noget at lege med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// - Page 2 Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum