Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jeg mener personligt, at du er utroligt speciel og jeg nægter at ændre den mening, men hvis du vil kan jeg give dig muligheden for at se midlertidigt, mens du er sammen med mig, indtil jeg finder en bedre løsning?" Spurgte han tænkende mens han blidt nussede hende gennem håret "Og forøvrigt så er du en sild Luce! Du er utroligt smuk, og hvis jeg var fri på markedet, ville jeg have gået efter dig kære! Men jeg vil nu gøre mit for at overtage dig som min slave, jeg ved du har et stort potentialle, og jeg vil ikke lade dig eller nogen anden lade en dejlig skabning som dig, gå helt i hundene!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nå men hvad angår det med dit syn, så må du forberede dig på, at det kommer til at føles lidt underligt, ind til du vender dig til det, og udover det skal vi gøre lige som før, da du så mig gennem mit tredje øje!" Forklarede han roligt mens han nussede hende på maven "Hvis du gerne vil prøve det med det samme, er jeg klar på at afprøve det med dig, det kræver lige lidt træning, men du lære det nok hurtigt! Så hvis du vil være så sød at rejse dig op, så kan vi starte på det!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Er du klar til at se igen?" Spurgte han roligt før han langsomt fjernede sine hænder, så hun burde kunne se med sand øjnene. Dust blev stående bag ved hende, og afventede hendes reaktion. Det ville ikke undre ham, hvis hun syntes det føltes underligt at have øjnene, eller at kunne bruge dem føltes mindst lige så mærkeligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Synes du stadig om ideen, om at jeg overtager dig som min slave?" Spurgte han roligt, og virkede til at tænke meget over dette, da han spurgte hende "For jeg synes godt om dig, og det ville være mig en ære, hvis jeg kunne eje dig og optræne dig! Så kan du være mere dig selv undervejs også!"
Dust slap hende let, og satte sig ned på sengen igen, mens han så på hende og ventede på hendes svar. Han vidste nemlig, at med den herre hun havde krævede det mere arbejde, hvis han skulle overtage hende som slave, og han mente bare det ville være godt at vide, om hun rent faktisk gerne ville være hans ejendom, under de forhold han kunne tilbyde hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ser du jeg er lidt af en samler, og jeg kan godt lide at samle slaver med godt potentialle, selvom min hensigt er at befri slaver!" Begyndte han roligt at forklare "Og siden du er en så sjælen en art, er jeg meget interesseret i dig, og hvad jeg egentlig vil bruge dig til, er mest af alt træning og rygte! Ser du når jeg træner andre, får jeg selv træning ud af det, og ved at træne med forskellige væsner, lære jeg mere om dem såvel som mig selv!" Han strøg roligt en hånd gennem hendes hår, mens han betragtede hende med sine tomme øjne.
"Og hvad angår mit rygte, så er det at hverve sjældne og gode slaver, en del af det der giver mig et godt rygte som slave ejer, hvilket er vigtigt for mine planer!" Sagde han roligt mens han smilede tænkende og følelses forladt "Så derfor er du en meget vigtig del af mine planer, og selvfølgelig udover træning, kan jeg tilbyde dig et godt hjem, mad på bordet og så sørge jeg for at du har det godt, så godt som jeg nu kan!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det ville i hvert fald, betyde utroligt meget for mig, hvis du snart gad bestemme dig, for jeg har opsporet de væsner jeg skal have fat i, for at skaffe det jeg skal bruge til at bytte dig med!" Sagde han roligt mens han betragtede hende, og fortsat nussede hendes hår "Og hvis jeg ikke skal være din overtager, betyder det blot jeg må finde noget andet, at bruge de remedier jeg skaffer til!" Han smilede sit følelses forladte smil ø, mens han lænede sig op af senge gæret.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg lavede en sandklon af mig selv, som kontaktede din herre angående, hvad han vil have for dig hvorefter klonen, kontaktede de væsner der kunne skaffe mig det!" Sagde han roligt tænkende, uden at stoppe med at nusse hendes hår, da hun virkelig virkede til at nyde det "Og et lille emne skift, jeg kom lige til at tænke på, at du da må være sulten? Du har ikke fået noget at spise, siden vi mødtes så hvad siger du til, at du fiser husleje af mens jeg sørge for noget mad til dig?" Han lagde hovedet på skrå, og så på hende mens han ventede på hendes svar.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Rafael ville have 7 tåre fra en fe, og 5 fra en anden kvinde i bytte for dig, men min klon fandt også ud af noget andet interessant, den hørte noget snakken i kroene om at nogen andre, prøvede at få dig fri! Kender du noget til det?" spurgte han roligt, og så hende i øjnene da han spurgte hende.
Han smilede dog lidt, da hun spurgte hvad han mente med at fise en husleje af, da hun nok aldrig havde hørt det udtryk før.
"Med ordene at fise en husleje af, menes der egentlig at man bare slapper af, dovner den og laver ingenting, og det må du gerne mens jeg laver mad til dig!" forklarede han roligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hvad har du så lyst til at have til morgenmad?" spurgte han roligt, og så hende i øjnene da de stod ude i køkkenet. Han trak en stol ud for hende, så hun kunne sætte sig ned og slappe af, mens han startede op på maden så snart han vidste, hvad hun gerne ville have at spise.
//Undskyld hvis jeg gentager mig lidt, og svaret tog så lang tid, min computer kom til reparation og har endnu ikke fået den tilbage, så jeg har ikke været så koncentreret på denne side ^^
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Tro kan bringe alle sammen (Daniella)
» fremtiden og fortiden //Elysia//
» Os fra fremtiden(Josh)
» Fravær for fremtiden.
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata