Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Leave just one thing on your mind - Rafaela
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sakref.... Morlandin? "Kender ham ik" indrømmede han og kiggede smilende på hende, ik at han havde regnet med at han kendte hendes far.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han tydeligt høre overraskelsen og se den. "Som sagt... Jeg kommer ik meget ud, derved kender jeg ik mange" sagde han med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han kiggede ligeud da hun spurgte hvorfor han ik kom meget ud. "To grunde... Jeg kan bedre lide at være alene og den anden grund... Tror jeg ik du vil høre" han smilede skævt.
Han stoppede pludselig op og kiggede på hende. "Vi er i centrum nu, tror du, du kan finde hjem herfra?" Spurgte han og kiggede sig omkring. Han havde egentlig ik talt så meget med folk som han havde talt med hende. Gad vide hvorfor.
Gæst- Gæst
Hun kiggede sig omkring og så, at de var kommet til centrum. Så var det her de måtte skilles. Hun kiggede på ham "Ja det kan jeg sagtens, Tak for, at du viste mig vej"
Rafaela- Evolved
Han nikkede og smilede til hende. "Det var så lidt" sagde han med en blid stemme og et skævt smil.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han var overrasked over at hun ik var flygtet i det han fortalte det om drabene. Var hun ikke bange, for ham. Det forvirrede ham lidt.
Han kiggede efter hende da hun var igang med at gå. Men ville han lade hende gå? Han ville tale mere med hende, han ville have hende med hjem. Men hvordan skulle han.
Han smilede skævt. Han løb hen til hende og løftede hende op, bridestyle og gik med hende, den vej de var kommet fra. På vej hjem til ham selv. "Jeg vil meget gerne høre mere om din familie" sagde han med et lumsk men frækt smil.
Gæst- Gæst
Hun gik bare roligt videre imod sit hjem. Hun havde ikke den fjerneste tanke om, hvordan Jinxx ville reagere på det, men det måtte han jo om. Altså hun ville bare hjem så hun slap for nogen straf. Hun skreg op da hun blev løftet. Hun kiggede på Jinxx "Sæt mig ned. Jeg skal hjem" hun kiggede rundt og undrede sig over hvor han ville have hende hen "Hvor føre du mig hen?" man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at hun var utryg ved situationen.
Rafaela- Evolved
Han skar ansigt da hun skreg i det han løftede hende op. "Lad vær med at skrig" bad han og kiggede på hende med et skævt smil. "Det kommer du også, bare ik nu" sagde han og kiggede lige frem.
"Hjem til mig selv?" Sagde han og kiggede ned på hende, han kunne se hun var utryg. Han sukkede, typisk. "Rolig, jeg vil ik gøre dig noget" sagde han og kiggede lige ud igen. Folk kunne ikke være andet end utrygge når de var sammen med ham, ik at det var ved at gå ham på... Eller var det. Han vidste ik helt, han var forandret.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han ville jo ikke gøre hende noget forpokker. Det var ligesom med Luce, han ville heller ik gøre hende noget. Hans svaghed var måske bare Dracoianere? Måske... Måske ikke.
Han vidste godt hun var utryg, men det var der ingen grund til. "Hør... Jeg har ingen haft at tale med de sidste hundrede år... Jeg har brug for selvskab" sagde han og kiggede ned på hende.
Han sukkede tungt da hun ik troede på ham og hvis han ik var så god til at skjule følelser ville han havde set noget så såret ud, for han ville hende seriøst ikke noget ondt. "Tro hvad du vil" sagde han og prøvede okay ligge for mange følelser i.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
At hun var bange for ham gik ham faktisk lidt på, for han ville hende jo intet. Hun havde bare vist at hun var god og snakke med. Men.... Om hun ville snakke med ham nu, vidste han ikke, men han håbede da. For han kunne godt lide at snakke med hende. Ligesom han kunne lide og snakke med Luce. Gad vide hvad der egentlig var sket med hende, han havde ik hørt noget fra hende i et stykke tid. Han kiggede lide ud imens han tænkte.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Men det virkede ikke til at han kunne overbevise hende om at han ikke ville hende noget ondt. Hvilket var... Frustrende og sørgeligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han kiggede på hende som hun lagde sit hoved mod hans skulder. Resten af turen hjem var stille. Ubehagelig stille. Han turde ik rigtig selv at tale til hende.
De kom til hans hus efter nogle minutter, han åbnede døren uden at slippe hende, han kom så ind og lukkede døren efter sig og lod hende stå selv. Han stod lidt og kiggede på hende og ventede hendes reaktion.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Just leave me alone! - Davia
» Leave me alone - Tristan.
» Just leave me here al alone! //Jacob//
» you can't leave me - Camille
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata