Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Jake
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Sasha
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Renata
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Lenore
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Genevira
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Celenia
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Emery
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Taliia
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 
Madelena Gray
The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba13The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba14The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

The House On The Left ~ Tristan

2 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 1:44

" ja...nu må vi jo se om de holder ord, eller om vi skal gå en round two?" sagde hun muntert.Det var ikke til at sige, men den tid der gik godt...kom ikke dårligt igen, vel?
Camille satte koppen fra sig og kiggede lidt på ham.Hvordan var det muligt, når man kun lige var vågnet, at være så...argh!?!
" Ved du hvad skattemand, jeg synes jeg så en pakke med selvtillid, ude i køkkenet før? Hvad med om de lige snuppede et par skiver, det lyder som du er ved at løbe tør....og det skal jo ikke ske" sagde hun ironisk.
Hun kunne drille ham mere endnu...måske enda på en værre måde...
Lets give it a try, tænkte hun og rejste sig op.
Hun stillede sig bag hans stol, lagde armene omkring halsen og satte en kys , lige der...under hans øre" ved du hvad...du var sååå pragtfuld, jeg var i ekstase..og jeg kan slet ikke vente med at fortælle det til Mina,Singal,Kasandra,crasie ...ja...du ved alle pigerne, de bliver elle vilde og vil høre hver en lille detalje" hun bed ham i øre flippen,vendte sig væk med et stort smil, og gik ud i køkkenet for at tage et glas vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Søn 15 Jul 2012 - 1:52

"Måske skal vi det, men hvis vi skal , så går det nok... Det tror jeg dog ikke de fik hvad de ville have" Han var stadig lidt søvnig, men solens varme stråler afholdt ham fra at mærke det ret meget. Han smilede kækt og lænede sig lidt frem imod hende.
"Oh really? Jamen jeg synes jeg så en bøtte med flabethed, som du nok burde gå ud og smørre på" Svarede han lige så ironisk og løftede et øjenbryn.

Han regnede mest med at hun ville rejse sig over at gå ind og hente den bøtte med flabethed, men istedet måtte han blegne da hun sagde noget ind i hans øre, og han sprang straks op da hun gik ind imod køkkendet.
"Det gør du ikke! Det ville du ikke!" Sagde han næsten panisk og kørte hurtigt en hånd igennem sit hår igen.
"Hvis du gør, deler jeg det hele med Castle - hver detalje" Truede han igen og genvandt fatningen. Hell no at de alle sammen skulle have detaljer.
"Hell, jeg fortæller Isabella det, om jeg så skal bryde ind hos hende igen for at gøre det!"

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 15:17

Hun stoppede op og vendte sig igen imod ham..." ved du hvad...skat...den tømte jeg igår og du må gerne sladre til Castle og resten af underworld om...hver en lille juicy detalje....hvis du vel og mærket vil fighte every male beeing væk fra mit dørtrin bagefter?" hun blinkede til ham.Årh...han var altid så strid! Naturligvis mente hun ikke et ord sf det hun stod og lirede af, men det var ikke pointen, så det gjore ikke noget.
Hun prøvede at forstille sig Tristan som en rolig og afdæmpet kedelig gammel mand....en bedstefar...men hun kunne slet ikke presse ham ned i den kasse.Han var en...flabet og kvik fyr...og det tvivlede hun på ville falme med alderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Søn 15 Jul 2012 - 15:55

Han rakte tunge af hende igen og folede armene over kors. "Den chance er jeg villig til at tage hvis upassende oplysninger om mig pludselig bliver lægget" Gav han flabet igen og lagde hovedet på skrå.
Luck slikkede sig om munden da han kom indenfor igen og spandt højlydt og glad. Den var uden tvivl i godt humør på grund af den solrige dag udenfor. Med en hale der slikkede sig omkring alt den kunne få fat på valsede den hen og gned sig kælent op ad Tristan og videre hen til Camille. Tiggede om at blive kløet bag øret, eller nusset på siden.

//Burde vi afslutte emnet inden jeg daffer? //

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 16:19

Hun rystede på hovedet, man kunne ikke vinde en ord duel med ham, ikke med mindre der var en bøsse , Titanic og et sturpigekostume involveret.
Hun lænede sig frem og nussede og kløede den store tiger.Det var svært endnu at tænke på Luck som en bror til Til Tristan, men hun kunne mærke at hun var ved at blive fortrolig og afslappet omkring den som...tiger, hvilke var lidt af en bedrift, da Luck enda var en meget stor en af slagsen.
" Nå..Tristan...så skønt det har været, bør jeg nok se at vende snuden hjem af" sagde hun med et lille smil.
Hun ville gerne, meget gerne havde blevet, men ....det lå ikke i kortene , ikke i dag"

// ja...mon ikke det passer fint ind Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Søn 15 Jul 2012 - 16:45

Han nikkede og fulgte hende ud. Solen strømmede ned over naturen rundt om, og dog kunne man være heldig at strejfe en mild vind fra tid til anden.
"Det forstår jeg godt, det er også ved at være middagstid" Svarede han og begav sig ned af trapperne imod vejen. Luck trippede selvfølgelig også med ned. Ekstra kælden idag og spandt højere når han kunne logge Camille til at klø eller ae ham et sted.

"Here we are" Mumlede han da de nåede ud til vejen der gik imod byen igen. "Det har været ... Hyggeligt, på flere måder" Smilede han og trak hende ind til sig for at presse sine læber imod hendes et sekund. Så var han væk igen.

//Ja sorry hasten, men det er nok sidste indlæg fra mig, du kan jo lige nå at out'e Wink //

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 16:57

Hun traskede med...glad og udhvilet, hjemturen ville kun blive hyggelig.
" Kiss me tiger" sagde hun lidt nynnende til Luck, og kyssede den på hovedet hvorpå hun smilede til Tristan" yeah....what a night. tak....for det hele" sagde hun med et særligt glimt i øjet. Hun fik sit kys...og begav sig afsted hjem.....
Senere ville skæbnen at der ville gå endnu et døgn, inden hun rent faktisk nåede hjem.
En nyopstået og meget skræmmende trang ville først komme i vejen og spænde så grueligt ben for hende.Men det vidste hun intet om, da hendes kæreste blev kysset farvel...og hun glad begav sig afsted, med sit hjem i tankerne- endnu.

// out Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Søn 15 Jul 2012 - 17:03

Han kiggede lidt efter hende og vinkede, men begav sig snart - sammen med Luck. Tilbage imod hytten. "Nå Luck, hvad siger du til en omgang 'du er' senere... denne gang skal jeg nok finde et træ du ikke kan komme op i og gemme mig i" Smilede han og Luck gav en dyb miaven fra sig som et glad svar.
Tristan kiggede en gang tilbage over skulderen og smilede. Tiden skulle nok gå stærkt til hun kom omkring igen.

//Out ~~ //

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 17:07

Jaaaaa ca 14 dage!!! * suk*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Camille Tirs 4 Mar 2014 - 14:07

// indsamler emner * haps*
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan - Page 9 Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum