Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba15 
Jake
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:16

Hun nikkede stille "måske, jeg ved det ikke, jeg håber dog at finde ud af det senere hen" sagde hun og trak på skulderne. Hun smilede dog over hans spørgsmål, kunne næsten fornemme de spørgsmål han stilte sig selv under overfladen "ikke for livet, det kan jeg ikke tvinge dig til, men bare i aften" sagde hun og kørte noget hår om bag øret. Hvis han ikke ville var det vel det, han skulle ikke føle sig tvunget. Hun fik hurtigt knappet skjorten og samlet vesten op

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 5 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:20

Dominic foldede armene bag nakken, og strakte sig. "Du finder nok ud af det." Han smilede skævt. Han gik hen til hende og lagde en hånd på hendes kind ganske blidt. Han kiggede blidt på hende og smilede svagt. "Jeg kan, og vil,gerne være hos dig i aften." Han tog hånden til sig, og satte sig på sengekanten. Han kiggede på hende. "Men jeg går ikke i seng nu." Han havde nogle få sager han skulle ordne inden da. Han kørte en hånd igennem sit hår, og kiggede ned i gulvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:26

Hun lagde sin hånd på hans "mange tak" hviskede hun, så efter ham som han satte sig hen på sengen, nysgerrig fulgte hun efter, men i stedet for at sætte sig ved han side, gravlede hun over sengen, satte sig på knæ og lagde armene om ham, så de mødtes på midten over hans mave "ikke det, hvad skal du" spurte hun blidt, lagde hagen mod hans skulder, smilede blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:36

Dominic smilede blidt over hende. Han foldede sine hænder sammen og hvilede hagen på hænderne. Han smilede skævt da hun lagde armene om ham, bagfra.
"Jeg skal finde mig en jeg kan drikke fra." Svarede han. Han var sulten, og han spiste jo ikke sjæle. Han var bloddæmon, han levede af blod. "Og jeg kan ikke drikke fra dig." Han vidste hvad der skete hvis man drak for en succubus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:43

Hun nikkede stille "mhh, ja det er jo rigtigt nok, du skal jo spise" hviskede hun, nussede sin næse mod hans hals "nej det kan du jo heller ikke, men så smut du ud og sluk sulten" sagde hun, smilede kort, før hun gav slip på ham og betragtede ham blidt. Hun sad fortsat på knæ, denne gang med hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:12

Dominic kiggede ligefrem. Han grinede lavt. "Det skal jeg jo." Han rejste sig op da hun gav slip på ham. Han gik ud af værelset, og ud af huset. Han gik hen af gaden.
Da han havde fået noget at drikke kom han hen til huset/villaen igen. Han åbnede lydløst døren, og kiggede ind for at se om hun sov.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:19

Efter han var gået, rejste hun sig og lod blikket glide rundt på hans værelse, hun lagde armene om sig selv, kun for at mærke det bløde stof mod sin hud. Hun strakte sig, kløede sig mod låret, mens hun trak sine bukser af, lagde dem sammen, sammen med vesten. efter lidt tid lagde hun sig tilbage på sengen. Hun lagde sig om på siden, sukkede og trak dynen om sig. Hun så sårbar og næsten sød ud, med håret rundt om hende, ned af skulderne, lidt mod hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:29

Dominic smilede skævt da han så hun godt nok lå under dynen. Men han hørte ingen tunge åndedrag som man lavede når man sov. Han gik hen til hende efter at have lukket døren.
"Sover du?" Spurgte han lavt efter at have satte sig på sengekanten. Han ville sikre sig at hun sov eller ej, så han vidste om han skulle være stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:36

Hun sukkede, rullede sig næsten sammen, som var hun en kugle, men lyden af hans stemme, fik hende til at strække sig og åbne øjnene "mhh gjorde jeg"
hun smilede blidt til ham, som han satte sig op. Hun kørte en hånd igennem det lange hår og gabte stille "så smagte han eller hun godt" spurte hun blidt, lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:41

Dominic smilede undskyldende til hende. Han rejste sig op, og tog trøjen af. Han trak bukserne af, og tog nogle joggingbukser på i stedet. Han satte sig igen på sengekanten og daskede drillende til hendes hofte.
"Hun smagte fint." Han smilede drillende. "Gør du plads så jeg kan lægge mig ned?" Spurgte han drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:44

Hun trak på skulderne over hans undskyldende smil, det var jo ikke hans skyld...eller jo måske, men hun var nu ligeglad. Hun grinede over hans dask mod hendes hofte, hvilket fik hende til at flytte sig "haha, alt for dig prins på hvide hest" grinede hun og lagde sig ned på siden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:01

Dominic grinede lavt, og lagde sig ved siden af hende. Han kyssede hendes skulder kort og smilede skævt.
"Er du for vågen til at falde i søvn igen?" Spurgte han roligt. Han havde trukket dynen op til hans skuldre. Han lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:05

Hun klukkede blidt over hans kys mod sin skulder, dog fik det hende også til at ligge kinden mod hans skulder, da han trak dynen op "mhh det ved jeg ikke, skal jeg da være det" spurte hun og lagde hånden mod hans bryst. Hun strøg ham rundt på brystet, smilede blidt af ham, hun puttede sig ind mod ham og sukkede stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:38

Dominic smilede over hendes klukken. Han lagde en arm om ham, og trak hende tættere på. Han brummede nydende, og nappede hendes øreflip drillende.
"Det er ikke noget du skal.. Det var mere hvis du er træt, vil jeg ikke holde dig vågen." Svarede han. "Og var det ikke dig der skulle bestemme over mig i næste to dage?" Spurgte han drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:43

Hun grinede, så hen mod ham, før hun satte sig op og satte sig på hans mave "mhh så det vil du ikke, er du sikker på det, for så vidt jeg husker er du bestemt ikke den mest uskyldige person" klukkede hun og lænede sig ned mod ham, hun lagde hænderne på hver side af hans ansigt "uh ja nu hvor du husker mig på det, er det jo" grinede hun og bed ham i læben, hun trak i hans læbe før hun gav slip

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:47

Dominic smilede over hende, og kiggede på hende. Han lagde sine hænder på hendes hofter. "Mhm.. Jeg er sikker. Det går jo ikke at du er helt udmattet." Svarede han med et drillende glimt i øjnene. Han grinede lavt over hende. "Så har du fundet på noget?" Spurgte han med et skævt smil. Da hun bed i hans læber sukkede han nydende specielt da hun trak lidt i den. Han brummede nydende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:53

Hun klukkede blidt "mhh nej det ville ikke være så godt" sagde hun og lod læberne vandre ned fra hans læbe, mod hans hals Hun smilede over hans brummen, hvilket sagde at hun gjorde det rigtige "jeg tænker skam stadig, for på den ene hånd kunne jeg udnytte det i det fulde også få mig en fuld tids tjener disse to dage, en der masserede min ryg og bare var der om mig som jeg ville" hviskede hun i hans øre og bed ham i øreflippen "har du da nogle gode ideer du kan give mig" spurte hun og nappede ham mod halsens varme hud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 18:00

Dominic smilede drillende. "Så derfor skal du puttesove hvis du er træt." Hviskede han drillende. Han lukkede øjnene og nød det. Han brummede stadig nydende over det hun gjorde. "Hm.. Jeg er ikke god til at massere." Hviskede han lavt, og grinede blidt. Han tænkte lidt... "Nej, jeg er blank." Han kærtegnede hendes hofter blidt. Normalt var han til hårde bid, men kys gik også an... Han kunne dog bedst lide at man bed ham. Smerte var noget han især nød. Det var en af grundene til at han elskede piger der var noget dominante... Dog ikke for meget, han ville også være lidt ond mod dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 18:05

Hun grinede, satte sig op og så ned på ham "mhh okay" hviskede hun og lagde en hånd mod hans kind. Hun så længe på ham "ikke det..øv bøv, det er ellers dejligt, jeg kunne vise dig det på et tidspunkt, hvis du er en god dreng" grinede hun og havde på fornemmelsen at han ville sige han ikke var god, men hvem var også helt igennem gode...hvis man så bort fra de latterlige engle? Hun bøjede sig ned og gav hans læber et hurtigt kys, før hun igen lagde sig ned, denne gang lagde hun sig på madrassen, med ryggen mod ham. Hun lagde mod puden og sukkede stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 18:35

Dominic støttede sig lidt op ved hjælp af albuerne. Han lagde hovedet lidt på skrå. "En god dreng? Jeg er ikke en god dreng." Hviskede han lavt og forførende. Hans stemme var stadig varm og dyb. Han gengældte blidt det hurtige kys og smilede mod hendes læber. Han kiggede på hende da hun lagde sig ned på madrassen med ryggen til ham. Han smilede drillende, og lagde sig helt ned igen. Drillende kyssede han hendes nakke, og ned af ryggen udenpå skjorten. Langsomt og pirrende. Han stoppede op da han nåede til midten af ryggen. Han kyssede hendes nakke igen, og smilede drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 18:41

Hun grinede "jeg vidste du ville sige det" grinede hun og så på ham over skulderen, dog flyttede hun blikket væk fra ham igen, lukkede øjnene med et stille suk. Hans små kys, fik hende til at bide sig i underlæben, gyse svagt. Hun begravede ansigtet mod puden, grinede stille, samtidig med at hun dækkede for et svagt suk. Hun stoppede med at gyse da kyssende fortsatte ned af ryggen, da hendes mest sårbarer sted var ved nakken og halsen, et sted hun meget vel godt kunne lide at blive kysset ved, hvorfor anede hun ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 18:57

Dominic smilede skævt. "Kender du mig allerede så godt?" Hans stemme var spørgende og lav. Han kærtegnede hendes ryg under skjorten. Han smilede over hendes suk. Han lå på siden, og støttede sig lidt op. Han kyssede hendes nakke endnu engang. "Hvorfor gemmer du dig sådan?" Spurgte han.
Hun gemte jo sig sådan mod puden. Han nappede forsigtigt og drillende hendes nakke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:13

Hun smilede "mhh det ved jeg ikke, men jeg ved du ikke kan lide at blive kaldt for andres, du vil hellere være en fri fugl, dit tab af dine forældre har muligvis gjort du har sværere end alle andre til at elske, fordi du blev svigtet så kraftigt som ingen anden. Du kan desuden hellere ikke lide at tænke på dig selv som sød, hvilket du også giver udtryk i da du forklarede måden du behandlede pigerne" sagde hun stille, nød hans kærtegn mod hendes bare hud. Hun fjernede sit hår fra nakken, gjorde det lettere for ham at komme til mod den bare hud "mhh fordi det er behageligt" hviskede hun svagt og lukkede øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:29

Dominic lyttede roligt til det hun sagde. Han grinede lavt, og kyssede hendes skulder igen. "Fuldkommen rigtig... Men der er dog noget der skal ændres. Den eneste pige jeg nogensinde har bekymret mig om og faktisk haft følelser for forlod mig... Eller rettere sagt, hun blev taget som slave." Hviskede han lavt.
Da hun fjernede sit hår fra nakken blev det meget lettere. Han kyssede hendes nakke blidt og smilede svagt. "Men så kan jeg jo ikke se dit ansigt.." Hviskede han klagende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:33

Hun smilede bredt ""mhh jeg er bare god" grinede hun og sukkede stille, dog blev hun stille da han fortsatte med at tale "det er jeg ked af" hviskede hun stille, det gjorde hende ondt at han havde mistet en han rent faktisk bekymrede sig om og havde følelser for. Hun klukkede over hans klagende tone og vendte sig om, så hun havde fronten mod ham "nurh det kan vi ikke have" grinede hun og lagde hånden mod hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum