Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 Voteba13You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 Voteba14You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

You? Well please go agian. ~Dominic~

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 Empty Sv: You? Well please go agian. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 21:17

Caroline kiggede op.
"Mange har en slem baggrund, det ikke noget nyt for mig.. At hører om andres baggrund, men jeg nægter at tro den er mere slem end så mange andre." Svarede Caroline lidt koldt, mest fordi hun var vred på ham.
"Eliza og jeg kom op og diskutere, omkring Nicolas og Kukiu.." Svarede Caroline og rystede lidt på hovedet. "Jeg klarer mig, det gør jeg altid."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

You? Well please go agian. ~Dominic~ - Page 3 Empty Sv: You? Well please go agian. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:11

Nille trak på den ene skulder.
"Men så vil du forstå hvorfor han altid scorer piger." Nille krympede sig lidt sammen. "Ligesom at min fortid har gjort at jeg er bange for at blive forladt." Sagde hun lavt, og gemmede sit ansigt lidt bag puden.
"Hvorfor kom i op og diskutere om dem?" Spurgte hun nysgerrig. "Det ved jeg."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:26

"Og ligesom min fortid gør jeg er ydest bange for, at være ubetydelig, uelsket, kedelig.." sagde Caroline. Og kiggede ned i jorden, det Hun var bange for var jo rigtigt. Hendes frygt var alevet til virkelighed.
"Fordi hun kommer sammen med Kukiu, og kaldte Nicolas et svin."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:29

Nille nikkede langsomt, og forstod godt Caroline.
"Du er ikke kedelig, og heller ej uelsket." Nille kiggede på Caroline. "Du er heller ikke ubetydelig. Du betyder meget for mig. Du er min bedste ven." Hun smilede skævt.
Nille rynkede på panden. "Og, hvorfor kaldte hun så lige Nicolas et svin?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:45

Caroline kiggede på Nille, men alligevel virkede det som om at hun ikke kunne modtage ros indeni. Hun smilede blot stille. NIlle betød så meget for hende, men ligenu kunne hun bare tage ros til sig.. hun lyttede til Nille.
"Uden grund.. også fik min vrede et sus. Og hun satte ild til huset som jeg fik slukket. Og så løb hun fra mig.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 18:37

Nille knugede stadig den dejlige pude ind til sig, gemte sig lidt bag den, og kiggede på Caroline med de lysende blå øjne som ikke var let at glemme.
"Okay.. Men tænkte hun så slet ikke på at Kukiu havde... Du ved.. Voldtaget dig og tortureret dig... Og ikke Nicolas som havde gjort det?" Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg forstår ikke din søster." Nille sagde det lidt undskyldende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 18:50

Caroline så på Nille.. Måske var hun enlig ikke mere hver end at være slave. Hun havde heller ikke forstået Eliza..
"Jo det ved hun. Nicolas har ikke rigtig gjort noget, andet at forsvarer mig.." Svarede hun stille og holdt på den stærke facade.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:18

Nille kiggede stadig på Caroline og hendes blå øjne mødtes Carolines øjne. Lige nu kunne Nille ikke lide Eliza, selvom hun ikke havde mødt Eliza før.
"Det var forkert. Fuldkommen forkert. Nogen burde fortælle hende at hun er unfair overfor dig, og det med at brænde huset... Jeg ved godt hun er din søster og du vil passe på hende, men det er altså ikke i orden. Du må gøre noget ved det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:32

Caroline åndede tungt ud.
"Hvad skal jeg gøre? Jeg har nok i at Nicolas er væk, og nu også Eliza.. Jeg ved ikke om jeg kan klarer det.. Måske burde jeg enlig ikke hører til her.." Sagde hun med den sidste sætning i en mumlen..
"Hvad skal jeg gører?..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:17

Nille der sad ved siden af Caroline, krammede hende kort.
"Du hører til her, Caroline." Sagde hun lavt. "Du har mig. Jeg vil altid være her for dig, uanset hvad. Det skal nok gå. Nicolas skal nok komme tilbage, og Eliza skal nok indse at det var forkert gjort af hende." Sagde hun kærligt.
"Jeg synes du skal sove her i nat." Nille forslog det med et opmuntrende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:24

Caroline mærkede varmen fra Nille's kram, selvom Caroline var iskold.
"Tak.. For at du er her.." Svarede Caroline stille, men mere ægte end før. Hun var stadigvæk helt nede i kulkældren, måske havde Nille ret. Caroline vidste hvem hun skulle have fat i omkring Nic. Hun skulle have fat i hans søster Angela. Så ville der måske være gevindst. Eliza måtte selv tage sig sammen, og undskylde. Caroline var både såret og vred over Eliza.
"Ja det lyder måske som en god ide.." Svarede Caroline med et skævt smil på de ellers ligenu smalle læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 12:52

Nille mærkede at Caroline var iskold, men det gjorde ingenting for Nille. Hun var vant til at kramme Jacob, som også var helt kold. Men selvom de var iskolde i huden, var de varme indeni.
"Det var så lidt. Du kan altid komme hen til mig, nu ved du jo også hvor jeg bor." Der var en lidt drilsk tone i Nilles stemme, men ellers var den varm.
"DEt bliver også hyggeligt, og det er nok også bedst at du ikke er alene nu." Sagde Nille og smilede skævt. "Du skal ikke tænke på Dominic, han er en idiot der ikke kan finde ud af hvornår han skal holde mund."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 16:34

Caroline kiggede Nille i øjnene, og smilte svagt..
"Ja det måske bedst jeg ikke er alene, med mine farlige tanker.." Svarede hun stille og kiggede på Nille..
"Hvad har du da af planer?" Spurgte Caroline nysgerrigt.. Dominic, måske ikke tænke på ham. Men alt hvad han havde sagt det sad indeni og bankede med hver eneste takt hjertet slog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 19:06

Nille smilede, og fik øjnekontakt med Caroline.
"Ja, farlige tanker, kan give katastrofale konsekvenser." Der var stadig en drilsk tone i Nilles stemme, og hun blinkede drillende med det ene øjne.
"Jeg skal.." Hun bed sig i underlæben. ".. Jeg er jo stadig Skammer.. Jeg skal finde en mand, se ham i øjnene, og så dræbe ham." Hun så væk. Det var tydeligt hun ikke havde lysten til det lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 19:44

Caroline kunne mærke og se Nille prøvede at gøre Caroline glad med sin drilske stemme og blikke. Men Caroline smilte stadigvæk bare svagt, men med lidt mere liv. Hun kneb øjnene lidt da hun sagde, jeg skal.. Caroline så på Nille.
"Måske kan vi gøre det sammen, du kan se ham i øjnene og jeg kan dræbe ham. Det vil give en lettelse for mig." Svarede Caroline stille men overbevisende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 22:46

Nille ønskede lidt hun havde Dominics evne, så hun kunne fornemme om Caroline var mere glad, eller om hun var helt ødelagt.. Hun håbede at Caroline ikke var blevet helt knust over hvad end Dominic havde sagt.
"Hvordan kan det give en lettelse for dig?" Spurgte Nille, og så spørgende på hende. "Måske burde jeg afblæse det, og forklare personen der bad mig om det, at jeg ikke kunne gøre det, eller noget..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 23:26

Caroline var helt knust, men hvis hun kunne skjule det. Så var det måske det bedste, selvom hun vidste at det kunne bide hende i halsen til sidst. Caroline kiggede på Nlle, med et skævt smil.
"Fordi at så tænker jeg på noget andet." Caroline lød meget overbevisende. "Jeg er vampyros, jeg er et monster. Så måske ville det bare ud og lege lidt." Caorline var klar over Nille var skammer og hvordan landet liggede. Hun vidste også at Nille ikke ville lade hende torturer en. Men personen som Nille skulle ordne var da heller ikke uskyldig. Så det gjorde ikke Care noget at skulle dræbe ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 13:17

Nille blev noget glad for at Caroline smilede skævt. Det var da i det mindste et smil! Det betød noget.. At Caroline var en smule glad.. Forhåbentlig. Nille så lidt forfærdet på Caroline.
"Du er ikke et monster!" Sagde hun bestemt. "Jeg er fornylig blevet Drevens, jeg er heller ikke et monster. Bare fordi du er vampyros betyder det ikke du er et monster." Ja, Nille havde så ikke fortalt Caroline om det med Drevens. Eliksiren var sjælden, det var et held at hun havde fundet en.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:59

Caroline rystede kærligt på hovedet.
"Det var ikke det jeg mente, jeg mente at vampyrer har det indre monster som bare ønsker at slå ihjel. Drevens? Spændende, hvad kan de så?" Spurgte Caroline, hun vidste ikke meget omkring de forskellige opgraderinger dæmoner og andre racer kunne få. Hun hørte tit blot det som hun ønskede at hører. "Men jeg ved at drab ville få mig på andre tanker."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:35

Nå... Nille sukkede lavt.
"Jeg er slet ikke klog på vampyrer." Hun masserede sine tindinger. "Drevens kan spise følelser, i stedet for sjæle. Vi er stærkere. Det krævede en speciel og sjælden eliksir at blive til en Drevens, og en masse smerte." Hun gøs svagt ved mindet.
Hun nikkede langsomt.
"Godt så." Hun rejste sig op. "Men, der er langt... Vi må ride derhen." Sagde Nille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:38

Caroline smilede til Nille.
"Det jeg heller ikke. Spiser følelser, i stedet for sjæle. DEt lyder ret sejt, ud så vil de måske sige vi på styrke med hinanden." Svarede Caroline lidt drillende, hun havde bygget en mur op. For ikke at virke for svag.
"Jeg har aldrig reddet før, måske kan jeg flyve. Det sjovere." Svarede Caroline og rakte tunge af Nille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:04

Nille lagde hovedet lidt på skrå.
"Mhm.. Vi er sikkert på samme styrke med hinande." Sagde hun med et drilsk glimt i øjnene. Hun grinede lavt.
"Flyve?" Hun rystede lidt på hovedet. "Seriøst, Caroline... At ride er så meget sjovere." Hun så udfordrende, men drillende på Caroline.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:06

Caroline smilede til Nille.
"Fedt nok." Carolien fangede Nilles udfordrende blik.
"Ikke når du selv flyver, jeg kan nemlig frembringe vinger fra mine arme af." Tilføjede Caroline og rejste sig op, hun holdt vejret. Og lod sine arme forvandle sig til kæmpe flagermusevinger. Hun lod dem ændre form til normal igen, hun ville bare overstrege sin pointe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:17

Nille smilede skævt.
Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Medmindre du ikke tør at ride?" Hendes stemme var udfordrende ligesom hendes blik.
"Endnu en Vampyros ting" Spurgte Nille. Hun nikkede bekræftende til det med vingerne. "Smart." Hun smilede skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 22:09

Caaroline fnøs kærligt.
" Det ikke fordi jeg ikke tør, har bare aldrig gjort det før." Svarede hun og lagde kortene på bordet.
"Meget smart endda." Svarede Caroline kækt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum