Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
xx I'm not a prisoner of my feelings! At least I dont want to be! -Markos
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: xx I'm not a prisoner of my feelings! At least I dont want to be! -Markos
"Så du gør de ting, men det er virkeligt ikke hvordan du er?"
Han smilede igen lige inden hun overfaldt ham, han blev overrasket men han kunne ikke lade være med at smile lidt bredere grundet det. Han lagde armene om ryggen på hende. Han rystede dog stille på hovedet ved hendes spørgsmål samtidigt med at han lænede sig frem og kyssede hende kort. Det var noget sært at spørge om. han kunne ikke se bort fra det, men det betød ikke at han ikke kunne acceptere det.
"Jeg vil ikke kunne se bort fra det, slet ikke hvis det ikke er sådan du er, fordi så bør du opføre dig som du er, og ikke gemme dig. Men uanset hvad har du været venlig mod mig, så jeg hader dig ikke, og har som sådan ikke noget imod det du gør."
Han smilede roligt, mens han stadig havde hende hængende om halsen, mens hun havde trykket sig tættere på ham var hans hjerte begyndte at hamre mere, og han sørgede for at gøre sit bedste for ikke bare at kigge ned af hendes overkrop da hun ikke ligefrem havde så megt som en trævl på kroppen lige nu.
Gæst- Gæst
Hun slappede af i kroppen da hun mærkede hans arme om sig, hans smil fik hende til at smile. Dog da han kyssede hende, så kyssede hun med, men hun kunne også mærke en svag rødmen brede sig. Forhåbentligt lagde han ikke mærke til det. Hun tog en dyb indånding, hendes bryst blev blidt presset mod ham i få sekunder, inden hun kom med et let suk.
Da han snakkede lyttede hun roligt til ham og smilte kort.. Hun løftede sin hånd op til hans kind og aede den blidt. Hvordan kunne han gøre hende så glad på så kort tid? Hun forstod det ikke:” Du er sød…. Det kan jeg godt lide..” sagde hun inden et blidt grin undslap hendes læber. Hun pressede sine læber kærligt mod hans imens hendes bryst blidt blev presset imod ham.
Hendes hjerte hamrede mindst ligeså meget som hans gjorde. Hendes kinder blev en anelse mere røde og hun lagde panden mod hans skulder mens hun lukkede sine øjne en smule i:” Markos…” kom det ret så seriøst fra hende. Hun løftede sit hoved op så hendes hoved var mod hans skulder og hun egentlig kunne høre hans hjerte mens hun så op på ham. Hun bed sig i læben, mens hun gennemtænkte hvad hun ville sige.
”Jeg vil have dig…..” kom det så fra hende, ligeså seriøst som da hun sagde hans navn. Hun kom med en dyb udånding og sukkede så kort. Hun ville heller ikke have at han følte at det var akavet. Det ville hun slet ikke have, på nogen måde. Men hun følte heller ikke at hun kunne lyve overfor ham.
Hendes vejrtrækning var også blevet en anelse hårdere, hun var ikke sikker på hvad hun skulle gøre af sig selv.
Gæst- Gæst
"Den slags må du ikke sige"
Han sagde det med et drillende toneleje til det med at han var sød. Det var ikke fordi han havde noget imod det, han kunne bare mærke at han blev en smule flov over at hun sagde det. Han gengældte hendes kys, og vendte hovedet ned mod hende da hun sagde hans navn. Han kiggede bare på hende, og skulle lige til at sige hendes navn også men hun nåede at afbryde ham, og han blev ret overrasket over hendes ord. Han kiggede på hende.
"Du mener?"
Han vidste jo godt hvad hun mente, han var bare nød til at spørge nød til at sikre sig at de snakkede om det samme. Han ville være helt sikker på det ikke var hendes følelser der talte totalt over sig, og at hun ville fortryde det bagefter. Han kiggede på hende. Han lænede sig ned mod hende, og lod sine læber mødes med hendes, og holdte kysset længe og lidenskabeligt.
Gæst- Gæst
Hun så nu også seriøs ud da hun sagde hans navn. Men hun kunne ikke undgå at smile bare en anelse da deres øjne mødtes. Før hun så lidt væk. Hendes kinder var ved at være godt røde, hvad skulle hun dog gøre. Hun lukkede kort sine øjne i og nev sig lidt i armen. Hun ømmede sig kort inden hun åbnede øjnene for at se at hun stadig var der. Så det skete virkelig. Og hun var virkelig ved at falde dybere end hun egentlig ville.
”Du ved godt hvad jeg mener… men alligevel... for at være sikker...” sagde hun så og bed blidt i hans underlæbe. Inden hun trak forsigtigt, mens hun roligt trak sig væk så hans underlæbe kørte mellem hendes tænder. Hun smilte kort, hun var nød til at gøre ham helt sikker på hvad det var at hun mente. Så hun slap ham og lagde sin ene hånd mod hans hals inden hun på den anden side, blidt og langsomt, kørte sin tunge op af hans hals. Næsten lige efter satte hun tænderne i hans hals, ikke hårdt, forsigtigt som altid så hun ikke bed ham i stykker, men også så han godt kunne mærke hendes tænder.
Derefter rettede hun sig lidt op og så afventende på ham. Havde han det på samme måde? Virkelig? Hun virkede næsten en anelse forbløffet. Det gjorde hende også en anelse mere nervøs. Hun ville virkelig ikke kludre i det. Hendes hjerte hamrede også en del, og han havde knapt nok rørt hende. Hun så lidt ned og bed sig hårdt i læben. Hun syntes at hun virkede en anelse ynkelig, at hun var så nervøs og allerede så lysten.
Gæst- Gæst
"Hvad niver du dog dig selv for?"
Han spurgte stille, hvilket blev efterfulgt af hendes kys, og så at hun bed ham i underlæben, og han kunne ikke lade være med at komme med et lidt smertet lavt støn. Men det var ikke fordi han ikke kunne lide det, tværtimod. Han sukkede, som hun lagde sin hånd mod hans hals, og endte med at bide ham. Han blev overrasket hvilket kunne høres på hans støn, hvorefter han så ned på hende, mens han så selv åbnede hans bukser relativt hastigt. Han hev hende ind mod sig. Lagde armene om hende og kyssede hende lidenskabeligt. Han kunne ikke lade være, han havde ikke haft denne nærvær med nogen længe. Han havde gået for sig selv og arbejdet meget. Så han kunne ikke modstå hende overhovedet.
"Men hvis du virkeligt vil, så skal jeg nok give dig."
Han hviskede det drillende i hendes øre, mens han langsomt lagde hende ned på hendes ryg, på det tæppe hun havde været svøbt i tidligere. Han kyssede blidt hendes hals, efterfulgt af at han så hende i øjnene.
Gæst- Gæst
Hun lagde sine hænder på hans side og lod ham kysse hende. Faktisk længes hun efter mere. Det burde han kunne mærke når hun sådan pressede sig mod ham mens han kyssede hende. Dog så på en måde holdte hun sig også tilbage. Hun ville ikke virke for naiv eller ivrig, selvom hun virkelig var.
Hun bed sig i læben da han hviskede hende i øret, gud det var fantastisk! Det var som om han vidste hvad hun kunne lide at høre. Hun så lidt op på ham da han lagde hende ned, hun spredte sine ben let for ham så han kunne være mellem dem. Hun greb tæppet under sig og bed sig i læben. Små nydende suk undslap hendes læber mens hun strakte den. Hendes frie hånd placerede hun på hans nakke og kørte sine fingre op i hans hår, hvorefter hun greb blidt og forsigtigt i hans hår.
Hendes øjne var halvt lukkede og hun følte sig nødsaget til at bide sig i læben. Hun prøvede ihærdigt på ikke bare at kaste sig over ham, lysten var for stor. Hun pressede sig lidt op mod ham og hendes vejtrækning var en anelse hurtigere end før, og hendes hjerte hamrede bare i brystet på hende.
Det var bedst at lade ham føre an, så kunne hun alligevel ikke kvaje sig alt for meget. Hun løftede sine ben og krydsede dem om hans bagparti så han var tvunget til at være helt tæt på hende. Hun så lidt afventende på ham, en anelse spændt på hvad han havde tænkt sig at gøre.
Gæst- Gæst
"Måske, selvom sexed, smuk, fræk og tiltrækkende havde været hvad jeg ville kalde dig"
Han kunne mærke sit lem vokse mod hendes underliv da hun hev ham tættere mod sig, mens hun spredte sine ben. Han kunne jo ikke misforstå de tegn hun gav ham og heller ikke modstå hvad hans krop ville have hvilket var hende lige nu. Da hun strammede sine ben om ham sådan smilede han drillende til hende, og lænede sig ned til hendes øre igen, først nappede han hende i øret, mens han langsomt begyndte at løsne hendes ben bare en anelse.
"Du gør det svært at give dig hvad du vil have, når dine ben holder mig sådan fast."
Han bed hende så relativt hårdt i øret og ned af halsen, mens han tvang hendes ben lidt fra hinanden, så han kunne få sig selv lidt tilbage, hvor han så lod sit lems hoved pirre hendes underliv ved at gnide op og ned af det inden han lod det trænge op i hende, hvilket hurtigt blev efterfulgt af at han kyssede hende intenst mens han stønnede
Gæst- Gæst
Hun gjorde grebet i hans hår strammere da han begyndte at bide hendes øre og så ned af hendes hals mens hun strakte sin hals, og små nydende gisp undslap hendes læber. Hendes øjne gled en smule i da hun mærkede hans lems hoved mod hende, hun skød sine hofter en anelse frem mod ham så hun var helt åben for ham.
Da hun mærkede ham trænge op i sig kom et nydende støn fra hende og hun kunne ikke gøre andet end at kysse med da han kyssede hende. Hun lagde sin frie arm om hans ryg og holdte sig tæt ind mod ham, imens hun fortsat holdte kysset i gang. Hun lod sin mund åbne sig roligt som et tegn til at han skulle følge med, og hvis han gjorde ville hun ligeså stille og prøvende køre sin tunge om hans, mens små gisp af nydelse kom frem.
Hun slap dog kysset efter noget tid og kunne mærke at hendes kinder var helt røde. Hun så lidt på ham inden hun trak sig lidt væk og skubbede ham ned så han kom ned at sidde. Så kravlede hun over ham og kyssede ham blidt. Hans hænder tog hun og placerede på sine hofter og derefter hjalp hans lem op i sig som blev efterfulgt af et støn. Efter hun tog armene om hans hals og kyssede hans hage. Og så i et roligt tempo begyndte hun selv at bevæge sig, dog kunne lysten tydeligt mærkes. Hendes støn var små og søde mens hun pressede sig tæt ind imod ham:" Markos...." kom det svagt fra hende og hun rødmede mere idet hun opdagede at hun hviskede det.
Gæst- Gæst
"Wow..."
Det var det eneste der kom over hans læber i første omgang da han lod sine hænder hvile på hendes hofter, og mærkede hendes ene hånd gribe om hans lem hvilket fik ham til at vride sig i nydelse hvilket blevet efterfulgt af et dybt nydene støn da hovedet af hans lem gled op i hende, og lige med det samme stødte han resten af hans lem op i hende med et højt støn.
Han holdte godt fast i hendes hofter med sine hænder, men lod dog den ene hånd glide ned og tage hende på røven mens han så hende drillende i øjnene, inden hun lænede sig ned til ham og han hørte hendes hvisken hvilket kun fik ham til at rødme.
"Mmmh? Tera..."
Han nappede hende i øret roligt og drillende mens han hviskede det til hende, og han stoppede hendes bevægelser ved at gribe hårdt om hendes hofter og holde hende nede over hans lem. Han ville bare nyde at være så tæt og intim med hende og undgå at han kom alt for hurtigt, han holdte hende bare sådan, mens han lod deres læber mødes og lod sin tunge glide ind og kærtegne hendes.
Gæst- Gæst
Tera! Hvis du bliver ved på denne måde ender du med at knytte et fødselsmæssigt bånd og så er der ingen vej ud af det! Er det virkelig det du vil? Du er allerede meget ustabil! Det her vil bare gøre alt værre!
Da hun trak sit ansigt lidt væk fra hans og fik åbnet sine øjne stoppede hendes bevægelser også. Hendes blik gav næsten hendes tanker væk. Hun var bekymret. Hendes blik faldt ned mod hans bryst og hendes hånd blev knyttet. I et kort øjeblik havde hun givet slip på fornuft og nu var den halet ind på hende igen. Hun lukkede sine øjne i og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre.. Skulle hun sige noget? Det burde hun nok.
Han havde sikkert også set det med det samme. Hun tog en hånd til sit hoved. Inden hun rystede på hovedet og tog fat i hans skuldre. Hun pressede sine læber mod hans og mærkede sin krop skælve en anelse. Hun ville gerne fortsætte men hendes tanker havde sat sit præg:” Undskyld…. Der bare så mange ting… Det ikke din skyld..” sagde hun så inden hun trak sig væk fra ham. Hun sukkede dybt og følte sig nu også lidt skamfuld.
Hendes hånd rakte ud efter et tæppe inden hun trak det om sig. Hun så lidt væk og rystede bare på hovedet:” undskyld..” hun var ikke sikker på om hun kunne sige det nok gange. Hvad var der af andre ting som hun kunne sige som ville gøre situationen bedre? Men hun måtte vel bare sige det som det var.
” Hvis jeg… virkelig gør det her.. Så kan jeg ikke andet end at føle mig bundet til dig.. ” et suk undslap hendes læber før hun rystede på hovedet af sig selv og fortsatte:” og det ved jeg ikke engang om du vil, for hvorfor skulle du det, jeg er frygtelig, der intet godt i mig, jeg er kun problemer” sagde hun så hurtigt og ville nu have fortsat hvis det ikke var fordi tristheden overvældede hende.
Gæst- Gæst
"Tera, der er ingen grund til at undskylde, du skal jo ikke føle dig tvungen til at gøre noget som helst."
Han troede lige nu, at hun bare havde mistet lysten, og så var det jo sådan det var, han ville ikke tvinge hende til at have sex med ham. Han gik dog over til hende med roligt skridt, men nåede ikke engang derover før han hørte hende sige mere. Han smilede lidt for sig selv, og midt i hendes talestrøm lagde han armene om hende bagfra, og kyssede hende så på kinden efterfulgt af et på halsen.
"Er jeg slem at være bundet til da? Er du bange for at jeg vil udnytte dig?"
Det første blev sagt som lidt af en joke, men det var tydeligt at han var nervøs for at hun faktisk følte som det sidste. Derfor blev han bare stående og holdte om hende bagfra, og lyttede knap nok til hvad hun sagde, det eneste svar han gav hende, på det sidste hun sagde var et drillende nap i nakken efterfulgt af små kys.
Gæst- Gæst
”Jeg er ikke i den bedste del af mit liv… Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..” hendes stemme var trist og hun så ned. Hendes tanker fløj rundt i hendes hoved og hun var sikker på at på et tidspunkt ville hun blive sindssyg, hvis ikke allerede. Hun så om på ham og vendte sig så mod ham. Hun åbnede tæppet, lod ham blive omsvøbt af det med hende. Hun lagde sit ansigt mod hans bryst så hun var gemt væk og hendes arme fulmede en anelse med at få fat om ham.
Hun var normalt ikke typen der bad om hjælp. Det havde aldrig været hendes mening, at hun nogensinde igen skulle lade sig afhænge af en anden, især ikke efter hendes dårlige oplevelse, med hendes skaber. Hun sukkede dybt og tog så en dyb indånding. Det sværeste var at få ordene ud:” Jeg…. har brug for hjælp… Ellers så tror jeg ikke jeg kommer til at kunne komme.. mnh, igennem det her… Ugh…. Det lyder så fjollet….” sagde hun så og tog sine hænder op og begyndte at massere sine tindinger. Der var ikke en bedre måde at sige det på? Stop med at være så kompliceret! tænkte hun bare mens hun nervøs ventede hans reaktion. Hvis hun ikke snart havde været underlig nok til at skræmme ham væk, ville hun begynde at undre sig.
Gæst- Gæst
"Vi er alle et rod er vi ikke? Vi har jo alle sammen vores små problemer, eller store problemer vi bøvler med."
Han smilede bare og holdte bare mere fast om hende. Han smilede lige nu, fordi hun lod til at have brug for ham og brug for at han var glad så det måske kunne smitte en smule af på hende. Han var dog også nød til at svare på hendes problem med at hun ikke ved hvad hun skulle gøre.
"Find noget du kan lide at lave, noget du nyder og som du slapper af med, og så gøre det når du er nervøs eller har det skidt. Og ellers så vær sammen med folk, det hjælper ofte på humøret."
Han kom så i tanke om det med hendes søn som hun jo havde skældt ud på tidligere, inden de var mødtes. Han valgte dog ikke at bringe det det op fordi han ville ikke rive op i noget han vidste hun havde det skidt med. Han smilede til hende da hun vendte sig rundt, og han greb tæppet da hun tog det om ham, og han holdte det om hende.
"Hvis det er noget jeg kan hjælpe med på en særlig måde, så sig endeligt til, ellers så vil jeg gøre hvad jeg kan ved bare at være her. Du har trods alt vist mig en side af mig selv jeg ikke har mærket længe. Det er længe siden jeg sidst har nydt andres selskab når det ikke omhandlede arbejde."
Han lagde sine arme om hende og holdte hende tættere ind mod sig, mens han holdte tæppet stramt om dem. Han slap med den ene hånd som han brugte til at gribe hendes ene hånd med for at stoppe hende med at gnide hendes tinding.
"Se på mig Tera, bare fordi du har dine problemer og ikke er helt i topform så er du stadig det mest behagelig selskab jeg har haft i meget lang tid."
Gæst- Gæst
Da han bad hende se på ham, gjorde hun det, uden tøven. Hendes øjne så trætte ud på trods af at det nu ikke var så sent på dagen. Alle de følelser hun havde følt på så kort tid havde allerede udmattet hende. Dog så kom der et smil fra hende. Et ægte smil, over det han sagde. Det gjorde hende ret så glad at høre.:” Mange tak…” sagde hun roligt og lænede sig ind mod ham. Hendes øjne gled i og i løbet af kort tid faldt hun i søvn i hans arme. Det var nok også bedst at hun fik sovet på det. Men det stoppede ikke hendes minder fra at jage hende.
En lille pige stod med sin søster i hånden ved en sø. De så begge glade ud. Deres blik var fanget af noget men hun kunne ikke se hvad. Pludselig blev alt mørkt og frem kom en ældre brunhåret kvinde frem, som lignede en ældre version af hende selv. Vent. Det var hendes søster. Lavender. En hånd rakte ud efter hende, Lavenders hånd. Hun stod frossent og kiggede på sin søster. Det var ikke fordi hun havde regnet med at se hende, og slet ikke i en drøm. Var hun ikke død? Er hun stadig i live?
I et chok satte hun sig op og gispede, som var hun blevet trukket ud af sin søvn. Hendes hjerte hamrede og hun havde slemme kuldegysninger. Hun lagde armene om sig selv og så hurtigt rundt. Hun åndede let ud da der ikke ligefrem var fare på fære. Det var bare et mareridt, forsikrede hun sig selv om:” Lavender…” mumlede hun roligt og rystede på hovedet. Hun havde været væk så længe. Hun måtte ikke være andet end død. Hun tog en hånd op til hovedet, hun havde hovedpine.
Gæst- Gæst
Han sagde det med et grin omkring at hun sagde det hjalp hende bare det at han var tilstede. Det var et roligt smil der spillede ham om læberne lige efter han havde grinet en smule af hende. Han stod bare og holdte om hende, da hun mumlede et tak smilede han bare ned til hende og sagde ikke mere, før hun faldte i søvn. Han lagde hende langsomt ned igen, og pakkede hende godt ind i tæppet og satte sig så op og kiggede til sit sår. Han vaskede sin hånd igen, mens han holdte godt øje med hende. Han smilede da hun satte sig op, men det var et lidt mat smil da han kunne se hun ikke havde det helt godt.
"Hey hey, hvad er der?"
Han skyndte sig over til hende, og satte sig ned ved siden af hende, med et stille smil og aede hende over håret, mens han lagde en arm om hende. Han hev hende ind til sig så hun sad op af ham. Han sagde ikke mere, hun havde bedt om han bare var der, så det var det han bare ville gøre for hende. Han smilede og lænede sig ind mod hendes skulder og hals.
Gæst- Gæst
”Kunne det være at hun stadig var i live? Hvad tror du?” spurgte hun ham. Hendes øjne så forhåbningsfulde ud, ikke fordi hun havde lyst til at se sin søster, nej det var knapt det modsatte. Hun vidste godt at hvis hun mødte Lavender igen, ville det ikke blive som glade søskende. Hun sukkede kort og så fremad:” Jeg har ikke set hende siden min forvandling… Hun forsvandt bare et par dage før.. jeg mødte ham… Og alle troede at hun var død.” sagde hun så og trak tæppet mere om sig.
Hun satte sig en smule op og virkede stadig en anelse søvnig i det:” Hun har tænkt sig at slå mig ihjel når hun får fat på mig.. Mine spioner fandt ud af hendes skumle planer næsten inden hun trådte et skridt i denne by.. Jeg skal gøre mig klar på at møde hende..” hun rejste sig roligt med tæppet og kom med en tung udånding:” Har du en trøje eller noget jeg kan låne?” spurgte hun ham. Hun virkede mere sammenfattet og mindre ødelagt end hun gjorde for et par timer siden.
Hvis hun skulle få styr på sit liv, var det vigtigt at være et skridt foran hendes søster, i det mindste mens hun stadig var ved at komme sig over sine mentale flip. Hun vendte sig mod ham og tog roligt fat i hans hånd inden hun inspicerede såret:” Det er godt at du har fået det vasket.. Det ser ikke ud til at der er betændelse i..” hun så op på ham med et glad smil, hun var nu ret glad på hans vegne. Hun kunne ikke udtrykke med ord hvor taknemmelig hun var for at have stødt ind i ham, for hun kunne have endt op et langt værre sted.
Gæst- Gæst
"Men er det ikke bare en drøm, hun kan vel godt være død? Men vil du ikke gerne have at din søster stadig er i live."
Han træk på skuldrende da han helt ærligt ikke havde nogen anelse om hvad han troede. Det var underligt fordi han kendte ikke så meget til hendes forhold til hendes søster, men hun virkede sikker på at hendes søster stadig var i live. Han lyttede derfor bare til hende og sagde først noget da hun nævnte at hendes søster havde tænkt sig at slå hende ihjel.
"Det får hun ikke lov til! Hold øje med hende, og få hende smidt i fængsel hvis hun forsøger på at gøre dig fortræd!"
Han stoppede hende i at rejse sig fordi han havde lagt armene om hende, han stod bare og holdte om hende, sørgede for at hun ikke kunne flytte sig indtil at hun spurgte efter en trøje. han fandt en frem til hende og kiggede så på hende. Han stod lidt fra hende med den i den ene hånd.
"Du skal vel ikke ud og møde hende nu? infektioner er ikke så hyppige når det er brandsår."
Han havde ikke givet hende trøjen. Han holdte den fra hende da han var nervøs for at hun ville gå så snart hun fik den, hvilket betød at det lige nu var hans eneste måde at sikre sig at hun blev på. Han sørgede derfor at holde den lige uden for hendes rækkevidde.
Gæst- Gæst
Hun sukkede endnu engang og lyttede til ham mens han talte, hvorefter hun bare grinte kort:” Fængsel? Hun ville have smigret sig ud af cellen før natten var ovre. Du har ikke set hende, men hun har det med at snore alle om sin pegefinger..” svarede hun bare, men da hun prøvede at rejse sig og han stoppede hende, var han bange for at hun ville forlade ham?
Hun rejste sig med tæppet om sig og rakte ud efter trøjen da han kom med den. Hun løftede det ene øjenbryn og rystede så på hovedet:” Hvis jeg gik ud og mødte hende ville hun flå mig i stykker. Jeg har ingen intentioner om at møde hende endnu.” sagde hun så mens hun fortsat rakte ud efter trøjen.
”Giv mig den…!” sagde hun så, med en svag seriøsitet i stemmen inden hun bare puffede let til hans bryst:” Hvad er du bange for? At jeg vil forlade dig?” spurgte hun så og fik så fat i trøjen da hun pludseligt hoppede efter den. Hun så på ham og trak let på skuldrene:” Jeg har ingen planer om at forlade dig.” sagde hun inden hun trak trøjen over sig. Hun kom med et glad smil da han sagde at der ikke var en stor chance for en infektion.
”Hvad mener du så jeg skal gøre? Sidde og vente på at hun finder mig?” spurgte hun så mens hun satte sig op af et af hans borde. Hun lagde let armene over kors, overvejede selv hvad hun kunne gøre. Kunne hun slå sin egen søster ihjel? Tera var ødelagt men ikke nok til at hun ville kunne dræbe en af de personer der betød allermest for hende. Hun så frem, fanget i tanker om de forskellige muligheder der var på bordet.
Gæst- Gæst
"Jeg forstår ikke, men nej du har nok ret i at du bør gøre dig klar hvis hun virkeligt har tænkt sig at dræbe dig."
Han blev ret så sørgmodigt da han sagde det, fordi han kunne ikke lide tanken om at hun skulle dø. Han lyste dog en smule op da hun grinte af hans ord, hun havde ret i at han ikke kendte hendes søster så han trak bare på skuldrende og kiggede sig lidt omkring inden han svarede.
"Så har i noget til fælles, forestiller mig ikke det burde være et problem for nogen så charmerende som dig?"
Han nikkede bare som svar til at det var godt hun ikke ville møde hende endnu. Han grinede da hun puffede til ham og blev ved med at holde trøjen væk, men da hun så spurgte om han var bange for at hun forlod ham, kiggede han ned mod hende, og var derfor uopmærksom da hun hoppede op og greb trøjen. Han kunne ikke rigtigt for sig selv til at svare fordi det var lidt pinligt.
"Hey det var ikke fair, du kan ikke være bekendt at distrahere mig på den måde!"
Han smilede så da hun sagde hun ikke ville forlade ham og at hun selv smilede da han sagde det med infektionerne. Han trak i første omgang på skuldrende omkring hvad det var hun skulle gøre. Det eneste han kunne tænke på var enten at hyre nogen til at tage sig af hendes søster eller i hvertfald til at beskytte hende selv.
"Hyre nogen til at beskytte dig? Eller du kan begynde at opholde dig steder din søster ikke kender til?"
Han sagde delen med at finde et sted lidt mere forsigtigt så det ikke lød alt for meget som en invitation. Han lænede sig frem mod hende og kyssede hende på kinden, dette møde betød en del for ham, han havde ikke mødt nogen som hende siden så længe han kunne huske faktisk.
"vi burde nok finde ud af noget morgenmad inden alt for længe?"
Gæst- Gæst
Hun så lidt ned i gulvet da han foreslog beskyttelse. Så rystede hun svagt på hovedet:” Jeg tror ikke det ville nytte noget. Hvem skulle beskytte mig?” spurgte hun så, dog så kunne hun ikke undgå at smile let over hans andet forslag:” Så du vil virkelig ikke have at jeg går! Ha!” sagde hun så en anelse drillende og så op på ham. Hun lukkede let sine øjne i da han kyssede hendes kind og hun tog lidt fat i hans arm som en reaktion. Hendes blik blev en anelse mere seriøst som hun kiggede ham i øjnene inden hun så bare slap ham og rystede på hovedet af sig selv.
”Ja, lad os få spist noget..” sagde hun så roligt og tog hans hånd blidt inden hun gik ud. Hun ville ikke tænke mere på hvor meget hendes hoved skreg at hun skulle lukke sig inde. De havde det jo så godt sammen.
--- Et par uger senere ---
Hun følte det var lidt af et dejavu. Nu var hun på vej hen til ham igen, denne gang velvidende om hvem han var og hvorfor hun egentlig skulle derhen. Denne gang var dog også anderledes. I stedet for at være gennemblødt af vand, var hun dækket af blod. Hun havde opdaget nogen, da hun forlod Dream Girl bordellet, en ret så mystisk mand der bare fulgte hende hvor end hun gik hen. Til sidst besluttede hun sig for at smutte ind i en gyde, afventende på at manden skulle komme.
Det skulle dog ikke være helt let. Hun slap ikke helt uskadet derfra. På hendes ene håndflade var et sår efter manden havde trukket en kniv. Men næste gang hendes søster sendte en spion ud for at holde øje med hende, skulle hun overveje end der ikke bare ville bøje sig til Teras evne. Folk rykkede sig væk fra hende, skræmt over synet af blod, som hun løb gennem mængden, hun var nød til at slippe væk derfra inden at alt for mange havde bemærket hende.
Døren til smedjen blev flået op og hun trådte ind inden den hurtigt blev lukket i igen, hun hev en anelse efter vejret og lukkede sine øjne mens hun prøvede at få sin puls ned igen. Hun måtte alligevel havde skyndt sig mere end hun havde troet. Var det fordi hun ikke havde set ham i noget tid? Hun kunne ikke forstå det:” Markos?” kaldte hun så en anelse forsigtigt. Når hun egentlig tænkte over det var hun ikke engang sikker på om han var her. Og hvis han ikke var, måtte hun vel bare se at komme videre.
Gæst- Gæst
Han sendte hende et drilsk smil, mens han bare nikkede og fulgte med hende ud for at få noget at spise sammen med hende. Dagen var alt i alt ret god havde det ikke været for hendes oplevelser med hendes søn. Det irriterede ham også fordi det betød at hun skulle smutte og derfor sagde han også farvel til hende senere.
Markos havde gået i ret lang tid og ventet på at høre fra hende, de havde set hinanden ret ofte efter deres første møde, det havde altid været i smedjen, han havde stadig ikke set hvordan hun boede eller fået nogen måde at kontakte hende på. Så det var altid hende der kom til ham og dem der aftalte hvornår de kunne mødes. Det havde været skønt indtil lidt over en uge siden, hvor hun pludseligt bare var stoppet med at dukke op og han var begyndte at blive nervøs, både for om hun ikke kunne lide ham, men også for om hun var kommet noget til. Han sad og lavede noget da hun kom ind af døren, så da han hørte hendes stemme, blev han overrumblet af følelser.
"Tera, hvorfor har du ikke været forbi tidligere!? jeg var helt nerv... øs..."
Han spottede så hvordan hun så ud, og han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han følte sig så dum for at have spurgt hende ind til den slags når det så ud til at hun havde haft problemer... Hvorfor fanden havde han ikke været der til at forsøge at beskytte hende. Han gik hen til hende, og lagde bare armene om hende.
"Undskyld... Er du okay? Nogen sår jeg skal se på? Skal jeg skaffe et bad?"
En enkelt tåre gled ned på hende, som han hviskede det mod hendes øre. Han var sikker på hun var kommet til skade. Han begyndte at undersøge hendes krop for skader, og hvis hun ikke stoppede ham begyndte han at tage hendes tøj af, så han kunne se hvor meget blod hun var dækket af og hvor mange sår hun havde.
Gæst- Gæst
”Markos..” sagde hun så og tog fat i hans ene hånd med sin, inden hun lagde sin anden hånd mod hans kind og så ham i øjnene:” Jeg er ikke kommet til skade.. i hvert fald ikke så slemt. Det er kun min hånd.” forsikrede hun ham og lod sin tommelfinger køre henover hans kind i blidt strejf. Hun smilte blidt og slap hans hånd inden hun bare trak ham ned til sig og lagde armene om hans nakke og kyssede ham kort, men en anelse kærligt.
Derefter lagde hun sin hage mod hans skulder og lukkede sine øjne en smule i:” Jeg kunne dog godt trænge til et bad… Det er ikke ligefrem behageligt at være dækket af blod. Faktisk er det mere klistret end man skulle tro.” sagde hun og grinte kort. Men så måtte hun også bryde det sjove med det seriøse:” Jeg blev forfulgt. Jeg ved ikke hvorfor, eller jeg har en idé hvorfor. Men det er bare så tidligt.” sagde hun så og virkede nu lettere frustreret over det.
Hun slap ham og kom med et let suk:” Har jeg nogensinde fortalt dig tragedien om mine søstre? Det er faktisk sjovt. Lavender er den ældste. Så hun mener at hun skal holde styr på familien og ’vedligeholde’ æren, som om vi havde en.” sagde hun så og kørte sin raske hånd igennem sit hår, og tog et kort pusterum inden hun fortsatte:” Hun forguder sin tvilling, Thalia. Som for resten forsvandt sporløst.” sagde hun og løftede den ene hånd for at udtrykke hvor lidt af det hun egentlig selv forstod.
Det var bare kludret. Hvorfor skulle de overhovedet være rivaler. Ville de kunne tale om det? Ville Lavender være typen der kunne tales fra det eller var hun stædig nok til at forblive overbevist om, at Tera bare skulle dø? Hun så på sin hånd og strakte den let for at betragte såret, dog ømmede hun sig da det gjorde ondt. Så grinte hun bare let:” Nu det min tur til at have en skadet hånd.” sagde hun så og så op på ham. Hun rynkede dog bare brynene en anelse da hun selv indså hvor meget hun faktisk talte:" Jeg taler for meget. Undskyld! Fortæl mig hvad du har lavet denne uge?"
Gæst- Gæst
"puha, jeg var lige ved at være bange..."
Han gengældte det blide kys ømt. Han havde savnet hende, på trods af at det jo ikke var så lang tid siden igen. Men bare at han ikke kunne opsøge hende gjorde det svært for ham at håndtere. Han grinede lidt da hun forklarede at blodet var mere klistret end man skulle tro. Han havde opdaget det, efter han havde omfavnet hende.
"Det kan jeg mærke."
Det kom som et grin, mens han slap hende og gjorde an til at hjælpe hende ind i et bad. Hun afbrød dog deres samtale med hvad der var sket. Han havde bare troet at det var fordi hun var varulv, og hun havde mistet kontrollen. Desværre skulle det ikke være så heldigt. Han så på hende forbavset og han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige.
"Jamen... Hvad fuck er der galt med hende!? Det er sgu da ikke nromalt at ville dræbe sin søster, bare for at beholde ære!? Og hvad skulle du nogensinde have gjort imod din familie!?"
Han sagde det irriteret og uforstående, fordi han forstod virkeligt ikke hvad hun nogensinde skulle have gjort. Han kiggede på hende indtil at hun så spurgte hvad han havde lavet, og han grinede. Han gik hen til hende og placerede sine læber mod hendes, inden han svarede hende.
"Arbejdet og ventet på at høre fra dig, men kom nu med ind så du kan få det bad. Inden du fedter mig eller smedjen helt til."
Han tog hendes hånd og begyndte at føre hende ind til et kar, som han begyndte at fylde med varmt vand. Han kiggede på hende engang imellem, sådan lige skævede bagud til hende for at se hvordan hun havde det med hele situationen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» A friend of my sister? Great. -Markos
» This is important! - Markos
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata