Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Det ærger mig at høre, at du er blevet tvunget til den slags, især når man tænker på hvilket potentiale du har, men selvfølgelig skal verdens ondskab altid gå ud over dem der kunne blive til noget godt, hvis bare de fik de rigtige forhold!" sagde han tænkende mens han betragtede søen, med et fraværende blik da han selv var en af dem, der var blevet udsat for den føromtalte ondskab hvilket havde forvandlet ham fra et godt og sundt lille barn, til en bleg, ondskabsfuld, hævner uden andre følelser end vrede, og en morderisk lyst til at gøre sig stærkere udelukket, for at kunne tage hævn over alle dem, der havde gjort ham til den han var i dag. Bare tanken om det hans egen slægts racer havde gjort ved ham, fik ham et kort øjeblik til at blive vred, men det blev hurtigt stoppet igen og forsvandt, da hun fortalte hvad hendes navn var, og spurgte hvordan han så ud.
"Hvorfor forklare det når jeg har en evne, der kan gøre at jeg kan vise dig det?" spurgte han roligt og holdt hånden frem. Sand kom frem fra hans ærme og samlede sig over hans hånd, indtil det dannede et øje af sand fra hans krop, et øje der derfor havde direkte kontakt til Dust som kunne bruge det, som var det et tredje øje der bevægede sig, frit fra hans krop. Dust testede øjets evne til at se, før han så op på Luce og noget sand fra hans krop, bevægede sig hen til hendes mund.
"Indånd disse sandkorn så kan du være i kontakt med mig, i nogle få øjeblikke og bruge det tredje øje, som jeg lige har skabt i min hånd!" forklarede han roligt. Hvis hun valgte at indånde sandet, ville hun kunne bruge hans tredje øje i et halvt minut, og se ham med dette lille sand øje.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hvis jeg overtager dig lover jeg dig for, at jeg nok skal få gjort en god kæmper ud af dig, det eneste du har brug for er en træner der ved hvordan du skal trænes!" sagde han roligt, før hun indåndede sandet som han havde sagt hun skulle. Den følelse hun fik af at have slugt en masse sand, der tørrede hendes hals ind burde forsvinde inden for få sekunder, når sandet brød ind i hendes system og mixede sig med hende, således at hans chakra flød i hendes og gav hende adgang til hans tredje øje, og derved gav hende muligheden for at se noget, i de før omtalte omkring 30 sekunder. Imens han ventede på at reaktionen kom, betragtede Dust hende med hans følelses tomme smukke øjne, og ville vide når hans sand var kommet ind i hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Tillid... En ting Dust nok aldrig ville kunne vende sig til, han kunne ikke huske en eneste gang hvor han nogensinde havde sagt til en anden, at han stolede på dem eller for den sags skyld ærligt havde tillid til dem. Han ville nok altid have det sådan, at han ikke kunne forholde sig til det som noget man gjorde, men mere som en slags ide eller en tanke, som man forbandt med en eller flere bestemte væsner.
Han lagde let hovedet på skrå, da hun sagde hun kunne se ham hvilket gjorde det mere tydeligt fra øjets vinkel, hvor følelses forladt hans ellers smukke øjne egentlig var. Det smil der dannede sig på hans læber, var lige så meningsløst følelses forladt som var det komplet ulæseligt, hvorfor han egentlig smilede. Langsomt burde forbindelsen mellem dem fortage sig, og efter omkring et halvt til et helt minut, blev øjet opløst til sand igen som faldt ned på Dust´es håndflade, og kravlede op under hans ærme hvor det hørte til.
"Jeg håber du fandt hvad du så brug bart, og jeg håber da ikke du fandt mig alt for faretruende at se på!" sagde han roligt mens han fortsat betragtede hende "Og hvis du ønsker at prøve dette igen, kan du jo altid sige til! Hvis altså du kan finde mig!" det sidste sagde han lidt drillende, for at løfte stemningen lidt efter deres mindre glædelige snak, om slaveri og diverse.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Efter flere århundrede hvor jeg har trænet evnen til at se, og mærke andres chakra, art og aura er jeg begyndt at se andre væsner i energi form i stedet for at se deres legemlig gjorte krop, men jeg vil nu gerne have æren af at se dig i din naturlige form alligevel!" sagde han roligt mens han betragtede hende, med et tænkende blik.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg gemmer på nuværende tidspunkt ingen følelser, den eneløse tomhed du ser udtrykt gennem mine øjne, mit ansigt og mit smil, er skabt af at jeg simpelthen ikke kan føle andet end vrede, og lige nu er jeg ikke vred så derfor ser jeg følelses forladt ud!" sagde han roligt mens han betragtede hende, med hans tomme øjne der lige nu så hendes kropsbygning lavet af hendes chakra og energi, kun dækket over af hendes tøj.
Men da hun fjernede sin hætte for at vise ham sit ansigt, blinkede han lidt med øjnene mens han prøvede at slå sin aura detekter følelse fra, hvilket lykkedes ham for omkring en 15 sekunders tid så han kunne se hendes ansigt, hvilket gjorde at hans øjne virkede lidt tåget imens hans sans var slået fra. Han studerede hendes udseende i lidt tid, indtil hans øjne antog normal farve igen og hans sans var aktiv igen.
"På trods af skaderne du bære, finder jeg dig stadig attraktiv!" sagde han roligt og lagde hovedet lidt på skrå "Du er et smukt eksemplar af din race!"
Gæst- Gæst
Hun smilede stille og lidt flovt over den kompliment han havde givet hende "Jamen tusind tak. Du virker nu også til og være meget attraktiv" hendes stemme var rolig og mild og samtidig meget sød som jordbær. Hun begyndte lidt og grine over hans kommentar "Jeg tror nok, at jeg er en af de få som du kommer til og møde af min race. For vi er nemlig ikke så mange som vi var engang. Jeg er ihvertfald den eneste som man bare lige møder på gaden" der var latter i hendes stemme. Sean havde selv fortalt, at der ikke var så mange dragonlycans tilbage. Mest fordi, at de var meget eftertragtet og samtidig fordi de holdt sig væk for og holde sig i ro.
Rafaela- Evolved
"For at kunne svare på dette, er jeg nød til at give dig lidt indsigt i mit liv for at du bedre kan forstå, hvorfor jeg kun kan føle vrede pulserede gennem mine koldblodige åre!" sagde han roligt "Ser du da jeg blev født den 6/6 år 3474, blev jeg til et eksistensielt mål for mine slægts arters vrede, da min mor er en skytsengel og min far er en skyggedæmon, og jeg derfor blev betragtet som en bastard race af begge sider! Da jeg så var 4 år gammel, blev både min mor og min far dræbt for øjnene af mig og jeg nåede med nød og næppe at undslippe, imod alle odds! Mine følelser forsvandt lige så stille efter den dag, indtil mine tårekanaler tørrede ind og kun en ting var tilbage i mig, udover den uendelige tomhed og dette var den gennemsyrende lyst, kendt under navnet hævn!" Dust holdt en lille pause mens minderne gik gennem hans hoved, men genoptog så historien lidt efter.
"Denne hævngerrige følelse voksede i mig, og trak mig dybere og dybere ind i mørket, mens vreden over hvad mine arter havde gjort ved mig kun voksede fra dag til dag, da jeg blev et jagtet væsen, udstødt og hadet af mange og med kun mig selv som selvskab!" sagde han roligt "Derfor føler jeg kun vrede, den er alt hvad jeg har som grundsten i mig tilbage, fra dengang jeg mistede mine forældre!"
Den lidt dystre historie og alle minderne, havde helt fyldt hans tanker så Dust glemte alt om at svare på hendes kommentar angående at være attraktiv, og at møde en som hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du fortjener bedre!"
En ting som tja faktisk slet ingen havde sagt til ham før, og som han aldrig nogen sinde selv havde tænkt på, at han egentlig gjorde. Dust havde altid haft et liv, der påkrævede at han hele tiden blev stærkere for at overleve, og som aldrig havde været et liv nogen som helst ønskede sig. Hver dag var blot endnu en påmindelse om de formål, han havde sat sig i livet, hvert et åndedrag blev udelukket taget for at holde ham i live, til han havde nået sine mål.
"Hvor er det sødt af dig at mene, at jeg fortjener bedre men sig nu ikke noget for hurtigt, jeg ønsker kun en ting ud af mit liv, og det er den tilfredsstillende følelse af endelig at få den hævn over mine slægter, som jeg i næsten hele mit liv har søgt efter!" sagde han roligt, mens en blid men dog krops varme forladt hånd let klappede hende på hovedet, som tegn på at han virkelig mente at det var sødt af hende, at tænke sådan "Den dag jeg får min hævn, kan jeg finde ro i min sjæl ved tanken om, at formålet med mit liv er udfyldt, og jeg kan fortsætte til de evige jagt marker, hvis jeg til den tid ikke har fundet andet at lave, eller har mere af mit liv tilbage i mig!"
Der var noget over hans stemme da han fortalte hende dette, som ikke var der før. En slags dyb lidenskab ved tanken om, endelig at få den hævn han levede for, som i den grad bevidste at Dust var en hardcore hævner, der levede for denne hans onde hævn.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Bare tanken om hvorfor han ville have hævn over sine artsfælder, skabte en hævngerrig kold vrede omkring ham, der nærmest kunne mærkes så tydeligt at det var som om, man kunne tage om det og skære af det.
"For at kunne skabe en helhed over hvad der startede hele denne situation, skal vi tilbage til den gang jeg var 4 år gammel! Den sidste gang jeg nogensinde kunne føle andet end vrede, i år 3378 lige op til juletid, hvor jeg sad sammen med mine forældre og min søster og havde det godt!" fortalte han med en isnende vrede i stemmen "Vores hjem blev udsat for et koordinerede angreb af både engle, og dæmoner og det lykkedes mine forældre at gemme mig, før både min mor, far og søster blev dræbt på brutal vis for øjnene af mig! De fandt mig hurtigt, og hvad der skete derefter ved jeg ikke helt da jeg fik et black out, men det næste jeg husker er bare at jeg havde dræbt flere af angriberne, mens resten pludselig begyndte at jagte mig, mens jeg flygtede på livet løs! Siden da har jeg levet som forbryder, gemt mig i skyggerne og gjort hvad der skulle til, for at overleve og blive stærkere, så jeg en dag kunne få min hævn over dem der dræbte min familie! Efterhånden blev der sat en dusør på mig, og den sidste jeg så før jeg kom her til, var blevet sat ret højt og der havde de droppet mit rigtige navn, og kaldt mig ´dæmon sandet fra mørket`i stedet for!"
Man kunne godt mærke på ham, at dette minde stod stærkt i hans hukommelse og havde haft en dyb indvirkning på ham.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg bekymre mig egentlig ikke så meget over den dusør der er sat på mit hoved, alle de penge hungrende dusørjægere og headhunters der har prøvet at fange mig, har kun været til min fordel i form af, at jeg er blevet stærkere af at besejre dem!" sagde han roligt "Så længe jeg når mit mål før jeg dør, er jeg ligeglad med hvad der sker med mig bagefter!" Der var noget bestemt over den måde han sagde dette på, faktisk noget meget ukueligt som om han ikke var til at vælte af pinden, hvad angik det med at nå hans mål.
Hvad så angik det hun sagde med, at hendes familie ikke ville have noget med hende at gøre, fik ham til komplet at skifte fra det ene emne, til det andet for nu var det pludselig hende han var interesseret i at snakke om.
"Det er da totalt forræderisk, familie burde da holde af hinanden!" sagde han bestemt mens han betragtede hendes ansigt, på en måde som de færreste kunne. Han tænkte ikke på hende som om hun manglede øjnene, han betragtede hende som en ganske normal person, som bare ikke havde muligheden for at besvare hans blik, med sit eget blik "Hvis du ønsker hævn over dem, vil jeg da mere end gerne følge dit ønske ud i livet kvit og frit?" Der var noget spørgende over det han sagde, da han gerne ville vide om det var det hun gerne ville have.
Gæst- Gæst
Hun rystede lidt på hovedet og lyttede halvt fraværende på det Dust sagde. Hun havde dog ikke helt hørt det første han havde sagt "Nej nej det er ligemeget. Hvem vil have kontakt med en morder? Ikke min familie..." der var en skjult sorg i hendes stemme.
Rafaela- Evolved
Men der var dog også noget andet ved det hun sagde, og det var faktisk ikke så meget ordene men derimod den skjulte sorg der gemte sig, i hendes stemme. Selvom Dust ikke var i stand til at føle andet end vrede selv, så var han efterhånden ved at have lært, at registrere følelser fra andre af blandt andet gemmen deres skygge, der havde forbindelse til folks psykiske side, samt de tegn folk viste normalt.
"Jeg har ingen intentioner om at stifte bekendtskab med din familie, jeg har intentioner om at de skal dø for min hånd, og fylde mit sand med deres blod, så jeg selv kan blive stærkere af det!" sagde han roligt, med en hævngerrig undertone i hans stemme "Men du kan tænke over det til en anden gang! Jeg kan forstå på dig, at situationen gør dig trist, og derfor tænkte jeg at vi måske skulle tage og skifte emne?"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg undskylder min misforståelse, jeg glemte at tænke på at du afkommer af en stærk race, og derfor har et stort potentiale inden for det, at tage andre væsners liv!" sagde han roligt "Men nu hvor jeg er gjort opmærksom på det, forstår jeg bedre hvad du mener!"
Han strøg kort hendes hånd, som tegn på hans undskyldning og hvis hun registrerede det, så var hans hud kold som om han ikke havde nogen indre krops varme, og det var tilfældet bygget på flere årsager. Disse grunde var at han ikke kunne føle andet end vrede, og derfor ikke havde nogen gode følelser i sig til at varme ham op, og fordi han efter indtagelsen af sand djævle frugten, hele tiden var lavet af sand, så længe han ikke blev udsat for vand.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Dust havde ikke selv været typen, der havde brug for fysisk kontakt, da han var blevet benægtet det i så meget af hans liv, men fordi han kun kunne føle vrede så var fysisk kontakt, den eneste måde hvor ved han kunne udvise den slags, og det kunne man også se på ham, når han var sammen med hans kæreste. Og selvom han måske ikke lige just var den første man ville tro, kunne være til den slags hjælp, så kunne Dust sagtens være den anden part af en trøstende gang nærkontakt, men det var selvfølgelig kun overfor væsner han syntes om.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Tro kan bringe alle sammen (Daniella)
» fremtiden og fortiden //Elysia//
» Os fra fremtiden(Josh)
» Fravær for fremtiden.
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata