Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Why are you hier? //Sakref og Assorian//
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Why are you hier? //Sakref og Assorian//
Asso lyttede til Sakref "jeg vil gerne gå imod den kælling, men som du siger hun flygter nok hvis hun ser en af os andre.. vi bliver nød til at finde en metode til hvordan vi kan få hende væk uden at hun flygter.." sagde han og tog armene om kors.. og tænke og tænkte, han gik frem og tilbage.. "jeg bliver nød til at gå op og meditere, forstyrre mig kun hvis det er højst nødvendigt, jeg skal have tænkt det her igennem" sagde han og gik ovenpå.
Han satte sad i sengen, tændte stearinlys, satte sej oprejst og lukket så sine øjne, få minutter senere var han igen ved templet, han trænet og imens han gjorde det tænkte han igennem på en plan, det ville tage tid, måske kunne han ikke finde en men noget måtte der gøres fordi, han vil ikke miste Rafaela.
//undskylder for mit underlige svar.. x.x
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Rafaela lyttede blot stille til det de andre snakkede om. Hvorfor var det som om, at alt afhang af hende og hendes beslutninger. Hvem siger overhoved, at hun ville dø? Ingen af dem havde set hende i drageform udover Valiona, men hun var der ikke. Der var ikke en der tænkte på, hvor meget bedre hun egentlig var i drageform end i sin menneskeform, hvor der var en hale der tit var i vejen.
Hun kiggede hen på Ass "Det fint nok. Det hjælper bare ikke og fare op i en spids pga et papir. Jeg havde forstået det, hvis jeg bare var taget afsted og ladet papiret være, men det der var lige lovlig for meget" sagde hun stille og kiggede ned i sin varme kakao. Hun lyttede stille da Sakref sagde, at hun havde ret og det vidste hun sådanset godt. Hun smilede kort for sig selv og rejste sig op uden et ord og gik op på hendes værelse. Hun havde mødtes med Luce nogle gange imens hun havde været i sunfury og der havde hun fået nogle poser engleblod for og skulle heale hendes sår når hun havde nogle slemme eller hvis hun fik nogle slemme. Luce havde været afhængig af engleblodet pga en gift der kørte rundt i hendes krop, men kunne godt unde Rafaela nogle poser. Hun åbnede skabet, hvor der stod en kasse, hvor der stod 'privat' på den. Hun tog kassen og bar den ned i stuen igen og lagde den på stuebordet "Være altid forberedt på livets mysterier. Du ved aldrig hvad du kommer ud for og hvornår du får brug for de ting du kan skrabe til dig" sagde hun stille imens hun så på Sakref og gik endnu en gang hen til spisebordet og drak af sin kakao. Hun sad stille og fortsatte med og lytte til det de snakkede om "I værste tilfælde så flygter hun så snart hun ser nogen af jer udover mig da det jo er mig hun venter på så der er nok ikke meget i kan gøre end og lade hende vente, men så kommer hun sikkert her igen og så begynder krigen forfra" sagde hun stille med ikke en følelse i stemmen. Hun vidste det var alvor, men hun kunne intet stille op. Hun var den svageste af dem alle og sikkert den som ikke ville få nogle chancer for og få hende ned med nakken. Det havde været held, at hun havde overlevet den sidste kamp for hun brugte alt sin energi på og holde sig selv og dragerne kørende.
Hun kiggede hen på Sakref da han sagde, at den tøs havde valgt hende fordi de andre var stærkere og hun enten var på niveau som hende eller svagere og hun var helt sikker på, at det var fordi hun var meget svagere "Vi ved alle, at det fordi jeg er meget meget svagere end nogen af jer og endda meget svagere end hende. Er langt fra på hendes niveau og det ved i godt og vi ved også alle, at det skal være held, hvis jeg bare skal komme lidt tættere på jeres eller hendes niveau og det ved I ikke sker" hun drak det sidste af sin kakao og gik ud i haven i regnen. De kunne lige så godt få, at vide, hvad det var for nogle kort der fylte oppe i hendes hoved.
Hun var ligeglad med regnen der ramte hende. Hun måtte bare væk fra deres kaos om og minde hende om, at hun var den svageste. Hun vidste det jo godt og det ville ikke ændre sig så hvorfor køre i det? Hun var stadig lidt træt efter kampen, men hun måtte få afledt sine tanker så kunne hun lige så godt træne det hun skulle blive bedre i, at styre dragerne stående. Hun gik ned i træningsringen og stillede sig op midten. Hun kiggede kort rundt om sig og fik skabt en drage til og starte med da hun vidste, at dette ville være svært for dem så heller en drage end 2 drager. Dragen var lidt svagere end normalt pga regnen og det hadet hun ved regn, men hun kæmpede med og skulle holde dragen i live så det ville dræne hendes energi endnu mere, men hun var ligeglad. Hun begyndte så småt og flytte sin arm rundt i luften for og se om det ville få dragen til og flytte sig.
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Han fik nogle af vagterne til at hente Assorian og Rafaela og ventede på at de kom.
"jeg fik en god ide. Rafaela. Du siger du er den svageste og det er måske også rigtigt men hvad hvis vi kunne ændre det i en kort periode? Derfor går jeg altid med denne krystal under min hud" sagde Sakref imens med en skarp negl skar sit håndled op og trak en lilla krystal ud.
Han tørrede den af i sit ærme og og puttede er læderbånd ind i det hul der var i krystallen og rakte den til Rafaela.
"denne krystal vil styrke dig til et niveau hvor du er stærkere end Assorian og Vincent til sammen. Men virkningen virker kun i 15 minutter og så vil du være tilbage til dig selv. Den vil både gøre dig hurtigere, stærkere, få bedre reaktionsevne, tænke hurtigere og bedre, samt styrke dine færdigheder. Du skal bare sige 'lad blodet flyde' imens du har krystallen på og så vil kraften aktiveres." sagde Sakref og rakte den til Rafaela. Dette kunne måske være den chance de har brug for.
En krystal, hm, Asso spekulerede dog over hvad det var for en krystal, han var dog glad for at den gav Rafaela en styrke som kunne klare den kælling der angreb dem, Asso overvejet dog om han skulle følge efter hende hvis det var hun tog afsted.
"gå op og få hvilet dig. indtil da må vi se om vi kan distrahere hende længe nok til du kan få udhvilet dig." sagde Sakref og gik tilbage ind til Assorian og dem.
"Assorian. jeg er nød til at have dig til at tage afsted og kæmpe imod hende. Rafaela er for udmattet til at kunne kæmpe så vi er nød til at distrahere denne kvinde indtil Rafaela er frisk igen. du og Vincent kan tage afsted og så vil Vincent være klar til assistance hvis du får brug for det." sagde Sakref og kiggede på dem begge.
Vincent nikkede blot som svar. han var klar til det hele.
"jeg skal nok tage over og få hendes opmærksomhed til Rafaela har det bedre, men først vil jeg lige gå op til din datter, inden jeg tager afsted" sagde han og gik op til Rafaela, han løj lidt for Sakref for selvom han skulle tage opmærksomheden fra hende havde han dog stadig lyst til at slå hende ihjel, han gik op til hendes værelse og stille på døren, hvis hun nu var faldt i søvn så ville han ikke vække hende.
efter lidt tid hvor Sakref var begyndt at mærke at hun ikke behøvede mere så skubbede han med sin styrke hendes hoved væk imens han trak armen til sig.
han kiggede bekymret for hende for at se om hun nu ville ændre sig igen eller hvad der nu ville ske.
han havde faktisk ikke forventet at Rafaela ville frivilligt ville have gået med til at drikke hans blod. men hun kom med en meget god pointe.
Han var dog også lidt skeptisk over det med at hun drak Sakref's blod men hvis det var det der skulle til så.. var det vel nødvendigt, han stod på lidt afstand for at se om hun ville ændre sig, ville hun det ville det dog ikke ændre på hvordan han følte for hende.
Hun gik hen til det aftalte sted og stod i det skjulte i skyggerne så hun kunne se det hele. Hun trak vejret tungt nogle gange og trådte frem og kiggede hen på tøsen. "Hvorfor er det du vil udfordre den svageste der overhoved var til stede og ikke en ad de andre?" spurgte hun nysgerrigt og virkede ikke til og trække en mine selvom hun havde svært ved og styre sig selv, men det kunne man ikke se på hende. Hun stod med armene hængende ned af sine sider og kiggede bare roligt på tøsen.
Rafaela's modstander stod i skyggen fra en af indgangene.
hun så at Rafaela komme op og viste sig at være ubevæbenet.
"du skulle ikke have kommet her uvæbnet. dette kommer til at være din undergang." sagde hun med en hård men meget underlig accent.
hun trådte hen imod Rafaela.
"jeg ville have dig herhen fordi du er den som knytter dem allesammen sammen. kongens tjener Assorian og ærkepaladinens søn Vincent. begge vil komme efter mig. blindet af vrede over din død og det vil blive deres undergang for i deres blindhed vil jeg slå dem ned hvor de ikke kan se og en efter en vil de falde indtil jeg står fuldført og min herre vil være mig stolt over at hans hævn er fuldført." sagde hun og langsomt trak sit våben og pegede imod Rafaela.
Han kom til teateret og kunne høre der var en koncert igang, han svævede og kunne se to skygger oppe på taget, det måtte være dem, gid han kunne flyve tænkte han men fandt så en vej op til taget og gemte sig i skyggerne hvor ingen af dem kunne se ham og ventet på det rette momentó.
//ved godt det staves moment men elsker ordet momentó.. : P
"hvis det er det du mener så brug dine drager og brug dine styrker og vis at du dur til noget!" sagde hun og satte sine våben på plads og istedet åbnede sine hænder op og pludselig dukkede der torden og lyn og elektricitet om hendes hænder og arme.
"lad os se hvor godt du klare dig imod mig, Theda, sortelver af lyn-ild!" sagde hun og sprang imod Rafaela.
- Antal indlæg : 831
Da Theda angreb hende flyttede hun sig til siden så Theda røg lige forbi hende. "Theda, hvad med at vi slapper af og snakker sammen istedet for det her pjat?" spurgte hun for, at distrahere hende så hun ville være ufokuseret og angribe i blinde.
"min mester er en gammel fjende af din familie. en som i har kendt lige siden din far kom til denne verden fra igennem portalen. men pyt med det. det unødvendig viden for en som kommer til at være død om et øjeblik." sagde Theda og slog begge sine hænder ned i jorden og forsvandt i et lynnedslag. hvor var hun nu? pludselig brummede det fra himlen og et lyn slog ned bag Rafaela og med det lyn var Theda med men da hun skulle lige til at ramme Rafaela med sit angreb så forsvandt hun igen i et lynblink så Rafaela parerede luften istedet. men istedet var hun pludselig ved siden af Rafaela i et andet lynblink og ramte sin næve med lyn imod Rafaelas ryg.
da slaget ramte blev Rafaela fyldt med stød og hele hendes blev spændt som en bue da musklerne reagerede på elektriciteten som strømmede igennem hende. men inden Rafaela kunne angribe tilbage var Theda forsvundet igen. hun var hurtig.
Hun kiggede forvirret rundt da Theda pludselig forsvandt for øjnene af hende efter hun havde slået imod hende. Hun skreg som en stukken gris da hun mærkede et slag imod sin krop og elektriciteten som spændte hende fuldstændig så hun ikke havde kontrol over sig længere. Hun slukkede for sine flammer og faldt til jorden. Hun lå et stykke tid og lignede en der ikke ville komme til sig selv foreløbig. Hun så fredfyldt ud som om hun slappede af. Hun spærrede pludselig øjnene op og man kunne tydeligt se på hende, at hun var rasende. Hun rejste sig hurtigt op så Ass ville falde bagover. Hun kiggede vredt rundt "Kom så frem din ynkelige kujon!" råbte hun vredt. Hun rystede over hele kroppen dels fordi der stadig var lidt elektricitet i hendes krop, dels fordi hun frøs pga hun var nøgen, men mest fordi hun var vred. Hun fik sat sine flammer op og de var helt sorte og så mere farlige d end de havde gjort inden. Hun stod stille imens der dannede sig 2 drager der også var helt sorte som fløj rundt omkring og satte ild til alt de kom i nærheden af som de troede var Theda. Da Theda dukkede op igen blev der sendt en masse ildkugler afsted samtidig med, at dragerne angreb hende og hun ville umuligt kunne undgå dem alle sammen.
hun forsvandt igen og dukkede op på toppen af glasset over selve orkestret.
"du kalder mig for en kujon?! det er dig som ikke engang kan kæmpe uden at have hjælpere. men jeg skal nok få krammet på jer begge to. det er ligemeget hvor mange der kommer. jeg vil dræbe jer allesammen til ære for min herre." sagde hun og forsvandt igen i et lyn. tordenvejret i himlen blev værre og pludselig var det ikke kun nogle enkelte lyn der ramte jorden engang imellem men rigtig mange på en gang. selv oppe på taget var der en høj koncentration af lyn som ramte det. hvilket gjorde det svært at lokalisere Theda. hvor hun dukkede op og hvor hun end forsvandt igen.
imellemtiden var Sakref, Victoria og Makkadin blevet informeret og var godt på vej så hurtigt som muligt imod bygningen. men om de ville kunne nå derhen i tide måtte tiden vise sig.
Assorian- Evolved
Hun mærkede en helt ny styrke indeni sig som voksede.
Hun borede sin hale ind i det ene æje hos Theda og flåede det ud så hun ville blive blind "Du er en simpel tøs der burde ligge døde sammen med mændene der udnytter kvinder på en upassende måde" snerrede hun af Theda og prikkede derefter det andet øje ud af Theda. Hun satte ild til Thedas hår og sparkede hende hårdt på halsen så hun ville miste pusten. Hun havde fået samlet alt den rede hun havde følt overfor sin familie og den vrede hun bar nu, hvor Asso viste en mistillid til hende over, at ikke kunne klare Theda uden hans hjælp. Hun sparkede Theda på tæningen så hun ville falde om i et kort øjeblik. Hun tog en kniv der lå på en kasse lige ved siden af dem. "Hils de andre som dig" sagde hun flabet og skar halsen over på Theda så hun stod tilbage med Thedas hoved i hånden.
da Rafaela stod med kniven imod hendes hals så grinte hun bare af hendes kommentar.
"bare rolig. du kan selv få lov til at hilse på dem. for din tid vil snart komme. andre vil komme for jeg er ikke den eneste." sagde hun grinende som sine sidste ord før Rafaela skar hendes hoved af.
Sakref, Victoria, Makkadin og Assorians mænd nåede kun lige at se det groteske syn af Rafaela som var badet i blod og regn, og med Theda's hoved i sin hånd.
de stod nærmest forskrækket over synet og anede ikke hvad de skulle sige eller gøre.
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Det hemmelige møde mellem tre magter. (Assorian og Sakref)
» Sacrifice to Lord Sakref //Melvin~Sakref//
» Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
» Ups ~Sakref~
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth