Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
"Lad mig give dig nogle gode eksempler!" sagde han roligt "Der hvor jeg kommer fra, der har skyggedæmoner en evne der hedder skyggevandring, hvor de vandre gennem skyggernes verden, det har skyggedæmonerne i denne tid ikke evnen til! I min tid kan en shapeshifter skifte til hvilken som helst form det passer dem, men i denne tid kan de kun skifte mellem deres normale jeg, og deres dyre jeg! Forstår du hvor jeg vil hen med det her?"
Det sidste var et direkte spørgsmål til hende, da han gerne ville vide om hun forstod hvad han mente, med uudnyttede potentiale.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Hvad gør du ved min skygge Luce?" spurgte han roligt, og kunne ikke lade vær med at betragte hende, som hun stod der foran ham. Man kunne nærmest mærke på ham, hvor nysgerrig han var men på samme tid, var der også noget over ham der indikerede at hvis det hun lavede, enten var farligt for ham eller afslørede noget om ham, som han ikke ville have at hun vidste, så kunne han godt finde på at stoppe hende, selvom han ikke ville skade hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Prøv at forme den, til det første du finder naturligt!" sagde han roligt "Bare luk alt andet ude end varslet, og følg dine instinkter! Jeg er lige her hos dig, hvis noget skulle gå galt!"
På trods af hans kolde hud, og mangel på følelser i hans stemme, var der stadig noget over ham der kunne skabe tryghed, som om han bevidst prøvede at skabe følelsen, for at gøre det nemmere for hende at prøve at arbejde med denne skygge, eller som hun kaldte det "Levende, slimede kolde varsel"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg tror jeg har regnet ud, hvordan du skal bruge din evne Luce, men jeg ved ikke helt hvad den vil gøre ved dig, eller hvad der vil ske når du bruger den, men stoler du nok på mig til at prøve det igen?" spurgte han roligt, mens han betragtede hende med et tænkende blik.
Gæst- Gæst
//Du styre selv hvad hun ser, men husk det kun er der hvor der har været lys osv hvor skygger normalt kommer frem hun kan se//
Rafaela- Evolved
Selvom det var midt om natten, kunne hans skygge stadig ses på jorden foran ham, da månen var fuld og stod på en klar himmel. Dust så ikke ud som hun havde set ham i hendes tid, han var sorthåret med en blodrød stribe rundt om hovedet, hans øjne var blodrøde, og han var iført sort tøj og en sort long coat, samt et stof bind under hår grænsen der gik rundt om hans hoved. I mindet stod han midt i de brændende ruiner, efter at den tydeligvis var blevet angrebet af Dust, der så udmattet og slidt ud efter en hård, og lang kamp. I hans hænder holdt han en underlig, stor og grøn frugt, og Dust virkede euforisk over at have anskaffet denne, langsomt men sikkert løftede han frugten op til sin mund, og tog en stor bid af den.
"Føj for helvede!" mumlede han træt mens han tyggede frugten, og slugte den "Djævlefrugter smager godt nok elendigt, men denne logia djævlefrugt er trossalt lige hvad jeg har ledt efter, i alt denne tid!" dette var det sidste han nåede at sige, før han stivnede og tabte resten af frugten. Hans pupiller trak sig sammen, mens han løftede sine rystende arme og så på dem.
"Den.... den virker!" mumlede "DEN VIRKER!" skreg han mens hans krop forvandlede sig til sand, og han blev til støv.
I samme øjeblik stoppede mindet, da han havde forvandlet sig til sand, og hans skygge derfor ikke længere var der. Imens hun havde set alt dette, som en slags side mand til hele hændelsen havde Dust, fortsat betragtet hende med hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Luce du bør nok passe på med denne evne!" sagde han prøvende, for at se om hun kunne samle tankerne om hans stemme, og høre efter hvad han havde at sige til hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Kom så Luce, nu skal du med mig hjem, hvor du kan slappe af og være i sikkerhed imens, så skal jeg nok sørge for du kommer til hægterne igen!" sagde han roligt, mens noget sand fra hans krop, greb hans 2 sværd og placerede dem på hans ryg. Nu var han klar til at gå, og selvom han bar 100 kg på ryggen, og hende i sine arme så virkede han komplet upåvirkede af ekstravægten, han gik bare støt og roligt mod hans lejlighed i Doomsville.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Bare rolig kære ven, jeg skal nok blive hos dig og passe på dig, det har du mit ord på, mens du kommer til hægterne igen!" sagde han roligt mens han tog hende med sig hjem, til en bygning hvor han boede og ejede en hel etage af lejligheder. Han tog hende med ind i en lejlighed, der stod klar til at nogen kunne flytte derind, men hvor der endnu ikke boede nogen. Da han havde lukket døren efter sig med foden, tog han hende med sig ind på soveværelset, og puttede hende trygt og godt i sengen, før han satte sig ned ved siden af hende, og begyndte at nusse hendes kind mens han betragtede hende.
"Sov nu godt og trygt, her er der ingen der kan gøre dig noget ondt!" hviskede han roligt til hende.
Gæst- Gæst
Hun halv sov op af ham da de var kommet hjem til ham eller retter i en af hans lejligheder, men det vidste hun jo ikke. Hun vågnede lidt igen da hun mærkede, at hun var blevet lagt på en dejlig blød seng og puttet. Hun smilede stille da han aede hende på kinden og puttede sig tættere ind til ham. Hun havde ikke kontrol over sig selv når hu var træt for der havde hun det med og skulle putte sig ind til folk og der var det næsten ligemeget med hvem det egentlig var. Hun lagde sit hoved på hans skød og prøvede og lægge sig til og sove.
Rafaela- Evolved
"Vi ses i morgen, så snart du åbner dine øjne!" hviskede han roligt, for ikke at forstyrre hende på hendes vej, til drømmeland. Sådan blev Dust så siddende, med hendes hoved i hans skød, hele natten igennem, der var ikke så meget som et sekund, hvor han overvejede at bevæge sig væk fra hende af nogen grund. Han kunne være en stædig rad, lige meget hvor ligegyldigt det han var stædig over kunne være, men for ham var dette ikke ligegyldigt, for han havde givet hende sit ord på at han ville blive og passe på hende, og det ville han i den grad ikke bryde, selv hvis det bare var for at gøre en basal ting, som at gå på toilettet, så hellere holde sig end at gøre det.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du er hjemme hos mig, i en af mine lejligheder i Doomsvile, og du har sovet i godt og vel 10 timer i træk, så din evne må virkelig have taget på dine kræfter!" sagde han roligt, mens han lagde sin frie arm om hende, mens dynen dog stadig var imellem hans arm, og hendes krop. Der var noget dejligt trykt over ham, ikke som var han en hun muligvis kunne blive forelsket i, men mere som en tryghed man fandt, hos en man var i familie med, som var han hendes yndlings onkel der altid var god mod hende, og som hun altid kunne komme til lige meget hvad.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Og hjemme i hans egen tid, der følte han sig blot endnu mindre tryg, fordi han vidste hvor farlig den tid var, han kunne på intet tidspunkt regne med at være i sikkerhed, og selvom det lød underligt så nød han det, for det var en del af det der gjorde hans liv interessant.
"Det er kun tegn på, hvor meget din evne kræver af energi, men jeg har en ide om at når du er mere vant til den, vil den kræve mindre af dig!" sagde han roligt "Men jeg vil stadig foreslå, at du nok ikke bruger den mere end allerhøjest 2 gange mellem du vågner, og lægger dig til at sove igen, da det måske kan ende med at slå dig ihjel, eller være meget farligt for dig!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Let så han på hende, mens han fortsat nussede hendes kind med blide strøg, og begyndte at nusse hende på maven, selvom dynen var imellem hans hånd og hendes mave.
"Jeg tror faktisk du har fat i noget, din evne er meget passende med varsler evnen, så det skulle ikke undre mig at det var det du har fået!" sagde han roligt mens han søgte øjenkontakt med hende "Jeg har slet ikke tænkt på det, før du nævnte det, men ifølge det jeg har læst passer din evne faktisk meget godt, sammen med forklaring på varsler evnen! Du er vist noget mere speciel, end man lige skulle tro! En smuk dragekvinde som dig, med en utrolig sjælden evne er ikke noget jeg ser hver dag!"
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Tro kan bringe alle sammen (Daniella)
» fremtiden og fortiden //Elysia//
» Os fra fremtiden(Josh)
» Fravær for fremtiden.
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata