Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba15 
Jake
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 8 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:35

Dominic grinede lavmælt og kyssede hendes haks, hvor han kunne nå. Han kørte fingeren pirrende ned af hendes rygrad, og om til hendes højre hofte. Han kørte fingeren op langs siden. Han smilede drillende, og masserede så igen hendes skulderblade. "Jeg lavede sjov." Hviskede han drillende.
Han sukkede nydende over hendes bid. Han bed fast i skjorten hun havde på og trak lidt i den. Lidt eb hentydning til den skulle af.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 8 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:40

Hun sukkede, gøs svagt over hans pirrende berøringer, som fik hende til at lukke øjnene, før hun bed sig i læben "mhh det kan jeg mærke" sagde hun stille. Hun klukkede over hans måde at trække i skjorten, dette fik hende også til at sætte sig op, se ned på ham med drillende øjne "så nu skal denne af" spurte hun og lod fingrene glide ned over knapperne, før hun knappede en knap af af gangen, langsomt, mens hendes øjne var på ham. Efter lidt tid, trak hun den af og lagde den ved siden af dem, så hun sad på ham kun iført undertøj

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:57

Dominic smilede over hende gysen, det viste at hun kunne lide det han gjorde, hvilket var en fryd for ham. han grinede svagt, og nappede hendes hals. han smilede uskyldigt op til hende da hun satte sig op, og han kiggede på hende med nysgerrige øjne. "Ja." Svarede han og smilede lidt forførende. Han brummede da hun langsomt knappede skjorten op. han satte sig op, dog stadig så hun sad på hans skød. Han nappede hendes kraveben, og kørte en finger op langs hendes side pirrende. den anden hånd masserede hendes rygrad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:01

Hun sukkede, da han satte sig op, hun lod fingrene glide ned af hans arme "kan jeg da se" klukkede hun blidt, blottede halsen for ham. Hun nød igen hans pirrende berøringer, som fik det hele sat gang i hende. Hvilket resulterede i at hun trykkede sig mod ham, samtidig med at hun trak i hans trøje, så han ville få den af, skulle hun sidde her næsten nøgen, så skulle han også miste noget af tøjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:11

Dominic bed i hendes hals, lidt hårdt. Han kyssede hendes læber kærligt og lidenskabeligt. Han smilede mod hendes læber da hun trykkede sig mod ham og rev i hans trøje. Han fik trukket trøjen over hovedet og smed den et eller andet sted hen. Han lavede små tegn på hendes mave med sin hånd, pirrende og kærligt. Han bed lidt hårdt i hendes kraveben, og kyssede hende op af skulderen til halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:16

Hun lagde sin hånd mod hans nakke og kyssede ham igen med samme lidenskab, hendes læber bevægede sig synkront med hans, samtidig med at hun sukkede mod hans læber. Hendes smil blev blot større da han trak sin trøje af og smed den væk, hvilket fik hende til, ligesom ham selv at lade fingrene glide rundt i små cirkler og mønstre mod hans mave. Hun gispede da han bed hende, hun lagde armene om hans hals, nød derefter kyssende op af halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:29

Dominic smilede over hendes suk mod hans læber. han kyssede hende mere begærligt og ivrigt. Han brummede nydende over hendes nussen mod hans mave. Han strøg blidt hendes hår hen på den anden skulder, hvor han ikke nappede, bed, og kyssede hende. Han bed hårdt i hendes hals så der kom hul, og en bloddråbe gled ned. Han kiggede på bloddråben. "skal jeg prøve?" Han spurgte drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:34

Hun kyssede ham hårdere, nappede ham i underlæben og under vejs fik hun fanget hans underlæbe, mellem sine egne læber. Da han strøg hendes hår væk fra halsen, blottede hun halsen for ham, stønnede svagt da han bed hende, så der kom hul "det vil du? er du klar på at blive godt liderlig" spurte hun drillende, hun kendte effekten af at drikke hendes blod, det gik ind og gjorde drikkeren virkelig liderlig, fik de for meget ville det blive direkte smertefuldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:40

Dominic gengældte begærligt det hårde kys, og sukkede da hun nappede ham i underlæben. Han brummede nydende. Han kiggede på bloddråben der gled ned til hendes skulder. Han smilede skævt. "Jeg kender godt effekten.. men jeg elsker blod.. uanset hvad." Han kyssede hende på skulderen der hvor bloddråben var. han kyssede hendes hals hvor såret var, og bed så igen. Meget hårdere denne gang dog. Han trykkede hende ind til sig, og drak af blodet af blodet. Dog stoppede han op lidt efter, kyssede såret, og slikkede sine tænder fri for blod samt sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:44

Hun lagde armene om hans hals "mhh jamen ser man det, en bloddæmon der kan lide blod" klukkede hun og sukkede over hans kys mod halsen sårbarer hud. Da han bed hårdt igennem, stønnede hun og trykkede sig mod ham som han trykkede hende ind mod sig. Hun gispede og rev ham i håret, lukkede øjnene og underligt nok nød hun ham drikke af hendes åre. Hun åbnede øjnene da han stoppede, mødte hans blik, før hun trykkede sine læber mod hans i et hårdt, men lidenskabeligt kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 18:11

Dominic grinede lavt. "Surprise." hviskede han lavt, og smilede drillende.
Han gengældte det hårde, lidenskabelige kys, ivrigt. Han bed i hendes underlæbe, lidt hårdt. Han kærtegnede hendes hofter, mave, og ryg.
Han kyssede hende ned af halsen, til skulderen, og ned til kravebenet som han en enkel gang bed i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 18:39

Hun grinede "mhh big surprise" grinede hun og sukkede mod hans læber, hun nød sig godt af de hårde kys, måden han ivrigt kyssede hende igen, samtidig med at han kærtegnede hendes hofter, mave også videre. Hun sukkede blottede igen halsen og nød hans kys "mhh" sukkede hun og nød det hele som hans bid mod hendes kraveben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:05

Dominic kørte den ene finger op og ned af hendes højre hofte. Han nappede hende ned af halsen. Han trykkede hende ind til sig, og bed i fra hendes kraveben til hendes overarm. Han kørte sine læber op til hendes og trykkede sine læber begærligt mod hendes.
"Mhm... Du er vidunderlig..." Brummede han hviskende. Han havde lukket øjne. Hans hænder lå på hendes hofter igen. Han bed lidt i hendes hals, hvor hun havde fået en del bidemærker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:12

Hun sukkede stille, trykkede sig mod ham. Overraskende nok havde hun nydt alle af hans bid også selvom de var hårde, var der noget over det hun rent faktisk kunne lide det. Hun lagde armene om hans hals, kyssede ham lige så begærligt igen "mhh det er du også" hviskede hun mod hans læber. Hun bed sig i læben før hun bed ham i skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:44

Dominic sukkede nydende da hun trykkede sig mod ham. Han kørte hænderne ned af hendes overkrop og nappede hendes underlæbe. "Nej, det er jeg ikke." Hviskede han drillende. Han brummede nydende da hun bed ham i skulderen. Han lagde sig ned med et grin, og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:52

Hun strøg ham op og ned af rygsøjlen, nød sig af at sidde så tæt op af ham. Hun så på ham med de næsten glødende brun, grønne øjne "ikke det, det synes jeg du er og du kan ikke bestemme hvad jeg synes" sagde hun drillende og bed ham på næsetippen, med et smil.
Hun så ned på ham, som han lagde sig ned og lukkede øjnene. Så med et drillende smil, bøjede hun sig ned og kyssede ham lige over hjertet, derefter bed hun ham i brystet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:07

Dominic kiggede ind i hendes smukke øjne og smilede skævt. Han kyssede hendes kæbe og sukkede svagt. Han grinede lavt da hun bed ham på næsetippen. "Mhm.. Men jeg har også mine meninger." Sagde han drillende. Han lagde hovedet lidt på skrå.
Han brummede nydende da hun kyssede ham lige over hjertet og dernæst bed ham. Han sukkede nydende. Han åbnede øjnene og kiggede på hende. Han kørte hænderne op langs hender sider, ganske kærligt og drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:17

Hun smilede og grinede blidt "må jeg høre noge af dine meninger" spurte hun blidt, hun kyssede ham hen mod den anden side af hans bryst, nød samtidig hans berøringer, de bløde, kærlige og alligevel drillende berøringer. Nogle hun nød sammen med de andre, hun betragtede ham igennem det tykke lag øjenvipper, mens hun kyssede ham rundt på brystet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:27

Dominic grinede lavt, og støttede sig lidt op ved hjælp af albuerne. Han åbnede øjnene og kiggede på hende. "Jeg mener at jeg er en idiot, en fyr uden et hjerte, men hvis jeg har et hjerte er det bundfrossent. Det passer faktisk meget godt med at jeg var ved at dø af kulde som barn efter jeg blev forladt. Samtidig mener jeg også at jeg er en smule for krævende. For jeg ser helst du ikke flirter med andre, men det kan jeg ikke bestemme." Han trak på den ene skulder, og lagde sig ned igen med lukket øjne. Han sukkede svagt, og rystede lidt på hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:38

Hun lagde sine hænder mod hans skuldre, lyttede til ham "mhh så det mener du, men jeg og det er min mening" sagde hun og kyssede hans pande "ikke du er en idiot, men at du er sjov, underlig" hviskede hun mod hans pande. Hun strøg ham ned af kinden, videre ned af hans hals. Hun så på ham med varme i de brun, grønne øjne "så lad hver med at lade folk bilde dig andet ind at du ikke er...eller for den sag skyld dig selv" sagde hun og rynkede brynet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:54

Havde hun slet ikke hørt det med han ikke ville have hun flirtede med andre? Det kunne jo være hun ikke kommenterede på det fordi han havde sagt at det jo ikke var noget han bestemte. Han sukkede svagt , og havde stadig lukket øjne. "Underlig?" Han rynkede på panden og grinede lavt. "Hvordan underlig?" Spurgte han nysgerrig.
"Jeg er for det meste ligeglad med andre, så deres mening rører mig ikke." Han smilede skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 22:07

Hun strøg ham ned af kinden, "mhh du er anderledes, gør ikke som alle andre, du er din egen og på en eller måde" sagde hun og lagde sig ned ved siden af ham. Hun så op på ham med blide øjne, samtidig med at hun lagde armene over sin bh, blot for at fække for dem. Hun nikkede stille "det er godt, hvis folk siger noget forkert, så sig det" hviskede hun og lagde sig om på siden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 22:18

Dominic smilede svagt. "Du ved godt det ikke er sandt.. Jeg er anderledes fordi jeg ikke kan elske. Jeg kan ikke føle kærlighed til nogen. Derfor er chancerne for jeg mister dig eller Triana til en anden. En der kan elske." Han lød bedrøvet. Den han allermindst ikke ville af med var Triana. Og så kom Clary, og så Lailah. De tre piger betød meget for ham. Lailah var dog ikke en hun havde følelser for, men hun havde taget sig af ham og hjulpet ham da hans forældre havde forladt ham. Han kiggede på hende da hun lagde sig ved siden af.
"Sige det? Jeg kan da bare vise at de skal holde kæft." Han rejste sig op, tog sin trøje og trak den på.

Sidst rettet af Dominic Ons 1 Maj 2013 - 22:34, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 22:33

Hun sukkede, satte sig op og kørte hånden igennem håret "det er dine meninger" hviskede hun og så ned, da han rejste sig så hun op på ham før hun selv rejste sig op, hun tog hans skjorte og lukkede den om sig selv "jeg...burde gå" hviskede hun og trådte tilbage. Hun bed sig i læben, lagde armene om sig selv "det var hyggeligt, jeg håber vi....kan ses igen" hviskede hun og vendte sig om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 22:40

Burde gå? Nej.. Hvorfor?! Hun måtte ikke gå! Havde han sagt noget forkert? Havde han været for negativ? Hvad med det at hun bestemte over ham, havde hun glemt det? Han så nærmest helt fortabt ud. Hun ville bare gå. Forlade ham. Ligesom Triana havde.. For 35 år siden. Han stod og bildte sig selv ting ind. Håbede de kunne ses igen?!
"Men hvad.. Nej.. Du må ikke bare gå.." Han rev sig i håret. "Jeg sagde noget dumt gjorde jeg ikke? Undskyld! Jeg siger så mange idiotiske ting! Undskyld, undskyld! Vær sød ikke og gå.." Han havde sat sig ned. Han gemte sit ansigt i armene. Nej, han græd ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum