Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba15 
Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Voteba15 
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 22:49

Hun så overrasket på ham, denne reaktion havde hun ikke forventet, hun havde regnet med at han bare ville trække på skulderne og bede hende om at gå. Hun gik hen til ham, lagde sig på knæ ved siden af ham, før hun slog armene om ham "jeg har ikke lyst til at gå, tro mig, du fik det bare til at lyde som om du ville have jeg skulle" hviskede hun mod hans skulder. Hun trykkede sig mod ham, med hoved mod det sted mellem hans skulderplader. Hun havde armene rundt, så de mødte på over hans mave

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 9 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:01

Når det gjaldt dem der havde fået en særlig plads i hans liv, og han troede de bare ville forlade ham, reagerede han kraftigt. Han gemte fortsat sit ansigt i hans arme. Hvis hun så gerne ville gå, og bare smutte ud af hans liv.. Så fint! Så havde alt det hun havde sagt vel været løgn. Han hørte hun gik hen til ham.. Sikkert for at håne ham. Dette var nemlig en af hans svage sider. Han kunne dog ikke græde. Det var han ikke i stand tik. Hans forfærdelige tanker stoppede da hun begyndte at snakke. "Det var ikke min mening at få det til at lyde sådan. Jeg sagde bare sandheden.." Han kiggede op fra sine arme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:11

Hun trykkede sig mod ham "det ved jeg" hviskede hun, begravede ansigtet mod hans skuldre, nussede sin kind ind mod stoffet af hans trøjes stof. Hun sukkede svagt "jeg vil ikke gå" hun nussede sin næse mod den bare hud, på hans nakke, som hun holdte om ham, hun stoppede med at sige noget, holdte bare om ham. Hun var trist over hans måde at reagere på, det havde overrasket hende, fra alt hun troede han ville gøre mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:18

Dominic følte sig en smule såret over hun havde troet han havde ment hun skulle gå.. Hvis han havde ønsket hun skulle gå, var hun for længst blevet smidt ud. Han sukkede svagt, og lukkede øjnene. Hans ansigt var vendt mod jorden, og han var tavs. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Han fornemmede hun var trist. Han åbnede øjnene, og brød sig ikke om der var så stille. "Ville du bare være gået uden videre hvis jeg havde ment det?" Spurgte han og tilføjede hurtigt; " forstå det ikke som om jeg vil have du går," han vred sine hænder lidt,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:25

Hun lyttede til måden luften kom igennem hans mund og ud i lungerne, stille lyttede hun til det "jeg ved det ikke....jeg....jeg blev bare virkelig forvirret, alt er så underligt, det er som om min hjerne er i krig mod hinanden" hviskede hun hæst. Hun nussede ham op og ned af hans mave "hader du mig" spurte hun efter lidt tid. Spørgsmålet var stille, som hun bed sig i læben og på en eller anden måde havde holdt det inde, men da det havde brædnt inde, lukkede hun det ud, da sandheden var det hun havde brug for lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:33

Dominic ville ønske det var nat nu, men det var eftermiddag. Stjernerne og månen beroligede ham altid. Nok fordi hans tid var når månen var fremme. "Forvirret? Over hvad?" Han fornemmede godt hendes forvirring. Men hun kendte jo ikke rigtig til hans evne. Han rynkede lidt på panden over hendes spørgsmål. Hadede hende? "Jeg hader dig ikke, hvorfor skulle jeg?" Spurgte han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:44

Hun så på hans ryg "fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre, hvad....jeg skal føle" hviskede hun og lod hænderne glide op og rundt på hans ryg. Hun sukkede svagt, svagt da han svarede hende, hvilket kun fik et smil frem på hendes læber, selvom hun holdte blikket ned "det ved jeg ikke....fordi jeg er....som jeg er" hviskede hun og lagde panden mod hans ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 23:52

Hvad hun skulle føle? Hvad hun skulle gøre.. "Føle? Jeg beklager... Jeg forstår ikke. Hvad mener du helt nøjagtig?" Spurgte han. Det kunne jo godt være at være at hun ikke mente følelser for ham, han forstod det som at hun ikke vidste om hun skulle føle sig såret eller noget over det han havde sagt. Han brummede nydende over hendes nussen.
" fordi du er som du er? Det overrasker mig at du ikke hader mig. Du er vidunderlig, rar, og dejlig, Clary. I starten var du kold, arrogant og meget forførende.. Men sådan er jeg jo også for det meste." Sagde han. Han vendte sig om mod hende, trak hende op på hans skød og lagde armene om hende. "Jeg hader dig ikke." Han kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:01

Hun så kun på hans ryg "for..." Hun bed sig i læben "dig" hviskede hun til sidst efter noget tid, hun bed sig fortsat i underlæben. Da han fortsalte hvorfor han ikke kunne hade hende, begyndte smilet igen at dukke op på hendes læber, men hun følte sig endnu bedre tilpas, da han vendte sig om. Hun lagde armene om ham, hvilede kinden mod hans skulder "jeg kan ikke hade dig" hviskede hun og trykkede sig mod ham. Hun havde benene om hans liv. Hun lukkede øjnene nydende da han kyssede hendes hals, denne ene lille ting, gjorde virkelig store ting

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:07

For..? Han ventede på hun ville fortælle det... Ham? For ham, for Dominic. Ville det sige.. At hun havde følelser for ham. "Hvad føler du for mig?" Spurgte han nysgerrig, og så spørgende på hende. Han kyssede hende ned af halsen, og fik øje på det sår hvor han havde drukket fra. Han kyssede blidt og forsigtigt såret, og derefter hendes kind. Han smilede skævt, og nussede hendes rygrad. "Kan ikke, eller vil ikke?" Spurgte han lavt, og lagde sine hænder på hendes hofter. "Skulle vi holde den privat fest?" Spurgte han drillende og lagde en finger under hendes hage og fik hende til at se på ham. Han kyssede hendes læber kærligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:17

Hun mødte hans blik "det ved jeg endnu ikke" hviskede hun og lukkede øjnene. Hun nød de kys ned af halsen, selv det mod såret, selvom hun bed sig i læben, var blidheden i selve kysset nok til at fjerne smerten ved det, samt hans nussen ned af hendes ryg "begge dele" sagde hun stille og åbnede øjnene. Hun lagde sine hænder mod hans hals "mhh det skulle vi jo" hun mødte hans blik og kyssede ham igen. Hun rejste sig op, stadig med sine læber mod hans, mens hun var bøjet ned mod ham "mhh kommer du" spurte hun og rettede sif op igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:26

Dominic vidste ikke om det var noget han forestillede sig, men hun virkede pludselig så skrøbelig. Han kiggede blidt på hende og trykkede hende kærligt ind til sig. Han nussede hendes ryg. "Du har evigheden til at finde ud af det, for jeg går ingen steder." Hviskede han blidt og kyssede hende op af halsen. Han fornemmede hun nød det. Det var godt, det skulle ikke være ubehagelig for hende. "Mhm.." Brummede han blot. Han skabte en øjnekontakt da hun åbnede øjnene, og han smilede blidt til hende med et charmerende glimt i øjnene. Dominic nappede en enkel gang hendes overlæbe. Han bøjede hovedet lidt bagud da hun rejste sig op, så kysset ikke sluttede. Han stoppede blidt kysset og rejste sig op. "Jep." Han tog hendes hånd, kyssede håndfladen, og trak hende med hen tik døren til villaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:37

Hun nikkede "mhh det lyder dejligt" hviskede hun og puttede mod ham. Hun nød kyssende op af halsen, hvilket kun fik hende til at trykke sig mere mod ham. Hun grinede over hans charmerende glimt, der var englelig så typisk ham, bare det med at skulle charmere. Hun smilede af hans kys mod hånden og fulgte efter ham ind "så hvordan gør vi" spurte hun og så nysgerrigt på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:45

Dominic kyssede hendes ene mundvige. "Du er dejlig." Hviskede han kærligt og nappede hendes øreflip. Han havde været liderlig efter at have taget noget af hendes blod, men han havde været sammen med en succubus før, og han havde næsten tomt den pige for blod. Så han kunne styre sin lyst.
Han trykkede hende ind til sig og bed hendes kraveben en anelse hårdt. Pirrende kørte han sine fingre op af hendes ene hofte.
"Vi finder noget godt musik, skruer højt op og danser. Medmindre du har nogle ideer også?" Han smilede skævt, og trak hende med ind i stuen. Han kyssede hendes kind og kiggede så rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:53

Hun sukkede svagt "det....er du også" hviskede hun mod hans læber. Hun klukkede hjerteligt over hans nappen, tingene var endt anderledes end hun troede, meget, men hun havde ikke direkte den tanke om at det var dårligt. Hun lagde armene om hans hals, gispede over hans bid. Hun så tænksom på "mhh ud lyder godt" hun lod fiungrene glide ind under hans trøje "har du da en ide" spurte hun og kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 0:59

Dominic skulle til at sige imod.. Men han virkede allerede alt for negativ. Så han sagde ingenting. Han kyssede hendes læber blidt, en smule lidenskabeligt. Han smilede da hun klukkede. Han bed igen i skjorten, men ikke for at vise den skulle af, men for at komme bedre til ved hendes skulder. Han kyssede hendes nøgne hud på skulderen og bed blidt i skulderen. Han lavede små tegn med en finger på hendes mave under skjorten.
Han smilede skævt til hende, og lagde hovedet lidt på skrå. "Niks, jeg har ingen ideer." Han grinede lavt mod hendes læber og kyssede hende inderligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 7:56

Hun kyssede ham igen, trykkede sig mod ham, hun holdte i hans trøjes krave. Hun blottede halsen, grinede over hans bid mod skjorten, der fik den til at ryge ned, derpå blottede hendes skulder. Hun lod hænderne glide ind under hans trøje, så de gled op af hans ryg "mhh jamen så lad os holde fest" sagde hun og kyssede ham kort, før hun gav slip på ham og trådte væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 12:36

Dominic masserede hendes skulderblade, og kyssede hende ned af halsen, og ned til skulderen. Han bed i hendes skulder, og brummede. Han bed hendes skulder hårdt, dog ikke sådan der kom blod. Han smilede blidt da hendes hænder gled om til hans ryg under trøjen. Han nappede kort hendes underlæbe inden hun trådte væk. Han grinede lavmælt, og gik hen og fandt et anlæg som de også havde på diskoteket... Som han måske havde stjålet. Han skruede lidt højt op, og stod hurtigt bag hende. Han kyssede hendes nakke, og lagde armene om hende så hans arme var om hendes mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 14:13

Hun grinede, lagde armene om hans hals, trykkede sin ryg mod hans mave, mens hun begyndte at danse efter rytmerne. Hun blottedde halsen, fjernede hurtigt håret fra den ene side, hvorpå hun lod fingrene glide ned af hans arme, lægger hænderne over hans, fletter samtidig fingrene ind i hans "mhh dette er hyggeligt" hviskede hun og så på ham over skulderen. Hun så hen mod anlægget "sikke et fint anlæg, har man haft lange fingre" spurte hun drillende, før hun igen så på ham over skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 14:20

Dominic bevægede sin krop efter rytmen og hendes bevægelser. Han nappede hendes hals, og smilede skævt. Han nappede hendes øreflip en enkel gang, og nussede hendes mave, udenpå skjorten. Han kyssede hende ned af halsen. Han brummede da hun strøg sine fingre ned af hans arme. Da hun flettede sine fingre ind i hans smilede han kærligt og kyssede blidt og forsigtigt såret på hendes hals. "Meget hyggeligt." Hviskede han lavt og kærligt. Stadig den varme og charmerende stemme. Han fulgte hendes blik hen imod anlægget og han smilede uskyldigt. "Det er ikke min skyld der knap nok findes elektronik i denne verden.. Så jeg tog bare det fine anlæg, de havde jo så mange." Sagde han uskyldigt. Han kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 14:28

Hun sukkede, lagde baghoved mod hans skulder, nød sig af de kys han gav hendes hals, og de kærtegn der strømmede ned over maven, selvom det var over skjorten, havde det stort set samme effekt. Hun bed sig i læben over hans kys mod såret, som de andre gange før "mhh jeg dømmer dig ikke" sagde hun blidt og bed ham drillende mod hagen og derefter hans underlæbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 15:01

Dominic bed ganske blidt i hendes nakke. Han trak hende tættere på ham med et uskyldigt smil. Han nussede sin næse mod hendes hals som hun havde gjort så mange gange mod ham. Han grinede lavt,, og kyssede hendes hals. Han brummede nydende da hun bed ham mod hagen og derefter bed hans underlæbe. Han løftede hende op og drejede hende rundt. Da han stillede hende ned igen havde hun overkroppen vendt mod hans. "Det håber jeg du heller aldrig gør." Hviskede han og kyssede hende blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 18:20

Hun sukkede, klukkede over måden han nussede sin næse mod hendes hals, præcis som hun havde gjort ved ham de mange gange. Dette fik hende også til at gyse svagt, efterfulgt at et nydende suk, der skyldtes de mange kys mod hendes hals. Hun lagde armene om hans hals, som han løftede hende op, vendte hende rundt og stillede hende ned. Hun smilede mod hans læber, kyssede ham blidt "det vil jeg ikke" hviskede hun mod hans læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 19:04

Dominic smilede over hendes klukken. Han grinede lavt, og kyssede hendes kæbe. Han smilede over hendes gysen og nydende suk. Han smilede blidt til hende, havde hænderne på hendes hofter. Han kørte sine hænder blidt op og ned af hendes hofter. Han nappede hendes underlæbe, og smilede drillende. "Dygtig pige." Hviskede han drillende, og trak sig lidt væk, men havde sin pande lænet mod hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 19:14

Hun sukkede, smilede drillende da han kaldte hende god pige, hvilket kun fik hende til at, lægge armene om hans hals, kysse ham og hoppe op således at hendes ben var lår fast om hans liv. Hun trak ham i nakke hårene, tvang næsten hans ansigt tilbage, som hun trykkede sine læber mod hans "mhh en dygtig pige?" spurte hun drillende og kyssede ham ned af halsen, til hun nåede et sted hun bed sig fast i

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum