Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Nice talk.. -Clary-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: A Nice talk.. -Clary-
Gæst- Gæst
"Tak, men.. Du har nu også alt den en mand kunne tænke sig," sagde han med et kækt, samt venligt smil, inden han lyttede til det andet hun sagde.. "Ved du ikke hvor de kommer fra? Men.. Fik du dem ved fødslen eller senere hen?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har de der grønbrune øjne, som der er mange der falder for, du kan være båd sø og forførende, sammen med at du virker til at have noget imellem ørerne og ved hvad du taler om," fortalte han og så hende i øjnene, imens han fortalte hende det hele. "Du hakker ikke ned på de andre racer, bare se på mig, jeg er engel og du er en dæmon," han smilte skævt, inden han adskilte sine læber for at sige den sidste sætning. "Derfor, vil jeg sige at du er det en mand ønsker sig," Da hun fortalte det om sine tattoveringer, lyttede han interessant med og var nysgerrig for at vide mere, men skubbede den væk, da han hun sagde at hun ikke var vild med at snakke om det. "Så lader vi være med at snakke om det," sagde han roligt og fortsatte med at danse med hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det kan du tro at jeg vil," sagde han med et smil, hvor han derefter gik hen imod døren og holdte den åben for hende, så hun kunne komme ud. Der regnede blidt udenfor, man kunne kalde det støvregn og man kunne lugte den svag lugt af røg, efter dem der havde været ude at ryge.
Gæst- Gæst
//ingen krea...sorry
Gæst- Gæst
Mørket overvandt ham, så han kort kneb sine øjne sammen, for at vende sig til den nye belysning der kom fra lygtepælene. Så snart han havde vændt sig til den, åbnede han sine øjne helt op endnu engang og kiggede rundt i mørket for at kontrollere om der nu var andre end ham og Clary udenfor. Det så ikke ud til at der var andre, så han placerede sine hænder i sine buksers, for derefter at kigge hen på Clary med et roligt smil og lod regnen gøre det brune hår en smule vådt.
"Så.. clary, hvad bragte dig her til?" spurgte han hende og gik hen, så han stod ved siden af hende. "Hvis der da er en særlig grund for at du kom på diskoteket,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg trængte til at komme lidt væk fra alle de irriterende tanker, også tænkte jeg at et diskotek kunne være stedet," fortalte han og fjernede forsigtigt en våd hårtot fra hendes ansigt, imens han så afslappet på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det kommer an på om du vil indenfor igen, eller om vi skal finde et sted hvor vi kan sidde og snakke, samt måske få en drink mere?" svarede han og så kort hen imod døren, hvor to fulde piger kom svejende ud, med armene rundt om hinanden. Josh rystede på hovedet af dem, og kiggede derefter hen på Clary.
Gæst- Gæst
hun bed sig i læben "tror du jeg er værd at elske" spurte hun og så på ham, lod sine næse støde mod hans, mens hun nussede ham ned af halsen. hun bed sig i læben, og så spørgende på ham "mhh vi kan da gå ind igen, drikke lidt og have det sjovt" forslog hun og nappede ham drille på hagen, før hun trådte væk
Gæst- Gæst
"Nej, jeg tror ikke du er, jeg ved at du er," hviskede han med et smil på læben. Selvom han ikke kendte hende så godt, så kunne han allerede fornemme at hun var en der ville være værd at elske.. Måske var det en lille evne han havde til at se hvordan personer i virkeligheden var.. Måske.. Han kyssede hendes hals drillende, inden han trak sig ud af krammet og gik hen imod døren, hvor han holdte den åben for hende.
"Så lad os gå ind og have det lidt sjovt," sagde han og nikkede ind imod diskoteket.
Gæst- Gæst
hun grinede da han kyssede hende på halsen, lod ham trække sig væk, nikkkede og gik forvi ham. Hun smilede til ham og gik ind på dansegulvet
Gæst- Gæst
"Ja, jeg er sikker," sagde han og smilte til hende, inden han fulgte med hende ind i diskoteket igen, hvor varmen derfra fik ham til kigge sig over skulderen, en lille overvejelse om at gå ud igen, men han skubbede tanken væk og fulgte med Clary ud på dansegulvet. Undgik alle dem som der var ved at støde ind i ham.. Han smilte til Clary, inden han langsomt bevægede sin krop til musikken.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fordi, det ville være synd for verdenen," hviskede han i hendes øre og fortsatte med at bevæge sin krop i takt med musikkens rytme..
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» I'm happy to see you again. ~ Clary.
» Wanna come inside? - Clary.
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine