Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You? Well please go agian. ~Dominic~
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: You? Well please go agian. ~Dominic~
"Din kæreste forlod dig! Du er alene! Dine venner er ikke hos dig!" Han grinede hånligt.
" du er ensom."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Med kursen mod en bestemt aftenbar havde Nille to daggerts gemt i læder støvlerne, og det sorte lange hår hang løst med en hvis fjer i sig. En ung mand der havde været derinde havde hentet hende, og sagt der var ballade. Som skammer var det hendes pligt at undersøge hvad det var. Hun havde rank ryg, køligt ansigt, og følelsesløse øjne. Lyden af gråd var derinde.
Nille åbnede døren og hendes øjne blev chokeret da hun så Caroline, hendes bedste veninde, sidde på gulvet og lignede en der var brudt helt sammen! Hun løb hen og gled ned og sidde ved siden af hende.
"Caroline, hvad sker der?" Hun strøg Caroline over håret. Hun havde ikke opdaget Dominic.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Din veninde er svag, det er hvad der sker." Sagde han blot og satte sig på en stol ved et bord der var ledigt.
Han ville ikke snakke med dem.
Gæst- Gæst
"Uanset hvad han har sagt, er det løgn. " Hviskede hun ved Carolines øre.
Nille ville ikke lade Caroline sidde alene på gulvet... Så derfor rejste hun sig op, og tog fat i Carolines arm for at trække hende med op.
"Kom Caroline, vi tager hjem til mig." Nille vidste Caroline havde brug for en venindes hjælp nu. Nille ignorerede fuldkommen Dominic.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men hans mission havde lykkedes. Caroline var brudt ned. og det havde været ham der havde sørget for det. Det var lykkedes. Et tilfreds smil spillede om hans læber, og han gik roligt mod sit hus igen.
//Out //
Gæst- Gæst
"UAnset hvad han sagde, Caroline, passer det ikke." Sagde Nille alvorligt med en panderynken.
Hun gik hen imod sit hus.
Gæst- Gæst
Caroline kiggede på Nille.
"Hvordan kan du være sikker på det?.."
Hun så frem for sig.
"Bor du i Terroville nu?"
Gæst- Gæst
"Fordi jeg har mødt ham før. Han er en idiot." Svarede Nille.
Hvis Caroline lagde mærke til det, ville hun mærke at Nille var anderledes. Stærkere.
"ja." Nilles blik blev tomt. "Toby er død."
Gæst- Gæst
"Det har jeg også.." Fik hun så sagt, med en halvt hulkende stemme, og tørrede sine øjne..
Hun stoppede kort op, og så på Nille.
"Han er hvad?! Me.. Hvordan? Hvem?.." Caroline blinkede et par gange, hun var helt forvirret..
Gæst- Gæst
"Hvordan mødte du ham?" Hun vidste jo ikke at Dominic og Caroline havde været sammen.
Nilles øjne stoppede op, og en tåre gled ned af hendes kind.
"Min mor dræbte ham." Hun rystede på hovedet og fortsatte med at gå.
Gæst- Gæst
"Ja han er min eks kæreste, men jeg fortæller aldrig om ham fordi han er en idiot." Svarede hun og var vred på sig selv over det..
"Din mor dræbte ham, okay er hun lige hjerteløs." Nilles mor satte gnister i vreden.. Men Caroline holdte den nede.
Gæst- Gæst
"Hvorfor var du sammen med ham fra starten af?" Spurgte hun lavt.
godt nok var Lily ikke rigtig Nilles mor, nærmere storesøster, men det vidste Nille ikke.
"Jeg vil helst ikke snakke om det." Sagde Nille bare, og fortsatte kursen mod sit hus.
Gæst- Gæst
"Det kan jeg ærligtalt ikke huske, jeg var ret naiv dengang." Svarede hun stille.
Caroline bed sig lidt i siden.
"Okay, men sig til hvis du vil. Man siger altid man ikke vil selvom at det enlig er bedst at tale ud omkring tingene. Tro mig." Svarede hun og fuldte trop bag Nille.
Gæst- Gæst
"Det var efter Christian, ikke?" Spurgte Nille lavt.
Hun havde armene over kors.
"Jeg ved det." Nille kunne nu se huset.
En snigmorder stod udenfor, og holdte vagt. Resten af dem der vogtede gemte sig. De var klar til at angribe hvis der skulle ske noget. De beskyttede Nille.
Gæst- Gæst
"Jo det var det." Svarede hun lavt..
Caroline nikkede til Nille, og tørrede de gamle tårer væk.
"Godt." Svarede hun og så imod Nille's retning. Hun kunne lufte udfra sine gode sanser at der var folk omkring sikkert vagter.
Gæst- Gæst
"Så forstår jeg bedre hvorfor du lod ham komme tæt på." Sagde hun.
Nille ville ikke græde. Hun kunne ikke.
Hun nåede ikke at åbne døren før den butler, en lille dreng, hun havde fået af Rafael, åbnede døren. Hun trådte ind og da de begge to var kommet ind, lukkede han døren. Hun fortsatte ind i stuen.
"Sid ned."
Gæst- Gæst
De kom ind i det store hus, og Caroline kiggede sig nysgerrigt rundt. Hun havde ikkke selv ret mange penge, eller jo det havde hun. Hun snakkede ikke højt omkring dem, det var jo hendes forældres formue. Som hun levede af, der var jo kun en grund til at Caroline og Eliza boede i et af de største huse i Firewood Village. Men nu stod det bare tomt, fordi de begge havde efterladt det.. Caroline søgte så inderligt et kram fra Nicolas, så hun kunne føle sig hjemme og elsket igen.. Sid ned , blev der sagt fra Nille af. Og Caroline satte sig ned inde i stuen på en sofa. Hun kiggede på Nille, med et skævt smil.
"Tak.."
Gæst- Gæst
Nille kiggede på hende.
"det var så lidt." Hun satte sig på sofaen overfor Caroline, og krøb sig nærmest sammen. "Hvad vil du gøre næste gang du møder ham?" Nilles stemme virkede skrøbelig. Hun så skrøbelig ud.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, det kommer an på hvordan jeg har det.." Svarede Caroline, og sank en klump..
"Kan du huske den tøs Julianne, jeg nævnede for dig?.. Jeg fik det gjort af med hende, sammen med Nicolas.. Men så forsvandt han.. " fortalte hun så stille..
Gæst- Gæst
"Hvis det ikke havde været fordi du havde brug for min hjælp, ville jeg have slået ham ihjel." Sagde hun og kiggede på Caroline.
"Forsvandt? Hvorfor?" Spurgte hun undrende og rynkede på panden.
Gæst- Gæst
"Det gør jeg en eller anden dag.." Fik hun sagt, selvom hun vidste at han enlig havde talt sandt..
"Forsvundet, han forsvandt bare i mørket.. Og Eliza blev vred på mig.. Og smuttede.." Sagde Caroline og græd lidt igen..
Gæst- Gæst
"Det bliver svært for dig, det ved du godt, ikke?" Spurgte Nille. "Jeg kender til hans fortid.. Hvis du kendte til den, ville du også på en måde forstå hvorfor han er som han er." Hun trak på den ene skulder.
"Eliza? Hvorfor blev hun vred på dig?" Hun gik hen og satte sig ved siden af Caroline.Hun krammede Caroline. "Vil du have et lommetørklæde?" Spurgte hun blidt.
Lige nu skubbede Nille sine sørger væk, Caroline havde brug for hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Look all you want, but don't touch -Dominic-
» Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//
» Not agian.. ~ Snippy.
» You agian? //Arason//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine