Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Jake
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Lori
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba13Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba14Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Bending beats breaking.(Sajro)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Lør 4 Jan 2014 - 21:15

".... Nej!"
Hun tøvede endnu et par sekunder, og rystede så på hovedet for at fremhæve hendes ord tydeligere. Hvis hun gjorde, havde hun i alt fald aldrig bemærket det, og dermed var det ikke så vigtigt alligevel. Ved hans næste ord smilede hun blot svagt, og lod tænderne nappe i hans øreflip, samtidig med at hendes hænder gled nedover hans krop og op igen, hvorefter hun lagde hænderne imod ryglændet så hun kunne sætte sig over ham endnu engang.
"Faktisk smed jeg tøjet fordi jeg ikke ville smøre din sofa ind i blod. Som du kan se, har jeg derimod intet imod at smøre dig ind i blod, fordi du er en hel del nemmere at vaske."
Hun nikkede svagt imod de steder hvor blodet hun var godt smurt ind i havde smittet af ud over hans krop, og lod en finger glide igennem det for at understrege hendes egne ord, endnu imens hun talte. Ved hvert af de støn havde han sagt, havde et svagt smil gledet ind på hendes læber, uden det dog havde påvirket nogle af hendes bevægelser.
Ved hans ord hævede hun øjenbrynet, men nåede ikke svare før han skubbede hende væk, så hun landede på sofaen og betragtede ham gå.
"Man har vel lov at håbe."
Hun ventede ikke mange sekunder, for udfordringen summede stadig i hendes baghoved. Hun undgik blodet bevidst, fordi hun havde ikke brug for at ligge og rode rundt i det endnu engang. Så snart hun kom hen til døren, skubbede hun den åbent med et par fingre, og lænede sig op imod dørkarmen.
"Skal du nu i bad? For meget blod?"
Hun smilede svagt, men gik ikke nærmere lige nu. Stod bare imod dørkarmen, med armene over kors og blikket lagt dovent imod ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Jan 2014 - 21:35

Han grinede bare af hendes utroligt fantastiske svar som ikke var andet end et nej, og han kunne ikke lade være med at grine en smule af hende. Han grinede også af det næste hun sagde omkring hvorfor hun havde smidt tøjet, og helt ærligt troede han ikke på hende bare fordi hun sagde som hun gjorde.

''Ja ja, så du mener helt seriøst at du ikke smed tøjet fordi du gerne vil have vi begge er nøgne?''

Han smilede bare roligt som hun gik efter ham ud til badeværelset hvor han bare stod ganske roligt. Han gjorde ikke an til at gøre noget som sådan, men stod bare og kiggede på hende. Havde det ikke været fordi han havde udfordret hende og ikke omvendt ville han have smidt hende i badet.

''Ja det havde jeg faktisk tænkt mig, noget spændende skal jeg jo lave.''

Han smilede flabet til hende som han smed hans bukser og stod så nøgen foran hende, og gik roligt hen og satte sig i karret som var fyldt med varmt vand. Han sad med ryggen til hende, og lod hende bare stå.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Lør 4 Jan 2014 - 22:30

"Nej, det var ikke derfor. Blodpletter overalt på sofaen er knapt så charmerende."
Hun smilede, og lod blikket glide ned over hans krop, inden hun lagde sit blik imod hans igen, og hvilede hovedet imod dørkarmen. Hendes fingre løb ned af hendes egen arm, og løsnede de arme der havde ligget stramt over kors, over hendes bryst. Hun havde ikke rørt en muskel i sin krop, udover de arme, mens hun stod der. Pludseligt vibrerede hendes mundvige svagt, og lod så endnu et smil sprede sig derpå.
"Nøgenheden skal nok komme."
Endnu engang bevægede hendes blik sig over hans krop, og hendes smil voksede let. Først da han sagde den næste sætning bevægede hun sig igen. Et pust af latter passerede hendes læber, samtidig med at hun skubbede sig op i stående stilling med skulderen, og satte hånden i siden. I første omgang kommenterede hun ikke på hans ord, men derimod på dét at han smed tøjet. Hun forsøgte ikke engang at skjule at hun endnu engang lod blikket bevæge sig over ham da han havde gjort det, og bed sig fast i underlæben med et muntert smil.
"Og dér kom nøgenheden."
Hun fulgte ham med blikket da han satte sig ned i vandet, men gjorde ikke noget i nogle sekunder. Hun trak trusserne ned og trådte ud af dem, men vidste udemærket at han ikke kunne se det. Hun lirkede fingrene om døren og skubbede den i, inden hun faktisk nærmede sig badekaret. Med et par fingre strøg hun lidt af hans hår væk, så hun kunne bøje sig ned og nappe han i halsen, endnu mens hun stod bag ham. Hun lod en hånd glide længere ned, og lod så neglene markere sig da hun lod dem glide da hun trak hånden op igen.

Hun flyttede sig igen, og trådte over så hun sad på kanten af badekaret, ikke ved siden af ham med ved en af de andre sider. Hun lagde benene over kors så han ikke havde direkte syn op i hende, og trak hurtigt den blodige trøje og hovedet, og lirkede BH-en op så hun kunne fjerne den. Hun fik gjort hænderne fugtige med nogle hastige bevægelser, og begyndte at vaske sin nøgne krop, uden at bekymre sig om faktisk at glide ned i vandet.
"Hvis det mest spændende du kan lave er at gå i bad .."
Hun gjorde hånden fugtig igen, inden hun genoptog afvaskningen af blod.
".. Så kunne jeg godt komme med idéer der var mere ... spændende."
Det evige smil dansede på hendes læber, uden hun endnu havde set op på ham. Blodet var efterhånden ved at være gnedet væk fra hendes hud, så hun fugtede kun hånden en sidste gang, inden hun koncentrerede sig om noget andet. Endelig gled hun ned i vandet, og rettede blikket imod ham. Hun lod sig glide henover ham, så hun igen sad på knæene hen over ham. Uden et ord lænede hun sig ned, nappede i hans læbe og bevægede sig så ned og nappede i hans kraveben.
Så snart hun havde gjordt det, gled hun ned fra ham, som om hun pludseligt havde mistet interessen. Det var egentligt ikke fordi hun bevidst ville virke sådan, men Delilah havde det med at være forholdsvis spontan - også på det her punkt - så hun tænkte ikke videre over det. Langsomt lænede hun sig, efter nogle sekunder, over imod ham igen, så hun kunne gribe hårdt fat i det tynde hud lige under hans øreflip, og bide igennem huden med ét bid, inden hun slap og blidt lod tungen glide hen over såret.
Sekundet senere gled hun igen væk og lænede hovedet imod badekarets kant, endnu uden et ord.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Jan 2014 - 22:43

Han reagerede slet ikke på hendes ord da han sad i vandet med ryggen til ehnde, men da han så småt kunne høre hun kom tættere på gjorde han sig mentalt klar på at kæmpe med hende i at se hvem der kunne holde igen længst tid. Han var begyndt at kunne mærke tydeligt at han ikke kunne holde igen meget meget længere fordi hun var jo dygtig til at give folk lyst.

''Hmmm ja det kunne du nok lide, men jeg synes det er sjovere at du ikke får hvad du kan lide.''

Han grinede roligt og mærkede hende så nappe ham, og han trak vejret og kunne tydeligt mærke at det blev sværere og sværere at holde igen. Men heldigvis flyttede hun sig så hen og sad overfor ham med krydsede ben, og hans blik gled roligt ned til mellem hendes ben, men så op igen til hendes bryst da hun blottede det, og han sendte hende et sigende smil, som hun begyndte at vaske sig selv. Som han kunne mærke hans lyst til hende stig, og han sad med lukkede øjne lidt og betragtede hende lidt som han nu fik den op at stå da hun tændte ham.

Han sukkede nydende da hun bed ham forskellige steder. Han nåede at gribe fast i hende da hun trak sig væk, men hun lænede sig frem mod ham i samme sekund og derfor mærkede han hende bide hul, og han kunne ikke lade være med at svare igen med et bid som derfor også lukkede hans støn inde som han bed hende i halsen hårdt nok til at hun ville bløde.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Lør 4 Jan 2014 - 23:06

"Virkelig? For jeg tror både du og jeg ville have det utroligt sjovt, hvis jeg fik hvad jeg kan lide."
Smilet havde smittet af på hendes stemme, og bevidst lagde hun et tryk på de ord der ville give sætningen den dér lettere kælne kant hun så tit arbejdede med. Hun var alt andet end dum, og især når det kom til sådan noget som dette, vidste hun hvad hun skulle gøre. Hun havde derfor sagtens vidst at det ville pirre ham at hun afklædte sig foran ham, og det samme om at hun vaskede sig selv. Hun vidste ligeledes at de var kommet til at punkt hvor hun ikke behøvede gøre meget mere end at røre ham det rigtige sted, og så ville kampen være ovre.
Det syntes hun dog var snyd, så hun gjorde det ikke, selvom hun kunne se at hun havde påvirket ham nok til at hans krop i hvert fald var klar. Hvad hun dog ikke havde regnet med var, at han ville gribe fat i hende og forhindre hende i at trække sig væk - og biddet der efterfulgte var en fuldstændig overraskelse for hende, da hun ikke havde troet hun var kommet så langt. Så da en blanding af et dybt støn og et gisp forlod hendes læber, var det en fuldstændig ubevidst reaktion.
På samme måde var det på ingen måde gennemtænkt da hun i samme bevægelse greb fat i ham, lagde et par fingre imod hans baghoved og trak ham tættere på, samtidig med at hun pustede et lidt svagere støn ud imellem læberne. Hvad der overraskede hende mere end selve biddet, var hvor intenst det føltes - for det var endnu ikke gået op for hende at hendes krop var en del mere følsom end den plejede at være, og derfor føltes biddet naturligvis også meget kraftigere end normalt.

Da hans tænder slap hende var hendes åndedræt blev tungere, og hendes fingre bevægede sig i et ryk op og strejfede såret. Hjertet hamrede i brystet på hende, og overraskelse var malet i hendes blik.
"For fanden ... Det ... Hvad fanden ..."
Chokket var tydeligt hendes stemme, men hun slap ham ikke med blikket. Naturligvis stoppede det hendes overhovedet ikke - tværtimod trak hun ham pludseligt nærmere i et ryk, og lod hænderne glide ned over hans krop, imens hun lod læberne strejfe hans længe nok til at hun kunne bide kort fat i hans underlæbe. Den anden hånd lod ligeledes fingrene gå på opdagelse over hans krop, og hendes tænder nappede først i hans hud i nogle sekunder, før de blev kraftigere.
Pludseligt smilede hun svagt, og begyndte at skiftevis bide, nappe, kysse og lade tungen glide over hans hud, imens hun lod læberne glide under vandet og gøre det nedover hans krop. Hendes hænder bevægede sig op og snoede sig om hans nakke, og kort efter brød hendes hoved op over overfladen igen, og gled op til det tynde stykke hud hun tidligere havde bidt igennem, og lod tænderne glide tilbage ned i såret, bare kort, inden hun slap ham med munden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Jan 2014 - 23:13

''Tja overrasker mig ikke at du tror det.''

HAn grinede roligt, og mærkde tydeligt at hun nød at han bed ehnde, da han mærkede hende trykke hans hoved tættere på og hans reaktion var bare at vbide hende hårdere. Han slap hende dog og kiggede bare på hende lettere undrende da hun virkede så forundret og chokeret. Han grinede bare og regnede med at hendes voldsomme reaktion skyldtes hvor længe siden det var for hende.

''Du har da vist fået noget ud af at gå længe uden hva?''

Han grinede men det stoppede brat da hendes læber berørte hans og hun bed ham, i læben som hurtigt blev til bed der gled ned over hans krop med bid og kælne slik. Han lænede sig bagud og kunne ikke holde hans støn tilbage når hun bed steder hvor det gjorde ondt, og ellers kunne han ikke undgå at sukke nydende fordi hun jo kælte for hans krop.

''Ahhh...''

Hans læber skiltes i et støn da hun bed ham igen det samme sted som tidligere, hvilket fik ham til at lave en bevægelse med hans underliv så han gned det mod hendes, men ikke andet end det. Han kunne bare ikke lade være med at lave den ubevidste bevægelse.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Lør 4 Jan 2014 - 23:51

Et muntert smil fandt vej til hendes læber, via hans ord.
"Åh helt ærligt, nu har jeg jo oplevet dig når jeg fik hvad jeg kunnet lide, og du virkede sgu ikke utilfreds!"
Hun lod tungen fugte læben svagt, og bemærkede først dér den dybe fuge hun havde bidt fast i hendes egen læbe, da han havde bidt hende hårdt. Da han hentydede til at det var fordi hun havde gået længe uden sex, syntes der næsten at flakke et glimt af lettelse igennem hendes blik, da hun straks hoppede på teorien. Intet andet ville da give mening, for hvorfor fanden skulle det eller virke så intenst?
Det var nok også derfor det føltes tydeligere end normalt, når hun lod tungen og læberne lege med ham. Hun smilede svagt, og gentoptog legen med hans krop, som hun tydeligt syntes at nyde selv.
"Jeg ville gøre det noget oftere, for effektens skyld ... Men jeg har lyst for tit."
Som hun fortsatte den leg der tillod hendes mund, fingre og diverse kropsdele at bevæge sig over hans krop igennem vante, drillende bevægelser der var ment til at pirre ham, glemte hun lidt efter lidt formålet, og lod blot sin krop lege med hans. Hastige, hårde bid imod hans hals blev afløst af fingre der dels kradsede imod hans overkrop eller næsten syntes at undersøge hans krop med kælne bevægelser.
Hun trak sig nærmere så hendes krop var presset imod hans, og nappede ham i øret, inden hun lod deres læber mødes, og så lod tungen bevæge sig imod nogle af de sår hun havde bidt i ham tidligere. Hun stoppede dog, stivnet, med et gisp da hun mærkede hans underliv imod sit, for det føltes så sindssygt intenst på grund af hendes øgede følelsessans. Et støn forlod hendes læber, samtidig med at hendes negle borede sig dybt ned i hans brystkasse, hvor de befandt sig på det tidspunkt.
Hendes tænder havde hårdt fat i sin underlæbe endnu engang, og måtte efter et par sekunder trække dem fri.
"Fuck hvor er jeg nødt til at holde op med at have sex så tit!"
Hun sendte ham et stort smil, og løsnede så langsomt de negle der var boret dybt ind i hans brystkasse fra ham, og lod så læberne og tungen glide henover sårene.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Søn 5 Jan 2014 - 0:00

''Måske jeg bare har været en gentleman, og ladet dig tro du var god nok til at jeg også kunne lide hvad der skete?''

Han smilede flabet til hende, som hun fortsatte med at kæle for hans krop, og han kunne ikke lade være med at nyde det at han bare kunne læne sig tilbage og lade hende arbejde med det hele istedet for selv at gøre en masse. Han lænede sig bare tilbage og lod armene hænge ned bag karret og nød ellers bare hvad hun gjorde.

''Det siger du ikke du har? Nogle gange kunne jeg lige så godt ligge mig på et bord nøgen og bare vente på du ville gøre brug af muligheden.''

Han grinede roligt til hende, og mordede sig over det, men endnu mere var der noget der fik ham til at grine nemlig da deres underliv mødtes og hun ikke kunne undlade at stønne højt. Og han kunne ikke lade være med at drille hende med det. han lod det derfor ske en gang mere og kiggede så på hende.

''Er du sikker på du overhovedet kan holde til sex kære?''

Han grinede drillende, og lænede sig ned over hende og skubbede hende bagud sådan at hans læber gled ned over hendes bryst med stille kys og en legende tunge til at pirre hende, men han stoppede det igen hurtigt og afventede så hvad hun nu ville gøre.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Søn 5 Jan 2014 - 0:53

Delilah smilede bare, men det var også åbenlyst at hun ikke troede den sætning i så meget som et sekund.
"Jeg tror ikke på at du kan være meget en gentleman! Eller så god en skuespiller."
Hendes smil blev let tydeligere, da hun hentydede til hvordan han havde reageret under sex. Hendes smil voksede endnu engang da han lænede sig tilbage for at lade hende arbejde, hvilket hun så også gjorde da hun fik ordentligt plads. Hun måtte indrømme at hun også nødt det. At kunne mærke hvordan han nød hendes berøringer, det ville hun da ikke lade som om hun ikke også nød.
Hun skubbede sig lidt op og hvilede hænderne imod badekarrets kant så hun kunne holde sig over ham, med en svag latter over hans ord.
"Du ville sgu nok få lov at ligge der ret lang tid, for jeg bor her ikke, så jeg ville fandme ikke opdage det særligt hurtigt!"
Hendes latter passerede hendes læber i samme sekund sætningen kom til ende, da hun havde et fantastisk billede i hovedet, af ham der lå nøgen og ventede, uden hun dukkede op. Hun bed hårdt fat i læben for at stoppe latteren, og forsøgte at ryste billedet ud af hovedet, da hun ellers havde svært ved at koncentrere sig. Hvad der dog fik billedet fuldstændigt ud af hendes tanker, var han gentog mødet mellem deres underliv, og hun gispede med hvad der syntes at være et støn.
Hendes øjne gled automatisk i, og hendes fingre knugede hårdt om badekarrets kant. Der gik adskillige sekunder inden hun løsnede grebet, mest fordi chokket over hvor fandens intenst det føltes, endnu sad i hendes krop. Hans ord fik dog et tungt åndedræt til at forme sig til en latter, og hendes blik til at åbne sig, blot så hun kunne se misbilligende på ham.
"Tro mig, lige nu kan jeg bedre holde til at have sex, end til at lade være."
Hun lod ham skubbe hende bagud, men i samme sekund hans læber ramte hendes bryst, forlod et støn hendes læber og hun snoede hænderne omkring hans hoved for at trække ham tættere på. Kun ét støn mere forlod hendes læber, på trods af hans tunge imod hende, da hun kæmpede for at holde det inde. Da han stoppede løsnede hun langsomt grebet om hans hoved, og slog øjnene op. Hun betragtede ham i nogle sekunder med overraskelse malet i ansigtet, da det langsomt var begyndt at gå op for hende at alting føltes så meget mere intenst. Hun stilte dog ikke spørgsmålstegn ved det.
I stedet greb hun fat i ham, og trak sig nærmere så hun kunne bide hårdt i hans hals, og holdt det fast i adskillige sekunder, inden hun slap. Hun skubbede til hans hoved for at skubbe det bagover, så hun kunne komme til at nappe ham hele vejen op af hans hals, lade tænderne strejfe hans hage og så lægge et kort kys imod hans læber, så hun kunne få fat i hans underlæbe med tænderne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Søn 5 Jan 2014 - 20:36

''Bare fordi jeg normalt ikke virker som en betyder ikke jeg ikke kan være det.''

Han smilede bare grinende til hende, over at hun ikke troede på noget som helst af hvad han sagde, og han grinede også af hans kommentar til at han kunne ligge sig nøgen og bare vente på hun ville gøre brug af chancen.

''Du er her ofte nok, men pointen var også at du ville gøre brug af det hvis du var tilstede.''

Han sendte hende et legende smil, og egentligt havde han bare lyst til at smutte og lade hende klare hendes lyster selv, men hans krop ville helt klart ikke lystre ham på det punkt, han kunne med besvær holde hans lyster fra at springe på hende så han blev siddende roligt og grinede da hun stønnede over hans kys.

''Måske, men så må jeg hellere lade dig være.''

Han grinede roligt og lænede sig mere bagud, og lagde armene bag karret så han sad helt afslappet og smilede stille og sukkede nydende som hun nappede ham langs halsen, før hun bed ham hårdt og igen lavede han samme ryk med kroppen som gned deres underliv mod hinanden, og da hun bed ham i læben rev han sig fri og bed hende i halsen, stadig uden at bruge hænderne.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Man 6 Jan 2014 - 19:00

Hun rystede svagt på hovedet, med et levende smil dansende på hendes læber, endnu inden hans sætning var færdig.
"Åh, jeg tvivler ikke på at du kan være en gentleman."
Smilet på hendes læber forsvandt ikke et sekund, samtidig med at hun gled ned så hun kunne markere sine tænder imod et af de sår hun allerede havde sat i hans hud, imens hendes fingre gled opad ham så hun kunne lægge fingrene om badekarrets kant, og løftede sig så op, med et hoved vippet svagt til siden.
"Ikke overfor mig godt nok, men det er ikke pointen."
Stemmen havde et lettere flabet strejf, men overraskende nok var der ikke engang et strejf af negative toner i den sætning, men derimod blot flabede, muntre, legende toner der førte til det fuldstændigt samme smil på hendes læber. Uden at forklare kommentaren yderligere, skubbede hun sig ned, og dykkede under vandet, for at lege med hans krop under vandet i adskillige sekunder, inden skubbede sig op og lod hovedet bryde overfladen, for hurtigt at lade en hånd glide henover håret for at trække det meste af vandet ud af håret med én hurtig bevægelse.
Hun lod hurtigt tungen fange vandet på hendes læber, og trak sig så hen da han grinede. Ved hans ord fandt smilet vej til hendes læber, og siden hun sad så tæt op ad ham, pustede hun sin latter imod hans hud.
"Fandme ja, det ville jeg udnytte! Sådan en mulighed kan jeg ikke lade gå til spilde."
Hun blinkede til ham for at fremhæve joken i hendes stemme, men alligevel lod hun hænderne glide ned over hans krop, ned under vandet og lænede hænderne imod hans lår. Det kunne godt være hun ramte hans køn et par gange, men det var ikke med vilje. Hun borede neglene ind i lårene, lige nok til at blod ville pible frem når hun fjernede neglene, men heller ikke dybere end det. En svag latter passerede endnu engang hendes læber da han lænede sig bagud helt afslappet, men hun gjorde ikke andet end at presse sine negle lidt dybere, for at fortælle at han ikke skulle sætte sig for behageligt.

"Virkelig? For det jeg kan mærke imod mit inderlår er meget uenig i at du skal lade mig være."
Hun lod tungen strejfe hans hals, og lod så læberne strejfe hans øre inden hun fortsatte sætningen, så ånden fra hendes sætning blev pustet direkte ind i hans øre.
"Faktisk tror jeg at den mener du skal tage mig lige nu."
Hun nåede knapt nok at afslutte sætningen, før hun lod tænderne strejfe hans øre, ligesom hun havde gjort med hendes læber og hans øre netop før, og rev så neglene op af hans lår med ét ryk. Hun nåede dog ikke meget længere inden han igen pirrede hende drillende med at bevæge sig imod hende, og fik irriterende nok et gispende støn til at blive skubbet ud af hendes læber, samtidig med at hun ubevidst skubbede sig tættere på ham. Så snart hun var kommet over overraskelsen og ... resten, smilede hun og lagde begge hænder imod hans brystkasse, kun i nogle sekunder, inden hun trak sig helt tæt på og lagde læberne imod hans hals, bare kort.
"Lad være med at pirre mig!"
Smilet i hendes stemme udlignede hårdheden fuldstændigt - måske også på grund af læberne der lå på hans hals med legende bevægelser. Da han så bed fast i hendes hals var der langt mere støn end gisp over det, og endnu engang greb hun automatisk fast i ham og trak ham hårdt tættere på, samtidig med at hun borede neglene ind i hans ryg. Neglene og presset imod ham forsvandt først efter han havde sluppet hendes hals med tænderne, og selv efter det gik der adskillige sekunder inden hun faktisk trak sig væk.
Da hun gjorde gik der ikke mange sekunder, hvor hun lod fingrene strejfe bidemærkerne på hendes hals, inden hun vippede hovedet til siden og lod en finger glide igennem vandet der efterhånden var blevet lettere køligt.
"Måske burde vi komme op og tørre os? Og lege videre et andet sted."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Jan 2014 - 20:19

Han smilede roligt til hende, og betragtede hende ganske stille som hun kom med hendes flabede kommentar, men egentligt lyttede han ikke rigtigt, da han bare var fokuseret på at følge med i hvad der skete med hans krop, hvordan hun kærtegnede hans krop og hvordan hun skadede den. Det var vist intet under at han havde mange ar på kroppen når det var kvinder som Delilah han var sammen med. På det punkt kunne det være rart at være dæmon eller vampyr.

''Sikker på det? Måske det kun er fordi jeg har fået lidt af dit blod?''

Han grinede drilsk til hende, kunne ikke lade være med at svare igen, og da hun så spurgte om de ikke skulle komme op, tog han det som en god chance, og rejste sig hurtigt op uden at flytte hende, det resulterede i at hans lem gled over hende mens han rejste sig, og gik så hen og tog et håndklæde. Han begyndte så ganske roligt at tørre hende da han havde hevet hende op.

''Ja, selvom det nok ikke hjælper dig med at blive tør, du er nok lige så våd om lidt igen.''

Han viskede det drillende i hendes øre, som han stille stod og tørrede hende, sørgede for at han stod tæt op af hende imens han gjorde det, og han smilede så ganske stille og roligt, som han tørrede sig selv. Afventede hvordan hun ville reagere.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Ons 8 Jan 2014 - 17:57

Et øjenbryn løftede sig svagt, samtidig med at hun bevægede sit lår let ved at læne sig til siden, som for at pointere at hun tydeligt kunne mærke ham imod hende, netop dér, da han sagde det ikke var derfor. Hendes hoved vippede svagt til siden, inden hun faktisk besvarede hans ord.
"Det havde været et godt argument, hvis ikke jeg havde mærket det imod mit lår inden du bed mig."
Hendes smil dansede lystigt på hendes læber, samtidig med at hun lod et par fingre skubbe hendes hår ud over den ene skulder, så det ikke ville glide frem da hun lænede sig frem og drillende nappede i hans hals. Hun nåede lige slippe ham da han begyndte at rejse sig, og skubbede sig med et smil lidt længere væk da hun kunne mærke hvordan han gled op af hende, mest for at gøre plads så han ikke sparkede hende i hovedet på vej op.
En svag latter forlod hendes læber, og hun greb blidt fat i badekarrets kant da han kom op, dog uden selv at nå at rejse sig, før han greb fat i hende. Hun slap først da han hev fast i hende og trak hende op, så hun næsten snublede over kanten, men nåede at få balancen så hun ikke væltede. Hun greb fat i hans arm for at holde balancen, og slap ikke med det samme da han begyndte at tørre hende, da det så var nemmere for hende at hjælpe ham ved at bevæge sig imod ham.
Overraskelse dansede igen i hendes blik, da hun bemærkede hvor tydelig følelsen af stoffet der gled over hende var, og uden at tænke over det skubbede hun sig tætterede på ham. Hun flyttede hånden fra hans arm, og snoede den dermed omkring hans hals, uden rigtigt at tænke over det, men fordi hun så kunne trække sig tættere på. Hun bed sig i underlæben, men kunne ikke holde et lavt pust af latter ude ved hans ord.
"Der er visse steder på min krop du slet ikke kan tørre lige nu."
Hun smilede svagt og nappede ham i øret, kun lige kort til hun var blevet tørret, så hun kunne tage håndklædet fra ham inden han blev færdig, og lade det glide ned over ham, samtidig med at hun selv gled ned på hug, og nappede ham op af benet. Hun nappede hårdere og hårdere jo længere op hun kom, inden hun kom helt op til slutningen af hans inderlår, og bed sig hårdt fast - i blot et sekund inden hun slap, og rejste sig op.
Samtidig med at hun rejste sig op, lod hun neglene glide henover hans hud, samtidig med at hun rejste sig så hun kradsede henover hans mave.
"Men det kan du vel se."
Et drillende glimt blinkede igennem hendes blik, og et legende smil sad på hendes læber.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Fre 17 Jan 2014 - 21:24

''Se nu ved vi jo begge du er god til at lyve for dig selv, og vi ved begge du gerne vil have mig så det kunne nemt være noget du bare forestillede dig.''

Han smilede bare drillende til hende som hun lænede sig ind mod ham mens han tørrede hnede, han kunne nok godt glemme at trække sig tilbage nu, han var uden tvivl gået for langt nu til at der faktisk var en vej tilbage hvis han ellers havde tænkt sig at droppe det hvilket han dog ikke havde på nogen måde.

''Uhhh er ret sikker på det næsten aldrig er tørt når vi er sammen.''

Han smilede bare drilsk, som hun kradsede ham op af maven og han sukkede blidt og nydende, Men stønnede dog lidt når hun nappede ham i låret, og gav hende så et hurtigt spind på stedet inden han gik væk fra hende ind mod stuen med inden han forlod hende, gav han hende et hårdt slag med flad hånd over den ene balle og gik så ellers ind og satte sig ned i en af stolene i stuen hvor han så ventede på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Man 20 Jan 2014 - 20:41

Ved hans ord strejfede et smil hendes mundvige, men uden at nå længere lod hun det sidde, uden hun faktisk svarede ham i første omgang. I stedet lod hun adskillige sekunder tikke forbi, samtidig med at hun smidigt bevægede sig for at lade ham komme ordentligt til, inden hun svarede - uden at have ladet smilet der havde strukket i hendes rødlige læber segne hen. Igennem hendes blik nåede der lige præcis at glitre legende blink forbi, inden hendes læber skiltes i et svar.
"Du er velkommen til at benægte det, Sajro. Men vi ved begge at du ville have mig, både fysisk og psykisk, længe før dine tænder var i nærheden af min hud."
Stemmen syntes overraskende klar, som den passerede hendes læbers drillende smil. Delilahs tanker vandrede kun lige så langt at de nåede tilbage til start - følelsen af stof der gled imod hendes hud. Følelsen af hvor overraskende overvældende følelsen af stoffet imod hendes krop var. Så længe havde det fandme da ikke været, siden hun havde fået noget? Klart, nogle uger, men gav det virkelig grundlag for den næsten sitrende følelse selv det mindste strøg imod hendes fik til at fyge igennem hende.
Okay indrømmet, uden set hvad ville intensiteten i alt hun følte lige nu, helt sikkert blive forstærket af den lyst der dansede i hendes krop. Men alligevel?! Ved hans næste ord dansede en latter igennem hendes læber, før hun nåede at suge dem ind til sig igen, og hendes hoved gled til siden da hun betragtede ham, endnu med smilet klistret til de let skilte læber.
"Du skal ikke være så sikker på det! Engang imellem kan der være lyst, men det er vel det."
Hun lavede en svag bevægelse med overkroppen der kunne tolkes som en skuldertrækning, samtidig med at den drillende, latterfulde stemme forlod hendes krop.

Det gav næsten et sæt i hende da hans hånd ramte, men hverken af chok eller smerte. Hendes blik gled op til ham, sammen med smilet der ikke forlod hende, og fulgte ham da han forsvandt. I stedet for at følge med ham med det samme, vippede hun hoften til siden og stod i nogle sekunder uden at lade blikket forlade stedet hvor han forsvandt, dog uden rigtigt at lade det være grunden. Med et par fingre fik hun fat i håndklædet og band det om kroppen, så det sad om hende og skjulte hendes mere 'private dele'.
Det virkede måske som et lettere mærkeligt tidspunkt at svinge et dække om sin nøgenhed, men det var ikke som sådan fordi hun ville dække noget for ham. Hvad var pointen i dét - især efter de utallige gange han havde set hende nøgen alligevel? Med det .... et-eller-andet med fordele de var, var det intet andet end en ren refleks der havde taget det om hende. Hun vidste ærligt talt ikke engang om man kunne kalde dem 'venner', for hun var i tvivl om mange ting omkring alt det her.
Men det var vel ikke så vigtigt alligevel? Det var ikke fordi de så særligt meget til hinanden, på trods af forældreskab.
Med et par fingre lod hun håret glide over den ene skulder, inden hun med endnu fugtige fødder gik ind i stuen, med ubevidst langsomme skridt. Hun nåede døråbningen, og stilte sig endnu engang dér, dog kun i nogle sekunder, inden hun trådte igennem og hen til ham. Hun stoppede foran stolen han sad i, og lod en hånd hvile på ryglænet af hans stol, på hver side af hans hoved. Hun lænede sig frem så hun var lænet over ham, men stadig stod.
Først derefter kravlede hun op så hun sad over ham, med en ben på hver side af hans ben, og endnu lænet tæt ind over ham, så hun næsten rørte ham over hele kroppen, men alligevel ikke strejfede ham nogle steder.
"Hvorfor giver du ikke bare op og tager mig?"
Hendes stemme var lavmælt, og syntes at holde en svag pause da hun vippede hovedet til siden, og nappede i siden af hans øre nogle sekunder, før hun bed ham hårdere lige under øret, og så løftede sig op så hendes ånde forsvandt ud over hans øre.
"Vi ved begge to at du har fandens meget lyst. Bare gør det."
En lavmælt latter forsvandt, inden hun trak sig ned og lod tungen strejfe hans kraveben, efterfulgt af et par tænder der knapt rørte ham, som for at vise at han ikke ville få hele pakken før han gav efter. Pludseligt løftede hun sig over ham så hun igen ikke rørte ham, uden et ord.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Tors 30 Jan 2014 - 20:19

''Hvis du er heldig har du ret i jeg vil have dig fysisk, du er jo ikke det dårligste knald jeg har haft.''

Han smilede bare drilsk til hende, og han grinede lidt af hendes måde at virke ligeglad på, og han gik hen til hende, han hviskede hende legende i øret for at vise hende at han ikke troede på hende, lod han sin hånd hvile mellem hendes ben mens han hviskede.

''Så siger vi det horny''

Han gik så fra hende hvor han lod den ene finger glide over hendes læber fra den hånd der havde lagt mellem hendes ben. Han smilede bare roligt som hun kom ind til ham som han sad i stolen. Han smilede bare og sukkede nydende som hun kærtegnede hans krop på flere forskellige pirrende måder, og han vred sig også engang imellem, men han gjorde ikke mere end at snakke.

''Åhhh hvis du så gerne vil have det, så må du jo bare tage det, du kan vel godt selv lidt også?''

Han grinede bare drillende til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Fre 31 Jan 2014 - 23:02

Et smil sitrede endnu om hendes læber ved hans ord, men en himlen med øjnene modsagde smilet og fremviste et udtryk der tydeligt viste at hans ord ikke var spor troværdige. Af mange gode grunde. Hvis han havde hørt det, havde det været en hentydning! Men det havde han forhåbentligt ikke, for hendes tanker skulle sgu helst ikke høres. Men det var jo ikke medmindre man havde lyst til at blive lettere sindssyg, af at være tæt på en så fucked-up hjerne, selvfølgelig.
"En af de dårligste? Jeg er måske dårlig til at lyve, men dét var sgu en af dine værste hidtil."
Hendes stemme forsøgte at skjule den lyst der også var at se i hendes blik, men hun kunne ikke holde det helt indespærret, og svage toner af det sprang igennem i hendes sætning mens hun talte. Smilet hvilede stadig på hendes læber da hendes blik lagde sig på ham, og fulgte ham tæt med blikket da han nærmede sig hende. Hendes blik lyste næsten af mistænksomhed, der havde en mærkelig snert af ... noget andet.
Hun flyttede sig ikke, bevægede faktisk ikke andet end blikket der fulgte ham da han trådte tættere på hende. Selv da hans læber var ved siden af hendes øre, reagerede hun ikke med andet end at lade et skævt smil danse om hendes læber, ved lyden af hans ord.
Inden hun nåede at svare, gjorde han dog noget der fik overraskelse til at flakke over hendes blik. Det var ikke så meget fordi han rørte hende der, hvor hendes blik straks søgte ned. Grunden til at hendes tænder straks fik fat hendes underlæbe, var at nydelsen blev langt kraftigere end hun havde regnet med, bare fordi han berørte hende der.
Der var stadig et svagt skær af overraskelse i hendes blik, da hans fingre strøg imod hendes læber, og han forsvandt. Hendes blik fandt ham og fulgte ham på vejen væk.

Som Delilahs mund legede med hans krop, ignorerede hun fuldstændigt hans reaktioner, så længe de ikke forstyrrede hende. Hun opdagede det naturligvis, og et svagt smil trak da også kort i hendes læber, men hun sørgede for ikke at reagere, for at det ikke havde nogen indflydelse på hvad hun lavede. Men da han sagde noget, pustede hun en varm ånde i form af en latter ud over hans hud, og løftede sig op på armene over ham.
"Er det sådan vi leger? Fint. Så bestemmer jeg."
Hun satte sig på knæene over ham, og snoede et par fingre om håndklædet. Hun fik trukket det af hende, og lod den falde ned på jorden ved siden af hende.

---- Senere ----

Sved glinsede endnu på Delilahs krop, da hun fik skubbet sig op og trådte væk fra ham. Et par fingre gled igennem hendes hår, samtidig med at hun automatisk gik igang med at søge efter sit tøj med blikket. Det var ikke fordi hun forsøgte at komme væk fra ham hurtigt, eller fordi hun havde et stort behov for at få tøj hurtigt på - det var en refleks for hende at søge efter at komme væk, så snart hun var færdig.
Hun fik fat i BH og trusser, og fik trukket dem på. Ærligt talt, så vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige. Hun tøvede nogle sekunder, og vendte sig så imod ham, endnu engang med nogle fingre der løb igennem håret for at fjerne det fra hendes ansigt.
"Jeg ... Måske skulle jeg bare smutte."
Hendes blik forsvandt igen fra ham, og hun fik trukket et par bukser på. Lugten af blodet fra den døde dæmon begyndte at blive ret voldsom, hvis man først tænkte over det, hvilket fik hendes blik til konstant at vende tilbage til den mand. Det var mærkeligt. Ikke det her, men hvad der skete. Og det var forkert. De var nødt til at finde ud af det her pis. Ikke det her, men det gik ikke at de havde dette her mærkeligt ... sex-skænderi forhold. Det ville fucke det fuldstændigt op for børnene.
De var nødt til at finde en løsning. Men hun vidste ikke hvad der kunne gøres. Eller hvordan fanden hun skulle bringe det på banen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sajro Tors 6 Feb 2014 - 11:34

Han kiggede bare på hende roligt, og rystede på hovedet af at hun hellere måtte gå. Han grinede bare, som han så gik væk fra hende. Han vidste barnepigen ville komme med børnene inden alt for længe og nogen var jo nød til at være tilstede, så han havde tænkt sig at det for en gangs skyld var hende der skulle tage sig af de unger.

''Barnepigen kommer om lidt, og da jeg ikke er hjemme er du nød til at være det. så ja vi ses!''

Som han sagde det forsvandt han hurtigt ud af døren, og skiftede form, og forsvandt ellers bare hurtigt ud af syne. Han vidste godt at hun nok ville være en smule utilfreds, med hans beslutning men det kunne han altid tage sig af på et andet tidspunkt, og ikke nu.

//Out//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Delilah Tirs 11 Feb 2014 - 17:31

Som lagene af tøj på hendes krop blev bygget op, var hendes opmærksomhed rettet imod tøjets påtagning. Hans ord fik hende derfor til at snurre omkring i en surrealistisk glorie af mørkt hår, og nå at lægge blikket på ham sekunder før han var forsvundet ud af døren. Overraskelse dansede i hendes blik, men forvirringen blev suget væk efter blot et øjeblik. Hendes fingre trak istedet læderjakken ordentligt på plads, samtidig med at hendes blik søgte ned imod dæmonliget der prydede gulvet med et blodspor fra Sajro og Delilahs bevægelse igennem blodets stilhed.
Hvad han nok ikke havde regnet med, var smilet der alligevel var blevet fanget på hendes læber. Der var intet der virkede mere glædesgivende for hende netop nu, end tanken om at hun kunne få lov at tage sine børn til sig, og holde dem. Et dybt savn til dem havde stak i hende hver dag hun ikke var nær dem, og derfor var der absolut ingen vrede i hendes tanker, da hun professionelt fik ryddet liget op, og skaffet sig af med beviserne af døden i huset.
Hun sank ned i sofaen og gav sig til at rense hendes Beretta, imens hendes utålmodighed voksede efter at få lov til at se sine børn.
Hvorfor fanden tager det hende så længe!?
Der gik nogle sekunder, hvorefter en frygt snoede sig i hendes hals, og en næsten kvalmelignende følelse slog hende. Var der sket dem noget? Var hun forhindret i at komme herover, fordi hun lå død? Inden Delilahs skræmte, paniske tankegang nåede at sende ordentlige edderkoppespind af panik igennem hende, bankede det på døren. I et par skridt var Delilah ovre ved døren, og flåede den op. Lettelse flakkede igennem hendes blik ved synet af de to piger, kvinden uden for døren holdt. Delilah mumlede noget der kunne minde om et 'tak', inden hun tog børnene fra kvinden.
Sajro ville sgu ikke få lov til at tage dem ud af Delilahs arme igen lige med det samme.
Efter et kort samtale var Delilah på vej væk fra huset, med de to piger i hendes arme der pludrende blev trykket imod hendes bryst, og et smil hun end ikke vidste hun besad, der havde sat sig fast i hendes læber. Ro i kroppen.
Endelig.

//Out

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Bending beats breaking.(Sajro) - Page 3 Empty Sv: Bending beats breaking.(Sajro)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum