Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Dont worry Rebecca im here. (Privat)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Dont worry Rebecca im here. (Privat)
"Det lyder som en god ide, men ville du kunne klare det?" Spurgte hun blidt og betragtede ham roligt. "Ville du kunne tage konsekvenserne ved at jeg faktisk er fri?" Hun smilede svagt, man kunne vel sige, at hun testede ham. Hvis de skulle være venner, skulle han kunne tage konsekvenserne ved at hun var single, hun kunne nok godt klare konsekvenserne ved at han var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvom jeg ikke elsker dig, Mark, så betyder du stadig rigtig meget for mig." Hun så på ham med en glød i øjnene. "MEn det lyder fint. Jeg fortæller dig ikke om jeg har kysset med nogen, eller ej." Og lige nu sagde hun heller ikke at nogen havde kysset hende, eller at hun havde kysset nogen. "For du må ikke forsvinde." Hun så tomt udover havet. "Jeg vil gerne tilbage nu..." Hun så ned, som om hun var en anelse trist, men var hun nu også det? Det vidste hun ikke engang selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans spørgsmål kom lidt bag på hende. Hun så på ham og bed sig igen i underlæben. "Det ved jeg ikke." Hun så væk fra ham. "Du har forandret dig meget." Hun kunne ikke svare på hans spørgsmål, for hun var ret neutralt overfor hans nye udseende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor havde han så egentlig taget afstand til hende? Hun så ned i sandet. "Hvorfor har du dog prøvet at lægge afstand mellem os?" Spurgte hun og så spørgende på ham, en anelse trist. "Jeg har prøvet at vænne mig til at være sirene, og hjulpet Nille lidt." Hun pillede lidt ved hendes læderjakkes lynlås. "Og jeg ved jo du er dusørjæger, men hvad har du ellers lavet?" Hun så spørgende på ham, og bed sig i underlæben. "Skal vi snart gå tilbage?" Hun så bekymret rundt.
Gæst- Gæst
//Noget i den her stil bare hvid diamant og så gulv kæde og omkreds self. Og så et M indgraveret i diamanten.
http://www.biagiothejewellers.com/products/product_Tiempo5_1.jpeg
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog imod hans hånd og fik rejst sig. Hun trak læderjakken godt om sig, og så kort rundt, inden hun så på ham igen. Hun nikkede til det han sagde. "Okay... men pas på dig selv, okay? Jeg vil ikke have der sker dig noget." Hun smilede svagt til ham, inden hun tøvende begyndte at gå. Hun ville hurtigt hjem, og få varmen. Hun frøs, og følte sig utryg. Hvilket hun hadede. Hun var nød til at føle sig tryg. Hun så sig over skulderen, for at se om han var med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på den pose, han havde taget frem. "De var nok taknemmelige for at du ville hjælpe." Sagde hun og smilede svagt. Hun så rundt, for at se om, der var nogen zombier. Hun kunne ikke se nogen, men det kunne være de gemte sig. Hun rystede på hovedet. "Mark, vi mødes igen, ikke? Altså, når vi er kommet hen til Doomsville, og gået hver til sit... Så mødes vi hinanden igen, på et tidspunkt, ikke? "Hun så bedende på ham. Hun ville se ham igen. Han betød meget for hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Were the hell am i// Rebecca
» it's a beautiful day -(Rebecca)-
» Who are you really? ∞ Rebecca
» Rain. -Rebecca-
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth