Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Leave just one thing on your mind - Rafaela
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Leave just one thing on your mind - Rafaela
De kom til en stor stue hvor der var en pejs og nogle sofaer plus stole. I baggrunden af det hele var der en stor trappe. "Dette er så min stue" sagde han og kiggede rundt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Han sukkede tungt.
Han kiggede på hende med et overrasket men mildt blik. "Jamen tak da" sagde han smilende og gik videre med hende op af trappen hvor forskellige værelser lå.
Han viste først det gæste værelse han havde. Hvilket var det Luce havde sovet i og han havde ikke rørt det siden. Så der var lidt rodet og der var lidt blod. Men det havde han fuldstændig og han åbnede så døren til værelse og kiggede overrasket på værelset og så på hende. "Um... Gæste værelse" sagde han hæst
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han fortræd at han ikke havde ryddet op efter Luce havde været der. Og han kunne med det samme godt mærke at det ikke videre var et godt indtryk hun fik at ham da hun så værelset.
Han sukkede og lukkede roligt døren. "Jeg skadet hende altså ik... Hun var såret og jeg hjalp hende, hun slap levende ud i god behold" sagde han for at svare hendes spørgsmål helt til sidst. Han vidste ikke om hun ville stole på ham og tage imod denne sandhed, men han håbede. Han gik roligt hen til sit eget værelse.
"Der er lidt rodet... Undskyld" sagde han og åbnede døren til et mørkt værelse med tøj og tin og sager rundt omkring.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han grinede let og smilede skævt, "det startede med at jeg faktisk ville havde spist hende... Men jeg kunne ikke få mig selv til det" sagde han og kiggede tilbage på værelset.
Han nikkede og smilede, "mit værelse" sagde han, der var godt mørkt så man skulle passe på ik at gå ind i noget. Han havde ikke engang sat noget lys derind. Men han havde det bedst med mørke når han vågnede eller skulle sove.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Just leave me alone! - Davia
» Leave me alone - Tristan.
» Just leave me here al alone! //Jacob//
» you can't leave me - Camille
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata