Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
Hendes søster!? I det øjeblik åbnede Josh munden helt, så den kunne minde om et stort O, eller som om nogen havde forsøgt at proppe et alt for stort stykke kød ind i munden på ham. De var søstre.. Det ville nok ikke være det rareste for Nille at høre at de havde været.. At de.. Men, de havde været fulde og det var ikke sket hvis de ikke havde været! Han kunne sværge ved alt hvad han stod for, at han ikke kunne huske hvad han havde lavet den dag og blev overrasket over at finde en nøgen Isobel ved siden af ham i en skov.. Det havde været efter alt det med Luce.. Det havde ikke været meningen! Nervøst bed han sig i underlæben, foldede armene på kors og kiggede flovt ned i jorden.
Sandheden frem for alt. "Jo, ser du efter vi havde brugt vores evner imod hinanden.. gik vi hver til sit og.. derefter mødtes vi igen på en kro og øhm.." han kløede sig i nakken. "Vi var begge MEGET fulde og.. vi gik ud i en skov sammen og.. jeg kan huske at jeg vågnede op ude i skoven.. nøgen.. med hende ved siden af mig.."
Han turde nærmest ikke kigge hende i øjnene, dog tog han modet til sig og gjorde det, om han så skulle møde et blik fyldt med had. "Det.. var hvad der skete og, men til vores forsvar var vi fulde og jeg havde lige mistet Valerie og Luce for et par dage siden og.. ja.."
Gæst- Gæst
Sv: You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
"Det er fint." Sagde hun roligt og så væk igen. "Jeg tror at det er på tide at vi to går hver til sit nu." Sagde hun tomt og sukkede svagt. "Og så mødes vi... på et tidspunkt igen." Hun vendte sig om mod ham og prøvede at smile. Det blev til et lille, skævt smil.
Gæst- Gæst
// OUT ^^
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Do you have shame? ~Nille~
» Shame and Control. (Nille)
» Pain and shame on THEM! ~Nille.~
» To the end of time.. (Nille)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth