Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Why are you hier? //Sakref og Assorian//
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Why are you hier? //Sakref og Assorian//
Hun fik sat ild til sine hænder. Flammerne var kulsorte da hun stadig var meget vred indvendigt og fuld af negativitet. Hun begyndte og danse rundt imens hun begyndte og danne 2 store sorte drager af hendes flammer der var på hendes hænder som begyndte og danse rundt sammen med hende. Man kunne se, at hun var ved og finde ro i sig selv ved, at den ene drage begyndte og blive lyselilla imens den anden var alm lilla så man kunne se forskel på dem. Hun var ved og blive god til og kontrollere farven på sine flammer, hvor det før i tiden var alt efter, hvordan hendes humør var. Imens hun dansede rundt med dragerne kunne man også se på Rafaelas kropsprog, at hun var et med sig selv og havde fuld koncentration på sin evne og på hvert et skridt hun tog. Efter hun havde danset rundt i et øjeblik begyndte dragerne og skyde ildkugler ud af deres mund og ramte skydeskiverne der sad rundt omkring i haven.
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
da hun så havde sagt det hun sagde så vendte Victoria sig imod Sakref og slog han i ansigtet.
"hvad har du nu lavet?!" spurgte Victoria og så groft på Sakref.
dog kunne Sakref intet gøre for han havde intet gjort i den situation.
"jeg aner ikke hvad hun snakker om generelt." sagde Sakref og var selv helt forvirret om det.
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Da Asso gik op til Sakref gik hun ud af træningsringen og hen til et springvand og satte sig på kanten og kiggede ned i vandet. Man ville kunne se hende fra terassen. Hun kørte en hånd rundt i cirkler i vandet.
"jeg tager med dig. Assorian var det?jeg kender den her by bedre end nogen anden så jeg kan bedst hjælpe hvis der er noget" sagde vincent og gik hen til Assorian. Man kunne se på Vincents kropsbygning at han var en tynd type men så ud til at være meget muskuløs alligevel. Han gik indenfor for at finde sin kappe og sine våben.
Victoria så hvor Rafaela gik hen og vendte sig imod Sakref.
"prøv at lade vær med at lave mere ballade lillebror eller jeg sender din bror efter dig" sagde hun og gik hen til Rafaela.
"er du okay min favorit niece?" spurgte Victoria med et sødt smil og satte sig ved siden af hende på springvandet.
Sakref sukkede. Det var typisk hele hans familie var sådan her over for ham så han satte sig ned ved bordet med sin bror.
Han hældte noget te op i en Tom kop og tog en tår.
"der er intet som familie" sagde Sakref sukkende og Makkadin kunne ikke lade vær med at grine lidt.
"åh broder altid så negativ som altid. Du har været savnet" sagde Makkadin og gav Sakrefs skulder et venligt klask
"prøv at se om du kan følge med. det kommer til at gå meget stærkt" sagde Vincent og lige så snart han åbnede døren begyndte han at løbe. han løb ufattelig hurtigt. det var overnaturligt den hastighed han løb. det var så hurtigt at hver gang han satte fodenpå vejen så hev han alt sandet der var rundt om sin fod med sig i farten som blev en stor sky.
han vidste lige præcis hvor signalerne var henne. det var nede ved en gyde lige ved siden af parken.
han løb så hurtigt han kunne og når han drejede så stoppede han ikke op men istedet hoppede op i luften så hans fødder landede på muren fra der hvor han drejede og løb et stykke på væggen før han valgte selv at komme ned til jorden igen.
han havde faktisk hastigheden nok til at kunne løbe op af huse og lignende.
på rekordtid så var han der og trak sine kæmpe pistoler imens han kiggede rundt efter hvem end der ville angribe. han var den farligste dusørjæger der findes så han ville ikke blive besejret af hvem som helst.
*imellemtiden tilbage ved villaen*
Victoria holdte sig for munden og smilte lidt af at Assorian kyssede hende på munden men inden hun kunne sige noget så fortalte Rafaela om at Assorian havde været sammen med Zaela og Surzi.
hun smilte lidt skeptisk til Rafaela.
"er du sikker på min pige at det ikke er Zaela og Surzi som var sammen med Assorian og ikke omvendt." sagde hun med et smil.
Victoria havde skam mødt Zaela og Surzi. de var nogle søde piger når man kom ind på livet af dem og hun havde faktisk meget til fælles med Zaela og Surzi da hun var på deres alder og at de allesammen var Succubies. så hun vidste godt at Assorian havde nok intet at skulle sige om at have været med dem eller ej. han har bare været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.
"jeg kan sige til dig at han holder meget af dig. på grænsen til at elske dig hvis jeg må selv sige." sagde Victoria og krammede Rafaela og holdte sine hænder imod Rafaela's skuldre.
"han har ikke ønsket noget og jeg må ærligt sige at kender hans type. den som prøver at være sød ved alle. men den som han holder mest af vil han kæmpe for. og jeg kan sige at han kæmper skam for dig" sagde Victoria og smilte til Rafaela og kiggede hende dybt i øjne.
hun havde været sammen med utallige af mænd og kvinder. så hun vidste hvad hun snakkede om.
Hun sukkede lidt og kiggede op på Victoria da hun krammede hende. Hun puttede sig stille ind til hende og lod tårerne endnu en gang bare løbe. Hun følte bare et behov for og græde ud. Hun hadet sig selv for og overreagere på Asso. Hun kendte sine søstre og havde selv med vilje smidt andre der ind for og hævne sig, men det var noget andet! Hun var vred på dem, at de ikke kunne styre deres evner. Hun mente ihvertfald ikke selv, at de kunne styre det da de brugte det konstant når nogen bare havde tanken om og gå derind eller være i samme lokale som dem. Hun var så aldrig blevet påvirket og det undrede hende så også meget, men hun havde aldrig rigtigt fået en grund til, hvorfor det var sådan. Hun kiggede på Victoria "Er ikke sur på ham længere...Men Zaela og Surzi. De får lov til alt uden og få ballade. De snørre konstant far om fingrene så de ikke får ballade, men jeg får ballade bare jeg tænker en forkert tanke" fortalte hun lavt så hverken hendes onkel eller far kunne høre det hun sagde "Det ikke retfærdigt. Jeg bliver konstant smidt under træning og opdragelse, men de nej de slipper konstant" man kunne godt høre på hendes stemme, at hun var træt af og være en kæmpe efternøller og det, at lillebroderen var kommet på slottet havde ikke gjort det bedre for han er jo åh så nuttet bare fordi han udvikler sig hurtigere end alle andre. I hendes verden var han et misfoster der skulle dræbes.
Alt den ro og stabillitet Makkadin og Vincent havde arbejdet med hende var forsvundet som havde nogen tømt den balje med vand som var hendes kerne til stabillitet.
"åh min søde pige, du kender vist ikke så godt dine søstre kan jeg se, ser du, jeg var ligesom dem da jeg var på deres alder og jeg var skam lige så ond over for din far som de er over for ham. Sakref har altid haft en svaghed for den seksuelle charme og det har jeg udnyttet da jeg var mindre og det gør dine søstre også, men en ting er sikkert er at de fuld kontrol over deres evner men en ting de ikke har kontrol over endnu er deres seksuelle sult som alle Succubies har" sagde Victoria og rømmede sig lidt.
"prøv at forstille dig en sult inden i dig som ikke kan komme væk men den ligger så naturligt i din krop at du ikke kan se det som et problem. Og til tider kan man godt have kontrol over den sult og være rationelt men på et tidspunkt så knækker filmen og så bliver man som et sultent rovdyr som skænker ikke en tanke over hvem det går ud over" sagde Victoria og smilte til hende. Hun prøvede ikke at godtgøre zaela og surzis opførsel men prøvede at få Rafaela til at forstå deres side af historien også.
Sakref sad stadigvæk henne ved bordet og drak The og snakkede med Makkadin om fortiden og lignende.
*imens henne hos vincent og Assorian.*
Vincent hørte godt lyden og havde vendt en af sine våben imod der hvor lyden kom fra og var klar til at skyde.
"jeg hørte godt lyden jeg kan også lugte at der er nogen her" sagde Vincent og gik langsomt imod lyden.
Han kiggede sig lidt omkring og så at hans medhjælper havde lagt en besked hvor der stod at han havde fundet ud af hvor dem der angreb dem havde befandt sig, nemlig lige bag væggen ved dem, det var en hemmelig dør men der stod også at han ikke vidste hvordan man kom ind "Vincentvi må finde ud af hvordan vi kommer derind fordi vi skal have ham den sidste tilbage, jeg går ikke uden mine egne, men hvordan fanden kommer vi derind" sagde han med sin dybe skyggevæsen stemme da han stadig var forvandlet til sin skyggeform.
Vincent var ikke ligefrem den der blev holdt tilbage af en dør. så han sigtede sin ene pistol imod døren og skød.
det var dog ikke et normal pistolskud der kom ud af pistolen men istedet en stor stråle af ødelæggelse der var på størrelse med Vincent. den totalødelagde døren så der var et kæmpe hul ind til bygningen. Vincent gik med det samme ind af døren i et stille tempo. imens han gik så drejede han på sin pistol så en af de tre andre rør var den øverste. der kom fjender løbende imod dem og med ekspert sigte så skød Vincent dem med et enkelt skud til hver person. den her gang var det ikke denne kæmpe stråle men istedet kugler af sort energi som ramte fjenderne hvorefter de vældtede ned og lå døde. hverken sår eller noget. det lignende som om selve energien bare ødelagde deres sjæl.
dog var der ved at ske noget med Vincent. hvor hvert angreb han lavede med sit våben af mørke angreb gjorde at han fik en tykkere og tykkere sort tåge der svævede om ham. hans øjne blev også mere og mere røde for hvert skud han sendte.
*imellemtiden i Villaen*
Victoria sukkede og kiggede bekymret på Rafaela imens hun gik væk. stakkels pige tænkte hun. hun har stadig meget at lære og så sker dette her for hende.
Victoria gik tilbage til Makkadin og Sakref og fortalte kort hvad der skete.
Makkadin rejste sig derefter op og undskyldte for at forlade dem kort.
han gik hen til hvor Rafaela stod med stadig tunge skridt.
"du er blevet stærkere Rafaela, men alligevel ser du så fortabt ud som da du først kom herhen. vil du fortælle din onkel hvad dit hjerte føler?" spurgte Makkadin og kiggede på hende med sit altid venlige smil. hans gyldne hår og skæg flagrede blidt i den stille vind.
De kom tilbage til huset, fik Asso de andre til at hjælpe den såret budbringer imens han gik ned til Rafaela hun var på terrassen, han kom op til hende og satte sig ved hende og holdt om hende og gav hende et kys i nakken "jeg er inde i huset hvis du vil snakke med mig Raf" sagde han og rejste sig op og gik indenfor igen og fandt så Sakref Sakref min budbringer mangler din ekspertise i medicin da han er hårdt såret og han er den eneste med det information mine og dine agenter skulle drøfte" sagde han og kiggede så over på sin budbringer, han hader altid at se dine egne såret.
Da Asso kom kiggede hun kort om på ham "Senere" sagde hun da han gik. Hun kiggede op på sin onkel igen og rejste sig fra terassen. "Hvorfor er det egentlig, at jeg bliver straffet for det jeg gør når andre i denne familie ikke gør?" spurgte hun direkte. Endnu en gang gik hun ned til springvandet og satte sig på kanten. Hun håbede lidt, at Makkadin fulgte efter hende så de kunne snakke i fred uden indblanding fra andre.
Sakref startede med at give han noget afslappende hvorefter han bedste Vincent, Assorian og den sidste agent til at holde på den mest såret imens han syede hans store sår.
da det var ordnet. hvilket Sakref gjorde på rekordtid på grund af sin ekspertise, begyndte han at putte bandage og lignende på den sårede.
til sidst var Sakref sikker på at han ville klare den og vendte sig til den anden agent som blev hurtigt bundet ind i bandage på sine sår. han var heldigvis ikke behov for at blive syet men han kunne se at bandagen skulle være stram da han havde fået brækket ting også.
*imens udenfor*
Makkadin havde rigtig nok fulgt med Rafaela.
han lyttede til det hun spurgte om imens de gik og da de nåede springvandet så satte han sig ved siden af hende.
"måske skulle du spørge dig selv om hvorfor de andre ikke bliver straffet?" sagde han og satte sine hænder ned i sine ben.
"du tænker stadig meget ensidigt min pige, ting har ikke kun en side men to, som en mønt" sagde han og tog en mønt frem fra sin lomme og skød den op i luften hvorefter den landede i springvandet med et lille plask.
"jeg forstår du føler dig uretfærdigt behandlet og det er kun normalt i din situation, men ting er ikke altid så simpelt som du tror, mange ting spiller ind, af samme årsag vil du ikke tænke på et årstid som noget simpelt, fx er forår ikke bare forår. forår er naturen der begynder forfra, en genoplivelse fra den kolde vinter og til en ny cyklus i den store cirkel som er kendt som livet, måske skulle du overveje om dit syn er så simpelt." sagde han og lagde en betryggende hånd på hendes skulder. Rafaela havde stadig meget at lære om at åbne sig op for verden, hun var stadig meget lukket inde for sin egen verden og kun kunne se sin egen, men ved at glemme de andres verdener vil hun altid leve i ignorance.
Hun så ned i vandet og trak vejret tungt "Når jeg tænker på andre skal jeg være egoistisk og når jeg er egoistisk skal jeg tænke på andre end mig selv" sagde hun opgivende. Hun følte virkelig, at hendes verden var ved og falde sammen igen og hun havde ellers haft 2 fantastiske måneder og var nået længere end hun selv kunne tro, men nu følte hun, at hun var tilbage, hvor hun startede. Hun lagde sit hoved på Makkadins skuldre "Jeg ved godt, at det ikke var i orden måden jeg reagerede på og ved godt, at jeg selv er skyld i alle de straffe jeg har fået..." hun var begyndt og se sig selv som en fejl endnu en gang. Hun rejste sig op og kiggede på Makkadin med triste øjne "Hvorfor kan jeg ikke bare være som alle andre så havde det jo været så nemt, at holde mig ud og opdrage mig og samtidig så havde jeg ikke haft alle de problemer jeg har" sagde hun og satte sig igen efter lidt tid og vendte sig rundt så hun havde ryggen på terassen og fødderne nede i vandet og kiggede ned på sig selv "Undskyld, at jeg spilder jeres tid på og lære mig og træne mig" hun følte hun var til besvær.
han lagde endnu engang en blid hånd på hendes skulder.
"du er ikke til besvær at træne min pige. du har brug for tid, det er en omvæltning i dit sind og du har dæmoner du skal besejre, men du skal aldrig ønske at du var ligesom alle andre, alle andre er nemlig ikke ens, og det er du heller ikke. for hvis du var ligesom andre så var du ikke Rafaela, istedet skal du selv vælge om hvad du vil ændre på dig selv som du selv ønsker at ændre, ingen skal diktere hvordan du skal være andre end dig selv og du skal kun ændre på noget hvis du selv synes det skal ændres og ikke for nogen andre, og vi vil selvfølgelig altid være der til at hjælpe dig på din vej og jeg kan love dig for at din far vil ikke blande sig i din opførsel i fremtiden, du er voksen nok til at kunne vælge hvem du er nu og det har jeg også drøftet med din far og han er også gået med til det, din skæbne er nu i dine hænder og du har selv valget om du vil forsætte med at træne hos os eller om du vil rejse" sagde han med venskabeligt smil. han ønskede kun at hjælpe hende og det at bryde kæderne og blive fri for sig selv er nok det hun havde behov for.
*imellemtiden indenfor*
Sakref nikkede til det Assorian sagde.
"jeg vil holde øje med dem indtil de vågner for at holde øje med at de holder sig stabil." sagde Sakref til Assorian inden han gik.
Victoria var ude i køkkenet og var igang med at hygge sig med at bage. det var noget hun gjorde for at slappe af. hun elskede at bage, hvilket passede slet ikke til hendes normale attitude.
hun vendte sig om til Assorian med en kagedej på kinden.
"hvad er der Assorian?" spurgte hun nysgerrigt. hendes velformet figur lettere dækket af et forklæde.
"sæt dig ned Asso. jeg kan se du har brug for at snakke med nogen og jeg står med glæde som en du kan snakke med" sagde Victoria med et smil. hun virkede hård men alligevel venlig på samme tid. måske virkede hun kun hård fordi hun havde taget fat i Assorian med sådan et fast greb.
*imens udenfor*
Makkadin grinte da Rafaela sagde at hun syntes at alle i Morladin familien var perfekte.
"åh min pige det er længe siden at nogen har fået mig til at grine sådan. hør ingen i Morladin familien er perfekte. langt fra. din far brugte de første 500 år af sit liv til at ødelægge alt han rørte ved. det var først da han blev smidt ud af vores far; din farfar at han så rejste ud og prøvede at opdage sig selv og der gik 1500 år før han vendte tilbage igen. det eneste vi er gode til i denne familie er at være os selv og acceptere at vi er os selv. det samme skal du også gøre. ellers ville din far ikke have sendt dig herned hvis han ikke ønskede at du skulle lære at være dig selv og bare acceptere dig selv." sagde Makkadin med et smil.
"det bliver selvfølgelig ikke nemt at lære at være sig selv med den barndom du har haft. men det er aldrig for sent at lære det. du skal bare åbne op og lære at acceptere alt ved dig selv og sige at du er perfekt som du er. både dine normale sider og dine dyriske sider" sagde Makkadin med et smil.
Hun kiggede opgivende i vandet efter lidt tid "Jeg duer jo ikke til noget udover og lave ballade og ødelægge andres liv og humør" sagde hun trist og begyndte og lave en lille drage af flammer i sin hånd som var mørkelilla og det lignede, atder løb nogle tåre ned af dens kinder.
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Det hemmelige møde mellem tre magter. (Assorian og Sakref)
» Sacrifice to Lord Sakref //Melvin~Sakref//
» Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
» Ups ~Sakref~
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth