Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Arbejde? med hende? Jamen, hvorfor?! Det har bare at betale godt!(Nille)
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Arbejde? med hende? Jamen, hvorfor?! Det har bare at betale godt!(Nille)
"Jeg har ingen yderlig mening om vores leder" svarede han en smule kort, da manden endelig modtog bogen og Sean kunne tage sin konvolut. Han åbnede den og læste den for sig selv, før han pakkede den sammen igen og nikkede svagt.
"Deres herre ved hvordan han skal kontakte mig, hvis han finder flere jobs." derefter vendte ham sig om mod Nille et øjeblik.
"Tak for...samarbejdet" ingen skulle sige han ikke var høflig! Så bukkede ham kort til dem begge, før han vendte ryggen til dem for at gå tilbage mod byen...
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Arbejde? med hende? Jamen, hvorfor?! Det har bare at betale godt!(Nille)
Nille tog imod sin konvolut, da manden havde taget bogen. Hun kiggede på Sean.
"Det du mener, er også din egen mening, hvor min dog sikkert er anderledes." Sagde hun roligt. Rafael havde hjulpet hende... Og hvis Sean vidste at Nille kendte til noget af Rafaels fortid, ville han så prøve at få hende til at sige det? Det ville dog blive svært for ham, at få hende til at sige det... Sikkert slet ikke muligt.
Hun var ikke en der holdte fast i den samme arbejdsgiver, hun var mere... Ja, folk vidste hun var der, men nogle gange ville de også bare have den dusør der hang over hendes hoved.
"Jeg siger selv tak." Jaja, høflig var han da. Bare ikke altid overfor Nille, hvilket ikke undrede hende. Ikke tale om at hun ville neje, eller noget. Forhåbentlig skulle hun aldrig arbejde med Sean igen, selvom han havde været fornuftig, det var tydeligt at han havde arbejdet med dette længe. For han var god til det. Nille smilede høfligt til dem begge, og gik hen til Shadowfax. Hun steg op, fik Shadowfax i trav, og red mod sit hjem.
//Out. Tak for et spændende emne. ^^//
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Du forstyrre mit arbejde! skrid med dig!...åh...(Nille)
» Du burde ikke være her. Jeg slog dig jo selv ihjel. Hvorfor er du her så STADIG?! (Nille)
» Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
» Hvorfor lige varulve? hvorfor? //Callie//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine