Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Rain. -Rebecca-
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Rain. -Rebecca-
*Ja, de fjernede den ved hjælp af magi, hun kunne nærmest alt med sine besværgelser og læske drikke,* Han kiggede hen på Rebecca med et svagt smil. *Jeg ved det er muligt at få den igen, men jeg må indrømme at jeg ikke er meget for at begive mig ud til dem for at finde dem, som sagt, ordet forvist betyder ikke på gensyn,*. Langsomt startede han med at fumle med sine egen fingre. *Man kunne godt kalde os indianere, vi levede af naturens gaver, passede på den og var et med den, det lægger nærmest i ordet skovelver, bare tanken giver mig kvalme over at jeg har været så.. sødsuppet,* Han ville grine af det, hvis ikke det var fordi han intet stemmebånd havde. I stedet blev det bare til en klukken som Rebecca var i stand til at høre hvis hun lyttede godt efter. En banken på døren fik ham til at vende hovedet hen imod den indtil videre lukkede dør. Den hårde banken tydede på at det var en mand der stod bag den.
"Jeg ved at han er derinde! Luk så op ellers smadre jeg døren!" Manden henviste tydeligvis til den nu døde mand på jorden. River kiggede fra døren, til liget og derefter hen på Becca.
Gæst- Gæst
Sv: Rain. -Rebecca-
"Gjorde det ondt?" Hun så spørgende på ham. Hun vidste da godt at ordet forvist ikke betød på gensyn. Hun hævede et øjnebryn. "Er du bange?" Spurgte hun, en anelse udfordrende. Hun havde et kækt smil om læberne. Hun lagde hovedet lidt på skrå, mens han snakkede. Hun vidste ikke meget om indianere, men det var hun også ligeglad med. "Det burde ikke give dig kvalme. Du var sådan dengang. Du har forandret dig, men du er inderst inde stadig sød." Sagde hun og trak på den ene skulder. Hun så mod døren, da det bankede på, og en mand råbte. Hun rejste sig op, og så på River. "Gem dig og liget i soveværelset." Hviskede hun og pegede mod en dør.
Hun ventede med at gå hen til hoveddøren til River havde gemt liget og ham selv. Når han havde gjort det, gik hun hen til døren. "Jaja, slap nu af!" Hun åbnede døren og så irriteret på manden. "Lær at banke ordentligt på. Hvem er du og hvad bestiller du dog her?" Hun lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Who are you really? ∞ Rebecca
» the rain... ~ Serkan
» Stand in the rain of pain. ~Noa~
» Rain. - Marie.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine