Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 
Jake
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 
Valentine
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 
Abigail
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 
Lori
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 
Edgar
Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba13Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba14Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Leave just one thing on your mind - Rafaela

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Gæst Tors 2 Jan 2014 - 22:13

Han kiggede på hende og så lige ud. Han trak på skulderne. Godt spørgsmål... Mest nok på grund af at han var eftersøgt. "Well, at jeg er eftersøgt er nok en stor del af det. Og så e folk ik lige så glade for dæmoner." Sagde han og smilede skævt.
De kom til en stor stue hvor der var en pejs og nogle sofaer plus stole. I baggrunden af det hele var der en stor trappe. "Dette er så min stue" sagde han og kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Rafaela Tors 2 Jan 2014 - 22:18

Hun gik hen ved siden af ham så det ville være nemmere og høre hvad det var han sagde. Hun kiggede undrende op på ham. Kunne folk ikke lide dæmoner? Det forstod hun ærligtalt ikke for hun boede sammen med dæmoner og det var da ikke så slemt "Det er da ikke alle som ikke kan lide dæmoner. Jeg har ihvertfald intet imod dem for min far, storebror og mine søstre er dæmoner" hun smilede stille til ham. Hun spærrede øjnene overraskende op da hun så den store stue. Hun smilede kort "Du har ihvertfald sans for stil må jeg indrømme"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Gæst Tors 2 Jan 2014 - 22:25

Han smilede da hun kom op på siden af ham og gik, det var også en tand nemmere. Han kiggede på hende og trak så på skulderne. "Så må det bare være mig de ik kan li" sagde han og smilede skævt. Det var bare sådan at ingen havde taget kontakt til ham og han havde ikke taget kontakt til dem, verdens onde cirkel.
Han sukkede tungt.
Han kiggede på hende med et overrasket men mildt blik. "Jamen tak da" sagde han smilende og gik videre med hende op af trappen hvor forskellige værelser lå.
Han viste først det gæste værelse han havde. Hvilket var det Luce havde sovet i og han havde ikke rørt det siden. Så der var lidt rodet og der var lidt blod. Men det havde han fuldstændig og han åbnede så døren til værelse og kiggede overrasket på værelset og så på hende. "Um... Gæste værelse" sagde han hæst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Rafaela Fre 3 Jan 2014 - 23:41

Hun kiggede lidt på ham og trak på skuldrene "Det skal jeg så ikke gøre mig klog på for jeg ved det ærligtalt ikke" hendes stemme var roligere, men hun var stadig lidt utryg ved hele situationen som hun var i. Hun smilede roligt til ham da hun sagde tak for hendes kompliment, men hun trak bare let på skuldrene da hun ikke vidste, hvad hun ellers skulle sige eller gøre. Hun fulgte roligt efter ham videre op af nogle trapper. Hun kiggede rundt imens de gik. Hun vidste ikke hvad det næste ville vente hende, men det fandt hun vel snart ud af. Da han åbnede døren til gæsteværelset og så der var blod forskellige steder og meget roddet blev hun helt forarvet over det. Hun kiggede op på ham "Hvad skete der med den sidste som havde overnattet her?" man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at hun var chokeret.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Gæst Fre 3 Jan 2014 - 23:53

Han smilede roligt og trak på skulderne, "Hvem ve også hvad en enkel person tænker" sagde han smilede og så på hende.
Han fortræd at han ikke havde ryddet op efter Luce havde været der. Og han kunne med det samme godt mærke at det ikke videre var et godt indtryk hun fik at ham da hun så værelset.
Han sukkede og lukkede roligt døren. "Jeg skadet hende altså ik... Hun var såret og jeg hjalp hende, hun slap levende ud i god behold" sagde han for at svare hendes spørgsmål helt til sidst. Han vidste ikke om hun ville stole på ham og tage imod denne sandhed, men han håbede. Han gik roligt hen til sit eget værelse.
"Der er lidt rodet... Undskyld" sagde han og åbnede døren til et mørkt værelse med tøj og tin og sager rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Rafaela Søn 5 Jan 2014 - 15:53

Hun trak let på skuldrene og så på ham "Det er der ikke nogen der ved udover den enkelte person det omhandler og som tænker det" hun var stadig helt overrasket over, hvordan gæsteværelset så ud. Havde han gjort noget ved den stakkel der havde været der sidst eller var personen allerede kommet til skade inden og han havde taget sig af personen? Hun kiggede op på ham da hun hørte hans stemme. Hun trak vejret lettet "Havde lige troet, at du havde gjort noget ved hende, men er glad for, at høre, at jeg tog fejl hvad det angår" hendes stemme var mere rolig og lettet. Hun blev noget roligere af hans nærvær nu hvor hun vidste det, men om han havde talt sandt vidste hun ikke, men hun måtte stole på ham. Hun fulgte roligt efter ham. Hun kiggede rundt på det roddet værelse "Jeg kan gætte, at dette enten er dit værelse eller arbejdsværelse. Har jeg ret?" hun kiggede op på ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 16:17

Han nikkede, "og det er ik altid sandt det de siger når man spørg dem hvad de tænker" sagde han og kiggede på hende.
Han grinede let og smilede skævt, "det startede med at jeg faktisk ville havde spist hende... Men jeg kunne ikke få mig selv til det" sagde han og kiggede tilbage på værelset.
Han nikkede og smilede, "mit værelse" sagde han, der var godt mørkt så man skulle passe på ik at gå ind i noget. Han havde ikke engang sat noget lys derind. Men han havde det bedst med mørke når han vågnede eller skulle sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leave just one thing on your mind - Rafaela - Page 3 Empty Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum