Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Scars(Ammon)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Scars(Ammon)
''Du vil altid have et fristed her.'' smilede han varmt, mens han ikke kunne lade være med at fryde sig over hendes rødmen.
Han ville så gerne, bare et enkelt kys... Men han rystede tanken af sig. Ikke hende. Det ville ødelægge så meget mellem dem.
Gæst- Gæst
Hendes blik løftede sig op fra hendes fødder og hun kiggede ham i øjnene.
Gæst- Gæst
''Og morgenmaden? Den spiser Thrust bare resten af.'' smilede han roligt.
''Overdådig ville jeg ikke kalde den. Det er en hverdagsting for mig efterhånden.'' han blinkede charmerende til hende, inden han smilede roligt.
Gæst- Gæst
"Thrust?.... Er det her en hverdags ting for dig? Wow, for mig ville det være en luksus som jeg for den sags skyld aldrig har set før", hun havde aldrig spist den slags mad før, aldrig smagt æg eller gris. Hun levede jo i en jungle og der rendte disse dyr ikke lige frem rundt. Et let smil lå over hendes læber som hun kiggede på ham inden hun vendte ham ryggen og lænede sig en anelse frem for at få kanden og hælde noget mere te op i hendes krus. Positionen de stod i lige nu... Var lettere akavet og var ofte noget der fandt sted i soveværelset.
Gæst- Gæst
''Thrust er... Ja, hun er umulig at beskrive. Du kan måske møde hende senere. Lige nu hviler hun sig.'' smilede han varmt.
''Du kan bare bruge værelset som du lyster. Det samme med resten af huset, undtagen børneværelset og biblioteket.'' han smilede kort til hende, inden han bakkede lidt væk.
''jeg går lige ind og tager et bad, og tager noget mere passende på.'' sagde han roligt, med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Heldigvis havde han værelser nok til at hun kunne være en evighed om at se dem alle.
Han fik smidt bukserne og hans boxers, og tændt for vandet i badeværelset.
Heldigvis kunne han bruge det 'nye' brusesystem, så han slap for lange karbade. Det var ikke hans største glæde.
Egentlig, trængte han ikke til et bad, men han skulle skylle tankerne af sig. Tankerne om hende. Han sig igen hende for sig, i skjorten. Han stod der bare, med det kogende vand ned over sig, og trak vejret dybt
Gæst- Gæst
Selicity åbnede den første dør hun fandt bare en anelse interessant, det viste sig at være et form for kontor eller noget i den stil, hun kunne ikke lade være med at snuse rundt i hans ting, han havde efterladt hendes nysgerrighed på kogepunktet, hvorfor måtte hun ikke se biblioteket? Børneværelset kunne hun skam sagtens forstå, det var meget privat og et sted han sikkert ikke engang selv kom særlig meget. Hendes fingre gled langs det store skrivebord der var i rummet, hendes øjne gled over billederne der nu eventuelt måtte være herinde, hun ønskede at se hans elskerinde, hans datter og ja egentlig også finde ud hvem denne Thrust var men hun ville på ingen måde heller overskride grænsen for hans gæstfrihed og bryder de få regler han havde sat for hende, selvom den ene nu var ganske fristende at bryde. Hun hev en anelse i skjorten for at få den til at blive længere hvilket kun resulterede i at han ville kunne se mere af hendes kavalergang, men heller det end at han ville kunne se hendes nøgne bag.
Gæst- Gæst
Efter et stykke tid, kom han i et par jeans der hang lige så meget som de sorte bukser fra før.
Han tog en skjorte på, lod den dog være åben, og begav sig derefter ud for at finde hende igen.
Hun var i kontoret. Det eneste rum han egentlig havde gidet at gøre personligt.
Tegninger prydede væggene.
En ung kvinde med en lille bylt i armene - Blair og Lucy.
En ulvinde - Thrust. Ældre og svagelig på tegningen.
En tegning af Sargonis, en af Lyssa - hans mor....
Han stod i dørkarmen og så lidt på hende, med et smil.
''finder du noget spændende?''
Gæst- Gæst
Hendes øjne gled over de mange tegninger, der var dog kun en hun kunne kende, en tegning af Sajro. Hadede han ikke sin far, hvorfor havde så et billede af ham hængende? Den lidt ældre kvinde måtte være hans mor og billedet med den unge kvinde og hvad der øjensynligt var et barn måtte være kvinden han havde snakket om før og hans datter. Kvinden var meget smuk og Selicity kunne allerede se at hun på ingen måde lignede denne kvinde, dog kunne hun se ligheder mellem kvinden og Stella men det var nok bare det blonde hår. Let strakte hun sig og tog den ned så hun kunne kigge på den ordentlig, hun var meget smuk, det måtte hun give Ammon, det var til ingen undring at han havde kastet sin kærlighed på denne kvinde. Et let smil lå over hendes læber som hun hang det tilbage og vendte sig mod ham som døren gik op.
"Det var den første dør der så indbydende ud så jeg måtte bare se hvad der var herinde og jeg gætter mig til at det er dit kontor?", hun kiggede på ham med et dejligt smil inden hun vendte sig mod tegningerne igen, "Hun er meget smuk Ammon... Der er ikke noget at sige til at du kastede din kærlighed på denne kvinde".
Gæst- Gæst
''hun var menneske dengang. Og den eneste der havde den mulighed for at give mig et normalt liv. Et rigtigt liv.'' sagde han roligt.
''Hun vidste hvad der ventede i fremtiden... Et liv, hvor hendes ægtemand var død af alderdom længe før hun blev ældre..'' sukkede han.
Ammon ældede hurtigere end andre. En ulempe ved at være blandingsrace. Den hurtigere healingsevne var en del af overaktive cellereproduceringer.
Han sukkede.
''Det var klart at hun valgte en anden.'' sagde han roligt.
Gæst- Gæst
"Jeg skal ikke kunne sige om det havde noget med det at gøre men uanset hvad må tanken ikke være rar at den man elsker med sikkerhed dør langt før en selv". Hendes øjne var vendt mod et af de store vinduer.
Gæst- Gæst
Han smilede bagefter til hende.
''at se godt ud, er bare en lille del af det.'' han blinkede drilsk til hende.
''hun lever evigt nu. Og jeg er død inden for 10 år.'' sagde han roligt, inden han satte sig ved siden af hende.
''hvad med dig? Har du aldrig været forelsket?'' spurgte han roligt
Gæst- Gæst
Selicity kiggede frem for sig og et smil brød frem på hendes læber, hun havde aldrig været forelsket eller følt sig elsket, jovist hun havde haft seksuel omgang men det var langt fra det samme som at være forelsket eller at personen du var sammen med elskede dig. "Nej aldrig, jeg har aldrig været forelsket og ingen har heller aldrig været forelsket i mig", hun kiggede op på ham da han var en del højere end hende, smilet lå stadig på hendes læber og irritationen var ikke længere at spore i hendes klare blå øjne.
Gæst- Gæst
''man ved sjældent hvem der er forelsket i en før det er for sent. Hvem ved, måske er der andre der også er forelsket i dig?''
han stivnede. Sagde han lige det der?
Pokkers, pokkers, pokkers og øv!
''jeg mener- jeg- øøh-aaargh!'' sukkede han grinende.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og hoppede ned fra bordet og stillede sig foran ham i stedet for, når hun stod der var hun var i hvert fald bare nogenlunde på højde med ham. Hun var ikke super høj men hun var da bestemt heller ikke lav, hun var omkring 1,65-1,67 høj. Let kørte hun hænderne gennem hendes lange røde hår og begyndte at samle det til en høj hestehale, jo mere hun løftede armene jo højere op på låret kravlede skjorten. Da hun var færdig lod hun armene glide ned langs hendes side og glattede skjorten ud i samme bevægelse.
Selicity grinede stille, ikke på nogen hånlig måde. "Jeg tvivler på det må jeg indrømme men hvis der er har jeg næsten ondt af dem... Jeg er ikke lige frem kæreste materiale". Hun kiggede ham i øjnene og lagde let hovedet på skrå, det var tydeligt at hun ikke havde opfanget hvad han havde sagt, let hævede hun et øjenbryn mens hun betragtede ham. Hvad skete der her?
Gæst- Gæst
''Det er ikke Sargonis' skyld, men... jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvis han var blevet hos hende, ville hun måske stadig være i live...'' sagde han stille.
Han sukkede kort, men tav da han så hvordan skjorten gled op af hendes lår.
For hans indre blik tog han skjorten af, hende, kærtegnede hende. Fik hende til at indse at kærestemateriale var relativt. Forskelligt for hver eneste person..
Gæst- Gæst
Selicity trådte en anelse tættere på ham da han virkede helt væk. Let lagde hun hånden mod hans lår og kiggede ham i øjnene med et let smil. "Ammon.. Er du okay?"
Gæst- Gæst
Først da hun rørte ved hans lår vågnede han fra hans dagdrøm.
''Undskyld.'' grinte han.
''det var ikke meningen at sidde og glo.'' han blinkede kort til hende.
''men det er svært at lade være, med en så lækker i intet andet end en skjorte.'' smilede han drillende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''hvorfor indrømmer du det ikke bare? Du er vild med mig!'' grinte han drillende hvorefter han rejste sig og lagde hænderne på hendes hofter.
Han ville virkelig gerne bare høre hende indrømme at hun var smuk, det var hvad hun var. Bedårende. Vidunderlig.
Gæst- Gæst
Let slikkede hun sine læber og kiggede kort ud af vinduet inden hun kiggede tilbage på ham da hun mærkede hans hænder mod hendes hofter, en let rødmen lagde sig atter engang over hendes kinder men det forsvandt lige så hurtigt som den var dukket op. "Men hvis du vil have mig undskyldt så har jeg stadig en masse rum jeg endnu ikke har snust rundt i endnu", hun vendte ryggen til ham og gik mod døren, hendes hofter havde en sensuel vuggen til sig som hun gik, skjorten fremhævede det kun yderligere. Roligt stoppede hun i dørkarmen og kiggede tilbage på ham, "Du må gerne komme med hvis du vil", hun blinkede yderst drillende og charmerende til ham inden hun forsvandt ned af gangen.
Gæst- Gæst
Var det katten efter musen de legede?
''Jeg har et rum du skal se.'' smilede han roligt, og tog hendes hånd da han nåede hen til hende. Han hev hende nærmest med sig, ind i et værelse der var helt oplyst af sterinlys. På skrivebordet var der papirer i stakkevis med tegninger, i en hundekurv i hjørnet lå en stor grå ulvinde. Hun sov tungt.
Han trådte roligt ind, og sagde med blid stemme: ''Thrust... Se her.'' han satte sig på hyg, og ulvinden satte sig langsomt op. Hun var gammel, meget gammel. Men ikke desto mindre var hun smuk.
''Selicity. Dette er Thrust.'' smilede han da Thrust kom hen til Selicity hurtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Thrust er... Hun er min mor på en måde. Hun er min ældste og bedste ven. Hun har altid passet på mig.'' sagde han med et smil.
Ammon var stukket af hjemmefra da han blot var en ung knægt. Thrust fandt ham og passede på ham.
Han smilede bare. Thrust så på Ammon med et lille drilsk blik. Han så lidt ned, rødmende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» It's in the scars.. Dam! I trusted you so must! //Arason//
» It won't ever end.(Ammon)
» Godt at se dig - Ammon
» Hvem der?//Ammon.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine